Egyre több cég fedezi fel magának a TikTokot

Egyre több cég fedezi fel magának a TikTokot
2021. 12. 08., 20:25

A fiatalok közösségi oldala, ahol csak táncolnak és őrületes dolgokat mutatnak be. Sokan még mindig ezt gondolják, ha szóba kerül a TikTok, pedig a social média platform már rég meghaladta ezt.

Míg a TikTok korábban csupán 15-30 másodperces videókat engedélyezett, felismerve a felületében rejlő lehetőségeket, az időintervallumot 3 percig bővítették. Ez elsőre nem tűnhet soknak, mégis elég teret biztosít arra, hogy a platform a komolyabb tartalmaknak is helyet adhasson. Ezzel pedig élnek is a felhasználók.

Szórakozás, tanulás, ismeretszerzés pár görgetéssel

A hazai tartalomgyártók is hamar megtalálták helyüket a rövid videós formátumban: nem kell messzire mennünk, hogy rövid novellákat és regényírási kulisszatitkokat kapjunk egy írótól – @gabor.bessenyei -, önfejlesztő gyakorlatokra leljünk egy pszichológustól – @biankafuller -, kémiai kísérleteket láthassunk - @chemistry_researcher -, elsajátítsuk az otthoni vegyszermentes takarítást – @trendrako -, ráleljünk a múlt érdekes és megdöbbentő titkaira – @idiotekahun -, vagy épp belelássunk egy orvos fejébe - @andras.doktor.

A TikTok sikere többek között az egymást gyorsan váltó tartalmainak, könnyű tematizálásának, változatos videós szűrőinek, zenei kínálatának köszönhető, ám nem szabad elmenni amellett sem, hogy a Covid-19 vírus miatti pandémia is hatással volt a felhasználók számának növekedésére.

„Az elmúlt években a Facebook, az Instagram és a YouTube uralkodását nem nagyon tudta megtörni egyetlen új felület sem hazánkban. Egészen a TikTok megérkezéséig, ami a Covid-időszak alatt robbant be” mondta Farkas Dániel, a Star Network Influencer Ügynökség szakmai vezetője, aki egy érdekes folyamatra is felhívta a figyelmet.

A TikTok egyre nagyobb teret nyer a hazai PR területén, köszönhetően a felhasználói bázis „korosodásának”, és a rajta megjelenő hosszabb, komolyabb, informatívabb tartalmaknak. Magyarországon még kevés vállalat, márka rendelkezik saját csatornával, akik azonban belevágtak, nem bánták meg. Esetükben szinte kivétel nélkül hatalmas elérésekről, remek eredményekről beszélhetünk.

A TikTok tartalomgyártó és felhasználó bázisának tekintetében hatalmas változás, megújulás szemtanúi lehetünk, ami komolyabbá, valamint szélesebb körben is érdekeltebbé teszi ezt a fiatal közösségi média felületet.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2023-02-06 20:47:44
Magyarországon a sertéshúsfogyasztás az utóbbi időben növekedett. Mostanra elérte az évi 30 kilogrammot személyenként, második helyen van a baromfiágazat után – mondta Tarpataki Tamás, az Agrárminisztérium agrárpiacért felelős helyettes államtitkára.
2023-02-06 19:47:00
„331 millió euró összegű új beruházás fogja támogatni a nagy kockázatú, mélytechnológiás induló vállalkozásokat, hogy innovációikat piacra dobják és felfuttassák.”

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2022. 11. 29., 23:30
epizód: 2022 / 12   |   hossz: 24:09
Étvágygerjesztő sikertörténetet tálalunk fel a vendéglátóiparból. Az encsi Anyukám mondta titkát elsősorban nem az olaszos hangulatban, hanem a hazai alapanyagokban, a család- és vendégszeretetben kereshetjük. Dudás Szabolcs, az étterem egyik vezetője arról is beszél, hogy miként lett a főzés szeretetéből, átgondolt stratégiával, üzleti vállalkozás. A sztori 1995-ben egy olaszországi pizzakóstolós utazással kezdődött, és ma már a kiváló helyeknek járó Bib Gourmand-díjnál tart.
A bérrendezés akkor észszerű, ha a vállalkozások megmaradnak és meg tudják tartani a munkahelyeket is – mondja Perlusz László. A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének főtitkára szerint a vállalkozások „jövőállóságát” nagyszabású állami programokkal lehetne biztosítani.
2022. 10. 11., 06:36
epizód: 2022 / 10   |   hossz: 21:36
A válság mélyülésével egyre nagyobb szükség lehet a KAVOSZ Zrt. által kínált Széchenyi Hitel MAX-ra, amely a mikro-, kis- és középvállalkozások számára, de még a kezdők előtt is nyitott opció – hangsúlyozta Krisán László. A KAVOSZ vezérigazgatójával tovább elemeztük a válságból kivezető európai, illetve magyarországi utakat.

  Rovathírek: GUSTO

Kis csapatunk valamennyi tagja száraz januárt tartott. Nagy kérdés volt, milyen borral indítsuk újra ízlelőbimbóink operációs rendszerét február elején.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS

Miközben hazánkban folyamatos esélylatolgatás zajlik Paks 2 sikeres kivitelezésével kapcsolatban, sokan már azt vetik fel, hogy figyelembe véve hazánk energiaéhségét, valamint azt a tényt, hogy előbb-utóbb Paks 1-et mégiscsak le kell állítani, már rég Paks 3-on kellene gondolkodni – írja Gyurcsik Attila, az Accorde Alapkezelő vezérigazgatója.