Júniusi 4-én első alkalommal rendezik meg a Golden Age konferenciát Budapesten. A téma: a fizetőképes 50-es és 60-as korosztály elérése.
A Golden Age konferencia azt a kérdést járja körül, hogy a fizetőképes kereslet ma már nem korlátozódik a 18-49-es korcsoportra. Mivel a lakosság egyre öregszik, az életszínvonal és az átlagélettartam nő, megjelent a jó egzisztenciális körülmények között élő, aktív, fizetőképes 50-es, 60-as korosztály – írja a Kreatív Online.
Ezekre a kérdésekre is választ keresnek:
A celebek lettek az idősebb célcsoportok influencerei? Kik a meghatározó véleményvezérek a 49 fölötti célcsoportokban?
Fiatal vagy fiatalos? – hatékony Facebook posztok és videók 49 fölött.
A 49 fölöttiek médiafogyasztása, a hagyományos és a social media lehetőségei.
Milyen tartalmak jönnek be az 50 pluszosoknak?
Milyen a vicces egészségügyi kommunikáció, üde pénzügyi reklám?
Bormarketing stratégia, zérótolerancia, eredetvédelem, generációváltás, szőlőtermesztés és klímavédelem, kóstolós masterclassok március 3-án, a 11. Borkonferencián.
A szén-dioxid-mentesen előállított áram túlnyomó többségét tavaly is a Paksi Atomerőműben termelték meg. Az elmúlt 10 évben a hazai villamosenergia-fogyasztás átlagosan évi 1,28 százalékkal növekedett.