Itt találod az összes cikket a „kommunikáció” témában!
A vállalkozás ezzel az állítással is reklámozta termékeit: „A legélethűbb és legjobb minőségű pázsitok.”,
A KOMETA nem minősül kis- és középvállalkozásnak, így a nemzeti versenyhatóság a jelenleg irányadó szabályok szerint mulasztás esetén mindig szab ki bírságot.
Miközben az építési vállalkozók fontosnak tartják a tudatos kommunikációt, más iparágakhoz képest keveset tesznek érte – derül ki abból a felmérésből, amelyet az ÉVOSZ Média Tagozata végzett.
Minden kollégához meg kell találni a kulcsot, egyénileg kell definiálni, hogy ki, hogyan tud előre lépni – mondta az Üzletemnek Széll Hajnalka, az Auchan országos marketing és vásárlói kapcsolatok igazgatója.
Siker volt megnyerni az első nagy ügyfeleket, a nagyobb, hosszú távú tendereket, a hazai és külföldi díjakat. A legnagyobb siker mégis az, hogy a mindennapokban azzal foglalkozhatok, ami érdekel és amit szeretek – mondta az Üzletemnek Mezei Georgina, a Morselli Employer Branding Ügynökség társalapító ügyvezetője.
Többnyire tehetséges, jól kommunikáló vezetőkkel dolgoztam, kitartást, higgadtságot, bátorságot, vezetői szemléletet tanultam tőlük – mondta az Üzletemnek Gyulasi Georgina, a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalának sajtófőnöke.
A nemzetközi kommunikációs szcéna egyik vezető médiuma, a New York-i központú Ad Age hétfőn publikálta Leading Women 2023 listáját, amelyen először van magyar szereplő: Sásdi Helga.
Mehlhoffer Tamást nevezték ki az Integritás Hatóság kommunikációs vezetőjének és szóvivőjének.
Magyarországon a vezetők nagy része rendelkezik olyan képességekkel, amelyekkel képesek a „jövőbe látni“, vagy legalábbis két-három lépéssel előrébb tudnak gondolkodni. Azt hiszem, én is közéjük tartozom – mondta az Üzletemnek Korcsok Katalin, a Qualysoft Csoport magyarországi irodájának Sales és üzletfejlesztési igazgatója.
Egyre inkább felértékelődik a személyes ügyintézésben is a digitalizáció és a többcsatornás ügyfélkiszolgálás, hiszen napjainkban egymással párhuzamosan működnek ezek a csatornák.
Idővel szeretném a DISC módszert középiskolai diákok számára is tanítani, bemutatni – mondta az Üzletemnek Marjai Viktor coach, kommunikációs viselkedési stílus (DISC) szakértő.
A Continental Takács Istvánt bízza meg a hazai cégcsoport szintű vállalati kommunikációs stratégia megvalósításával. 2023. január 1-től Hornyacsek Zoltántól veszi át a kommunikációs vezetői feladatokat.
Intenzíven bővül a legnagyobb hazai nagyvállalatok felsővezetőinek LinkedIn-követőbázisa, miközben az aktivitásuk is dinamikusan növekszik.
Fabriczki Petrát kommunikációs igazgatónak nevezték ki, míg Semperger Judit marketing igazgató területei a közelmúltban kibővültek az online és hálózati marketing feladatokkal.
Augusztus közepétől Blaumann Debóra veszi át az Erste Bank marketing és PR területének irányítását. A szakember feladata a pénzintézet megújulásának megjelenítése, a kommunikációs eszköztár bővítése lesz.
A Magyar Formatervezési Tanács által alapított Design Management Díjra augusztus 1-jéig várják a pályázatokat. Az elismeréssel 2021-ben a Radnóti Színház munkáját díjazták. A designmenedzsment szemléletről Kováts Adéllal, a teátrum igazgatójával beszélgettünk.
Az MRSZ és társszövetségei nem értenek egyet a július 12-én elfogadott új kata törvénnyel és annak év közbeni bevezetésével. Arra kérik a kormányt, hogy az új kata törvény következtében a kommunikációs iparágban is várható negatív hatások miatt gondolja át annak tartalmát.
Azt tartom a küldetésemnek, hogy a képzéseken résztvevők többként, erősebben, további képességekkel gyarapodva álljanak fel – mondta az Üzletemnek Soós Zoltán kommunikációs szakember.
A nemzetközi trendekkel együtt Magyarországon is egyre több vállalat vezetője dönt úgy, hogy képzésen tanulja meg a közönség előtti szereplés mesterfogásait.
Négy évvel ezelőtt az alapítótársammal ketten egy papírra vázoltuk fel a víziónkat. Azóta már 18-an vagyunk, felkerültünk az APEX toplistára, hazai és nemzetközi díjakat nyertünk, miközben 2 éve szinte folyamatosan alkalmazkodnunk kell a mindent körülvevő rendkívüli helyzethez – mondta az Üzletemnek Híves Beáta, a Next9 Communications társalapító-társügyvezetője.
Ügynökségünk eddigi létezését pontosan keresztbe szelte a pandémia. Volt két év békeidő, ahol csodálatos közép- és hosszútávú terveket gyártottunk, aztán a második két év sok szempontból háborús időszaknak tekinthető – mondta az Üzletemnek Győri Krisztina, a Next9 Communications kommunikációs ügynökség alapító-ügyvezetője.
Pálfalvi Márta vezeti a Provident Pénzügyi Zrt. kommunikációs csapatát 2022 januárjától. A szakember a Budapest Banktól érkezett a vállalathoz.
Szeretnénk még több tanulási lehetőséget biztosítani és saját magunkat is fejleszteni, úgyhogy idén a stúdiónk tökéletesítésén is dolgozunk – mondta az Üzletemnek Sásdi Helga, a Publicis Groupe Hungary CEO-ja.
Bill Gates szerint a következő két-három éven belül a legtöbb virtuális megbeszélés a 2D-s kamerás képrácsokról a metaverzumba, 3D-s térbe kerül át.
Három-öt éven belül megjelenhetnek azok a kisméretű, ultraalacsony fogyasztású eszközök, amelyek a működésükhöz szükséges energiát a környezet rádiófrekvenciás jeleiből gyűjtik össze – olvasható az OPPO okoseszköz márka tanulmányában.
A tervezés mellett talán az a legfontosabb, hogy jól tudjunk alkalmazkodni a mindenkori helyzethez – mondta az Üzletemnek Károly Róbert közgazdász, PR szakértő, marketing tanácsadó, a Károly Róbert PR & Marketing alapítója.
A fiatalok közösségi oldala, ahol csak táncolnak és őrületes dolgokat mutatnak be. Sokan még mindig ezt gondolják, ha szóba kerül a TikTok, pedig a social média platform már rég meghaladta ezt.
A cégeknek észre kell venniük, hogy már nemcsak gyerekek vannak a TikTokon, a 25-35 éves korosztályt is megtalálják és hétről hétre egyre több felnőtt kapcsolódik be – mondta az Üzletemnek Jámbor Eszter, az Open Communications Edu-TikTok divíziójának vezetője.
Szeretnénk, ha a munkavállalók megkapnák a vezetőiktől azt a szellemi well-beinget, amit egy jó előadó jelenthet – mondta az Üzletemnek Szőke Ágnes, az Open Communications tulajdonos-ügyvezetője, üzletfejlesztési igazgatója.
A speakers bureau műfajával elérhetővé tesszük, hogy a vállalatok sokkal gyakrabban és változatosabb módon élhessenek a motivációs előadók nyújtotta élménnyel – mondta az Üzletemnek Szőke Ágnes, az Open Communications tulajdonos-ügyvezetője, üzletfejlesztési igazgatója.
Izgalmas dolog, hogy egy adott területen széleskörű tapasztalatot szerzünk, kapcsolatrendszert építünk, ugyanakkor adott a lehetőség érdekes, új dolgokat tanulni – mondta az Üzletemnek Hornyacsek Zoltán, a Continental Országos vállalati kommunikációs vezetője.
Kommunikációs támogatás is jár az 5 millió forintos pénzadomány mellé a CIB Bank idén alapított díjával. A Koronázatlan Hősök elismerést elsőként az Országos Mentőszolgálat kapja.
Az a küldetésünk, hogy a fizikai és irodai dolgozók digitalizált kapcsolatba kerüljenek munkáltatóikkal – mondta az Üzletemnek Deliága Ákos, a Talk-A-Bot alapítója és ügyvezetője.
A munkavállalók közel fele radikális karrierváltáson gondolkodik, hasonló arányban érzik magukat túlterheltnek és kiégettnek – derül ki a Microsoft friss Work Trend Index felméréséből.
A budapesti szolgáltatók mindent megtesznek azért, hogy olyan vonzó programokat ajánljanak a hazai közönségnek, amelyek túlmutatnak a szokásos kliséken.
Ugyan július-augusztusban mindenki a pihenést helyezi előtérbe, a marketingről egy pillanatra sem szabad elvonnunk a figyelmünket.
Minden eddig munkahelyemen megtaláltam azt az 1-2 embert, aki a tudásával és attitűdjével új szintre emelte a szakmai és vezetői tudásomat – mondta az Üzletemnek Szabó Béla Attila, a Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója.
Igazán izgalmas, amikor a kezdetben bizonytalan, félénk személyiségű kollégám lassan megtalálja a saját kifejezésmódját és egyszer csak használni kezdi a kreativitását, mint egy mester a szerszámot. Ez az, ami engem is motivál – mondta az Üzletemnek Magdó Emil kommunikációs szakember.
Ha vállalkozni szeretnénk, ma már nem elég, ha ahhoz a termékhez vagy szolgáltatáshoz értünk, amit kínálunk. A vevők eléréséhez elengedhetetlen a marketing, a kommunikáció, amire nagyszerű lehetőséget nyújt a közösségi média.
Magdó Emil kommunikációs stratéga szerint újra kell gondolni a kommunikációt, és a járvány idején aktuális üzeneteket kell megfogalmazni a partnerek, ügyfelek, vásárlók felé.
Civil szervezetek mindennapi problémáinak megoldásában segítenek innovatív, kreatív fiatalok – ez a BIGcare amely a huszonéves korosztályt vezeti el a társadalmi felelősségvállalás világába, gyakorlati tapasztalatot és sikerélményt biztosítva számukra. A BIGcare az innovációk és az innovatív csapatok versenye, az erejét mégis az együttműködés adja – mostantól a MagentaKraft támogatásával.
Peter Feckót nevezte ki a Grayling az ügynökség új Közép-Kelet-Európáért felelős vezérigazgatójává.
Nagy Lehel, a Langmár Kommunikáció ügyvezető-helyettese arról beszélt, hogy a vendéglátóhelyeknek most hatványozottan fontos fogyasztói szemmel gondolkozniuk, és érdemes lehet valamilyen humort, csavart, egyedi megoldást belevinni az újranyitási kampányba. Nem elég jónak lenni, jónak is kell látszani.
Az integrált globális kommunikációs vállalat, a Grayling új szenior globális vezetői kinevezésekkel erősíti tovább alapvető értékeit és együttműködési kultúráját. Mindemellett az ügynökség különböző működési és kulturális programokkal, erősíti az ügynökség globális összehangoltságát.
Több mint 300 ezer fiatal töltötte ki eddig a DUE Médiacsoport online edukatív tesztjeit, a számot a héten egy pécsi diák segítségével lépte át szervezet. A Nagy Diák Tesztek páratlanul fontos visszajelzést adnak arról, hogy miként gondolkodik a jövőt közvetlenül befolyásoló Z-generáció, milyen tudással rendelkeznek, és egyáltalán kik ők, mik a kedvenc filmjeik, zenéik, kommunikációs eszközeik.
A koronavírus-járvány kitörése óta mindenhonnan áradnak a negatív hírek, így nem csoda, ha egyre fáradtabbak vagyunk, a kiégés egyre több tünetét tapasztaljuk, amikor olvassuk őket. Pedig a választás a mi kezünkben van.
A cégeknek már most el kell kezdeniük kommunikálni annak érdekében, hogy minél többen válasszák őket az ország újranyitásakor.
Magdó Emil kommunikációs stratéga szerint újra kell gondolni a kommunikációt, és a járvány idején aktuális üzeneteket kell megfogalmazni a partnerek, ügyfelek, vásárlók felé.
A legnagyobb nemzetközi PR Szövetségek után az MPRSZ is letette névjegyét az UNESCO egészségesebb, életképesebb, jobb világra vonatkozó nemzetközi nyilatkozata mellett.
A PR szakmában dolgozók kétharmada nő, a vezetőknél viszont épp fordított az arány – hívta fel a figyelmet a Magyar Public Relations Szövetség nemzetközi tanulmányokra hivatkozva.
A Microsoft teljesen újragondolta a belső kommunikáció, a HR és a munkahelyi kollaboráció eszközrendszerét. A Microsoft Viva a dolgozók jobb kommunikációját, közérzetét, tanulását és a tudásmegosztását, a hatékonyabb munkafolyamatokat szolgáló új eszköz egy 300 milliárdos piacon.
A koronavírus-járvány miatt mintha 5-6 évvel szaladt volna előre a világ az online szokásokkal kapcsolatban, ezért a vállalatoknak is dinamikusan kellett alkalmazkodniuk a digitális térben zajló változásokhoz. Magdó Emil kommunikációs szakember szerint a krízishelyzetben az egyik legfontosabb, hogy a cégek stratégiát építsenek fel az online kommunikációjukra is
A koronavírus-járvány miatt felfordult világ stratégiai problémáira ad átfogó kommunikációs programot egy, a közelmúltban megjelent többszerzős kötet. A Névjegykártya 2.0 egy interaktív könyv, amely jegyzetelési, a szakértőkkel való együtt gondolkodási és ötletelési lehetőségeket is kínál az olvasó számára.
Az UNICEF-nél összeadódik a csapat energiája, a jó szándék, a segíteni akarás és a kreativitás. 1+1 az sosem 2, hanem sokkal több – mondta az Üzletemnek Balázs Kata, a UNICEF Magyarország kommunikációs vezetője.
Balázs Kata személyében új szakember felel az UNICEF Magyarország kommunikációs tevékenységéért. Az osztályvezető felügyeli a magyar és a nemzetközi programok, valamint az adománygyűjtő és edukációs kampányok kommunikációját, a tartalomgyártást, a szervezet sajtószerepléseit, a saját digitális csatornák működését, valamint a marketingkommunikációs feladatok ellátását.
Kommunikációs szakemberként fontosnak tartom, hogy minél több kultúrát megismerjek, minél több ember nyelvén megértessem magam – mondta az Üzletemnek Bodó Teodóra, a Bosch csoport kommunikációs és kormányzati kapcsolatok igazgatója Magyarországon és az Adria régióban.
Magyar nyelven is elérhetővé vált a súlyos beszédzavarral küzdő gyermekek és felnőttek akadálymentes kommunikációját támogató alkalmazás, az AVAZ
Hogyan tűnjenek ki a vállalkozások a kommunikációs eszközökkel a versenytársak közül a jelenlegi különösen nehéz időszakban? Ehhez ad tanácsokat Langmár Zsuzsanna üzleti kommunikációs szakértő.
A rossz minőségű termékek esetében kétszer veszünk meg valamit. A minőség felismeréséhez erőfeszítést kell tenni, ami viszont idő és energia – mondta az Üzletemnek Bolyki Bence, az Agroinform.hu ügyvezetője.
Karrierem csúcsa, hogy még mindig pr-es vagyok, és hogy még mindig ezt akarom csinálni – mondta az Üzletemnek Jávor Zsófia, pr- és kommunikációs szakember, a Libri Magazin főszerkesztője.
Létezik egy ingyenesen elérhető felület, ami óriási hasznot hozhatna a magyar kisvállalkozásoknak – a legtöbben egyelőre mégsem használják ki. Langmár Zsuzsa kommunikációs szakértő szerint a koronavírus idején különösen fontos, hogy éljünk ezzel a lehetőséggel.
Az átlátható üzleti kapcsolati viszonyokban hiszek, és abban, hogy nem keverjük a személyes teret az üzletivel – mondta az Üzletemnek Szinai Ádám, a CIB Bank PR és marketingkommunikációs vezetője.
A szövegírásra bárkit meg tudunk tanítani, de köszönni nem – mondta az Üzletemnek Langmár Zsuzsa. A Langmár Kommunikáció alapítója szerint jó szokásokat nehéz kialakítani, de könnyű velük élni.
Hogyan állhatnak talpra a magyar vállalkozások a koronavírus-járványt követően? És vajon milyen kommunikációs eszközöket kell bevetnünk ahhoz, hogy akár karantén idején is versenyképesek maradhassunk? A szakember szerint a kulcsszó a stabil online jelenlét.
A kommunikációs iparágra specializálódott, online állásközvetítő portált hozott létre a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége.
A hiteles, következetes, esetenként a „nem tudom, hiszen senki sem tudja” beismerést is tartalmazó, folyamatos kommunikációban hiszek – mondta az Üzletemnek Szöllősi Tamás, az Indotek Group operációs és HR igazgatója.
A koronavírus miatt bevezetett veszélyhelyzetben a cégek 45 százaléka vezetett be valamilyen újítást a belső kommunikáció támogatása és megkönnyítése érdekében – derült ki a Trenkwalder felméréséből.
Libabőrös voltam, amikor Bruce Willis először elmondta azt a mondatot, amit mi találtunk ki. Ez kevés magyar marketingesnek adatik meg, amiért nagyon hálás vagyok a HELL-nek – mondta az Üzletemnek Pantl Péter, a HELL ENERGY Magyarország Kft. nemzetközi kommunikációs és marketingigazgatója.
Új kommunikációs vezetővel dolgozik a Mol. A posztot április 15-től Bakos Piroska tölti be.
Az elmúlt hétvégén ismét tele volt a közösségi média posztokkal pro és kontra, amelyek azt taglalták és illusztrálták, mennyien tömörültek össze a kedvelt kirándulóhelyeken – a március 28-án életbe lépett országos kijárási korlátozás ellenére.
Hogyan tanulhatunk egymás sikereiből? Vannak-e a sikernek biztos összetevői és hol a helye a kudarcnak? A siker sokszínűségét kutatta Péterfi Judit meghívott vendégeivel a Telenor nőnapi kerekasztal-beszélgetésén.
2019. december 1-től Nád-Kántor Marianna tölti be a Cofidis Magyarországi Fióktelepének Márka-, és marketingkommunkációs vezetői pozícióját. Főbb szakterülete a márka- és arculatépítés, valamint a stratégiatervezés.
Bodó Teodóra felel idén januártól a Bosch csoport vállalati kommunikációjáért és a kormányzati kapcsolatokért Magyarországon és az Adriai régióban.
A magát slow branding ügynökségnek nevező Hello Lama Creative új ügyféllel bővítette portfólióját.
Mivel a munkám során sokat járom az országot, számtalan csodálatos, helyi kezdeményezéssel találkozom, amelyek sokkal nagyobb nyilvánosságot érdemelnének – mondta az Üzletemnek Széles Anikó, a SKY Marketing Communications Reklámügynökség Kft. tulajdonos-ügyvezető igazgatója.
A Labowsky felel a Tungsram nemzetközi közösségi médiás kommunikációjáért.
A Kreatív magazin kiadója, a PPH Media elindította a Prizma Kreatív PR Díj 2019 nevezési időszakát.
Első alkalommal választott kommunikációs ügynökséget a Miutcánk helyi közösségépítő portált fejlesztő vállalkozás. A Miutcánk Kft. augusztus 1-jétől a Noguchi Porter Novellivel dolgozik.
Két és fél hónap alatt választotta ki lead ügynökségének a Boldot a Dreher. A sörös cég múlt év végén írt ki tendert, hogy megtalálja új márkastratégiai és kommunikációs partnerét.
Marketing-kommunikációs igazgató érkezik az NNG-hez: az új pozíciót szeptembertől Ludvig Orsolya, a Mercedes Benz kecskeméti gyárának eddigi kommunikációs vezetője tölti be.
Tudatos választásom volt annak idején, hogy gyakornokként olyan cégnél dolgozzak, ahol nyitottak voltak az ötleteimre – mondja az Üzletemnek Nagy Kinga. Az euCSOPORT marketing és kommunikációs csoportvezetője.
Azt gondolom, az emberek kezdik felismerni, hogy jó érzés adni a rászorulóknak – mondja az Üzletemnek Berczelly Réka, a Baptista Szeretetszolgálat pr vezetője.
Új vezetőket nevezett ki a budapesti Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőteret üzemeltető Budapest Airport július 1-jétől.
A Next9 Communications nyerte a Deloitte Magyarország meghívásos pr-tenderét, az ügynökség június 1-től látja el a vállalat külső kommunikációs feladatait.
Az Arany Penge Kreatív Fesztivál szervezői április 12-ig 17 kategóriában várják a nevezéseket.
A Facebook el fog mozdulni a privát kommunikáció irányába fog elmozdulni - ígéri Mark Zuckerberg.
Az a célom, hogy Budapest fejlődő, szuper hely legyen, és ezért nekem is, mint minden városlakónak, tennem kell – vallja Bánhalmi Kata kommunikációs szakember.
Tavaly szinte minden célszámon túllőttünk, és 95 százalékban elértük, amit kitűztünk – mondja Markovich Béla, a Mapei Kft. ügyvezetője.
Next9 néven kommunikációs ügynökséget alapított Győri Krisztina és Híves Bea, akik a cég vezetői és tulajdonosai is.
A két régi mellé két új ügynökséget választott ki tenderen a Dreher.
Szilva Mónika és Bálint Gergely új feladatot kapott a Nestlé Hungáriánál.
Varga Gábor Zoltán új pozíciót tölt be a Café Communications-nél.
A Gazdasági Versenyhivatal megállapította, hogy az Unilever Magyarország Kft. tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot valósított meg 2015-2017. évi Iskolamosdó Felújítási Programjaival kapcsolatos hirdetéseivel.
Chateléskor sokan egyre inkább elvárják az azonnali választ. Ha az nem érkezik meg, nyugtalanok lesznek, személyes okokat sejtenek a háttérben.
Az elégedett ügyfelek ajánlása hozza a legtöbbet a konyhára – mondja az Üzletemnek Körömi János. A Clue PR kommunikációs ügynökség és a Clue Drone tulajdonosa szívesen kipróbálná csapatát egy igazán komoly válságmenedzselési projektben.
Első alkalommal rendeztek szakmai továbbképzést székelyföldi magyar szálláshely szolgáltatók számára Torockón.
A magyarok nagy része szereti magánál tudni a telefonját társaságban is.
Hamarosan új tréning segít azoknak, akik munkakörükből fakadóan sokat írnak – legyen az cikk, beszámoló, blogposzt, kreatív szöveg.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.