Itt találod az összes cikket a „marketing” témában!
„Az érzelmek helyett sokkal inkább racionális szempontból közelítjük meg a vásárlást.”
A vállalkozásösztönző program azzal a céllal indított idén országos konferenciasorozatot, hogy segítse a hazai kkv-k növekedését, vevőkörük bővítését.
Az elmúlt egy évben szinte minden közösségi platform reklámtartalmaiban előtérbe kerültek a rövidebb videók, ami komoly kihívást jelent a vállalkozások számára költség és munka oldalról is. Ebben lehet nagy segítségükre a mesterséges intelligencia, ami felgyorsíthatja és egyszerűsítheti a marketinganyagok készítését.
Európa-szerte vizsgálják a környezetre vonatkozó állítások fogyasztókra gyakorolt hatását.
A Marketing Döntéshozók Klubja összefoglalta, hogy mi várható a marketing és kommunikáció területén az előttünk álló évben.
Miközben az építési vállalkozók fontosnak tartják a tudatos kommunikációt, más iparágakhoz képest keveset tesznek érte – derül ki abból a felmérésből, amelyet az ÉVOSZ Média Tagozata végzett.
Imádom a szakmámat, az üzletet, a stratégia marketinget, újabban a tanácsadást, mentorálást – mondta az Üzletemnek Györke Zoltán, az Ecommerce Hungary Egyesület nagyvállalati tagozatának elnöke.
Professzionális stratégiai tervezésre, a tervek következetes végrehajtására bíztatja az e-kereskedőket az Ecommerce Hungary Egyesület, a szakma legnagyobb hazai szervezete.
Minden kollégához meg kell találni a kulcsot, egyénileg kell definiálni, hogy ki, hogyan tud előre lépni – mondta az Üzletemnek Széll Hajnalka, az Auchan országos marketing és vásárlói kapcsolatok igazgatója.
Az elsőéves egyetemisták kétharmada szeretne dolgozni a tanulás mellett, a legtöbben ismerős ajánlásából jelentkeznének állásra – olvasható a Follow Marketing Kft. által végzett kutatásából.
Milyen szabályoknak kell megfelelniük az influenszereknek, véleményvezéreknek? Kinek a felelőssége, ha az influenszer nem tünteti fel egyértelműen a hirdetést? Ezekre a kérdésekre is választ kapnak a GVH podcastsorozatának legfrissebb adásában.
Jelenleg Magyarországon 10-ből csupán 3 webáruház éli meg az egy éves üzemelést. Kukoly Dávid online marketing szakértő, a Fluid Digital alapítója azt elemzi, hogy miért bukik el sok hazai webshop, és hogyan lehetne ezt megelőzni.
A reklámszakma június végén életbe lépő önszabályozó dokumentuma új, alkalmanként a hatályos uniós irányelveknél is szigorúbb követelményeket támaszt a hirdetésekkel szemben. Számos iparágnak célszerű áttekinteni hirdetési gyakorlatát.
2023. június 22-én megalakult a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Női Marketing Tagozata.
Marketing területen erősített az IT-biztonság területén érdekelt, a Miamiban és Budapesten is irodát üzemeltető, magyar alapítású TheFence csapata. Szemán Edina marketingmenedzserként felel a márka hazai és nemzetközi megjelenéséért.
Annus Norbert 2023 márciusában csatlakozott a Cofidis Igazgatóságához a kereskedelmi területért felelős igazgatósági tagként.
A VOSZ Budapesti és Pest Vármegyei szervezetének elnöksége nemrég felkért a Fenntarthatósági Szekció megszervezésére. Nagy örömmel vállaltam el a feladatot, hiszen számomra és cégcsoportunk számára is fontos a környezeti és fenntarthatósági szempontok képviselete – mondta Hegyvári Bálint, a PRESTON Capital marketing igazgatója, a PRESTON Business Kft. ügyvezetője a 12 kérdés – 12 válasz sorozat 469. interjújában.
Örömmel segítek induló vállalkozókat. Emlékszem a kezdetekre, hogy nekem is mennyire fontos volt egy beszélgetés, üzenet vagy tanács – mondta az Üzletemnek Berta Gergő, a Maximum Business Web és Marketing Ügynökség ügyvezető-tulajdonosa.
Januártól Révész Richárd tölti be a Danone Magyarország Kft. marketing igazgatói posztját.
A nehéznek ígérkező idei évben hatványozottan fontos lesz a cégek számára, hogy több marketinglábon álljanak egyszerre. Gál Kristóf vállalkozófejlesztési szakember szerint 2023-ban a TikTok lesz a leghatékonyabb marketingeszköz.
Intenzíven bővül a legnagyobb hazai nagyvállalatok felsővezetőinek LinkedIn-követőbázisa, miközben az aktivitásuk is dinamikusan növekszik.
Fabriczki Petrát kommunikációs igazgatónak nevezték ki, míg Semperger Judit marketing igazgató területei a közelmúltban kibővültek az online és hálózati marketing feladatokkal.
Túlnyomó részben a női fogyasztók határoznak a családok vásárlásainál, legyen szó élelmiszerről, gyógyszerről, utazásról vagy ingatlanvásárlásról.
Most az azonnali megvalósítás vált fontossá: olyan időket élünk, hogy addig kell építeni, alkotni, amíg lehet, amíg a körülmények engedik – mondta az Üzletemnek Baka László, az Árukereső.hu marketingvezetője.
Augusztus közepétől Blaumann Debóra veszi át az Erste Bank marketing és PR területének irányítását. A szakember feladata a pénzintézet megújulásának megjelenítése, a kommunikációs eszköztár bővítése lesz.
Magyarországon 2 és fél millióan nézik rendszeresen a TikTok videókat, amelyek között egyre több céges üzenet is található.
A digitális hirdetésekre építő cégek szerte a világon küzdenek a marketingbüdzséket leapasztó hamis kattintási kampányok ellen. Hogyan védekezhetnek a magyar vállalkozások a visszaélésekkel szemben?
Egy-egy nem szakmainak induló beszélgetésből is rengeteget tanulok: például társosztályokon dolgozó kollégáktól, beosztottaktól, barátoktól – mondta az Üzletemnek Sófalvi Adrien, az Intersnack Magyarország marketingvezetője.
Sófalvi Adrien látja el a marketingvezető feladatait az Intersnack Magyarországnál 2022. második negyedévétől. Az eddigi marketingvezető, Korda Petra a vállalatcsoport regionális csapatában dolgozik tovább.
Nyilvános workshop keretében vitatta meg a reklámipar szereplőivel a hatóság megújuló influenszer-marketing útmutatójának a tervezetét a Gazdasági Versenyhivatal.
Idén nekifogtam a Woman Power életre keltéséhez. Ez egy ruandai kávébabból, magyar pörkölőüzemben készülő kávé, amit kifejezetten a nők ízlésének megfelelően pörkölünk. Izgalmas kaland kezdeténél vagyunk, ami sok örömmel és sok szomorkodással is végződhet – mondta az Üzletemnek Mike Alexandra marketing szakértő, SEO copywriter.
A szeptember 15-ei Marketing Summit kiemelten foglalkozik majd a marketing szerepeinek több irányból történő bemutatásával, hiszen a jól végzett marketing válaszokat képes adni a jelen és a jövő kihívásaira.
Fontos, hogy az ember hosszabb távú víziókat is alkosson, ne csak reaktívan, hanem proaktívan is tudja alakítani a saját valóságát – mondta az Üzletemnek Bombera Zsolt, a MediaMarkt E-commerce & Marketing igazgatója.
Azt tartom a küldetésemnek, hogy a képzéseken résztvevők többként, erősebben, további képességekkel gyarapodva álljanak fel – mondta az Üzletemnek Soós Zoltán kommunikációs szakember.
A K&H szakértői óva intenek a piackutatás és stratégiai tervezés nélküli, pár kattintással összerakott online marketing kampányoktól, ezek ugyanis egészen biztosan nem hoznak tartós eredményt.
Olyan nincs, hogy egy vezető tesz vagy mond valamit, és ettől a beosztottak varázsütésre motiváltak lesznek. Nagyon jól kell ismerni az embert, akinek a motivációján dolgozni akarunk – mondta az Üzletemnek Szontág Balázs, az Eaton Industries Kft. marketingvezetője.
Amikor egy feladat véget ér, fontos, hogy meg tudjunk állni, végig tudjuk gondolni, meg tudjuk köszönni egymásnak, illetve értékelni tudjuk az eredményeket – mondta az Üzletemnek Pintyőke Marcell, az Indotek Group marketing vezetője.
Töretlenül növekszik a kimagasló ügyfélélmény iránti vágy: a cégvezetők és a vásárlók számára is megkerülhetetlen fogalommá nőtte ki magát – derül ki az NRC kutatásából.
Tolmár Gergely a ViVeTech Zrt. új kereskedelmi és marketing igazgatója 2022 áprilisától. A szakember a Microsoft kormányzati értékesítési csapatától érkezett az IT biztonsági vállalathoz.
Szeretem az új kihívásokat, ha olyat csinálhatok, ami nem a munkám megszokott része – mondta az Üzletemnek Angelus Barbara, a Hard Rock Hotel Budapest új marketing igazgatója.
Idén január óta Angelus Barbara a közelmúltban megnyitott ötcsillagos Hard Rock Hotel Budapest új marketing igazgatója.
A GLAMI divatkereső partnereinek körében végzett kutatása szerint a hirdetési költségek emelkedése jelenti 2022 legnagyobb kihívását a divat e-kereskedelemmel foglalkozó vállalkozások számára, ezért a versenyképesség érdekében a cégeknek növelniük kell az ügyfélhűségre szánt erőforrásokat. Az egyik legköltséghatékonyabb ilyen megoldás a hiperperszonalizált marketinget lehetővé tévő okos algoritmusok használata lehet.
Pálfalvi Márta vezeti a Provident Pénzügyi Zrt. kommunikációs csapatát 2022 januárjától. A szakember a Budapest Banktól érkezett a vállalathoz.
2021-ben a hazai podcast piacon egyre több magas minőségű audio streaming jelent meg, a cégek is felismerték az ebben rejlő márkaépítő potenciált. A vállalatok rákényszerültek, hogy új kreatív marketingmegoldásokhoz nyúljanak. A podcast arany középútnak számít.
A vásárlások 85 százalékában nők döntenek, így jó okkal várnánk, hogy a cégek figyelembe veszik az igényeiket. Ezzel szemben a nők 91 százaléka csalódott!
A tervezés mellett talán az a legfontosabb, hogy jól tudjunk alkalmazkodni a mindenkori helyzethez – mondta az Üzletemnek Károly Róbert közgazdász, PR szakértő, marketing tanácsadó, a Károly Róbert PR & Marketing alapítója.
A világjárvány Magyarországon is példátlan e-commerce robbanást hozott magával. 2021 első félévében 30 százalékos bővülés mellett bruttó 494 milliárd forintos belföldi forgalmat bonyolított a magyar online kiskereskedelmi piac. A Markestic pontokba szedte a 8 legfontosabb trendet, amelyre mindenképpen érdemes odafigyelnie a hosszú távra tervező kereskedelmi vállalkozásoknak.
Hogyan kezdjünk neki a kommunikációs terv összeállításának, és milyen segítséget érdemes igénybe venni?
A pályakezdő, kereskedelem és marketing szakos közgazdászok közül a Győrben végzettek számolhatnak a legmagasabb fizetéssel, megelőzve az összes többi hazai felsőoktatási intézményt.
A szakmám sajátossága az állandó változás, ami nekem kifejezetten tetszik, együtt tudok élni vele, mivel a változás mindig újabb lehetőség is – mondta az Üzletemnek Sátori Karolina, a Star Network Influencer Ügynökség projektmenedzser vezetője.
Elstartolt egy hiánypótló podcast, amelyben Magyarország olyan vezetői influencerei jelennek meg, mint például az első két adás vendége, Viszkok Fruzsi és Magyarósi Csaba.
A Magyar Marketing Fesztivál szervezői összegyűjtötték az idei év legfontosabb üzleti és marketingtrendjeit.
Az Amway 30 éve működik sikeresen a magyarországi piacon, ezt a sikertörténetet szeretném továbbvinni, célom a direkt értékesítésnek, mint iparágnak nagyobb elismertséget szerezni – mondta az Üzletemnek Kiss-László Dalma, az Amway Hungária marketing és PR igazgatója.
A gyerekeink a legjobb coachok: megtanítanak rá, hogyan kell bánni másokkal, ráadásul azonnal visszajelzik, ha valamit rosszul csinálsz – mondta az Üzletemnek Izsák Miklós, a JCDecaux Hungary kereskedelmi és marketingigazgatója.
Nagyon gyorsan tudok dönteni, és ilyenkor általában jobban is, mintha túl sok időm van mérlegelni – mondta az Üzletemnek Mehlhoffer Tamás, a Tungsram Group globális PR és kommunikációs igazgatója.
Legalább kétszer, de akár hatszor gyorsabban is nőhetnek a piaci átlagnál az utazások népszerűsítésére fordított reklámkiadások az idéntől számított három évben.
Lezárult a 2021-es jubileumi „Az Év Honlapja” pályázat nevezési időszaka. A versenyre idén rekordszámú nevezés érkezett. 331 honlap, applikáció, kreatív és technológiai megoldás, valamint digitális marketing kampány méretteti meg magát összesen 28 kategóriában.
Nagy kihívás, hogy több országért felelek, mindenhol más-más szakmai és kulturális elvárásoknak kell megfelelni – mondta az Üzletemnek Tóth Tamás, a Syngenta Duna régiójának vetőmag marketingvezetője.
2021. októberétől Takács Borbála tölti be a magyar e-kereskedelmi piacon jelentős portfólióval jelen lévő Adevinta Classified Media Hungary Kft. marketing igazgatói pozícióját.
Kiemelten fontos, hogy milyen a kapcsolat az ügyfél és az ügynökség között, mennyire tud őszinte lenni – mondta az Üzletemnek Winkler Anna, a Promesa Marketing Kft. ügyvezetője.
A Magyar Marketing Szövetség az Agrár-és Élelmiszer-marketing Tagozatának közreműködésével immár nyolcadik alkalommal írja ki pályázatát az Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás Marketing Díjára.
Tartósan átalakultak a lakosság fogyasztási szokásai a koronavírus-járvány hatására. Megváltozott, hogy mire, mennyit, hol költünk, és ez nem kedvez a kis- és közepes vállalkozásoknak – mutat rá a Marketing Commando reprezentatív kutatása.
A multinacionális, majd az állami környezet után szívesen kipróbálnám magam egy ügynökség vezetésében is – mondta az Üzletemnek Szányi Gabriella, a Magyar PR Szövetség alelnöke, a BKIK PR-marketing igazgatója.
Az uborkaszezonban sem szabad reflexből berántania a kéziféket a cégeknek, a megoldás sokkal inkább az, hogy másfajta marketing eszközöket kell alkalmazni.
2021. július 1-jétől Takács-Jenei Gabriella tölti be a DLA Piper Hungary marketing és üzletfejlesztési vezetői pozícióját.
Szakmai célként kitűztem egy olyan cég felépítését, amely túlmutat rajtam, és már nemcsak az én személyemtől, napi operatív részvételemtől függ – mondta az Üzletemnek Dallos Zoltán, a DLX MEDIA marketingügynökség alapítója.
Ha az ember nyitott szemmel jár, és nem fél megismerni az újat, akkor bárkitől tanulhat – mondta az Üzletemnek Umenhoffer Péter, az AXIÁL Kft. és a Mezőgazdasági Eszköz- és Gépforgalmazók Országos Szövetsége marketingvezetője.
Ha vállalkozni szeretnénk, ma már nem elég, ha ahhoz a termékhez vagy szolgáltatáshoz értünk, amit kínálunk. A vevők eléréséhez elengedhetetlen a marketing, a kommunikáció, amire nagyszerű lehetőséget nyújt a közösségi média.
A középvállalkozások mindössze hat százaléka tudta nagymértékben növelni a marketingtevékenységét 2020-ban, derül ki egy friss kutatásból. A felmérés arra is rávilágított, a cégek megszokás útján terveznek, ha terveznek egyáltalán, a többségnek nincs arra vonatkozó stratégiája, hogyan tudna tovább növekedni.
A Google anyavállalata, az Alphabet első negyedéves eredményjelentésében azt közölte, hogy a YouTube 6,01 milliárd dollár reklámbevételt hozott a negyedév során, amely az egy évvel korábbi 4 milliárd dollárhoz képest, ami 49 százalékos növekedést jelent.
Megjelent az Egészségturizmus marketing kézikönyv, amelynek két szerzője Puczkó László, a Health Tourism Worldwide ügyvezetője és társalapítója, valamint Irving Stackpole, a Stackpole & Associates elnöke.
Egy vállalkozás elindítása összetett feladat, az adott terület ismeretén túl számos készséggel rendelkezni az üzletünk felvirágoztatásához. A legtöbben nem születnek vállalkozónak, de szerencsére elegendő nyitottsággal és elszántsággal tanulhatók és fejleszthetők a szükséges képességek.
Bejelentette együttműködését a magyar szurkolói képküldő alkalmazást fejlesztő Seyu Solutions és a Talmácsi Management. A megállapodás értelmében Talmácsi Gábor stratégiai üzletfejlesztési tanácsadóként segíti az innovatív vállalkozás piacra lépését a nemzetközi motorsportban.
Sauska, Tóth Ferenc, Heimann – nemcsak borban, a kibertérben is jók.
Egy hónap után szerdán kinyithattak az üzletek. Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő öt pontban foglalta össze a legfontosabb marketing feladatokat, amelyeket egy kkv elvégezhet a sikeres nyitás érdekében.
Kibontó néven indította el új YouTube videósorozatát a Telenor, amelyben a mobilszolgáltató szakértő munkatársai praktikus tippeket adnak a digitális eszközök használatához. A sorozat legújabb videójának vendégszereplője Mihalik Enikő modell.
Szállodasztorik címmel belső és külső kommunikációs kampányt indít a Danubius Hotels, amely során minden hónapban a lánc egy-egy szállodáját mutatja be. A szállodák története és kulisszatitkai mellett sikereket, hírességeket, legendákat is megismerhetünk.
A cégeknek már most el kell kezdeniük kommunikálni annak érdekében, hogy minél többen válasszák őket az ország újranyitásakor.
Szeretem a szakmámat: minden nap találok valamit, ami miatt újra marketinges lennék pályakezdőként – mondta az Üzletemnek Metykó Tibor, a KÉSZ Csoport marketing és vállalati kommunikációs igazgatója.
„A Marketing Evangélistái” kezdeményezés keretében ismert szakemberek mondják el, hogy számukra mit jelent a marketing, mivel járul hozzá a gazdasági értékteremtéshez és hogy ők személy szerint miért hisznek a marketing erejében.
A jelenlegi munkámban a szakmai kiteljesedés mellett egy inspiráló, nagyszerű csapattal dolgozhatok együtt – mondta az Üzletemnek Witsch Gerda a Samsung Magyarország marketing igazgatója.
Hogyan tűnjenek ki a vállalkozások a kommunikációs eszközökkel a versenytársak közül a jelenlegi különösen nehéz időszakban? Ehhez ad tanácsokat Langmár Zsuzsanna üzleti kommunikációs szakértő.
A Facebook már nemcsak a kis- és közepes vállalkozások legnépszerűbb marketingeszköze, hanem a leghatékonyabbra értékelt is. A legtöbb kkv oda menekült a koronavírus „elől", azonban a kék óriás egyre többet követel a sikerért cserébe, mégis jobban bíznak benne. Stockholm-szindrómában a kkv-k .
Január 10-ig meghosszabbították a Magyar Marketing Szövetség Marketing Diamond Awards versenyének jelentkezési határidejét. A neves, idén hatodik alkalommal elindított megmérettetés történetében először egy kommunikációs ügynökségi partnerrel, a Lounge Grouppal együttműködésben díjazzák a szereplőket, illetve a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitásokat.
Az elmúlt években az Európai Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) alaposan felforgatta a marketing szakemberek és a cégek életét, de a fogyasztók is más módon kapják a hirdetéseket az új szabályozás okán. A vállalkozások változatlanul széles körben folytathatnak e-mail marketing tevékenységet, azonban fontosabb, mint valaha, hogy ezt a hatályos adatvédelmi jogszabályokat betartva tegyék.
Értéket szeretnénk közvetíteni a partnerek számára és elérni azt, hogy élmény legyen a közös munka – mondta az Üzletemnek Nagy Zoltán, a Reynaers Aluminium Kft. Country Managere.
November 1-jétől Budapest Brand néven működik tovább a főváros turisztikai, kulturális és marketing szervezete.
Létezik egy ingyenesen elérhető felület, ami óriási hasznot hozhatna a magyar kisvállalkozásoknak – a legtöbben egyelőre mégsem használják ki. Langmár Zsuzsa kommunikációs szakértő szerint a koronavírus idején különösen fontos, hogy éljünk ezzel a lehetőséggel.
Voltam már regionális és ország specifikus pozícióban is, de még nem próbálhattam ki magam globális feladatkörben – remélem, lesz erre lehetőségem a jövőben – mondta az Üzletemnek Blaumann Debóra, a NetPincér marketingigazgatója.
Az átlátható üzleti kapcsolati viszonyokban hiszek, és abban, hogy nem keverjük a személyes teret az üzletivel – mondta az Üzletemnek Szinai Ádám, a CIB Bank PR és marketingkommunikációs vezetője.
Bármilyen szomorú az apropó, de a jelenlegi COVID-19 okozta válság is rengeteget tanít és fejleszt. Azt gondolom, hogy ez történelem, aminek részese lehetek most a management tagjaként – mondta az Üzletemnek Liptai Judit, a Danubius Hotels sales és marketing igazgatója.
Támogatom a tanulást, szeretem, ha valaki fejlődni akar. Olyan munkahelyet akarok teremteni, ahol én is szívesen dolgoznék – mondta az Üzletemnek Scherzer Marcell, a BlueMarketing alapító tulajdonosa.
Szakmai berkekben sokszor elhangzik, hogy Magyarország a tízmillió marketinges országa, a hazai vállalatoknak mégis rengetegszer van negatív tapasztalata a marketinggel megbízott partnerekkel. A leggyakoribb probléma, hogy szakértőnek adják ki magukat a cégek.
A Néprajzi Múzeum nyílt pályázatot hirdet logójának és arculatának megújítására. Az intézmény az egyetemistáktól a gyakorló szakemberekig mindenki munkáját várja.
Astoria Com Agency néven indít kommunikációs céget Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs. A boutique ügynökség elsősorban az alapítók tapasztalatára, szakmai networkjére, a szervezet rugalmasságára, ügyfélközpontúságára, valamint a háttércsapat specializált tudására épít.
Az újonnan alapított vállalkozások 15-20 százaléka már minket választ bankjának, ami a legmagasabb piaci részesedés cégen belül – mondta az Üzletemnek Kökény Roland, a K&H Bank kkv marketing főosztály vezetője.
Early Bird kedvezménnyel startol Magyarország legismertebb online marketingkommunikációs pályázata. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 19. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést.
A kommunikációs iparágra specializálódott, online állásközvetítő portált hozott létre a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége.
2020 augusztus 1-től Horváth Bence tölti be a Mercedes-Benz Hungária Kft. marketingvezetői pozícióját.
Egyre inkább hordozható okoseszközeinken, főleg telefonjainkon böngészünk az internetes tartalmak között, viszont rengeteg weboldal még nem kifejezetten támogatja a kis képernyős megjelenítést.
Kipróbáltam pár „klubot”, de nálam a személyes ajánlások és a nagy találkozások hozzák el azokat az üzleti kapcsolatokat, amelyeken keresztül bizalmat tudok kialakítani – mondta az Üzletemnek Barna László marketing stratégiai tanácsadó, brandépítő, vagy ahogy sokan ismerik: a Brandesember.
Libabőrös voltam, amikor Bruce Willis először elmondta azt a mondatot, amit mi találtunk ki. Ez kevés magyar marketingesnek adatik meg, amiért nagyon hálás vagyok a HELL-nek – mondta az Üzletemnek Pantl Péter, a HELL ENERGY Magyarország Kft. nemzetközi kommunikációs és marketingigazgatója.
Július 1-től 110 ezer példányban jelenik meg a Mol új utazási magazinja, ami szintén ingyenes lesz.
A Magyar Turisztikai Ügynökség a nemzetközi Budapest-kampánnyal párhuzamosan elindította Magyarországot népszerűsítő kampányát a közeli országokban.
Üzleti szolgáltatást indít a TikTok, amely megkönnyítheti egy brand kiépítését a platformon.
Július 1-jétől Holovács Annamária lesz a Ringier Axel Springer Magyarország marketingvezetője – derül ki a médiacég közleményéből.
Egyedülálló módon egyesíti a szaktudást a technológiával a Publicis Groupe mesterséges intelligencia alapú platformja, a Marcel. Május végétől a cégcsoport minden országában, így Magyarországon is elkezdődött a bevezetése.
Az ügynökségek 57 százaléka gondolja azt, hogy csökkenni fog a bevétele 2019-hez képest. A megkérdezettek fele úgy gondolja, hogy néhány hónapon belül talpra tud állni.
A Telekom kkv-ügyfelei bekerülhetnek a cég online kampányába.
A héten mutatták be az Influexpert riportot: kiderült, hogy a Facebook adatbázis elemzése alapján kik tartoznak a top hazai szakmai influencerek közé. A kutatás során kiderült, hogy több tízezer kisvállalati vezető kap támogatást a közösségi média felületeken a vezető hazai szakmai influencerektől.
Ingyenes megjelenési lehetőséggel és marketingtanácsokkal szeretné segíteni a turisztikai létesítményeket, programgazdákat, a KidsOasis családbarát szállodai minősítési rendszer.
Gyovai Györgyi felel a Dreher értékesítésének irányításáért az idei évtől. A szakember a magyarországi Nespresso vezetői székéből érkezik a vállalathoz – áll a Dreher közleményében.
2019. december 1-től Nád-Kántor Marianna tölti be a Cofidis Magyarországi Fióktelepének Márka-, és marketingkommunkációs vezetői pozícióját. Főbb szakterülete a márka- és arculatépítés, valamint a stratégiatervezés.
Katona Norbert a Szerencsejáték Zrt.-től érkezik a hazai marketingszakmát összefogó Magyar Marketing Szövetséghez. Ő lesz tavasztól az operatív igazgató.
A Libri-Bookline segítséget kíván nyújtani azon kisebb könyvkiadók számára, amelyek eddig nem tudták igénybe venni a cég által nyújtott marketinglehetőségeket.
Február 1-től Faix Csabát nevezték ki a Budapesti Városarculati Nonprofit Kft. igazgatójává.
A Mediator reklámügynökséget is meglepte, hogy ekkora aktivitást vált ki a Lidl Facebook-oldalán posztolt, az IKEA húsgolyóival „viccelődő” bejegyzésük.
A magát slow branding ügynökségnek nevező Hello Lama Creative új ügyféllel bővítette portfólióját.
Mivel a munkám során sokat járom az országot, számtalan csodálatos, helyi kezdeményezéssel találkozom, amelyek sokkal nagyobb nyilvánosságot érdemelnének – mondta az Üzletemnek Széles Anikó, a SKY Marketing Communications Reklámügynökség Kft. tulajdonos-ügyvezető igazgatója.
A német drogérialánc, a DM a Star Networkkel kötött együttműködést. Az ügynökséggel közösen stratégiai szinten kezelik az influencer megjelenéseket.
Két évig bírta a Coca-Cola globális marketingvezető nélkül: a cég bejelentette, hogy újra létrehozza a pozíciót, amelyet Manolo Arroyóra bíztak.
Az a legfőbb célom, hogy képes legyek folyamatosan fejlődni, megújulni, tudásban és sokrétű tapasztalatban gyarapodni – mondta az Üzletemnek Lukátsné Boros Rita, az Adevinta Hungary HR igazgatója.
Vajon tudjuk, hogy milyen tényleges, kézzelfogható eredményeket nyújt ez a fajta marketing? Egy új szolgáltatás azt ígéri, hogy pontosan mérhetővé teszi az influenszer-kampányok hatását.
Szeretném a Kolibri Picturest a folyamatosan növekvő pályáján tartani – mondta az Üzletemnek Hegyi Nóra. A cég ügyvezetője és filmrendezője folyamatosan tanul, figyeli a világ eseményeit, és ezeket szívesen meg is osztja a külvilággal.
Hiszem, hogy Magyarországon is lehet alkotni, s a gyorsuló digitális világ ehhez kitűnő lehetőséget biztosít – mondja az Üzletemnek Vass Tamara, a Praktiker beszerzési igazgatója.
Rengeteg előnye van annak, hogy Magyarországról indultunk, mint ahogy akad hátránya is – mondja az Üzletemnek Csanády István. A Shapr3D alapítója soha nem sajnálja a pénzt marketingre és termékfejlesztésre.
Weinberger Roland a Ti:me Agencynél folytatja pályafutását kreatívigazgatóként.
A Telenor új kampánya a nyáron bevezetett #nagyonte platform gondolatiságát viszi tovább. A kampányt az Artificial Group készítette.
Partneri szerződést kötött Stahl Judit új gasztroportálja, a Stahl.hu és az Adaptive Media.
Újabb két ügyféllel indítja az őszt az Atmedia, nyáron ugyanis az Utazómajom és az Igényesférfi szolgáltatói szerződtek reklámfelületeik értékesítésére a kereskedőházzal.
Szakmailag Magyarországon is el lehet érni nagy dolgokat. Bőven van még kihasználatlan potenciál az országban – mondja az Üzletemnek Burka Szilvia, a Praktiker marketing vezetője.
Az Erste Bankhoz igazolt kreatívvezetőnek Bartus Szilvia, a Sony Pictures Television Central Europe marketingvezetője.
Vannak olyan iparágak, ahol mára lehetetlen érvényesülni ügyfélvélemények nélkül. Ezekben a piaci szereplők is jóval tudatosabbak – írja Gangel Péter, a Bizalmi Kör és a Bizalmi Index alapítója.
Két és fél hónap alatt választotta ki lead ügynökségének a Boldot a Dreher. A sörös cég múlt év végén írt ki tendert, hogy megtalálja új márkastratégiai és kommunikációs partnerét.
Marketing-kommunikációs igazgató érkezik az NNG-hez: az új pozíciót szeptembertől Ludvig Orsolya, a Mercedes Benz kecskeméti gyárának eddigi kommunikációs vezetője tölti be.
Tudatos választásom volt annak idején, hogy gyakornokként olyan cégnél dolgozzak, ahol nyitottak voltak az ötleteimre – mondja az Üzletemnek Nagy Kinga. Az euCSOPORT marketing és kommunikációs csoportvezetője.
Júliustól Azurák Csaba a Budapest Honvéd kommunikációs és marketing igazgatójaként dolgozik.
Az emberek előnyökért sem mennek bele biztosan a szolgáltatóváltásba, mert úgy gondolják, hogy az nagyon macerás – állítja Endersz Frigyes, a Flip vezetője.
Raktárkezelőket és rendszerszervezőket keres a Libri-Bookline. Egyperces videóban mutatják be, hogyan jutnak el az olvasókhoz a megrendelt könyvek.
Ma már nem engedheti meg magának egyetlen kis- és nagyváros sem, hogy ne fordítson energiát a tudatos marketing tevékenységre – írja Bódis Gábor, a Hungary NEXT alapítója.
Anaheimben rendezték meg több, mint 1300 turisztikai kiállító és több mint 6500 érdeklődő részvételével az amerikai turisztikai szakma számára legjelentősebb vásárt.
Hétfőn mutatkozott be először a sajtónyilvánossága előtt Lenti város megújult arculata és márkája.
A biztos megrendelői oldalt cseréltem a saját határaimat feszegető szolgáltatói létre – mondja az Üzletemnek Terdik Adrienne, a PResston PR ügyvezető igazgatója.
Az Országos Városmarketing Díj fődíjasa ismét Siófok városa lett, s így viselheti a „Marketing Fővárosa 2019” címet.
Megújulás néven indít üzleti kommunikációs kampányt a Reál Hungária Élelmiszer Kft. A reklámfilmek főszereplője Liptai Claudia.
A SPAR Magyarország a tavalyi hűségakcióiért, kampányaiért, fejlesztéseiért idén több fontos kereskedelmi, reklám- és marketingszakmai elismerésben részesült.
Januártól Ádám Boglárka az új marketingvezető a Borhálónál. A márka nyáron arculatában is megváltozik.
Ma már nem elég, ha valakinek céges Facebook-oldala van, a YouTube ugyanis nélkülözhetetlenné vált a vállalkozások életében – állítja a szakember.
Nyilvános kerekasztal-beszélgetést rendez a Magyar Telekom, ezzel kívánja folytatni az anyák napi reklámja nyomán kirobbant vitát.
A másik két magyarországi borvidéki márkával, a Villányi REDy-vel és a pannonhalmi PH-Értékkel közösen mutatták be a BalatonBor 2018-as évjáratát.
Egy éven belül a legismertebb magyar autókereskedéssel foglalkozó oldal szeretne lenni a WOOWW Cars nevű új magyar startup.
Júniusi 4-én első alkalommal rendezik meg a Golden Age konferenciát Budapesten. A téma: a fizetőképes 50-es és 60-as korosztály elérése.
A Dubicz Borászat és Szőlőbirtok Mátra-vidék jellegzetességeit bemutató innovatív imázsfilmje már majdnem 1,8 millió megtekintésnél tart.
A Telekom Anyák napi kampányfilmjét eddig több, mint félmillióan nézték meg.
Reklámszakemberek beszélgettek nem szakemberekkel a Carbon Group házi konferenciáján. A téma a kamaszkor volt.
A Neo Interactive győzött a Scitec Nutrition meghívásos közösségi média tenderén.
Az Arany Penge Kreatív Fesztivál szervezői április 12-ig 17 kategóriában várják a nevezéseket.
Meghívásos tenderen nyerte el első húsipari ügyfelét, a Pápai Hús Kft.-t a Carbon Group.
Sikertermékekkel és szezonális újdonságokkal egyaránt készül a SPAR áruházlánc a nagy tavaszi ünnepre.
Minden sikerben, minden tudásban, minden krízisben is ott az EMBER – állítja Vad Ágnes kvalifikált business coach.
A legtöb cég elköveti a weboldalán azokat a típushibákat, amelyek által akár hiteltelenné is válhat.
A Vasas Sport Club kabalapályázatot hirdetett, a nevezéseket március 25-ig várják. A nyertes figura a Vasas valamennyi sporteseményén megjelenik majd.
Magyarországon eddig is népszerű volt a csapatsportok támogatása, de már egy-egy sportolóval is sokan működnek együtt: a kkv szektor számára ebben (is) látják a jövőt.
A Richter Gedeon gyógyszergyár által tavaly indított Richter Főnix Közösség idén is bemutat három olyan nőt, akinek a története inspirálhat másokat.
Új logó, szlogen és üzenetrendszer támogatja a magyar borok kommunikációját belföldön és a világpiacon.
Új vezérigazgatót nevezett ki dr. Tóth Ágnes személyében a Budapesti Metropolitan Egyetem.
Húsz kilogramm szemetet tudnak összegyűjteni egyszerre az IKEA hajói Londonban. Az akcióval egy áruház nyitását népszerűsítik.
Egyáltalán nem a Facebook a legnépszerűbb közösségi oldal a magyarországi tizenéves felhasználók körében.
Next9 néven kommunikációs ügynökséget alapított Győri Krisztina és Híves Bea, akik a cég vezetői és tulajdonosai is.
Egyre több borászat használja aktívan a közösségi médiát. A Facebookon a legnépszerűbb tíz pincészet rangsorát a Dubicz Borászat és Szőlőbirtok tette közzé.
Liftup néven új céget hozott létre Lévai Richárd közösségi marketing szakember. A cég online marketinges oktatással és adatvédelemmel foglalkozik.
A két régi mellé két új ügynökséget választott ki tenderen a Dreher.
Szilva Mónika és Bálint Gergely új feladatot kapott a Nestlé Hungáriánál.
Varga Gábor Zoltán új pozíciót tölt be a Café Communications-nél.
Kasza Tibi, Rubint Réka, Hosszú Katinka, Majka. Ők vezetik a Facebookon a legtöbb rajongóval rendelkezők listáját Magyarországon.
A Financial Marketing kategória legjobbja lett a K&H: üzletet ide! vállalkozásösztönző program az amerikai Summit Marketing Effectiveness Awardon.
„A legjobb, amit egy férfi kaphat” – régi szlogenjét helyezi új megvilágításba a Gillette új kampányában.
Még néhány napig fut még az Emmi családalapítást népszerűsítő téli kampányának reklámfilmje.
A Friendly Creative nyerte a Zwack szeszesitalgyártó cég meghívásos közösségimédia-tenderét.
Budapest, a Balaton és Sopron turisztikai márkázása is szerepel Bódis Gábor bakancslistáján.
A Magyar Kerékpáros Szövetség január 13-14-én Stuttgartban, január 17-20 között Brnoban jelenik meg önálló kerékpáros standdal.
Hét budapesti legendát dolgoz fel a We Love Budapest a MOME Animmal közös projektjében.
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara Élelmiszeripari Igazgatósága december 4-én tartja az „Együtt az élelmiszeriparért” című konferenciasorozata keretében az új marketingtrendekről szóló rendezvényét.
A VisitDebrecen mobiltelefonos szolgáltatását találta 2018-ban a legjobbnak a Magyar Marketing Szövetség.
Ingyenesen letölthető a Tartalommarketing Kisokos 2. kiadása, amelyet a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség tartalommarketing-tagozata készített.
Tagügynökségekkel bővült a magyar tulajdonú Hinora Group, ami új ügynökségi brandet, arculatot és szervezeti felállást eredményez.
Még mindig a Facebook dominál a kkv-k marketing eszköztárában, de érezhetően romlik a megítélése.
Már léteznek olyan automatizált hirdetéskezelő megoldások, amelyek az időjárás-előrejelzés alapján módosítják a hirdetéseket.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.