A német drogérialánc, a DM a Star Networkkel kötött együttműködést. Az ügynökséggel közösen stratégiai szinten kezelik az influencer megjelenéseket.
Egyéves megbízatást kapott a Star Network influencer ügynökség a DM-től: október óta dedikált ügynökségként koordinálja a drogérialánc influencer kommunikációját – írja a Kreatív Online.
Minden hónapban a DM határozza meg a kommunikációs irányokat, ő ad fókuszt, amelyre a Star Network kreatív koncepciókkal és megoldási javaslatokkal válaszol.
„Az infuencereken keresztül érjük el azokat a 14-30 év közötti fiatal vásárlókat, akik az információ egy részét már a közösségi média csatornákon keresztül szerzik be. Az influencerekkel közösen edukálni szeretnénk a vásárlókat, megismertetni velük a DM márkás termékeket” – mondta Kanyó Roland.
A DM marketing- és PR-menedzsere szerint csak azokkal a tartalomgyártókkal kezdenek együttműködést, akik saját tapasztalataik alapján ajánlják a termékeiket.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.