Kommunikáció

Itt találod az összes cikket a „kommunikáció” témában!

A Huawei már idén bemutatja a 6G elődjét

A Huawei már idén bemutatja a 6G elődjét

Az ultragyors adatforgalmú kommunikáció újabb mérföldkövét teljesíti a kínai gyártó, amelynek eredményét a szakértők a 6G előszobájaként emlegetik. A Huawei még ebben az évben kereskedelmi forgalomba hozná, 5.5G néven, de egyelőre csak ipari megoldásként. A végcél ugyanakkor a fogyasztói piac.
2023. 10. 25., 09:21
Széll Hajnalka: Számomra kulcsszó a fejlődés

Minden kollégához meg kell találni a kulcsot, egyénileg kell definiálni, hogy ki, hogyan tud előre lépni – mondta az Üzletemnek Széll Hajnalka, az Auchan országos marketing és vásárlói kapcsolatok igazgatója.

2023. 09. 26., 09:26
Mezei Georgina: Legyünk hatékonyak!

Siker volt megnyerni az első nagy ügyfeleket, a nagyobb, hosszú távú tendereket, a hazai és külföldi díjakat. A legnagyobb siker mégis az, hogy a mindennapokban azzal foglalkozhatok, ami érdekel és amit szeretek – mondta az Üzletemnek Mezei Georgina, a Morselli Employer Branding Ügynökség társalapító ügyvezetője.

2023. 08. 03., 12:45
Gyulasi Georgina: Lételemem a hatékonyság

Többnyire tehetséges, jól kommunikáló vezetőkkel dolgoztam, kitartást, higgadtságot, bátorságot, vezetői szemléletet tanultam tőlük – mondta az Üzletemnek Gyulasi Georgina, a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalának sajtófőnöke.

2023. 02. 08., 20:47
Korcsok Katalin: Kapcsolatokkal és tudásalapú kommunikációval építem az üzletet

Magyarországon a vezetők nagy része rendelkezik olyan képességekkel, amelyekkel képesek a „jövőbe látni“, vagy legalábbis két-három lépéssel előrébb tudnak gondolkodni. Azt hiszem, én is közéjük tartozom – mondta az Üzletemnek Korcsok Katalin, a Qualysoft Csoport magyarországi irodájának Sales és üzletfejlesztési igazgatója.

2022. 05. 09., 09:58
Soós Zoltán: A tökéletesre kell törekednünk

Azt tartom a küldetésemnek, hogy a képzéseken résztvevők többként, erősebben, további képességekkel gyarapodva álljanak fel – mondta az Üzletemnek Soós Zoltán kommunikációs szakember.

2022. 04. 23., 13:03
TikTok titkok cégvezetőknek

A nemzetközi trendekkel együtt Magyarországon is egyre több vállalat vezetője dönt úgy, hogy képzésen tanulja meg a közönség előtti szereplés mesterfogásait.

2022. 04. 12., 09:12
Híves Beáta: Néha vissza kell menni a startmezőre!

Négy évvel ezelőtt az alapítótársammal ketten egy papírra vázoltuk fel a víziónkat. Azóta már 18-an vagyunk, felkerültünk az APEX toplistára, hazai és nemzetközi díjakat nyertünk, miközben 2 éve szinte folyamatosan alkalmazkodnunk kell a mindent körülvevő rendkívüli helyzethez – mondta az Üzletemnek Híves Beáta, a Next9 Communications társalapító-társügyvezetője.

2022. 03. 17., 09:13
Győri Krisztina: A kritikus gondolkodás a jövő egyik záloga

Ügynökségünk eddigi létezését pontosan keresztbe szelte a pandémia. Volt két év békeidő, ahol csodálatos közép- és hosszútávú terveket gyártottunk, aztán a második két év sok szempontból háborús időszaknak tekinthető – mondta az Üzletemnek Győri Krisztina, a Next9 Communications kommunikációs ügynökség alapító-ügyvezetője.

2022. 03. 04., 09:02
Sásdi Helga: Meg kell tanulni reaktívból proaktívnak lenni

Szeretnénk még több tanulási lehetőséget biztosítani és saját magunkat is fejleszteni, úgyhogy idén a stúdiónk tökéletesítésén is dolgozunk – mondta az Üzletemnek Sásdi Helga, a Publicis Groupe Hungary CEO-ja.

2022. 02. 04., 09:41
Károly Róbert: Megtisztelő feladat lenne, ha taníthatnék

A tervezés mellett talán az a legfontosabb, hogy jól tudjunk alkalmazkodni a mindenkori helyzethez – mondta az Üzletemnek Károly Róbert közgazdász, PR szakértő, marketing tanácsadó, a Károly Róbert PR & Marketing alapítója.

2021. 12. 08., 20:25
Egyre több cég fedezi fel magának a TikTokot

A fiatalok közösségi oldala, ahol csak táncolnak és őrületes dolgokat mutatnak be. Sokan még mindig ezt gondolják, ha szóba kerül a TikTok, pedig a social média platform már rég meghaladta ezt.

2021. 12. 01., 13:05
Szőke Ágnes: Új műfajt teremtünk Smartfluencer szolgáltatásunkkal

A speakers bureau műfajával elérhetővé tesszük, hogy a vállalatok sokkal gyakrabban és változatosabb módon élhessenek a motivációs előadók nyújtotta élménnyel – mondta az Üzletemnek Szőke Ágnes, az Open Communications tulajdonos-ügyvezetője, üzletfejlesztési igazgatója.

2021. 11. 10., 17:45
Hornyacsek Zoltán: Együtt mindig okosabbak vagyunk, mint egyedül

Izgalmas dolog, hogy egy adott területen széleskörű tapasztalatot szerzünk, kapcsolatrendszert építünk, ugyanakkor adott a lehetőség érdekes, új dolgokat tanulni – mondta az Üzletemnek Hornyacsek Zoltán, a Continental Országos vállalati kommunikációs vezetője.

2021. 08. 31., 21:00
Koronázatlan hősök lettek a mentősök

Kommunikációs támogatás is jár az 5 millió forintos pénzadomány mellé a CIB Bank idén alapított díjával. A Koronázatlan Hősök elismerést elsőként az Országos Mentőszolgálat kapja.

2021. 08. 24., 09:00
Deliága Ákos: Hiszek a kollektív intelligenciában

Az a küldetésünk, hogy a fizikai és irodai dolgozók digitalizált kapcsolatba kerüljenek munkáltatóikkal – mondta az Üzletemnek Deliága Ákos, a Talk-A-Bot alapítója és ügyvezetője.

2021. 07. 20., 13:30
Budapest nyáron nekem kampány

A budapesti szolgáltatók mindent megtesznek azért, hogy olyan vonzó programokat ajánljanak a hazai közönségnek, amelyek túlmutatnak a szokásos kliséken.

2021. 06. 25., 11:00
Szabó Béla Attila: Megtanultam türelmesnek lenni

Minden eddig munkahelyemen megtaláltam azt az 1-2 embert, aki a tudásával és attitűdjével új szintre emelte a szakmai és vezetői tudásomat – mondta az Üzletemnek Szabó Béla Attila, a Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója.

2021. 05. 14., 09:15
Magdó Emil: Hiszek a megújulásban

Igazán izgalmas, amikor a kezdetben bizonytalan, félénk személyiségű kollégám lassan megtalálja a saját kifejezésmódját és egyszer csak használni kezdi a kreativitását, mint egy mester a szerszámot. Ez az, ami engem is motivál – mondta az Üzletemnek Magdó Emil kommunikációs szakember.

2021. 05. 11., 13:00
A közösségi média önmagában kevés a márkaépítéshez

Ha vállalkozni szeretnénk, ma már nem elég, ha ahhoz a termékhez vagy szolgáltatáshoz értünk, amit kínálunk. A vevők eléréséhez elengedhetetlen a marketing, a kommunikáció, amire nagyszerű lehetőséget nyújt a közösségi média.

2021. 05. 09., 15:00
A BIGcare fiataloknak szóló pályázatában segít a Magyar Telekom

Civil szervezetek mindennapi problémáinak megoldásában segítenek innovatív, kreatív fiatalok – ez a BIGcare amely a huszonéves korosztályt vezeti el a társadalmi felelősségvállalás világába, gyakorlati tapasztalatot és sikerélményt biztosítva számukra. A BIGcare az innovációk és az innovatív csapatok versenye, az erejét mégis az együttműködés adja – mostantól a MagentaKraft támogatásával.

2021. 04. 23., 10:00
Nagy lesz a kommunikációs zaj az újranyitáskor

Nagy Lehel, a Langmár Kommunikáció ügyvezető-helyettese arról beszélt, hogy a vendéglátóhelyeknek most hatványozottan fontos fogyasztói szemmel gondolkozniuk, és érdemes lehet valamilyen humort, csavart, egyedi megoldást belevinni az újranyitási kampányba. Nem elég jónak lenni, jónak is kell látszani.

2021. 04. 08., 20:30
Új globális vezetők a Graylingnél

Az integrált globális kommunikációs vállalat, a Grayling új szenior globális vezetői kinevezésekkel erősíti tovább alapvető értékeit és együttműködési kultúráját. Mindemellett az ügynökség különböző működési és kulturális programokkal, erősíti az ügynökség globális összehangoltságát.

2021. 04. 07., 19:45
Ezek a Z-generáció kedvenc kommunikációs eszközei

Több mint 300 ezer fiatal töltötte ki eddig a DUE Médiacsoport online edukatív tesztjeit, a számot a héten egy pécsi diák segítségével lépte át szervezet. A Nagy Diák Tesztek páratlanul fontos visszajelzést adnak arról, hogy miként gondolkodik a jövőt közvetlenül befolyásoló Z-generáció, milyen tudással rendelkeznek, és egyáltalán kik ők, mik a kedvenc filmjeik, zenéik, kommunikációs eszközeik.

2021. 03. 30., 19:45
Hogyan kerüljünk ki a rossz hírek spiráljából?

A koronavírus-járvány kitörése óta mindenhonnan áradnak a negatív hírek, így nem csoda, ha egyre fáradtabbak vagyunk, a kiégés egyre több tünetét tapasztaljuk, amikor olvassuk őket. Pedig a választás a mi kezünkben van.

2021. 02. 05., 13:00
Javít a munkakörülményeken a Microsoft

A Microsoft teljesen újragondolta a belső kommunikáció, a HR és a munkahelyi kollaboráció eszközrendszerét. A Microsoft Viva a dolgozók jobb kommunikációját, közérzetét, tanulását és a tudásmegosztását, a hatékonyabb munkafolyamatokat szolgáló új eszköz egy 300 milliárdos piacon.

2021. 02. 04., 11:30
A virtuális első benyomás vált a legfontosabbá a járvány alatt

A koronavírus-járvány miatt mintha 5-6 évvel szaladt volna előre a világ az online szokásokkal kapcsolatban, ezért a vállalatoknak is dinamikusan kellett alkalmazkodniuk a digitális térben zajló változásokhoz. Magdó Emil kommunikációs szakember szerint a krízishelyzetben az egyik legfontosabb, hogy a cégek stratégiát építsenek fel az online kommunikációjukra is

2021. 01. 28., 17:30
Új könyv segíti a cégek online kommunikációját

A koronavírus-járvány miatt felfordult világ stratégiai problémáira ad átfogó kommunikációs programot egy, a közelmúltban megjelent többszerzős kötet. A Névjegykártya 2.0 egy interaktív könyv, amely jegyzetelési, a szakértőkkel való együtt gondolkodási és ötletelési lehetőségeket is kínál az olvasó számára.

2021. 01. 18., 19:00
Balázs Katát nevezték ki az UNICEF Magyarország kommunikációs vezetőjének

Balázs Kata személyében új szakember felel az UNICEF Magyarország kommunikációs tevékenységéért. Az osztályvezető felügyeli a magyar és a nemzetközi programok, valamint az adománygyűjtő és edukációs kampányok kommunikációját, a tartalomgyártást, a szervezet sajtószerepléseit, a saját digitális csatornák működését, valamint a marketingkommunikációs feladatok ellátását.

2020. 10. 13., 15:15
Túl kevés cég használja ezt az ingyenes marketingesztközt

Létezik egy ingyenesen elérhető felület, ami óriási hasznot hozhatna a magyar kisvállalkozásoknak – a legtöbben egyelőre mégsem használják ki. Langmár Zsuzsa kommunikációs szakértő szerint a koronavírus idején különösen fontos, hogy éljünk ezzel a lehetőséggel.

2020. 09. 29., 10:00
Szinai Ádám: Mindentávfutó vagyok

Az átlátható üzleti kapcsolati viszonyokban hiszek, és abban, hogy nem keverjük a személyes teret az üzletivel – mondta az Üzletemnek Szinai Ádám, a CIB Bank PR és marketingkommunikációs vezetője.

2020. 08. 14., 16:00
Sok céget a kiszámíthatatlan kommunikáció vitt csődbe

Hogyan állhatnak talpra a magyar vállalkozások a koronavírus-járványt követően? És vajon milyen kommunikációs eszközöket kell bevetnünk ahhoz, hogy akár karantén idején is versenyképesek maradhassunk? A szakember szerint a kulcsszó a stabil online jelenlét.

2020. 07. 16., 09:15
Szöllősi Tamás: Tudtunk és mertünk másoktól tanulni

A hiteles, következetes, esetenként a „nem tudom, hiszen senki sem tudja” beismerést is tartalmazó, folyamatos kommunikációban hiszek – mondta az Üzletemnek Szöllősi Tamás, az Indotek Group operációs és HR igazgatója.

2020. 04. 07., 10:00
Magyarország megvár, most maradj otthon!

Az elmúlt hétvégén ismét tele volt a közösségi média posztokkal pro és kontra, amelyek azt taglalták és illusztrálták, mennyien tömörültek össze a kedvelt kirándulóhelyeken – a március 28-án életbe lépett országos kijárási korlátozás ellenére.

2020. 02. 20., 14:30
Új marketingkommunikációs vezető a Cofidis élén

2019. december 1-től Nád-Kántor Marianna tölti be a Cofidis Magyarországi Fióktelepének Márka-, és marketingkommunkációs vezetői pozícióját. Főbb szakterülete a márka- és arculatépítés, valamint a stratégiatervezés.

2019. 12. 19., 09:30
Széles Anikó: Eljutottunk arra a szintre, hogy szerelemprojektjeink legyenek

Mivel a munkám során sokat járom az országot, számtalan csodálatos, helyi kezdeményezéssel találkozom, amelyek sokkal nagyobb nyilvánosságot érdemelnének – mondta az Üzletemnek Széles Anikó, a SKY Marketing Communications Reklámügynökség Kft. tulajdonos-ügyvezető igazgatója.

2019. 08. 08., 14:45
Kommunikációs ügynökséget választott a Miutcánk

Első alkalommal választott kommunikációs ügynökséget a Miutcánk helyi közösségépítő portált fejlesztő vállalkozás. A Miutcánk Kft. augusztus 1-jétől a Noguchi Porter Novellivel dolgozik.

2019. 07. 30., 16:30
Meggyőzte a Drehert a Bold

Két és fél hónap alatt választotta ki lead ügynökségének a Boldot a Dreher. A sörös cég múlt év végén írt ki tendert, hogy megtalálja új márkastratégiai és kommunikációs partnerét.

2019. 07. 29., 14:45
A Mercedestől igazol az NNG-hez Ludvig Orsolya

Marketing-kommunikációs igazgató érkezik az NNG-hez: az új pozíciót szeptembertől Ludvig Orsolya, a Mercedes Benz kecskeméti gyárának eddigi kommunikációs vezetője tölti be.

2018. 12. 01., 08:00
Körömi János: Nem csúcsokban, lépcsőfokokban gondolkodom

Az elégedett ügyfelek ajánlása hozza a legtöbbet a konyhára – mondja az Üzletemnek Körömi János. A Clue PR kommunikációs ügynökség és a Clue Drone tulajdonosa szívesen kipróbálná csapatát egy igazán komoly válságmenedzselési projektben.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS