Marketing

Itt találod az összes cikket a „marketing” témában!

Majdnem kétszer több turista érkezhetne Budapestre, 6 ezer milliárd forintot költhetnének

Majdnem kétszer több turista érkezhetne Budapestre, 6 ezer milliárd forintot költhetnének

A magyar fővárosnak tovább fejleszthető a marketingtevékenysége, szabadidős és kulturális, illetve prémium értékajánlata.
2024. 06. 10., 12:10
Fókuszban a vevőszerzés

A vállalkozásösztönző program azzal a céllal indított idén országos konferenciasorozatot, hogy segítse a hazai kkv-k növekedését, vevőkörük bővítését.

2024. 05. 31., 13:10
A kkv-k a marketingben is használják már a mesterséges intelligenciát

Az elmúlt egy évben szinte minden közösségi platform reklámtartalmaiban előtérbe kerültek a rövidebb videók, ami komoly kihívást jelent a vállalkozások számára költség és munka oldalról is. Ebben lehet nagy segítségükre a mesterséges intelligencia, ami felgyorsíthatja és egyszerűsítheti a marketinganyagok készítését.

2023. 10. 25., 09:21
Széll Hajnalka: Számomra kulcsszó a fejlődés

Minden kollégához meg kell találni a kulcsot, egyénileg kell definiálni, hogy ki, hogyan tud előre lépni – mondta az Üzletemnek Széll Hajnalka, az Auchan országos marketing és vásárlói kapcsolatok igazgatója.

2023. 08. 15., 18:23
Mire kell figyelniük a véleményvezéreknek?

Milyen szabályoknak kell megfelelniük az influenszereknek, véleményvezéreknek? Kinek a felelőssége, ha az influenszer nem tünteti fel egyértelműen a hirdetést? Ezekre a kérdésekre is választ kapnak a GVH podcastsorozatának legfrissebb adásában.

2023. 08. 07., 17:40
Ezért szűnik meg a legtöbb magyar webshop egy éven belül

Jelenleg Magyarországon 10-ből csupán 3 webáruház éli meg az egy éves üzemelést. Kukoly Dávid online marketing szakértő, a Fluid Digital alapítója azt elemzi, hogy miért bukik el sok hazai webshop, és hogyan lehetne ezt megelőzni.

2023. 06. 27., 16:51
Szigorodik a reklámetikai kódex

A reklámszakma június végén életbe lépő önszabályozó dokumentuma új, alkalmanként a hatályos uniós irányelveknél is szigorúbb követelményeket támaszt a hirdetésekkel szemben. Számos iparágnak célszerű áttekinteni hirdetési gyakorlatát.

2023. 04. 06., 17:38
Hegyvári Bálint: Kollégáim a hegyeket is meg tudják mozgatni

A VOSZ Budapesti és Pest Vármegyei szervezetének elnöksége nemrég felkért a Fenntarthatósági Szekció megszervezésére. Nagy örömmel vállaltam el a feladatot, hiszen számomra és cégcsoportunk számára is fontos a környezeti és fenntarthatósági szempontok képviselete – mondta Hegyvári Bálint, a PRESTON Capital marketing igazgatója, a PRESTON Business Kft. ügyvezetője a 12 kérdés – 12 válasz sorozat 469. interjújában.

2023. 04. 03., 10:18
Berta Gergő: Generációkon átívelő céget szeretnék építeni

Örömmel segítek induló vállalkozókat. Emlékszem a kezdetekre, hogy nekem is mennyire fontos volt egy beszélgetés, üzenet vagy tanács – mondta az Üzletemnek Berta Gergő, a Maximum Business Web és Marketing Ügynökség ügyvezető-tulajdonosa.

2022. 07. 13., 09:23
Sófalvi Adrien: Maximálisan elfogadó vagyok

Egy-egy nem szakmainak induló beszélgetésből is rengeteget tanulok: például társosztályokon dolgozó kollégáktól, beosztottaktól, barátoktól – mondta az Üzletemnek Sófalvi Adrien, az Intersnack Magyarország marketingvezetője.

2022. 07. 04., 19:13
Új marketingvezető az Intersnack Magyarországnál

Sófalvi Adrien látja el a marketingvezető feladatait az Intersnack Magyarországnál 2022. második negyedévétől. Az eddigi marketingvezető, Korda Petra a vállalatcsoport regionális csapatában dolgozik tovább.

2022. 06. 08., 09:16
Mike Alexandra: Mérföldkövekben gondolkodom

Idén nekifogtam a Woman Power életre keltéséhez. Ez egy ruandai kávébabból, magyar pörkölőüzemben készülő kávé, amit kifejezetten a nők ízlésének megfelelően pörkölünk. Izgalmas kaland kezdeténél vagyunk, ami sok örömmel és sok szomorkodással is végződhet – mondta az Üzletemnek Mike Alexandra marketing szakértő, SEO copywriter.

2022. 06. 02., 17:36
Idén a Várkert Bazárban lesz a Marketing Summit Hungary

A szeptember 15-ei Marketing Summit kiemelten foglalkozik majd a marketing szerepeinek több irányból történő bemutatásával, hiszen a jól végzett marketing válaszokat képes adni a jelen és a jövő kihívásaira.

2022. 05. 09., 09:58
Soós Zoltán: A tökéletesre kell törekednünk

Azt tartom a küldetésemnek, hogy a képzéseken résztvevők többként, erősebben, további képességekkel gyarapodva álljanak fel – mondta az Üzletemnek Soós Zoltán kommunikációs szakember.

2022. 05. 03., 10:13
Pintyőke Marcell: Saját magunktól is sokat tanulhatunk

Amikor egy feladat véget ér, fontos, hogy meg tudjunk állni, végig tudjuk gondolni, meg tudjuk köszönni egymásnak, illetve értékelni tudjuk az eredményeket – mondta az Üzletemnek Pintyőke Marcell, az Indotek Group marketing vezetője.

2022. 03. 30., 12:29
A mesterséges intelligencia az egyik leginkább megtérülő befektetés a divat webshopok számára

A GLAMI divatkereső partnereinek körében végzett kutatása szerint a hirdetési költségek emelkedése jelenti 2022 legnagyobb kihívását a divat e-kereskedelemmel foglalkozó vállalkozások számára, ezért a versenyképesség érdekében a cégeknek növelniük kell az ügyfélhűségre szánt erőforrásokat. Az egyik legköltséghatékonyabb ilyen megoldás a hiperperszonalizált marketinget lehetővé tévő okos algoritmusok használata lehet.

2022. 03. 03., 14:12
Robbanás a magyar podcast piacon

2021-ben a hazai podcast piacon egyre több magas minőségű audio streaming jelent meg, a cégek is felismerték az ebben rejlő márkaépítő potenciált. A vállalatok rákényszerültek, hogy új kreatív marketingmegoldásokhoz nyúljanak. A podcast arany középútnak számít.

2022. 02. 04., 09:41
Károly Róbert: Megtisztelő feladat lenne, ha taníthatnék

A tervezés mellett talán az a legfontosabb, hogy jól tudjunk alkalmazkodni a mindenkori helyzethez – mondta az Üzletemnek Károly Róbert közgazdász, PR szakértő, marketing tanácsadó, a Károly Róbert PR & Marketing alapítója.

2022. 01. 25., 17:33
2022 is az e-kereskedelem éve lesz: fenntarthatóság és live stream shopping

A világjárvány Magyarországon is példátlan e-commerce robbanást hozott magával. 2021 első félévében 30 százalékos bővülés mellett bruttó 494 milliárd forintos belföldi forgalmat bonyolított a magyar online kiskereskedelmi piac. A Markestic pontokba szedte a 8 legfontosabb trendet, amelyre mindenképpen érdemes odafigyelnie a hosszú távra tervező kereskedelmi vállalkozásoknak.

2022. 01. 12., 12:57
Sátori Karolina: Szívesen lennék túravezető a Grand Canyonnál

A szakmám sajátossága az állandó változás, ami nekem kifejezetten tetszik, együtt tudok élni vele, mivel a változás mindig újabb lehetőség is – mondta az Üzletemnek Sátori Karolina, a Star Network Influencer Ügynökség projektmenedzser vezetője.

2021. 12. 02., 09:26
Kiss-László Dalma: Maximalista vagyok

Az Amway 30 éve működik sikeresen a magyarországi piacon, ezt a sikertörténetet szeretném továbbvinni, célom a direkt értékesítésnek, mint iparágnak nagyobb elismertséget szerezni – mondta az Üzletemnek Kiss-László Dalma, az Amway Hungária marketing és PR igazgatója.

2021. 12. 01., 16:04
Izsák Miklós: Nem vagyok egy job hopper

A gyerekeink a legjobb coachok: megtanítanak rá, hogyan kell bánni másokkal, ráadásul azonnal visszajelzik, ha valamit rosszul csinálsz – mondta az Üzletemnek Izsák Miklós, a JCDecaux Hungary kereskedelmi és marketingigazgatója.

2021. 11. 29., 10:41
Mehlhoffer Tamás: Enjoy the ride!

Nagyon gyorsan tudok dönteni, és ilyenkor általában jobban is, mintha túl sok időm van mérlegelni – mondta az Üzletemnek Mehlhoffer Tamás, a Tungsram Group globális PR és kommunikációs igazgatója.

2021. 11. 02., 10:00
Tóth Tamás: A rossz döntés is jobb, mint a nem döntés

Nagy kihívás, hogy több országért felelek, mindenhol más-más szakmai és kulturális elvárásoknak kell megfelelni – mondta az Üzletemnek Tóth Tamás, a Syngenta Duna régiójának vetőmag marketingvezetője.

2021. 08. 26., 11:00
A megváltozott fogyasztási szokások főleg a kkv-kat sújtják

Tartósan átalakultak a lakosság fogyasztási szokásai a koronavírus-járvány hatására. Megváltozott, hogy mire, mennyit, hol költünk, és ez nem kedvez a kis- és közepes vállalkozásoknak – mutat rá a Marketing Commando reprezentatív kutatása.

2021. 07. 20., 11:30
Szányi Gabriella: Ha magadat adod, a másik is megnyílik

A multinacionális, majd az állami környezet után szívesen kipróbálnám magam egy ügynökség vezetésében is – mondta az Üzletemnek Szányi Gabriella, a Magyar PR Szövetség alelnöke, a BKIK PR-marketing igazgatója.

2021. 07. 01., 09:00
Dallos Zoltán: Hiszek a mentorok erejében

Szakmai célként kitűztem egy olyan cég felépítését, amely túlmutat rajtam, és már nemcsak az én személyemtől, napi operatív részvételemtől függ – mondta az Üzletemnek Dallos Zoltán, a DLX MEDIA marketingügynökség alapítója.

2021. 05. 13., 09:15
Umenhoffer Péter: Az agráriumra mindig szükség lesz!

Ha az ember nyitott szemmel jár, és nem fél megismerni az újat, akkor bárkitől tanulhat – mondta az Üzletemnek Umenhoffer Péter, az AXIÁL Kft. és a Mezőgazdasági Eszköz- és Gépforgalmazók Országos Szövetsége marketingvezetője.

2021. 05. 11., 13:00
A közösségi média önmagában kevés a márkaépítéshez

Ha vállalkozni szeretnénk, ma már nem elég, ha ahhoz a termékhez vagy szolgáltatáshoz értünk, amit kínálunk. A vevők eléréséhez elengedhetetlen a marketing, a kommunikáció, amire nagyszerű lehetőséget nyújt a közösségi média.

2021. 05. 10., 13:00
Káosz uralkodik a magyar cégek marketingjében egy kutatás szerint

A középvállalkozások mindössze hat százaléka tudta nagymértékben növelni a marketingtevékenységét 2020-ban, derül ki egy friss kutatásból. A felmérés arra is rávilágított, a cégek megszokás útján terveznek, ha terveznek egyáltalán, a többségnek nincs arra vonatkozó stratégiája, hogyan tudna tovább növekedni.

2021. 05. 04., 13:45
Gigantikusan nőtt a YouTube reklámbevétele

A Google anyavállalata, az Alphabet első negyedéves eredményjelentésében azt közölte, hogy a YouTube 6,01 milliárd dollár reklámbevételt hozott a negyedév során, amely az egy évvel korábbi 4 milliárd dollárhoz képest, ami 49 százalékos növekedést jelent.

2021. 04. 26., 13:00
Marketing kézikönyv az egészségturizmusban dolgozóknak

Megjelent az Egészségturizmus marketing kézikönyv, amelynek két szerzője Puczkó László, a Health Tourism Worldwide ügyvezetője és társalapítója, valamint Irving Stackpole, a Stackpole & Associates elnöke.

2021. 04. 23., 11:30
Ha ezek nincsenek meg, nehéz lesz vállalkozást indítani

Egy vállalkozás elindítása összetett feladat, az adott terület ismeretén túl számos készséggel rendelkezni az üzletünk felvirágoztatásához. A legtöbben nem születnek vállalkozónak, de szerencsére elegendő nyitottsággal és elszántsággal tanulhatók és fejleszthetők a szükséges képességek.

2021. 04. 19., 19:45
Talmácsi Gábor is segíti a magyar sporttech startup nemzetközi terjeszkedését

Bejelentette együttműködését a magyar szurkolói képküldő alkalmazást fejlesztő Seyu Solutions és a Talmácsi Management. A megállapodás értelmében Talmácsi Gábor stratégiai üzletfejlesztési tanácsadóként segíti az innovatív vállalkozás piacra lépését a nemzetközi motorsportban.

2021. 04. 08., 10:00
Kkv-k figyelmébe: nyitási marketing terv 5 pontban

Egy hónap után szerdán kinyithattak az üzletek. Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő öt pontban foglalta össze a legfontosabb marketing feladatokat, amelyeket egy kkv elvégezhet a sikeres nyitás érdekében.

2021. 03. 26., 18:15
A Hotel Rábával kezdi szállodasztorik sorozatát a Danubius Hotels

Szállodasztorik címmel belső és külső kommunikációs kampányt indít a Danubius Hotels, amely során minden hónapban a lánc egy-egy szállodáját mutatja be. A szállodák története és kulisszatitkai mellett sikereket, hírességeket, legendákat is megismerhetünk.

2021. 03. 22., 10:00
Metykó Tibor: Akik feladják, sosem lesznek győztesek

Szeretem a szakmámat: minden nap találok valamit, ami miatt újra marketinges lennék pályakezdőként – mondta az Üzletemnek Metykó Tibor, a KÉSZ Csoport marketing és vállalati kommunikációs igazgatója.

2020. 12. 15., 14:15
Kkv-marketing: a legnépszerűbb és a leghatékonyabb eszközök

A Facebook már nemcsak a kis- és közepes vállalkozások legnépszerűbb marketingeszköze, hanem a leghatékonyabbra értékelt is. A legtöbb kkv oda menekült a koronavírus „elől", azonban a kék óriás egyre többet követel a sikerért cserébe, mégis jobban bíznak benne. Stockholm-szindrómában a kkv-k .

2020. 12. 12., 11:00
Neves ügynökségi partnerrel hosszabbít a Marketing Diamond Awards

Január 10-ig meghosszabbították a Magyar Marketing Szövetség Marketing Diamond Awards versenyének jelentkezési határidejét. A neves, idén hatodik alkalommal elindított megmérettetés történetében először egy kommunikációs ügynökségi partnerrel, a Lounge Grouppal együttműködésben díjazzák a szereplőket, illetve a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitásokat.

2020. 12. 10., 16:45
E-mail marketing: karácsonykor is csak szabályosan!

Az elmúlt években az Európai Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) alaposan felforgatta a marketing szakemberek és a cégek életét, de a fogyasztók is más módon kapják a hirdetéseket az új szabályozás okán. A vállalkozások változatlanul széles körben folytathatnak e-mail marketing tevékenységet, azonban fontosabb, mint valaha, hogy ezt a hatályos adatvédelmi jogszabályokat betartva tegyék.

2020. 10. 13., 15:15
Túl kevés cég használja ezt az ingyenes marketingesztközt

Létezik egy ingyenesen elérhető felület, ami óriási hasznot hozhatna a magyar kisvállalkozásoknak – a legtöbben egyelőre mégsem használják ki. Langmár Zsuzsa kommunikációs szakértő szerint a koronavírus idején különösen fontos, hogy éljünk ezzel a lehetőséggel.

2020. 10. 05., 10:00
Blaumann Debóra: Tudatosan kerülöm a felszínes kapcsolatokat

Voltam már regionális és ország specifikus pozícióban is, de még nem próbálhattam ki magam globális feladatkörben – remélem, lesz erre lehetőségem a jövőben – mondta az Üzletemnek Blaumann Debóra, a NetPincér marketingigazgatója.

2020. 09. 29., 10:00
Szinai Ádám: Mindentávfutó vagyok

Az átlátható üzleti kapcsolati viszonyokban hiszek, és abban, hogy nem keverjük a személyes teret az üzletivel – mondta az Üzletemnek Szinai Ádám, a CIB Bank PR és marketingkommunikációs vezetője.

2020. 09. 11., 10:15
A cégek harmada marketingkárosult most Magyarországon

Szakmai berkekben sokszor elhangzik, hogy Magyarország a tízmillió marketinges országa, a hazai vállalatoknak mégis rengetegszer van negatív tapasztalata a marketinggel megbízott partnerekkel. A leggyakoribb probléma, hogy szakértőnek adják ki magukat a cégek.

2020. 08. 26., 18:15
Astoria Com Agency néven indult boutique ügynökség

Astoria Com Agency néven indít kommunikációs céget Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs. A boutique ügynökség elsősorban az alapítók tapasztalatára, szakmai networkjére, a szervezet rugalmasságára, ügyfélközpontúságára, valamint a háttércsapat specializált tudására épít.

2020. 08. 14., 11:30
Early Bird kedvezménnyel indul Az Év Honlapja pályázat

Early Bird kedvezménnyel startol Magyarország legismertebb online marketingkommunikációs pályázata. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 19. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést.

2020. 07. 26., 13:00
A Google jövő márciusig adott haladékot

Egyre inkább hordozható okoseszközeinken, főleg telefonjainkon böngészünk az internetes tartalmak között, viszont rengeteg weboldal még nem kifejezetten támogatja a kis képernyős megjelenítést.

2020. 07. 24., 10:00
Barna László: Kis cégeket szeretnék naggyá tenni

Kipróbáltam pár „klubot”, de nálam a személyes ajánlások és a nagy találkozások hozzák el azokat az üzleti kapcsolatokat, amelyeken keresztül bizalmat tudok kialakítani – mondta az Üzletemnek Barna László marketing stratégiai tanácsadó, brandépítő, vagy ahogy sokan ismerik: a Brandesember.

2020. 06. 25., 18:15
Új marketingvezetőt igazolt a RAS

Július 1-jétől Holovács Annamária lesz a Ringier Axel Springer Magyarország marketingvezetője – derül ki a médiacég közleményéből.

2020. 06. 04., 15:15
Május végén startolt Magyarországon a Marcel

Egyedülálló módon egyesíti a szaktudást a technológiával a Publicis Groupe mesterséges intelligencia alapú platformja, a Marcel. Május végétől a cégcsoport minden országában, így Magyarországon is elkezdődött a bevezetése.

2020. 06. 02., 12:15
Óvatosan optimista az ügynökségek fele

Az ügynökségek 57 százaléka gondolja azt, hogy csökkenni fog a bevétele 2019-hez képest. A megkérdezettek fele úgy gondolja, hogy néhány hónapon belül talpra tud állni.

2020. 05. 23., 15:30
Kik a legbefolyásosabb hazai szakmai influencerek a Facebookon?

A héten mutatták be az Influexpert riportot: kiderült, hogy a Facebook adatbázis elemzése alapján kik tartoznak a top hazai szakmai influencerek közé. A kutatás során kiderült, hogy több tízezer kisvállalati vezető kap támogatást a közösségi média felületeken a vezető hazai szakmai influencerektől.

2020. 03. 24., 10:00
Készülhetnek a turisztikában az újranyitásra

Ingyenes megjelenési lehetőséggel és marketingtanácsokkal szeretné segíteni a turisztikai létesítményeket, programgazdákat, a KidsOasis családbarát szállodai minősítési rendszer.

2020. 02. 21., 17:15
A Nespresso után a Dreher adja az új feladatot

Gyovai Györgyi felel a Dreher értékesítésének irányításáért az idei évtől. A szakember a magyarországi Nespresso vezetői székéből érkezik a vállalathoz – áll a Dreher közleményében.

2020. 02. 20., 14:30
Új marketingkommunikációs vezető a Cofidis élén

2019. december 1-től Nád-Kántor Marianna tölti be a Cofidis Magyarországi Fióktelepének Márka-, és marketingkommunkációs vezetői pozícióját. Főbb szakterülete a márka- és arculatépítés, valamint a stratégiatervezés.

2020. 02. 07., 11:30
Segít a kicsiknek a Libri-Bookline

A Libri-Bookline segítséget kíván nyújtani azon kisebb könyvkiadók számára, amelyek eddig nem tudták igénybe venni a cég által nyújtott marketinglehetőségeket.

2019. 12. 19., 09:30
Széles Anikó: Eljutottunk arra a szintre, hogy szerelemprojektjeink legyenek

Mivel a munkám során sokat járom az országot, számtalan csodálatos, helyi kezdeményezéssel találkozom, amelyek sokkal nagyobb nyilvánosságot érdemelnének – mondta az Üzletemnek Széles Anikó, a SKY Marketing Communications Reklámügynökség Kft. tulajdonos-ügyvezető igazgatója.

2019. 12. 18., 13:45
Influencerekkel célozza meg a fiatalokat a DM

A német drogérialánc, a DM a Star Networkkel kötött együttműködést. Az ügynökséggel közösen stratégiai szinten kezelik az influencer megjelenéseket.

2019. 10. 18., 09:30
Hegyi Nóra: A nagyvonalúság meghálálja magát

Szeretném a Kolibri Picturest a folyamatosan növekvő pályáján tartani – mondta az Üzletemnek Hegyi Nóra. A cég ügyvezetője és filmrendezője folyamatosan tanul, figyeli a világ eseményeit, és ezeket szívesen meg is osztja a külvilággal.

2019. 10. 07., 10:15
Vass Tamara: Semmit sem szeretek feladni

Hiszem, hogy Magyarországon is lehet alkotni, s a gyorsuló digitális világ ehhez kitűnő lehetőséget biztosít – mondja az Üzletemnek Vass Tamara, a Praktiker beszerzési igazgatója.

2019. 09. 05., 14:00
Két újabb ügyfél választotta az Atmediát

Újabb két ügyféllel indítja az őszt az Atmedia, nyáron ugyanis az Utazómajom és az Igényesférfi szolgáltatói szerződtek reklámfelületeik értékesítésére a kereskedőházzal.

2019. 08. 13., 09:30
Gangel Péter: A szolgáltatás legyen jó, ne a marketing!

Vannak olyan iparágak, ahol mára lehetetlen érvényesülni ügyfélvélemények nélkül. Ezekben a piaci szereplők is jóval tudatosabbak – írja Gangel Péter, a Bizalmi Kör és a Bizalmi Index alapítója.

2019. 07. 30., 16:30
Meggyőzte a Drehert a Bold

Két és fél hónap alatt választotta ki lead ügynökségének a Boldot a Dreher. A sörös cég múlt év végén írt ki tendert, hogy megtalálja új márkastratégiai és kommunikációs partnerét.

2019. 07. 29., 14:45
A Mercedestől igazol az NNG-hez Ludvig Orsolya

Marketing-kommunikációs igazgató érkezik az NNG-hez: az új pozíciót szeptembertől Ludvig Orsolya, a Mercedes Benz kecskeméti gyárának eddigi kommunikációs vezetője tölti be.

2019. 02. 08., 17:45
Itt van a Facebookon kedvelt borászatok listája

Egyre több borászat használja aktívan a közösségi médiát. A Facebookon a legnépszerűbb tíz pincészet rangsorát a Dubicz Borászat és Szőlőbirtok tette közzé.

2018. 11. 27., 18:00
Új marketingtrendeket mutat be az Agrárkamara

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara Élelmiszeripari Igazgatósága december 4-én tartja az „Együtt az élelmiszeriparért” című konferenciasorozata keretében az új marketingtrendekről szóló rendezvényét.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS