Sátori Karolina: Szívesen lennék túravezető a Grand Canyonnál

Sátori Karolina: Szívesen lennék túravezető a Grand Canyonnál
Szerdahelyi Csaba  |  2022. 01. 12., 12:57

A szakmám sajátossága az állandó változás, ami nekem kifejezetten tetszik, együtt tudok élni vele, mivel a változás mindig újabb lehetőség is – mondta az Üzletemnek Sátori Karolina, a Star Network Influencer Ügynökség projektmenedzser vezetője.

Sátori Karolina korábban több évig dolgozott marketing területen multinacionális cégnél, kreatív ügynökségnél és a KKV szektorban. Influencer marketinggel közel 5 éve foglalkozik, jelenleg a Star Network Influencer Ügynökség projektmenedzser vezetőjeként. Több ezer szponzorált tartalommal, több saját gyártású műsorral, reklámfilmmel és rendezvénnyel gyűjtött tapasztalatot ezen a nagyon speciális online marketing területen. Ha érdekli, hogy mi szerepel Karolina szakmai bakancslistáján, a választ megtalálja az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 370. interjújában.

Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

– Nem tudnék egy csúcspontot meghatározni. Remek érzés, hogy őszinte lelkesedéssel végezhetem a munkámat, amit nagyon szeretek. Egy állandóan változó, különleges területen vezetőként dolgozni, mint szakember, számomra nagyon kielégítő, de természetesen még sok terv és ötlet vár megvalósításra.

Milyen távra tervez?

– Nem tudok és nem is tervezek hosszú távra. A szakmám sajátossága az állandó változás, ami nekem kifejezetten tetszik, együtt tudok élni ezzel, mivel a változás mindig lehetőség.

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– Egy számomra régóta bakancslistás dolgot sikerült épp nemrég elindítanunk: egy olyan saját gyártású műsort, amelyben szakértőként én is aktív résztvevő vagyok. Ez a szakmai podcastsorozatunk, az InfluenceAIR Podcast.

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– Jelenlegi főnökömtől, a Star Network szakmai vezetőjétől, Farkas Dánieltől. Amikor a céghez kerültem, lenyűgözött a szakmaisága, ösztönös vezetői képessége. Addig sehol nem tapasztaltam ekkora bizalmat és szabadságot a kollégák irányába, ami produktív ötleteket és alkotói kreativitást eredményezett.

Mivel motiválja a kollégáit?

– Szerencsém van, mert nagyon családias a hangulat a kollégák között. Fontosnak tartom az őszinteséget, az emberséget, azt, hogy a munkatársak fontosnak érezzék magukat. E mellett magam is igyekszem a munkában példát mutatni, ami reményeim szerint szintén motiváló tud lenni.

Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– Valami nagyon mást próbálnék ki, mint amit most csinálok. Szívesen lennék például túravezető a Grand Canyonnál.

Hogyan építi üzleti kapcsolatait?

– Nagyon szeretem a szakmai konferenciákat, workshopokat, illetve a meglévő és leendő ügyfelekhez a mai napig nagy örömmel megyek el személyesen prezentálni. Habár az online világában dolgozom, nagyon fontosnak tartom a személyes kapcsolatokat.

Mire sajnálja az idejét?

– Az adminisztrációra.

Mivel lehet felbosszantani?

– Hazugsággal.

Milyen önkéntes munkát vállalna?

– Céges szinten minden évben szervezünk jótékonysági akciókat, amelyekből szeretem kivenni a részem. Idén is szeretnénk a közösség erejét mozgósítani adománygyűjtéssel. Fontosnak tartjuk influencer partnereink figyelmét is felhívni arra, hogy az eléréseiket használva milyen könnyen lehet sikeres például egy online adománygyűjtés.

Mire nem sajnálja a pénzt?

– Utazásra.

Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– A zene, a koncertre járás. Azt hiszem, ezt sosem fogom kinőni. Szinte látom magam szépkorúként, ahogy egy rock koncerten csápolok.

(Fotók: Star Network)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!
Ha lemaradt volna erről:

Még több friss hír

2024. 10. 10., 10:10
A munkaviszony többféleképpen szűnhet meg. Lehet munkáltatói vagy munkavállalói felmondás, de a felek közös megegyezéssel is dönthetnek a munkakapcsolat végéről. Olyan is lehetséges, hogy felmondás közös megegyezéssel? Vagy itt már valami nem stimmel? – teszi fel (és válaszolja meg) a kérdést dr. Kocsis Ildikó ügyvéd, vitarendezési szakjogász.
2024-10-10 21:50:00
A Helyreállítási és Rezilienciaépítési Eszköz (RRF) – az EU helyreállítási alapjának, a NextGenerationEU-nak a központi eleme – továbbra is eredményesen működik. A végrehajtása gyorsul, és folyamatos reformokat és beruházásokat ösztönöz a tagállamokban – olvasható az Európai Bizottság közleményében.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS