A német drogérialánc, a DM a Star Networkkel kötött együttműködést. Az ügynökséggel közösen stratégiai szinten kezelik az influencer megjelenéseket.
Egyéves megbízatást kapott a Star Network influencer ügynökség a DM-től: október óta dedikált ügynökségként koordinálja a drogérialánc influencer kommunikációját – írja a Kreatív Online.
Minden hónapban a DM határozza meg a kommunikációs irányokat, ő ad fókuszt, amelyre a Star Network kreatív koncepciókkal és megoldási javaslatokkal válaszol.
„Az infuencereken keresztül érjük el azokat a 14-30 év közötti fiatal vásárlókat, akik az információ egy részét már a közösségi média csatornákon keresztül szerzik be. Az influencerekkel közösen edukálni szeretnénk a vásárlókat, megismertetni velük a DM márkás termékeket” – mondta Kanyó Roland.
A DM marketing- és PR-menedzsere szerint csak azokkal a tartalomgyártókkal kezdenek együttműködést, akik saját tapasztalataik alapján ajánlják a termékeiket.
Bárhol kóstoltam, két napon keresztül előbb-utóbb felemlegették. Túl sokan ahhoz, hogy szó nélkül hagyjuk.
A sikeres megbeszélések nyomán a kivitelezés új lendületet kap – mondta Szijjártó Péter, miután a Roszatom képviselőivel tárgyalt.