Egyre több cég fedezi fel magának a TikTokot

Egyre több cég fedezi fel magának a TikTokot
2021. 12. 08., 20:25

A fiatalok közösségi oldala, ahol csak táncolnak és őrületes dolgokat mutatnak be. Sokan még mindig ezt gondolják, ha szóba kerül a TikTok, pedig a social média platform már rég meghaladta ezt.

Míg a TikTok korábban csupán 15-30 másodperces videókat engedélyezett, felismerve a felületében rejlő lehetőségeket, az időintervallumot 3 percig bővítették. Ez elsőre nem tűnhet soknak, mégis elég teret biztosít arra, hogy a platform a komolyabb tartalmaknak is helyet adhasson. Ezzel pedig élnek is a felhasználók.

Szórakozás, tanulás, ismeretszerzés pár görgetéssel

A hazai tartalomgyártók is hamar megtalálták helyüket a rövid videós formátumban: nem kell messzire mennünk, hogy rövid novellákat és regényírási kulisszatitkokat kapjunk egy írótól – @gabor.bessenyei -, önfejlesztő gyakorlatokra leljünk egy pszichológustól – @biankafuller -, kémiai kísérleteket láthassunk - @chemistry_researcher -, elsajátítsuk az otthoni vegyszermentes takarítást – @trendrako -, ráleljünk a múlt érdekes és megdöbbentő titkaira – @idiotekahun -, vagy épp belelássunk egy orvos fejébe - @andras.doktor.

A TikTok sikere többek között az egymást gyorsan váltó tartalmainak, könnyű tematizálásának, változatos videós szűrőinek, zenei kínálatának köszönhető, ám nem szabad elmenni amellett sem, hogy a Covid-19 vírus miatti pandémia is hatással volt a felhasználók számának növekedésére.

„Az elmúlt években a Facebook, az Instagram és a YouTube uralkodását nem nagyon tudta megtörni egyetlen új felület sem hazánkban. Egészen a TikTok megérkezéséig, ami a Covid-időszak alatt robbant be” mondta Farkas Dániel, a Star Network Influencer Ügynökség szakmai vezetője, aki egy érdekes folyamatra is felhívta a figyelmet.

A TikTok egyre nagyobb teret nyer a hazai PR területén, köszönhetően a felhasználói bázis „korosodásának”, és a rajta megjelenő hosszabb, komolyabb, informatívabb tartalmaknak. Magyarországon még kevés vállalat, márka rendelkezik saját csatornával, akik azonban belevágtak, nem bánták meg. Esetükben szinte kivétel nélkül hatalmas elérésekről, remek eredményekről beszélhetünk.

A TikTok tartalomgyártó és felhasználó bázisának tekintetében hatalmas változás, megújulás szemtanúi lehetünk, ami komolyabbá, valamint szélesebb körben is érdekeltebbé teszi ezt a fiatal közösségi média felületet.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2022. 05. 20., 09:12
Újfajta szemlélettel kell a logisztikai iparág problémáit megoldani. Az új idők új megoldásokat követelnek, ennek mi is a részesei vagyunk – mondta az Üzletemnek Honosiné Máhr Ágnes, a Ho-Máhr Trans ügyvezetője, pénzügyi és szakmai vezetője.
2022-05-22 13:51:14
Hajós Balázst, a Schneider Electric Zrt. értékesítési igazgatóját választották a HBLF egyik új elnökségi tagjának. A szakember több mint egy évtizedes tanácsadói és értékesítési tapasztalattal rendelkezik.
2022-05-22 12:22:56
Szeretünk inni. Persze csak módjával. És amikor iszunk, az mindig több mint egyszerű piálás. Néha eszünk is, és erről a kettőről mindig eszünkbe jut valami. A Mindegy csak folyjon! a Gusto magazin és az ÉrdFm 101.3 közös podcastja.
2022-05-21 13:36:30
Javult a magyarok jövedelmi helyzete az idei első negyedévben a járvány legsúlyosabb időszakához képest, a kedvezőbb összkép ellenére azért sokan vannak, akik még hátrányban vannak, derül ki a K&H biztos jövő index – negyedéves rendszerességgel készülő – reprezentatív felméréséből.

  Rovathírek: GUSTO

Szeretünk inni. Persze csak módjával. És amikor iszunk, az mindig több mint egyszerű piálás. Néha eszünk is, és erről a kettőről mindig eszünkbe jut valami. A Mindegy csak folyjon! a Gusto magazin és az ÉrdFm 101.3 közös podcastja.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS