Influencer

Itt találod az összes cikket a „influencer” témában!

Sátori Karolina: Szívesen lennék túravezető a Grand Canyonnál

Sátori Karolina: Szívesen lennék túravezető a Grand Canyonnál

A szakmám sajátossága az állandó változás, ami nekem kifejezetten tetszik, együtt tudok élni vele, mivel a változás mindig újabb lehetőség is – mondta az Üzletemnek Sátori Karolina, a Star Network Influencer Ügynökség projektmenedzser vezetője.
2021. 12. 08., 20:25
Egyre több cég fedezi fel magának a TikTokot

A fiatalok közösségi oldala, ahol csak táncolnak és őrületes dolgokat mutatnak be. Sokan még mindig ezt gondolják, ha szóba kerül a TikTok, pedig a social média platform már rég meghaladta ezt.

2020. 06. 05., 15:15
Köthet-e reklámszerződést egy gyerekinfluencer?

A Magyar Public Relations Szövetség ajánlást készített, amellyel szakmai párbeszédet kezdeményezett a Gyereknap alkalmából. A kezdeményezés célja, hogy a tiszta szabályozás és az etikai kérdések mellett tartalmi kérdésekre is felhívja a figyelmet és ajánlást tegyen a márkák számára.

2020. 05. 31., 12:00
Ennyien tudják, hogy mivel foglalkozik a dietetikus

A jövő héten lesz a Dietetikusok hete. A Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége szakmájuk sokszínűsége mellett azt szeretné bemutatni, hogy milyen segítséget tudnak adni a helyes táplálkozás, valamint az egyes betegségek kezelésében szerepet játszó diéták szakszerű kialakításához.

2020. 05. 23., 15:30
Kik a legbefolyásosabb hazai szakmai influencerek a Facebookon?

A héten mutatták be az Influexpert riportot: kiderült, hogy a Facebook adatbázis elemzése alapján kik tartoznak a top hazai szakmai influencerek közé. A kutatás során kiderült, hogy több tízezer kisvállalati vezető kap támogatást a közösségi média felületeken a vezető hazai szakmai influencerektől.

2019. 12. 18., 13:45
Influencerekkel célozza meg a fiatalokat a DM

A német drogérialánc, a DM a Star Networkkel kötött együttműködést. Az ügynökséggel közösen stratégiai szinten kezelik az influencer megjelenéseket.

2019. 10. 31., 12:15
Hogyan reklámozhat egy influencer?

Mivel a véleményvezérek sok esetben a hagyományos hirdetési eszközöknél jóval több fogyasztót érnek el, szerepük felértékelődött a hirdetők körében. Az elmúlt években lefolytatott versenyhivatali vizsgálatok azonban feltárták, hogy az általuk alkalmazott gyakorlat nem mindig volt megfelelő.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS