A német drogérialánc, a DM a Star Networkkel kötött együttműködést. Az ügynökséggel közösen stratégiai szinten kezelik az influencer megjelenéseket.
Egyéves megbízatást kapott a Star Network influencer ügynökség a DM-től: október óta dedikált ügynökségként koordinálja a drogérialánc influencer kommunikációját – írja a Kreatív Online.
Minden hónapban a DM határozza meg a kommunikációs irányokat, ő ad fókuszt, amelyre a Star Network kreatív koncepciókkal és megoldási javaslatokkal válaszol.
„Az infuencereken keresztül érjük el azokat a 14-30 év közötti fiatal vásárlókat, akik az információ egy részét már a közösségi média csatornákon keresztül szerzik be. Az influencerekkel közösen edukálni szeretnénk a vásárlókat, megismertetni velük a DM márkás termékeket” – mondta Kanyó Roland.
A DM marketing- és PR-menedzsere szerint csak azokkal a tartalomgyártókkal kezdenek együttműködést, akik saját tapasztalataik alapján ajánlják a termékeiket.
A beruházásösztönzésben is ki kell használni, hogy rendkívül Magyarország-barát az új washingtoni adminisztráció, és a legnagyobb amerikai cégeket is ösztönözni kell magyarországi befektetésekre – hívta fel a figyelmet Joó István kormánybiztos, a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség vezérigazgatója.
A Nemzetközi Atomenergia Ügynökség és az ukrán hatóságok tájékoztatása alapján az elmúlt két hónapban sem csökkent az ukrán energia-infrastruktúrát ért támadások száma. A támadások közvetlenül nem érintik az ukrajnai atomerőművek nukleáris biztonságát, azonban megzavarhatják működésüket.