Kereskedelem

Itt találod az összes cikket a „kereskedelem” témában!

Vásárlók tájékoztatása az élelmiszerinfláció csökkentéséről

Vásárlók tájékoztatása az élelmiszerinfláció csökkentéséről

A VOSZ közzétette, hogy a kormány döntése után az élelmiszer-infláció csökkentése érdekében milyen intézkedéseket kell tenni a kiskereskedelemben.
2023. 05. 22., 10:22
Egyre tudatosabb az online vásárló

Míg a termékkategóriák tekintetében nincs jelentős változás az elmúlt évek során, egyre több szolgáltatásfajta esetén választják az online vásárlást a felnőtt magyarok – derült ki a Reacty Digital 2023. áprilisi felméréséből.

2023. 05. 20., 15:58
Robbanásszerűen nőtt a házhoz szállítások száma három év alatt

Magyarországon 2020-tól kezdődően ugrásszerű növekedésnek indult az online értékesítés, A hazai piacon három éve jelen lévő, városi okoslogisztikai szolgáltatásokat nyújtó DODO szakértői sorra veszik a 2020-2023 közötti időszakban tapasztalt változásokat.

2023. 05. 15., 19:15
Akár 20 évet is kaphat a trükkös „aranykereskedő”

Lazán kezelte a közteherviselést annak az aranyértékesítésre szakosodott bűnszervezetnek a vezetője, amely mintegy hatmilliárd forint áfát nem fizetett meg – olvasható a NAV közleményében. Az illegális forrásból eredő aranyat tömbökbe olvasztva tárolták az adócsalók.

2023. 05. 12., 14:17
OTP: a lakosság 76 százaléka jelentősen többet költ

A 18 és 70 év közötti lakosság 76 százalékának jelentősen, 19 százaléknak pedig enyhén nőttek a költései, mindössze 4 százalék gondolja úgy, hogy nem történt változás a kiadásaiban – derült ki az OTP Bank reprezentatív Öngondoskodási index felméréséből.

2023. 05. 08., 08:48
Győr-Gönyű Országos Közforgalmú Kikötő földhasználati jog értékesítése

Mozgalmas időszak kezdődik a Győr-Gönyű Országos Közforgalmú Kikötőben, ugyanis a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt. földterületek földhasználati jogának elektronikus árverés útján történő értékesítését tervezi. A kikötő a Nyugat-dunántúli régió legnagyobb intermodális logisztikai központja, ami önmagában is jelentős érdeklődést eredményezhet.

2023. 05. 05., 12:41
Agroinform: eltűnhet a magyar méz az áruházláncok polcairól

A kiskereskedelmi láncok által egy évtizede elkezdett árverseny miatt ma már ezeknek az üzleteknek a polcain felerészben külföldről származó, zömében hamisított méz található, ez a folyamat pedig néhány éven belül akár oda is vezethet, hogy hazai mézet egyre inkább csupán a termelőtől lehet majd beszerezni – írja az Agroinform.hu.

2023. 05. 05., 09:41
Kiskereskedelem: gyászosak az első negyedév adatai

A januári 4,5 és a februári 10,1 százalék után 2023. márciusban – naptárhatástól megtisztítva – 13,1 százalékkal csökkent éves összevetésben a kiskereskedelmi forgalom volumene.

2023. 04. 24., 09:15
Hogyan hat az időjárás az energiaárakra?

A megújuló kapacitások bővülése, a gázpiac globalizálódása és az időjárás mind szélsőségesebb jellege miatt a meteorológiai jelentések egyre fontosabb szerepet töltenek be az energiakereskedelemben is. Akárhogyan alakul az időjárás, az energiakereskedőknek le kell tudniuk fordítaniuk arra, hogy milyen hatást gyakorolhat a piacra, ráadásul egyre inkább globálisan is nyomon kell követniük a meteorológiai jelentéseket.

2023. 04. 13., 16:11
A pandémia után a BNPL-szolgáltatások adhatnak új lökést a magyar e-kereskedelemnek

Tavaly jelentek meg Magyarországon az első vedd most, fizess később, vagyis BNPL (buy now, pay later) fizetési szolgáltatók. Az újnak számító fizetési megoldás elterjedéséből hasznot húzhatnak a hazai webshopok: a nemzetközi statisztikák ugyanis azt mutatják, hogy a késleltetett fizetést választó ügyfelek többet vásárolnak a hagyományos megoldásokat preferáló társaiknál. A Digitális Kereskedelmi Szövetség számai szerint a hazai internetes vásárlók különösen szolgáltatások megrendelése kapcsán nyitottak a BNPL-megoldásokra.

2023. 04. 10., 08:30
Korábban elképzelhetetlen mértékben hat az időjárás az energiakereskedelemre

Az időjárás napjainkra az egyik legfontosabb tényezővé vált az energiakereskedelem területén is. Ma már lényegében minden egyes időjárási jelenségnek van valamilyen érdemi hatása a villamosenergia-rendszerre, és olyan időjárási összefüggések is jelentőssé váltak az energiakereskedők számára, amelyekről ez korábban elképzelhetetlen volt.

2023. 03. 28., 13:48
Folytatódik az online kereskedelem térhódítása?

Hatalmas átalakuláson ment keresztül az e-kereskedelem Magyarországon és a világban. A Covid okozta korlátozások miatt egyik napról a másikra megnőtt az igény az online vásárlásra. Erről is szó lesz május 11-én, a Magyar E-kereskedelem Napján.

2023. 03. 16., 19:23
A magyarok többsége vásárolt már használt cikkeket webáruházban

A magyarok 77 százaléka nyitott arra, hogy használt terméket vásároljon, 64 százalékuk már vett is ilyen terméket a világhálón – mutatják a Shoptet friss reprezentatív kutatásának adatai. Magyarországon jól járhat az a vállalkozó, aki használt termékekkel az online tér felé nyit.

2023. 03. 13., 08:19
Állami ingatlan értékesítés az EAR-en

Az MNV Zrt. az ingatlan értékesítéseket 2015. szeptemberétől a transzparenciát és a nyilvánosságot biztosító Elektronikus Aukciós Rendszeren (a továbbiakban: EAR) keresztül bonyolítja le. Az EAR az MNV Zrt. honlapján keresztül bárki számára elérhető, a felületen meghirdetett és licitálás alatt álló ingatlanokról az érdeklődők részletesen tájékozódhatnak részvételtől függetlenül.

2023. 03. 09., 17:13
A kisboltok sorsára juthatnak a magyar webshopok

Aggasztóan alacsony, mindössze 32 százalék az exportáló magyar e-kereskedők aránya – derül ki egy friss kutatásból. A hazai webshopok könnyen a kisboltok sorsára juthatnak, ha nem veszik fel a versenyt a nemzetközi versenytársakkal.

2023. 03. 06., 08:40
Csökkent januárban a kiskereskedelmi forgalom

2023. januárban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint 3,9, naptárhatástól megtisztítva 4,5 százalékkal csökkent az előző év azonos időszakihoz képest – tájékoztatott a KSH.

2023. 03. 01., 10:49
A visszafogott lakossági fogyasztás az e-kereskedelmet is átalakította tavaly

Az infláció, a megélhetési költségek emelkedése miatti anyagi bizonytalanság, valamint a Covid után megtorpanó digitális lendület hatására a belföldi online kereskedelem teljesítménye tavaly reálértékben 6-8 százalékkal maradt el az egy évvel korábbi szinttől. Az Olcsóbbat.hu a piaci változásokat mérte fel.

2023. 02. 23., 11:49
K&H: a kártyás költéseken is nyomot hagyott az élelmiszerek durva drágulása

Jól látható a több évtizedes csúcsra gyorsuló infláció, ezen belül a több mint 40 százalékos élelmiszer-drágulás a kártyás költéseken is – derül ki a K&H összefoglalójából. Tavaly decemberben a pénzintézet lakossági bankkártyás ügyfelei összesen 32,3 milliárd forintot költöttek élelmiszerre, szemben az egy évvel korábbi 22,2 milliárd forinttal.

2023. 02. 18., 14:44
A fogyasztók többsége inkább az előfizetést választja

Tízből hat budapesti szerint egyszerűbb havi díjat fizetni olyasvalamiért, amit rendszeresen használ az ember, mint alkalmanként – derül ki a Wolt által a fővárosi fogyasztók körében végzett reprezentatív felmérésből.

2023. 02. 06., 08:47
Megtorpant decemberben a kiskereskedelem

A novemberi 0,6 százalékos emelkedés után 2022 decemberében a kiskereskedelmi forgalom volumene a nyers adat szerint 4,8 százalékkal, naptárhatástól megtisztítva 3,9 százalékkal maradt el az egy évvel korábbitól.

2023. 01. 29., 12:16
Sikeres évet zártak a divatcikk kereskedelemmel foglalkozó webáruházak

Európa egyik vezető divatkereső platformjának friss felmérése szerint tavaly bár a magas infláció, a geopolitikai kihívások, az energiaválság és a makrogazdasági eredmények romlása jelentős hatással volt a fogyasztói magatartásra, mégis a forgalom élénkülése volt a jellemző tendencia az ágazatban.

2023. 01. 18., 17:13
Mi legyen az élelmiszerárstoppal?

A VOSZ álláspontja szerint eljött az idő, hogy megtervezzük az árstopok kivezetését. A bajba kerülő boltok számára támogatást kell nyújtani, hogy a teljes kivezetésig fenntarthassák működésüket.

2023. 01. 16., 12:41
Vége van az aranykornak az e-kereskedelmi piacon?

Az elmúlt években megszokott volt, hogy az online eladások rekordokat döntöttek a kereskedelmi szektorban a karácsonyi szezonban, tavaly decemberben viszont elmaradtak a csúcseredmények.

2022. 12. 15., 18:18
Karácsonyi hajrá 2022-ben

A globális gazdasági helyzet és az infláció a 2022-es ünnepi készülődésre is hatással van. A fogyasztók ennek ellenére igyekeznek megtalálni a módját annak, hogy megbirkózzanak az inflációval és megteremtsék az ünnepi hangulatot.

2022. 12. 13., 14:17
Így látta a Black Fridayt a Digitális Kereskedelmi Szövetség

Az ünnepi vásárlási szezon az elmúlt két év hipernövekedéséhez képest visszaesést mutat ugyan, de lehetőségeket is tartogat a hazai digitális kereskedők számára – olvasható az Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetsége (IVSZ) közleményében.

2022. 12. 07., 18:19
Már lehet szavazni Az Ország Boltja verseny jelöltjeire

Idén már 12. alkalommal rendezi meg az Árukereső.hu Az Ország Boltja versenyt, amely az online vásárlási szezon legaktívabb időszakában a fogyasztók szavazatainak segítségével keresi az ország legnépszerűbb webshopjait.

2022. 11. 28., 09:17
Húszéves Magyarország legnagyobb villamosenergia-nagykereskedője, az MVM Partner

Fennállása huszadik évfordulójához érkezett az MVM Partner Zrt., Magyarország legnagyobb villamosenergia-nagykereskedője. Az elmúlt két évtizedben a társaság nagy utat bejárva és jelentős mérföldköveket elérve számos módon járult hozzá a magyar villamosenergia-rendszer ellátásbiztonságához és a rezsicsökkentés biztosításához.

2022. 10. 17., 10:22
Az e-kereskedelmi cégek is megszenvedik a válságot

A megugró infláció, a rezsiköltségek emelkedése és a fogyasztók körében tapasztalható bizonytalanság hamar éreztette hatását az online kiskereskedelmi forgalomban is. Szeptemberben az e-kereskedelmi cégek 49 százaléka tapasztalt visszaesést a forgalmában, 33 százalékuk esetében ennek mértéke elérte a 30 százalékot.

2022. 10. 05., 13:13
Óvatosabbak lettek az építőipari megrendelők

Kétszer is meggondolják az építőiparban az ügyfelek, hogy kivel és mit építtetnek. Az árak emelkedése és a szűkös kivitelezői, illetve áruellátási környezet miatt a körültekintés és a több körös versenyeztetés indokolt – állapítja meg egy építőipari kutatás.

2022. 10. 04., 14:17
A mobilok szerepe a legkritikusabb az e-kereskedelem növekedésében

Az e-kereskedelem a hiperevolúció területe: rendszeresen jelennek meg új platformok, a fogyasztók szokásait befolyásoló véleményvezérek szinte havonta emelkednek fel vagy buknak el, a hirdetési technológiák pedig egyre kifinomultabbá válnak – állítják iparági vezetők.

2022. 09. 28., 11:13
Másképp vásárolunk: spórolunk és akciózunk

Változtat vásárlási szokásain az emberek többsége a magas infláció miatt. Tíz fogyasztóból hat tervezi, hogy kevesebb árut helyez online kosarába vagy bevásárlókocsijába, „lefelé” vásárol, azaz jobban figyeli az akciókat.

2022. 09. 10., 13:13
Méhészek profitálnak a kártyás vásárlásokból

A magyarok igénylik a fenntartható vásárlást jutalmazó kezdeményezéseket. A lakosság negyede hajlandó jelentős vásárlási és szokásbeli változtatásokra a fenntarthatóság jegyében.

2022. 08. 29., 09:17
A közösségi média is hatással van az áram árára?

Mindenki számára természetes, hogy van áram: eszközeink, irodánk, gyáraink, kórházaink működnek, nem kis részben az energiának köszönhetően. Azt azonban már kevesebben tudják, hogy az árammal éppen úgy kereskednek, mint sok más termékkel. A villamos energia kereskedelme pedig óriási információs bázist igényel, piaci információk, politikai nyilatkozatok, politikusi Twitter-posztok, illetve még az időjárás ismeretét is – erről beszélgettünk az MVM Partner Zrt., az MVM Csoport villamosenergia-nagykereskedőjének szakértőivel.

2022. 08. 26., 16:17
Az üzletek energiatakarékossági lehetőségeire hívják fel a figyelmet

Áttekintették az energiatakarékosabb működés lehetőségeit az Országos Kereskedelmi Szövetség tagvállalkozásai. A szervezet a tagjai körében már alkalmazott és tervezett módszerek bemutatásával segítséget kíván nyújtani a többi kereskedelmi vállalkozásnak.

2022. 08. 08., 09:19
Saját „hírügynökség” segíti az áramkereskedők munkáját

Mindenki számára természetes, hogy van áram: eszközeink, irodánk, gyáraink, kórházaink működnek, nem kis részben az energiának köszönhetően. Azt azonban már kevesebben tudják, hogy az árammal éppen úgy kereskednek, mint sok más termékkel. A villamos energia kereskedelme pedig óriási információs bázist igényel, piaci információk, politikai nyilatkozatok, illetve még az időjárás ismeretét is – erről beszélgettünk az MVM Partner Zrt., az MVM Csoport villamosenergia-nagykereskedőjének szakértőivel.

2022. 08. 03., 12:49
Fogy a hátszél a kiskereskedelem vitorlájából

2022. júniusban a kiskereskedelmi forgalom volumene a nyers adat szerint 4,1, naptárhatástól megtisztítva 4,5 százalékkal meghaladta az előző év azonos időszakit – tájékoztatott a statisztikai hivatal.

2022. 08. 02., 11:23
Világelsők között vannak a magyar eladók

Kapcsolt értékesítés tekintetében az élmezőnybe tartoznak a magyar eladók – derült ki a Smiling Report idei felméréséből, amelyben 30 ország több mint 700 ezer jelentését dolgozták fel.

2022. 07. 19., 19:27
A kis bioboltok az elsők között mehetnek csődbe

Vajon milyen mértékű drágulást hajlandóak még elfogadni a vásárlók? Ez a kérdés már minden szektorban felmerül, napi beszédtéma a bioboltok és patikák értékesítőknél és a beszállítóknál is. Kérdéses továbbá, hogy ősztől mennyire lesz pénze a vásárlóknak, milyen áron fogják még a termékeket megvenni?

2022. 07. 18., 09:00
A villamosenergia-kereskedőnek tudnia kell, hogy mikor jön a strandidő

Mindenki számára természetes, hogy van áram: eszközeink, irodánk, gyáraink, kórházaink működnek, nem kis részben az energiának köszönhetően. Azt azonban már kevesebben tudják, hogy az árammal éppen úgy kereskednek, mint sok más termékkel. A villamos energia kereskedelme pedig óriási információs bázist igényel, piaci információk, politikai nyilatkozatok, illetve még az időjárás ismeretét is – erről beszélgettünk az MVM Partner Zrt., az MVM Csoport villamosenergia-nagykereskedőjének szakértőivel.

2022. 07. 09., 09:07
Akár már másnapra rendelhetünk hazai élelmiszereket

Törökbálinton adták át a Közért+ legkorszerűbb technológiával ellátott raktárát. A legalább 90 százalékban magyar élelmiszereket forgalmazó webshop akár már másnapra vállalja a rendelések kiszállítását Budapesten és vonzáskörzetében.

2022. 06. 22., 17:27
Levegő a kkv-k számára, pénzügyi stabilitás a beszállítóknak

A hazai piacon úttörőnek számító Buy-Now-Pay-Later fizetési megoldásnak köszönhetően a vásárlók akár 60 napos fizetési határidőt is élvezhetnek, míg a szállítókat a megrendelés leszállítását követő 7 napon belül kifizetik.

2022. 06. 03., 10:58
A fenntarthatóság alakítja át az árösszehasonlító oldal kínálatát

Naponta átlagosan 670 ezer alkalommal igazít útba érdeklődőket Magyarország leglátogatottabb termék- és ár-összehasonlító oldala. Az erősödő szemléletváltás a keresésekben ugyanúgy tetten érhető, mint azokban az erősödő igényekben is, amelyeket a környezetvédelmi világnap alkalmából gyűjtöttünk össze.

2022. 06. 02., 11:47
Egyre erősebb a videómarketing szerepe az értékesítésben

Az elmúlt években Magyarországon is tanúi lehettünk az online kereskedelem mindent elsöprő robbanásának. Vajon mivel hódíthatják meg a legfiatalabb fogyasztókat, melyek a legfrissebb trendek a videómarketing piacon?

2022. 05. 27., 13:27
Az energiapiac fekete éjszakája

Az elmúlt időszakban egyre több kötelező átvételi rendszerben működő piaci szereplő használta ki azt a lehetőséget, hogy az általa megtermelt megújuló energiát a szabadpiacon értékesítse és így a jelenlegi kedvező piaci helyzetből adódóan az állam által fizetett támogatott árnál jóval magasabb áron értékesítse az általa megtermelt áramot. Ez a rugalmasság azonban egy éjszaka alatt megszűnt.

2022. 05. 26., 19:06
Így rendelünk ruhákat az első Covid-mentes nyárra

A magyar nők túlnyomó többsége már a tavaszi hónapokban megkezdi ruhatárának felkészítését a nyári hónapokra, és csak 10 százalék azoknak az aránya, akik júliusra és augusztusra időzítik vásárlásaikat.

2022. 05. 26., 12:33
6 milliónál is többen okostelefonoznak Magyarországon

Magyarországon már 6,2 millióan használnak okostelefont és nagyjából 6 millióan interneteznek mobiljukon a 18-69 éves korosztályban – derült ki az eNET legújabb reprezentatív kutatásából.

2022. 05. 23., 13:04
Nehezebb lesz trükközni a Black Friday akciókkal

2022 május végén hatályba lép egy jogszabály-módosítás, amelynek következtében a kereskedelmi vállalkozásoknak a kedvezményes ár mellett fel kell tüntetni az elmúlt legalább harminc napban alkalmazott legalacsonyabb árat is.

2022. 05. 12., 14:16
Ezért folytatódik az élelmiszerek drágulása

A Világbank áprilisi jelentése számottevő élelmiszer-áremelkedést jelez előre erre az évre. A K&H szakértője szerint ennek a fő oka elsősorban az energiaárak emelkedése és a fenntarthatósági célkitűzésekkel járó többletköltségek, nem az ukrajnai konfliktus. Ez utóbbi főként a gabonakészletek kiesése miatt jelent majd gondot, de a hatása jövőre lesz érzékelhető.

2022. 05. 09., 13:13
Egyre több élelmiszert vásárolunk SZÉP kártyával

Áprilisban tovább növekedett az élelmiszerboltokban a K&H SZÉP kártya használat: a költések közel harmadát itt használták fel. A lehetőség továbbra is adott, ugyanis július 1-jéig meghosszabbították a rendelkezést, miszerint élelmiszerüzletekben is felhasználható a juttatás.

2022. 05. 04., 09:27
Vásárlási láz tombolt márciusban

A februári 9,8 százalék után 2022. márciusban a kiskereskedelem forgalmának volumene 16,2 százalékkal haladta meg az előző év azonos időszakit – tájékoztatott a statisztikai hivatal.

2022. 05. 02., 16:47
Kiskereskedelem: öt fontos trend 2022-ben

2022-ben sem dőlhetnek hátra a kiskereskedelmi szektor szereplői – az elmúlt két év kihívásai után a változó vásárlási szokásokhoz és fogyasztói elvárásokhoz történő alkalmazkodás kulcsfontosságú a növekedés fenntartásához.

2022. 04. 22., 12:28
Az e-hulladékok több mint háromnegyedét hasznosították újra tavaly

2021-ben összesen 1296 tonna e-hulladék került a magyar háztartásoktól a feldolgozókhoz a Media Markt üzlethálózatán keresztül, legnagyobb arányban ez alkalommal is hűtőgépeket és háztartási nagygépeket adtak le a magyarok. A leadott berendezések anyagösszetételének 76 százaléka nyersanyagként hasznosult újra.

2022. 04. 21., 17:27
Így plázáztak a magyarok 2021-ben

A pandémia ellenére is inkább személyesen vásároltak a magyarok a hazai plázákban 2021-ben. Többségük már nem csak hagyományos vásárlási céllal kereste fel a bevásárlóközpontokat – derült ki az Indotek Group felmérésből.

2022. 04. 14., 19:49
Kevesebbet költünk alkoholra és ruhára

Az áremelkedés miatt a fogyasztók többségének változtatnia kell a vásárlási szokásain – derül ki az EY 18 ezer fő körében végzett nemzetközi felméréséből. Egyre többen spórolnak és váltanak olcsóbb termékekre, miközben vágynak a világjárvány alatt kihagyott élményekre.

2022. 04. 11., 09:25
Kiegyenlítő energia biztosítása az árampiac szereplőinek kezében

A jelenlegi villamosenergia-ellátást meghatározó váltakozó áram nagy mennyiségű tárolására nincsenek még kielégítő megoldások, ezért minden pillanatban ugyanannyit kell belőle megtermelni, mint amennyit elfogyasztunk, különben a rendszer stabilitását és az ellátásbiztonságot nem lehetne fenntartani.

2022. 03. 21., 09:19
Kiegyenlítő energiával az áramszünet ellen

Akció- és katasztrófafilmekben gyakran felmerülő téma, hogy mi történne, ha egyik pillanatról a másikra megszűnne például az áramellátás. A villamos energia fizikai tulajdonságai, illetve a villamosenergia-hálózat működése miatt folyamatos felügyeletre van szükség, hogy ez ne történjen meg: a piac minden szereplőjének kulcsszerep jut a rendszer stabilitásának biztosításában. Az MVM Partner Zrt., az MVM Csoport villamosenergia-nagykereskedőjének szakértőivel azt tekintettük át, hogy mi kell ahhoz, hogy az áram minden pillanatban rendelkezésre álljon, amikor szükségünk van rá.

2022. 03. 17., 20:27
A Z generáció az e-kereskedelem motorja Magyarországon

A 18-25 éves, Z generációs korcsoport a legintenzívebb e-kereskedelmi felhasználó, a teljes lakosságon belül pedig a telekommunikációs és elektronikai szektorokban a legmeghatározóbb az online jelenlét, ezek a szektorok a kereskedelem digitalizációjának nyertesei.

2022. 03. 03., 11:13
Az e-kereskedelmi cégek is megérezték az ukrajnai háború kitörését

Az orosz-ukrán háború egy héttel ezelőtti kitörése óta az e-kereskedelmi cégek 58 százaléka tapasztalt visszaesést a forgalmában, 42 százalékuk esetében ennek mértéke elérte a 20 százalékot is – derül ki az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító portál gyorsfelmérésében részt vevő közel száz internetes áruház válaszaiból.

2022. 03. 03., 09:09
1094 milliárd forintot hagytunk a boltokban januárban

2022. januárban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint 4,5, naptárhatástól megtisztítva 4,1 százalékkal nőtt az előző év azonos időszakihoz képest – tájékoztatott a statisztikai hivatal.

2022. 03. 02., 12:43
Donyeck és Luhanszk régió: behozatali korlátozások

Az Ukrajna Donyeck és Luhanszk régiójának nem kormányzati ellenőrzés alatt álló területeiről származó áruk Unióba történő behozatalával kapcsolatban két közleményt is kiadott az Európai Bizottság.

2022. 02. 28., 17:17
A Márkabolt.hu nyerte az Ország Boltja versenyt

Az Árukereső.hu által szervezett 2021-es verseny több mint 2200 webáruház között dőlt el, és azt az idén – két év után – ismét a Márkabolt.hu nyerte meg.

2022. 02. 21., 09:15
A kereskedők az energia világának élsportolói

Az energiakereskedők számára olykor nem létezik munkaszüneti és ünnepnap, előfordul, hogy szabadidejükben is készenlétben kell állniuk, bizonyos munkakörben pedig minden nap végén mérik a teljesítményüket. Az energiakereskedő tevékenysége rendkívül intenzív, sok felelősséggel és stresszel jár, „cserébe” művelője széles látókörre, tájékozottságra tehet szert.

2022. 02. 09., 18:02
Nagyböjtig ismét a sertéshús fogyasztása mellett kampányolnak

Az Agrárminisztérium, az Agrármarketing Centrum és a Mangalicatenyésztők Országos Egyesülete a farsangi ünnepkörhöz kapcsolódva idén tizedik alkalommal népszerűsíti a sertéshús fogyasztását. A nagyböjt kezdetéig tartó kampány célja, hogy felhívják a vásárlók figyelmét a sertéshús és azon belül a prémium magyar fajta, a mangalica vásárlásának fontosságára.

2022. 02. 03., 13:03
Havonta több mint 3 ezer forintot költünk zöldségre-gyümölcsre

Havi átlagosan 3-4 ezer forintot költ zöldségekre és gyümölcsökre a magyarok 40 százaléka, de közel ugyanennyien vannak, akiknél már több mint 5 ezer forintra rúg a számla – derül ki az ötszáz termelőt tömörítő DélKerTÉSZ kutatásából.

2022. 01. 31., 16:02
Jobban bíznak a webshopokban a magyar vásárlók

Drasztikusan megerősödött az online kereskedelem a pandémiás időszakban és egyelőre nincs megállás. A járvány kirobbanását követően érezhető volt a hirtelen megnövekedett igény a webshopok iránt: a 2021-es adatokat összevetve a koronavírus előtti időszakkal több mint ötszörösére nőtt az e-kereskedelem forgalma.

2022. 01. 18., 12:15
Ezeket a lépéseket ne hagyja ki, ha vállalkozást indít

Akadnak olyanok, akik régóta dédelgetett álmaikat szeretnék megvalósítani és önálló vállalkozásba kezdenének 2022-ben. A trendeket figyelembe véve érdemes azonnal az online térben értékesíteni és saját webshoppal indulni, hiszen a magyarok 2/3-a szokott online vásárolni.

2022. 01. 18., 11:19
Az e-kereskedelem növekvő kockázataira figyelmeztet az ÁSZ

Szükség van a vásárlói tudatosság erősítésére annak érdekében, hogy az interneten történő vásárlások során az emberek felelős, adataik megfelelő védelmét is biztosító döntéseket hozzanak - hívják fel a figyelmet az Állami Számvevőszék elemzői.

2022. 01. 17., 19:26
Idén még drágábbak lesznek a használt autók

A használt autók átlagos hirdetési ára tavaly 43 százalékkal, 4 millió forint közelébe emelkedett, az autók átlagéletkora azonban csak fél évvel csökkent; a drágulás idén is jelentős lehet – közölte saját adatai alapján a Használtautó.hu.

2022. 01. 06., 12:06
Tarolt a hangszerpiac a járvány alatt

2020 a hangszergyártók- és kereskedők egyik legjobb éve volt, amit az előzetes várakozások szerint 2021 még felül is múlhatott.

2021. 12. 31., 17:28
Olcsó virslinek is híg a leve

Tavaly 13 százalékkal többet, összesen 5,5 milliárd forintot költöttünk virslire, szilveszterkor jellemzően a hipermarketekben kapható, előrecsomagolt, egykilós kiszerelés volt a legkeresettebb. 2020-ban több mint 4 ezer tonna volt a decemberi forgalom.

2021. 12. 27., 09:07
Háromból kettő magyar még soha nem vitt vissza ajándékot a boltba

A magyarok közel kétharmada még soha nem vitt vissza ajándékba kapott terméket, mert nem tetszett neki vagy nem tudta használni. A csalódottak pedig sokszor inkább keresnek valakit, akinek tovább adhatnák az ajándékot – derült ki a MediaMarkt megbízásából végzett reprezentatív kutatásból.

2021. 12. 16., 13:05
December 24.: délben „záróra”!

A legnagyobb üzletláncok (Aldi, Auchan, Lidl, Penny Market, Spar Magyarország, Tesco) üzletei, áruházai december 24-én 12 órakor zárnak be – tájékoztatott az Országos Kereskedelmi Szövetség.

2021. 12. 08., 15:11
Kétszer-háromszor több webshopot is elbírhat a magyar piac

Gyorsan növekszik a magyar e-kereskedelem, és jelenleg az 53. legnagyobb e-kereskedelmi piac a világon, de az EU átlaghoz képest még van hova fejlődnie. A cseh és lengyel mintákat nézve 2-3-szor több webshopot is elbírhat a magyar piac.

2021. 12. 04., 08:57
Elemzők szerint a kiskereskedelem jól kezdte a negyedik negyedévet

A kiskereskedelmi forgalom várakozásokat meghaladó októberi növekedése bíztató kezdetet jelez a negyedik negyedévi GDP-növekedés szempontjából, a szolgáltatószektor mellett továbbra is ez az egyedüli terület, amely érdemi pozitív növekedési hozzájárulást hozhat.

2021. 12. 04., 08:03
Bevásárlólistát ajánlanak a Magyar Vöröskereszt adománygyűjtéséhez

„Egy csomag szeretet” szlogennel indul el a Magyar Vöröskereszt és az Auchan Magyarország közös országos karácsonyi adománygyűjtési akciója. Az áruházlánc összes üzletében december első és harmadik hétvégéjén 10-től 18 óráig várják az adományokat, amiket még az ünnepek előtt rászorulóknak oszt szét a karitatív szervezet.

2021. 12. 03., 09:57
Interaktív haltérkép segíti a vásárlókat

Lassan de biztosan nő a hazai halfogyasztás, ráadásul a hazánkban megtermelt édesvízi halak kiváló beltartalmi értékük révén az egészséges táplálkozás részei.

2021. 12. 02., 11:41
Black Friday-mérleg: 6 milliós tévé, 76 forintos jégkaparó

Nem éreztette hatását az elektronikai eszközökhöz nélkülözhetetlen félvezető alkatrészek hiánya a MediaMarkt Black November akciósorozatának eredményein. 2021 akciós időszakának forgalma több mint 10 százalékkal múlta fölül az előző évit.

2021. 12. 01., 18:18
Nem tervezünk a tavalyinál fényűzőbb karácsonyt

Minden második magyar ugyanannyit tervez költeni, mint 2020-ban, 26 százalék pedig idén még kevesebbet tud az ünnepekre fordítani. Ők leginkább romló anyagi helyzetük miatt tesznek így – derült ki a Cofidis Hitel Monitor legfrissebb reprezentatív kutatásából.

2021. 11. 27., 09:00
Neked mi a bőrápolási rutinod: gyorskaja vagy bőrradír?

A bőr védőrétegünk, tükrözi belsőnket, testi és lelki folyamataink megjelennek rajta, mint egy festővásznon. Kamaszkortól kezdve a felnőtté válással, átalakulással járó bőrhibák nemtől függetlenül megkeserítheti a lányokból nőkké, fiúkból férfiakká váló fiatalok mindennapjait, miközben a szociális kapcsolataik meghatározóbbak, mint azelőtt. Te hogyan kezeled a bőröd hibáit, és főképp: mit (t)eszel, hogy szebb legyél?

2021. 11. 24., 17:27
A magyarok többsége utánvéttel vásárol a divat webáruházakban

A GLAMI keresőplatform legfrissebb statisztikái lehetővé teszik a divatcikkek online kereskedelmével foglalkozó magyar webáruházak számára a hazai fizetési szokások áttekintését, és azok ismeretében az értékesítési tevékenységük optimalizálását.

2021. 11. 24., 16:06
Hogyan reagál a piac az elszálló áramárra?

Egyre több vállalat kötelezi el magát hosszú távú energia vásárlóként megújuló energia alapú projektek megvalósulása mellett ún. társasági villamosenergia-vásárlási megállapodások (cPPA) formájában.

2021. 11. 24., 14:33
Black Friday és karácsonyi készülődés 2021-ben

Pandémiával kapcsolatos félelmek, infláció növekedési várakozások és ellátási lánc problémák: néhány indok, melyek miatt idén korábban kezdődhet a felkészülés az ünnepekre – derül ki a Deloitte 2021. évi felméréséből.

2021. 11. 20., 12:56
59 ezer forintot költenénk karácsonyi ajándékokra

Bár a pandémia kezdete óta a magyarok többsége árérzékenyebb, tavalyhoz képest idén valamivel többet, átlagosan 59 ezer forintot költenének karácsonyi ajándékokra – mutat rá a Telenor országos, reprezentatív kutatása.

2021. 11. 12., 12:15
Idén is tarolt az Alibaba a szinglik napján

Újabb rekordot döntött az Alibaba kínai internetes kiskereskedelmi vállalat forgalma a szinglik, azaz az egyedülállók napja alkalmából immár tizenharmadszorra tartott kiárusításon – számolt be az Alibaba pénteken.

2021. 11. 11., 15:17
Világkereskedelem a Covid-járvány első évében

A globális külkereskedelem intenzitása – az elmúlt évtizedek emelkedő trendjét követően – 2018-ban érte el csúcsát, azóta a globális ipari termelés stagnál, míg a világkereskedelemben csökkenő trend alakult ki.

2021. 11. 04., 16:39
Európai Kereskedelem Napja: Egymásért és a Vásárlókért!

Tizenhetedik alkalommal került megrendezésre az Európai Kereskedelem Napja. A szervező VOSZ a hazai kereskedelmi ágazat helyzetének stratégiai fontosságára kívánta felhívni a figyelmet. Az Európai Kereskedelem Napján átadták a szakma legrangosabb elismeréseit is.

2021. 10. 28., 17:30
Kelet-Közép-Európa legjobb kiskereskedelmi fejlesztése az Etele Plaza

Idén 11. alkalommal rendezte meg Varsóban a EuropaProperty a nemzetközi CEE Investment Awards díjátadót. A kelet-közép-európai régió egyik legnagyobb presztízsű ingatlanpiaci elismerését idén az Etele Plaza bevásárló- és szórakoztatóközpontnak ítélték meg az Év legjobb kiskereskedelmi projektje kategóriában.

2021. 10. 22., 19:15
Lesz elég hazai krizantém az árusoknál

Sokan vásárolnak krizantémot mindenszentek és halottak napjához közeledve. A nagyvirágú fajták iránt a legnagyobb a kereslet, és októberben, november elején talál gazdára a hazai termés döntő többsége – derül ki az Agrárkamara körképéből.

2021. 10. 22., 11:30
A magyar fogyasztók többsége már online vásárol divatcikkeket

A GLAMI divatböngésző ünnepi vásárlási szokásokat vizsgáló felmérése szerint a magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni.

2021. 10. 21., 10:45
Robbanás előtt lehet a hazai online építőanyag-kereskedelem

A pandémia nem viselte meg az építőanyag-kereskedelmet, de átrendeződéseket okozott, egyfelől a szervezeti struktúrában, másfelől a vásárlói-, és a termék-keresleti igényekben, illetve felhívta a figyelmet az online jelenlét fontosságára.

2021. 10. 12., 12:15
Napról napra nő a magyar webshopok fenyegetettsége

Az Amazon a világ vezető e-kereskedelmi piactere. Tavaszi, lengyelországi piacra lépésével megkezdte terjeszkedését Közép-Kelet-Európában. Már nem az a kérdés, hogy jön-e Magyarországra, hanem hogy mikor.

2021. 10. 07., 18:15
Már a kicsit megemelt és „körbeműanyagozott” modelleket is SUV-nak hívják

A hazai autópiacon is egyértelműen látható a szabadidő-autók rohamos terjedése. Egyre többen választanak a Sports Utility Vehicle (SUV) modellek sorából, és az új autók piacán látható dominanciájuk mellett a használtak között is egyre gyakoribbnak számítanak: a Használtautó.hu adatai szerint kétszer annyi vásárló keres használt SUV-okat, mint 5 éve.

2021. 10. 06., 17:30
Öt megye ellátási területét veszi át a Reál Hungária

Öt megyével bővül a jövő évtől a Reál Hungária Élelmiszer Kft. ellátási területe: a hatodik legnagyobb hazai kiskereskedelmi lánc átveszi két régiós központjától a Reál franchise üzletek, illetve az egyéb kereskedő partnerek kiszolgálását.

2021. 10. 04., 21:20
Újabb külföldi piacokra lépett be az MVM Partner Zrt.

Tíz éve megkezdett terjeszkedési stratégiájának részeként idén a belga, a holland és a görög villamosenergia-piacokra is belépett az MVM Partner Zrt. A társaság nemzetközi jelenléte így már 20 európai országára terjed ki, éves kereskedési forgalmának közel 40 százaléka Magyarországon kívüli piacokról származik. (x)

2021. 09. 25., 16:00
Bankkártyaelfogadó-terminállá alakulnak a mobiltelefonok

2021. január 1-je óta a vállalkozások kötelesek a készpénzes fizetésen túl legalább egy elektronikus fizetési lehetőséget is biztosítani a vásárlók részére. Ennek legelterjedtebb módozata a POS terminálok létesítése, azonban ez nem minden vállalkozás számára a legjobb alternatíva.

2021. 09. 22., 19:00
Minőségi magyar élelmiszereket a magyaroknak!

Az agrárkormányzat, illetve a termelők, a gyártók és a kereskedők közös feladata, hogy minél több embert lássunk el minőségi magyar élelmiszerekkel határainkon belül és kívül – jelentette ki Erdős Norbert, az Agrárminisztérium élelmiszerlánc-felügyeletért felelős államtitkára.

2021. 09. 22., 18:00
Terjed az online vásárlás legzöldebb kézbesítési módja

Nem tudnak egész nap otthon lenni, amúgy is járnak arrafelé, ahol át tudják venni, nincs idejük a futárra várni – ezek a leggyakrabban említett okai annak, amiért az online vásárlók áttérnek az egyelőre még népszerűbb házhoz szállításról.

2021. 09. 22., 12:15
A fiatal nők szívesen vásárolnak online

A fiatalok 86 százaléka vásárolt, valamint az utóbbi egy évben az interneten. 23 százalékuk számít rendszeres online vásárlónak – derül ki a K&H ifjúsági indexéhez készült reprezentatív kutatásból, amely választ adott arra is, hogy inkább a nők vagy a férfiak részesítik előnyben a netes vásárlást.

2021. 09. 16., 20:30
Pénteken nyit Magyarország első okosplázája

Szeptemberben 17-én, délelőtt 10 órakor nyitja meg kapuit az Etele Plaza. A több mint 300 millió euró (100 milliárd forint) beruházási értékű környezetbarát épület egyben Magyarország első okosplázája .

2021. 09. 15., 18:30
Iskolai oktatóanyag készült a környezettudatos életvitelről

Újrahasznosítás, szelektív hulladékgyűjtés, élelmiszer-pazarlás csökkentése – ezeket a témaköröket is felöleli a Nestlé Hungária és a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. általános iskolásoknak szóló interaktív edukációs csomagja.

2021. 09. 13., 07:45
Egyre többen ismerik fel a fenntartható működés értékét

Hiába csökkent a villamos energia felhasználása Európában, a felhasznált áram fenntartható származását igazoló garanciák piaca korábban nem látott rekord szintre ért tavaly. A kontinens cégei 2020-ban közel tizedével több ilyen, a felhasznált áram fenntarthatóságát tanúsító okiratot vásároltak, mint a megelőző évben. (x)

2021. 09. 09., 15:15
32 település termékeit kínálja a sárospataki termelői piac

Sorra adják át az új termelői és kereskedői piacokat szerte az országban, ennek egyik jeles példája a 300 millió forintos pályázati támogatásból felújított sárospataki piac is, ahol három járásból összesen 32 település állította fel bemutatóstandját.

2021. 09. 07., 12:45
Újragondolást igényelhet a különadóval terhelt tevékenységi körök listája

Több olyan kiskereskedelmi ágazat is van, ahol a társaságok átlagban mind árbevételük, mind eredményük tekintetében jelentős visszaesést szenvedtek el a járványhelyzet következményeként, a „szokásos” adóterhek mellett mégis különadó-fizetési kötelezettség is terheli őket – derül ki a Moore Hungary és az Opten közös felméréséből.

2021. 09. 03., 19:45
Megnyíltak a Shell-Tesco minishopok

A Tesco Global Zrt. és a Shell Hungary Zrt. 2021. szeptember 2-án hivatalosan is elindította közös üzletkoncepcióját, 23 Shell-Tesco Minishop nyílt a Shell töltőállomásokon Magyarországon.

2021. 09. 03., 13:00
Újra lehet jelentkezni a SPAR termékversenyére

Két sikeres fordulót követően már harmadik alkalommal hirdeti meg a termékversenyét az áruházlánc. Ezúttal is olyan magyarországi árukat keresnek, amik vagy új fejlesztésűek, vagy ha már léteznek is, kiskereskedelmi láncokban még nem kaphatók.

2021. 09. 02., 12:00
Nagy lépés előtt az Auchan

Az ELO (az Auchan Csoport Holdingja) és az Indotek Group stratégiai tárgyalásokat kezdett.

2021. 08. 26., 13:00
Belvárosi nyitással újít a JYSK

Első nagy területű, 900 négyzetméteres belvárosi áruházát nyitotta meg a JYSK üzletlánc Budapesten, a Bajcsy-Zsilinszky úton. A dán cég a koronavírus-járvány ellenére is terjeszkedik.

2021. 08. 26., 12:00
Tízezer boltos hiányzik Magyarországon

A járványos időszak Magyarországon is visszavetette a boltos foglalkoztatást, mind 2020-ban, mind 2021-ben, döntő részben a különféle korlátozások, kényszerű boltbezárások miatt. A legfrissebb statisztika szerint a boltos világ még mindig a járvány előtt szint alatt mozog a foglalkoztatásban, 10 ezerrel kisebb a létszám.

2021. 08. 26., 11:00
A megváltozott fogyasztási szokások főleg a kkv-kat sújtják

Tartósan átalakultak a lakosság fogyasztási szokásai a koronavírus-járvány hatására. Megváltozott, hogy mire, mennyit, hol költünk, és ez nem kedvez a kis- és közepes vállalkozásoknak – mutat rá a Marketing Commando reprezentatív kutatása.

2021. 08. 23., 12:30
„Az energiakereskedelem kicsit olyan, mint a foci”

A villamosenergia-nagykereskedelem nemcsak kapcsot jelent az MVM Csoporton belüli, illetve azon kívüli energiatermelők és a fogyasztóknak értékesítő szolgáltatók között, de az ellátásbiztonság, illetve az egyik legnagyobb hazai vállalatcsoport nemzetközi terjeszkedésében is kulcsszerepet játszik. A témáról Czinege Kornélt, az MVM Csoport villamosenergia-nagykereskedője, az MVM Partner Zrt. vezérigazgatóját kérdeztük. (x)

2021. 08. 19., 17:00
Új, hazai termékekből álló árucsaládot vezet be a SPAR

„SPAR HAZAI.SZERETEM” névvel kiváló minőségű, hagyományos magyar ízvilágú élelmiszerek kerülnek még a nyáron az áruházlánc polcaira. A vállalat a belföldi gyártóktól, beszállítóktól érkező áruk vásárlásának ösztönzésével a fenntartható gazdálkodáshoz is hozzájárul.

2021. 08. 06., 10:30
Keresik az év webshopját

Ötödik alkalommal küzdenek meg a magyarországi webáruházak Az Év Webshopja címért. A verseny résztvevőit kizárólag szakmai szempontok alapján értékeli a zsűri.

2021. 08. 01., 14:00
Jön a csokoládészínű paradicsom és a magyar kaliforniai paprika

Az ötszáz termelőt tömörítő DélKerTÉSZ adatai szerint idén a friss piaci termékeknél, így a paprikánál és a paradicsomnál 28,3 ezer tonnára szerződtek a termelők, ami jelentős, 28 százalékos növekedést jelent a tavalyi 22,14 ezer tonnához képest.

2021. 07. 20., 10:30
Személyre szabott tartalom nélkül labdába sem rúghatnak az e-kereskedők

Az intelligens személyre szabási megoldások használata egyre inkább szükségszerűvé válik a divat e-kereskedelemben, mivel segítségükkel nem csak a vásárló számára válik könnyebbé a releváns tartalmak megtalálása, de kedvező hatással vannak a webáruház értékesítési mutatóira is

2021. 07. 18., 14:00
Kiderül, hogy Magyarország mit dob a grillrácsra

Mi kerül a grillrácsra? A húsok vagy a zöldségek hódítanak jobban, esetleg a gyümölcsök és a halak? Egy országos felmérés most az ország kedvenc grillételeit keresi.

2021. 07. 17., 13:00
Nem is meglepő, hogy ezek most a slágertermékek

Nem csak a ventilátorok bizonyultak eddig slágerterméknek a nyáron: a magyarok jégkockakészítővel, szódagéppel is felszerelkeztek, valamint úgy tűnik, a kézi gőzölő az új kényelmi eszköz az idei nyaralásokon.

2021. 07. 03., 14:00
Az új e-kereskedelmi szabályok kedveznek az exportnak

Július 1-jétől egyszerűsödnek az e-kereskedelemmel kapcsolatos áfaszabályok az EU-ban. Szakértők szerint a könnyítés az e-kereskedelem további élénkülését és a hazai export bővülését eredményezheti.

2021. 07. 01., 20:30
Már hivatalos: Magyarországra érkezik az OPPO

Az OPPO okoseszköz világmárka bejelentette, hogy az európai terjeszkedés újabb lépéseként megkezdi hivatalos működését Magyarországon, valamint ezzel egyidőben a szlovák és a cseh piacon.

2021. 06. 29., 18:00
Ősszel indul Magyarországon a Wolt Market

Ősszel hazánkban is elindul a Wolt Market, a Wolt saját „delivery-only-stores"-ja, azaz a csak házhozszállítással működő üzlete. A tervek szerint először Budapesten, majd több vidéki városban is működni fog a szolgáltatás.

2021. 06. 24., 14:00
A Regnum márka is Superbrands-díjas lett idén

Az áruházlánc húsüzemének Regnum márkája a története során első ízben kapta meg elismerést, míg a SPAR brandet 13., az INTERSPAR-t 6. alkalommal tartotta érdemesnek a rangos kereskedelmi díjra a tapasztalt szakemberekből álló zsűri.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2023. 05. 29., 17:20
epizód: 2023 / 8   |   hossz: 22:26
Az Építési Vállalkozók Országos Szakszövetségének elnökével áttekintettük az építőipar első negyedévi visszaesésének okait, és arra is megkértük, hogy vázolja az ágazat továbbiakban várható sorsát. Bár nem minden szakmabeli járt rosszul az utóbbi időben, „sok pozitívumot nehezen tudna mondani“. Az elnök tisztázta a nemzeti tüzépek körül halmozódó félreértéseket, és azt is elárulta, hogy milyen modern éptőipari megoldásokat kedvelnek az embereket, illetve melyek felfutását reméli.
Dr. Baracsi Katalin internetjogászt az általa cégek kollektívái számára tartott online jogi tréningek kapcsán a legfontosabb, az embereket leginkább aggasztó problémákról kérdeztük. A szakértő maga is meglepőnek tartja, hogy hányszor találkozik olyan emberrel, aki még mindig nincs tisztában az interneten elkövethető bűncselekmények súlyával. Sőt, azzal sem, hogy online egyáltalán lehet bűnt elkövetni. Ha mindez nem lenne elég, azt is viszonylag kevesen tudják, hogy mit tehet meg a céges IT-eszközökkel és a rajta felhalmozódott adatokkal a dolgozó, illetve maga a vállalat. Utóbbi egyébként nem árt, ha jó előre leszögezi, hogy mire lehet használni a céges számítógépet és mire nem.
Ebben az epizódban bebizonyítjuk, hogy szemléletváltással sokkal olajozottabb és jóval jövedelmezőbb szervezetté válhat bármely vállalkozás. A gyengeség szemléletet felváltó erősség szemlélet megváltást jelenthet a cégeknek, akik olyan erőforrástömegre bukkannak meglévő kollektívájukban, amire jó eséllyel nem is számítottak. Arról, hogy vezetőképzéssel, csapatépítéssel és mindezek tudományosan megalapozott stratégiáival hogyan lehet sikerre ítélni egy üzletet, az [eureka] Consulting and Games fehérgalléros ügyfélkörrel dolgozó üzleti tanácsadó cég társalapítójával, Bódi Gabriellával beszélgettünk.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS