Nagy Kinga: Kreativitás, pszichológia, üzlet – a marketingben megtaláltam a helyem

Szerdahelyi Csaba  |  2019. 07. 26., 08:45

Tudatos választásom volt annak idején, hogy gyakornokként olyan cégnél dolgozzak, ahol nyitottak voltak az ötleteimre – mondja az Üzletemnek Nagy Kinga. Az euCSOPORT marketing és kommunikációs csoportvezetője egyszer az egészségügyben is szívesen kipróbálná magát marketingesként.

Nagy Kinga a helyén érzi magát az euCSOPORTnál, ahol egyszerre lát tanulási és fejlődési lehetőséget. Mégis visszatérőn megemlíti, hogy mennyire vonzza az egészségügy. Szívesen önkénteskedne például a Tűzoltói utcai vagy a Heim Pál Gyermekkórházban. Szívügyének tekinti ugyanis, hogy a valóban rászorulókon segítsen. Nyilván nem véletlen ez, hiszen a cégcsoporton belül dedikáltan ő foglalkozik a vállalat CSR tevékenységeivel. Jelenleg az SOS Gyermekfalvak kiemelt támogatói. Következzen az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 93. interjúja!

Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

– Nem gondolnám, hogy fiatal pályakezdőként karrier csúcsról beszélhetnék. Másfél éves munkatapasztalattal hatalmas sikerekről érdemben még nem tudok beszámolni. Azonban sok apróbb sikert tudhatok magaménak, amik kikövezték az utam a jelenlegi csoportvezetői pozíciómhoz. Tudatos választásom volt, hogy gyakornokként olyan cégnél dolgozzak, ahol nyitottak voltak az ötleteimre és ezeket meg is valósíthattam, ezáltal lehetőségem volt megmutatni mire vagyok képes.  Azt gondolom, jó úton vagyok, hogy folyamatos szakmai fejlődés mellett megvalósítsam az elképzeléseimet és elérjem a céljaimat.

Milyen távra tervez?

– Addig szeretnék ezen a pályán maradni, ameddig szívből jön, és nem tehernek érzem a munkát, illetve amíg látom a fejlődési lehetőségeket magam előtt. Biztos vagyok benne, hogy jó pár évre elköteleztem magam a marketing mellett.

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– Jelenleg az euCSOPORT-nál dolgozom, ahol egy nagyon speciális marketing területet ismerhetek meg, ami nem más, mint a HR marketing. Ezzel a piacon elég egyedi szegmenst tudok lefedni, erre büszke is vagyok. Álmodozom arról, hogy a jövőben saját vállalkozást kezdjek, ami előtt a későbbiekben szeretnék majd ügynökségi és multinacionális vállalatnál is dolgozni. Fontosnak tartom, hogy minél több tapasztalatot szerezzek és minél inkább tágabb szemléletem legyen a szervezetek struktúráját, dinamikáját tekintve. Azonban jelenleg elsődlegesen a szakmai kihívások vonzanak, amelyekben kimozdulhatok a komfortzónámból és a tudásomat is mélyíthetem.  

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– Nincs olyan személy körülöttem, akitől ne tudnék tanulni. Igyekszem mindenkiben felfedezni azt a pozitív erőt, amelyet érdemes nekem is elsajátítanom vagy erősítenem magamban. Szakmai mentoromnak a jelenlegi felettesemet tekintem, aki kimagasló kommunikációs képességekkel rendelkezik, kreatív problémamegoldó készségével mindig meglep és motivál arra, hogy merjek a megszokottól eltérően gondolkodni és cselekedni. Emellett nem felejtem el azt sem, hogy milyen nagynevű marketing szakemberektől tanulhattam az egyetemen. Ilyen például Sas István, aki a hazai reklámipar legmeghatározóbb személye volt.

A szakterületén hol lát nagyobb fejlődési lehetőséget: Magyarországon vagy külföldön?

– Személyes tapasztalatom még nincs külföldi karrierépítést illetően, azonban véleményem szerint nehéz szakmai területen idegen országban érvényesülni. A marketing és kommunikációs tevékenység megköveteli, hogy a szociokulturális szokásokat igazán jól ismerjük, ezért ennek hiányában nehéz helyzetben van egy nagy tapasztalattal rendelkező szakember is. A munkánk egyik sajátossága, hogy nem helyhez kötött, így akár külföldi tartózkodás során is tudjuk hazai cégek marketing tevékenységét támogatni vagy fordítva.

Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– Már a gimnázium befejeztével hatalmas gondban voltam, azzal, hogy most mivel is kéne foglalkoznom. Nem azért, mert céltalan voltam. Pont ellenkezőleg, annyi mindenben el tudtam magam képzelni, hogy képtelen voltam választani. Ez a mai napig is tart. Bár úgy érzem a marketingben megtaláltam a helyem, mert van benne kreativitás, pszichológia és üzlet is, de a mai napig eljátszok a gondolattal, hogy szívesen dolgoznék egészségügyben. Talán egyszer eljön az a lehetőség is, hogy az egészségügyben dolgozhassak marketingesként. Erős elköteleződést érzek arra vonatkozóan, hogy olyan területen dolgozzak, amely fontos értéket képvisel és mások számára segítséget nyújt. Számomra az egészségügy is pont ilyen. 

Milyen módszerekkel fejleszti üzleti kapcsolatait?

– A személyes kapcsolattartás számomra kiemelt fontosságú. Számos különböző rendezvényen vagyunk jelen az euCSOPORT-tal, és az ilyen alkalmakat is megragadjuk, hogy ápoljuk a meglévő partnereinkkel a kapcsolatot. Minden üzleti kontakt alapja, hogy mind a két fél minőségi munkával támogassa a másikat, de emellett törekszünk arra is, hogy a személyes, emberi oldalát se veszítsük el a kapcsolatnak.

Mire sajnálja az idejét?

– A tétlenségre.

Mire nem sajnálja a pénzt?

– A fejlődésre és a hasznos kikapcsolódásra.

Mivel lehet felbosszantani?

– A szűklátókörűséggel. Nem szeretem, ha valaki nem tudja más nézőpontból megvizsgálni a helyzetet, és csak a saját igazát fogadja el.

Milyen területen vállalna önkéntes munkát?

– Leginkább a rászoruló, beteg gyermekek mindennapjait segíteném. Szívesen önkénteskednék a Tűzoltói utcai vagy a Heim Pál Gyermekkórházban. Szívügyem segíteni azokon, akinek valóban szükségük van rá, és ezt a munkám során is proaktívan képviselem. A cégcsoporton belül dedikáltan én foglalkozom a vállalat CSR tevékenységeivel. Jelenleg az SOS Gyermekfalvaknak vagyunk kiemelt támogatói, ezen felül a szervezet környezetvédelmi projektjeit is én menedzselem.

Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– A hétköznapokban a sport segít kikapcsolni és a napi frusztrációt levezetni. Hétvégente szeretek kiszabadulni a városi nyüzsgésből. Legszívesebben víz közelében vagyok egy jó könyv társaságában.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2025. 02. 12., 21:45
Ki választhatja, milyen nyomtatványon, milyen határidővel? Kell-e arányosítani, hogyan áll át a pénztárgép, mi a teendő a már kiállított számlákkal, nyugtákkal? A NAV honlapján már elérhetők a válaszok a legtöbbeket érintő kérdésekre, jó néhány speciális eset megvilágításával egyetemben.
2025. 02. 12., 13:20
2025. január 2-től jelentős változás lépett életbe a személyi jövedelemadótól mentes juttatások köre tekintetében. A módosítás a sérelemdíjak adómentességét érinti, szigorodtak a feltételek az adómentes kifizetésekre vonatkozóan – hívták fel a figyelmet a Bán, S. Szabó, Rausch & Partners Ügyvédi Iroda szakértői.
2025-02-13 16:10:00
Már az import hajtja a magyar e-kereskedelmi forgalom növekedését – derül ki a PwC Digitális Kereskedelmi Körkép riportjának legújabb kiadásából.

  Rovathírek: HIPA

A beruházásösztönzésben is ki kell használni, hogy rendkívül Magyarország-barát az új washingtoni adminisztráció, és a legnagyobb amerikai cégeket is ösztönözni kell magyarországi befektetésekre – hívta fel a figyelmet Joó István kormánybiztos, a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség vezérigazgatója.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A magyarok először idén tehetik meg, hogy ingatlan célra fordítsák a nyugdíjpénztári megtakarításaikat. Herman Bernadett, a Bank360 vezető szakértője ennek a lehetőségnek az előnyeiről és hátulütőiről, valamint a pénztárakra gyakorolt jelenlegi és távlati következményeiről is beszélt a BizniszPlusznak. Szóba került az is, hogy milyen hatással volt a nyugdíjvagyonokra a részvénypiacok tavalyi sikere, illetve hogy milyen tényezőktől függ a gyarapodás az idei évben.
2025. 01. 17., 08:20
epizód: 2025 / 2   |   hossz: 24:49
A kiskorú gyermeket nevelő szülők adóalapját csökkentő családi kedvezmény mértéke 2025. július 1-jétől 50 százalékkal nő, így a kétgyerekes családok az év második felében már nem havi 40 ezer, hanem 60 ezer forint adót és járulékot takarítanak meg. Nem mindegy azonban, hogy mikor és hogyan nyilatkoznak erről a dolgozók, miközben a munkáltatóknak is érdemes odafigyelni az ezzel kapcsolatos változásokra. A legfontosabb tudnivalókról Honyek Pétert, a PwC Magyarország személyi jövedelemadóval foglalkozó területének igazgatóját kérdeztük.
Az amerikai vállalat éppen Budapesten nyitott irodát, hogy a magyar fővárosból kiindulva Európában és Ázsiában is terjessze a forradalmi alumínium-újrahasznosító technológiáját. Az Austin AI Europe a kontinens klímacéljai felé lökdösi mindazokat a gyártókat, akik nem csak a szén-dioxid-kibocsátást, hanem a költségeket is visszafognák – közvetlenül hulladékból származó, azonnal feldolgozható alumínium újrahasznosításával. A részben vagy egészben a timföldgyártást is kiváltó megoldást a cég hazai munkatársai, Demmer Dóra és Cholnoky Miklós mutatták be a BizniszPlusznak. Ismerje meg közelebbről a fenntartható alumíniumgyártás úttörő rendszerét, amely Magyarországról folytatja útját a világhír felé!

  Rovathírek: ATOMBUSINESS