Marketing

Itt találod az összes cikket a „marketing” témában!

Kiss-László Dalma: Maximalista vagyok

Kiss-László Dalma: Maximalista vagyok

Az Amway 30 éve működik sikeresen a magyarországi piacon, ezt a sikertörténetet szeretném továbbvinni, célom a direkt értékesítésnek, mint iparágnak nagyobb elismertséget szerezni – mondta az Üzletemnek Kiss-László Dalma, az Amway Hungária marketing és PR igazgatója.
2021. 12. 01., 16:04
Izsák Miklós: Nem vagyok egy job hopper

A gyerekeink a legjobb coachok: megtanítanak rá, hogyan kell bánni másokkal, ráadásul azonnal visszajelzik, ha valamit rosszul csinálsz – mondta az Üzletemnek Izsák Miklós, a JCDecaux Hungary kereskedelmi és marketingigazgatója.

2021. 11. 29., 10:41
Mehlhoffer Tamás: Enjoy the ride!

Nagyon gyorsan tudok dönteni, és ilyenkor általában jobban is, mintha túl sok időm van mérlegelni – mondta az Üzletemnek Mehlhoffer Tamás, a Tungsram Group globális PR és kommunikációs igazgatója.

2021. 11. 02., 10:00
Tóth Tamás: A rossz döntés is jobb, mint a nem döntés

Nagy kihívás, hogy több országért felelek, mindenhol más-más szakmai és kulturális elvárásoknak kell megfelelni – mondta az Üzletemnek Tóth Tamás, a Syngenta Duna régiójának vetőmag marketingvezetője.

2021. 08. 26., 11:00
A megváltozott fogyasztási szokások főleg a kkv-kat sújtják

Tartósan átalakultak a lakosság fogyasztási szokásai a koronavírus-járvány hatására. Megváltozott, hogy mire, mennyit, hol költünk, és ez nem kedvez a kis- és közepes vállalkozásoknak – mutat rá a Marketing Commando reprezentatív kutatása.

2021. 07. 20., 11:30
Szányi Gabriella: Ha magadat adod, a másik is megnyílik

A multinacionális, majd az állami környezet után szívesen kipróbálnám magam egy ügynökség vezetésében is – mondta az Üzletemnek Szányi Gabriella, a Magyar PR Szövetség alelnöke, a BKIK PR-marketing igazgatója.

2021. 07. 01., 09:00
Dallos Zoltán: Hiszek a mentorok erejében

Szakmai célként kitűztem egy olyan cég felépítését, amely túlmutat rajtam, és már nemcsak az én személyemtől, napi operatív részvételemtől függ – mondta az Üzletemnek Dallos Zoltán, a DLX MEDIA marketingügynökség alapítója.

2021. 05. 13., 09:15
Umenhoffer Péter: Az agráriumra mindig szükség lesz!

Ha az ember nyitott szemmel jár, és nem fél megismerni az újat, akkor bárkitől tanulhat – mondta az Üzletemnek Umenhoffer Péter, az AXIÁL Kft. és a Mezőgazdasági Eszköz- és Gépforgalmazók Országos Szövetsége marketingvezetője.

2021. 05. 11., 13:00
A közösségi média önmagában kevés a márkaépítéshez

Ha vállalkozni szeretnénk, ma már nem elég, ha ahhoz a termékhez vagy szolgáltatáshoz értünk, amit kínálunk. A vevők eléréséhez elengedhetetlen a marketing, a kommunikáció, amire nagyszerű lehetőséget nyújt a közösségi média.

2021. 05. 10., 13:00
Káosz uralkodik a magyar cégek marketingjében egy kutatás szerint

A középvállalkozások mindössze hat százaléka tudta nagymértékben növelni a marketingtevékenységét 2020-ban, derül ki egy friss kutatásból. A felmérés arra is rávilágított, a cégek megszokás útján terveznek, ha terveznek egyáltalán, a többségnek nincs arra vonatkozó stratégiája, hogyan tudna tovább növekedni.

2021. 05. 04., 13:45
Gigantikusan nőtt a YouTube reklámbevétele

A Google anyavállalata, az Alphabet első negyedéves eredményjelentésében azt közölte, hogy a YouTube 6,01 milliárd dollár reklámbevételt hozott a negyedév során, amely az egy évvel korábbi 4 milliárd dollárhoz képest, ami 49 százalékos növekedést jelent.

2021. 04. 26., 13:00
Marketing kézikönyv az egészségturizmusban dolgozóknak

Megjelent az Egészségturizmus marketing kézikönyv, amelynek két szerzője Puczkó László, a Health Tourism Worldwide ügyvezetője és társalapítója, valamint Irving Stackpole, a Stackpole & Associates elnöke.

2021. 04. 23., 11:30
Ha ezek nincsenek meg, nehéz lesz vállalkozást indítani

Egy vállalkozás elindítása összetett feladat, az adott terület ismeretén túl számos készséggel rendelkezni az üzletünk felvirágoztatásához. A legtöbben nem születnek vállalkozónak, de szerencsére elegendő nyitottsággal és elszántsággal tanulhatók és fejleszthetők a szükséges képességek.

2021. 04. 19., 19:45
Talmácsi Gábor is segíti a magyar sporttech startup nemzetközi terjeszkedését

Bejelentette együttműködését a magyar szurkolói képküldő alkalmazást fejlesztő Seyu Solutions és a Talmácsi Management. A megállapodás értelmében Talmácsi Gábor stratégiai üzletfejlesztési tanácsadóként segíti az innovatív vállalkozás piacra lépését a nemzetközi motorsportban.

2021. 04. 08., 10:00
Kkv-k figyelmébe: nyitási marketing terv 5 pontban

Egy hónap után szerdán kinyithattak az üzletek. Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő öt pontban foglalta össze a legfontosabb marketing feladatokat, amelyeket egy kkv elvégezhet a sikeres nyitás érdekében.

2021. 03. 26., 18:15
A Hotel Rábával kezdi szállodasztorik sorozatát a Danubius Hotels

Szállodasztorik címmel belső és külső kommunikációs kampányt indít a Danubius Hotels, amely során minden hónapban a lánc egy-egy szállodáját mutatja be. A szállodák története és kulisszatitkai mellett sikereket, hírességeket, legendákat is megismerhetünk.

2021. 03. 22., 10:00
Metykó Tibor: Akik feladják, sosem lesznek győztesek

Szeretem a szakmámat: minden nap találok valamit, ami miatt újra marketinges lennék pályakezdőként – mondta az Üzletemnek Metykó Tibor, a KÉSZ Csoport marketing és vállalati kommunikációs igazgatója.

2020. 12. 15., 14:15
Kkv-marketing: a legnépszerűbb és a leghatékonyabb eszközök

A Facebook már nemcsak a kis- és közepes vállalkozások legnépszerűbb marketingeszköze, hanem a leghatékonyabbra értékelt is. A legtöbb kkv oda menekült a koronavírus „elől", azonban a kék óriás egyre többet követel a sikerért cserébe, mégis jobban bíznak benne. Stockholm-szindrómában a kkv-k .

2020. 12. 12., 11:00
Neves ügynökségi partnerrel hosszabbít a Marketing Diamond Awards

Január 10-ig meghosszabbították a Magyar Marketing Szövetség Marketing Diamond Awards versenyének jelentkezési határidejét. A neves, idén hatodik alkalommal elindított megmérettetés történetében először egy kommunikációs ügynökségi partnerrel, a Lounge Grouppal együttműködésben díjazzák a szereplőket, illetve a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitásokat.

2020. 12. 10., 16:45
E-mail marketing: karácsonykor is csak szabályosan!

Az elmúlt években az Európai Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) alaposan felforgatta a marketing szakemberek és a cégek életét, de a fogyasztók is más módon kapják a hirdetéseket az új szabályozás okán. A vállalkozások változatlanul széles körben folytathatnak e-mail marketing tevékenységet, azonban fontosabb, mint valaha, hogy ezt a hatályos adatvédelmi jogszabályokat betartva tegyék.

2020. 10. 13., 15:15
Túl kevés cég használja ezt az ingyenes marketingesztközt

Létezik egy ingyenesen elérhető felület, ami óriási hasznot hozhatna a magyar kisvállalkozásoknak – a legtöbben egyelőre mégsem használják ki. Langmár Zsuzsa kommunikációs szakértő szerint a koronavírus idején különösen fontos, hogy éljünk ezzel a lehetőséggel.

2020. 10. 05., 10:00
Blaumann Debóra: Tudatosan kerülöm a felszínes kapcsolatokat

Voltam már regionális és ország specifikus pozícióban is, de még nem próbálhattam ki magam globális feladatkörben – remélem, lesz erre lehetőségem a jövőben – mondta az Üzletemnek Blaumann Debóra, a NetPincér marketingigazgatója.

2020. 09. 29., 10:00
Szinai Ádám: Mindentávfutó vagyok

Az átlátható üzleti kapcsolati viszonyokban hiszek, és abban, hogy nem keverjük a személyes teret az üzletivel – mondta az Üzletemnek Szinai Ádám, a CIB Bank PR és marketingkommunikációs vezetője.

2020. 09. 11., 10:15
A cégek harmada marketingkárosult most Magyarországon

Szakmai berkekben sokszor elhangzik, hogy Magyarország a tízmillió marketinges országa, a hazai vállalatoknak mégis rengetegszer van negatív tapasztalata a marketinggel megbízott partnerekkel. A leggyakoribb probléma, hogy szakértőnek adják ki magukat a cégek.

2020. 08. 26., 18:15
Astoria Com Agency néven indult boutique ügynökség

Astoria Com Agency néven indít kommunikációs céget Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs. A boutique ügynökség elsősorban az alapítók tapasztalatára, szakmai networkjére, a szervezet rugalmasságára, ügyfélközpontúságára, valamint a háttércsapat specializált tudására épít.

2020. 08. 14., 11:30
Early Bird kedvezménnyel indul Az Év Honlapja pályázat

Early Bird kedvezménnyel startol Magyarország legismertebb online marketingkommunikációs pályázata. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 19. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést.

2020. 07. 26., 13:00
A Google jövő márciusig adott haladékot

Egyre inkább hordozható okoseszközeinken, főleg telefonjainkon böngészünk az internetes tartalmak között, viszont rengeteg weboldal még nem kifejezetten támogatja a kis képernyős megjelenítést.

2020. 07. 24., 10:00
Barna László: Kis cégeket szeretnék naggyá tenni

Kipróbáltam pár „klubot”, de nálam a személyes ajánlások és a nagy találkozások hozzák el azokat az üzleti kapcsolatokat, amelyeken keresztül bizalmat tudok kialakítani – mondta az Üzletemnek Barna László marketing stratégiai tanácsadó, brandépítő, vagy ahogy sokan ismerik: a Brandesember.

2020. 06. 25., 18:15
Új marketingvezetőt igazolt a RAS

Július 1-jétől Holovács Annamária lesz a Ringier Axel Springer Magyarország marketingvezetője – derül ki a médiacég közleményéből.

2020. 06. 04., 15:15
Május végén startolt Magyarországon a Marcel

Egyedülálló módon egyesíti a szaktudást a technológiával a Publicis Groupe mesterséges intelligencia alapú platformja, a Marcel. Május végétől a cégcsoport minden országában, így Magyarországon is elkezdődött a bevezetése.

2020. 06. 02., 12:15
Óvatosan optimista az ügynökségek fele

Az ügynökségek 57 százaléka gondolja azt, hogy csökkenni fog a bevétele 2019-hez képest. A megkérdezettek fele úgy gondolja, hogy néhány hónapon belül talpra tud állni.

2020. 05. 23., 15:30
Kik a legbefolyásosabb hazai szakmai influencerek a Facebookon?

A héten mutatták be az Influexpert riportot: kiderült, hogy a Facebook adatbázis elemzése alapján kik tartoznak a top hazai szakmai influencerek közé. A kutatás során kiderült, hogy több tízezer kisvállalati vezető kap támogatást a közösségi média felületeken a vezető hazai szakmai influencerektől.

2020. 03. 24., 10:00
Készülhetnek a turisztikában az újranyitásra

Ingyenes megjelenési lehetőséggel és marketingtanácsokkal szeretné segíteni a turisztikai létesítményeket, programgazdákat, a KidsOasis családbarát szállodai minősítési rendszer.

2020. 02. 21., 17:15
A Nespresso után a Dreher adja az új feladatot

Gyovai Györgyi felel a Dreher értékesítésének irányításáért az idei évtől. A szakember a magyarországi Nespresso vezetői székéből érkezik a vállalathoz – áll a Dreher közleményében.

2020. 02. 20., 14:30
Új marketingkommunikációs vezető a Cofidis élén

2019. december 1-től Nád-Kántor Marianna tölti be a Cofidis Magyarországi Fióktelepének Márka-, és marketingkommunkációs vezetői pozícióját. Főbb szakterülete a márka- és arculatépítés, valamint a stratégiatervezés.

2020. 02. 07., 11:30
Segít a kicsiknek a Libri-Bookline

A Libri-Bookline segítséget kíván nyújtani azon kisebb könyvkiadók számára, amelyek eddig nem tudták igénybe venni a cég által nyújtott marketinglehetőségeket.

2019. 12. 19., 09:30
Széles Anikó: Eljutottunk arra a szintre, hogy szerelemprojektjeink legyenek

Mivel a munkám során sokat járom az országot, számtalan csodálatos, helyi kezdeményezéssel találkozom, amelyek sokkal nagyobb nyilvánosságot érdemelnének – mondta az Üzletemnek Széles Anikó, a SKY Marketing Communications Reklámügynökség Kft. tulajdonos-ügyvezető igazgatója.

2019. 12. 18., 13:45
Influencerekkel célozza meg a fiatalokat a DM

A német drogérialánc, a DM a Star Networkkel kötött együttműködést. Az ügynökséggel közösen stratégiai szinten kezelik az influencer megjelenéseket.

2019. 10. 18., 09:30
Hegyi Nóra: A nagyvonalúság meghálálja magát

Szeretném a Kolibri Picturest a folyamatosan növekvő pályáján tartani – mondta az Üzletemnek Hegyi Nóra. A cég ügyvezetője és filmrendezője folyamatosan tanul, figyeli a világ eseményeit, és ezeket szívesen meg is osztja a külvilággal.

2019. 10. 07., 10:15
Vass Tamara: Semmit sem szeretek feladni

Hiszem, hogy Magyarországon is lehet alkotni, s a gyorsuló digitális világ ehhez kitűnő lehetőséget biztosít – mondja az Üzletemnek Vass Tamara, a Praktiker beszerzési igazgatója.

2019. 09. 05., 14:00
Két újabb ügyfél választotta az Atmediát

Újabb két ügyféllel indítja az őszt az Atmedia, nyáron ugyanis az Utazómajom és az Igényesférfi szolgáltatói szerződtek reklámfelületeik értékesítésére a kereskedőházzal.

2019. 08. 13., 09:30
Gangel Péter: A szolgáltatás legyen jó, ne a marketing!

Vannak olyan iparágak, ahol mára lehetetlen érvényesülni ügyfélvélemények nélkül. Ezekben a piaci szereplők is jóval tudatosabbak – írja Gangel Péter, a Bizalmi Kör és a Bizalmi Index alapítója.

2019. 07. 30., 16:30
Meggyőzte a Drehert a Bold

Két és fél hónap alatt választotta ki lead ügynökségének a Boldot a Dreher. A sörös cég múlt év végén írt ki tendert, hogy megtalálja új márkastratégiai és kommunikációs partnerét.

2019. 07. 29., 14:45
A Mercedestől igazol az NNG-hez Ludvig Orsolya

Marketing-kommunikációs igazgató érkezik az NNG-hez: az új pozíciót szeptembertől Ludvig Orsolya, a Mercedes Benz kecskeméti gyárának eddigi kommunikációs vezetője tölti be.

2019. 02. 08., 17:45
Itt van a Facebookon kedvelt borászatok listája

Egyre több borászat használja aktívan a közösségi médiát. A Facebookon a legnépszerűbb tíz pincészet rangsorát a Dubicz Borászat és Szőlőbirtok tette közzé.

2018. 11. 27., 18:00
Új marketingtrendeket mutat be az Agrárkamara

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara Élelmiszeripari Igazgatósága december 4-én tartja az „Együtt az élelmiszeriparért” című konferenciasorozata keretében az új marketingtrendekről szóló rendezvényét.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS

Európa-szerte egyre több ország ismeri fel, hogy a zavartalan, klímabarát, megfizethető árú energiaellátás érdekében szükség van az áramtermelésben az atomenergiára. Legutóbb Hollandia és Franciaország döntött új atomerőmű építése mellett.