Két és fél hónap alatt választotta ki lead ügynökségének a Boldot a Dreher. A sörös cég múlt év végén írt ki tendert, hogy megtalálja új márkastratégiai és kommunikációs partnerét.
A meghívásos, kétfordulós tenderen hét ügynökség indult. Az eredményről Wilheim Gábor a Dreher marketingigazgatója így nyilatkozott:
„A tender során a legfontosabb kérdés az volt számunkra, hogy az ügynökségek hogyan képzelik el egy klasszikus sörmárka új hangját. Ezen túl a beszélgetések minősége, a kérdéseinkre adott válaszok is befolyásolták a döntésünket.”
A tendergyőztes ügynökség vezérigazgatója, Tóth Tihamér, elmondta, azért is örülnek az együttműködésnek, mert a sörgyártó és az ügynökség ambíciói egy irányba mutatnak. „Mindketten a nemzetközi szinten is egyedi, brand- és termékinnovációkra építő márkastratégiában hiszünk.”
Az együttműködésből már meg is született az első közös kampány. Ebben a Dreher jól ismert „Annyi a világ, amennyit beletöltesz” szlogenjének adnak új értelmet – írja a Kreatív Online.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.