Mezei Georgina: Legyünk hatékonyak!

Mezei Georgina: Legyünk hatékonyak!
Szerdahelyi Csaba  |  2023. 09. 26., 09:26

Siker volt megnyerni az első nagy ügyfeleket, a nagyobb, hosszú távú tendereket, a hazai és külföldi díjakat. A legnagyobb siker mégis az, hogy a mindennapokban azzal foglalkozhatok, ami érdekel és amit szeretek – mondta az Üzletemnek Mezei Georgina, a Morselli Employer Branding Ügynökség társalapító ügyvezetője.

Mezei Georgina 2018-ban Töviski Gáborral alapította meg ügynökségüket. A stratégiától a megvalósításig teljes körű munkáltatói márkaépítési megoldásokat kínálnak kkv-knak és nagyvállalatoknak. Cégük erősségét abban is látja, hogy a legkülönbözőbb szektorokban dolgoznak együtt vállalkozásokkal. Évek óta foglalkoztatja a pszichológia, sokat olvas a témában, idővel talán majd jobban elmélyíti tudását ezen a téren. Ha érdekli, hogy Georgina kitől tanulta eddig a legtöbbet, a választ elolvashatja az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 484. interjújában.

Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

– A Morselli elindítását, mert sikerült egy folyamatosan változó piacon felépíteni egy komplex employer branding megoldásokat nyújtó ügynökséget, ami immár több, mint 5 éve segít a cégeknek a márkaépítésben. Képesek vagyunk adaptálódni az új szituációkhoz, felismerjük a piaci igényeket és reagálunk rá. Tanulunk a hibáinkból és fejlesztjük azokat a területeket, amelyeket szükséges. Siker volt megnyerni az első nagy ügyfeleket, a nagyobb, hosszú távú tendereket, a hazai és külföldi díjakat. A legnagyobb siker még is az, hogy a mindennapokban azzal foglalkozhatok, ami érdekel és amit szeretek.

Milyen távra tervez?

– Az 5 éves tervem leginkább átfogó képet ad a fontosabb célokról, de részleteibe menően mindig csak a következő évre tervezek előre. Akár ügyfél, akár saját szakmai tervezést veszünk alapul, a nagyon gyorsan változó reklám és marketing piacon dolgozom, ahol a technológia, az eszközök, csatornák napról-napra formálódnak.  A tervek egy évre előre készülnek, hogy komplex, jól átgondolt stratégiánk legyen, amihez igazodni tudunk, de ezt folyamatosan, év közben is felülvizsgáljuk, és szükség esetén kiegészítjük, mert reagálnunk kell a piaci változásokra.

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– A Morselli nemzetközi piacra léptetése. Szeretnék a területemen még nagyobb tudással rendelkezni, magamat folyamatosan képezni, valamint képesnek maradni arra, hogy a jövőben is adaptálódjak az új szituációkhoz.

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– Szerencsés vagyok, mert sok inspiráló ember vesz körül, akiktől sokat tanultam, tanulok. A HVG-nél volt egy nagyszerű mentorom (az egyik barátom), akitől rengeteget tanultam az ügyfélkezelésről. A networking által sok cégvezetővel, szakértővel ismerkedtem meg, akik nagyon inspiráló hatással voltak rám, és az ügyfeleimtől is sokat tanulok. Szakmailag olyan szakértők képzésein vettem és veszek részt, akik a brand és employer brand építésében globálisan élen járnak, közülük Julian Cole és Bryan Adams volt rám a legnagyobb hatással. A mindennapokban pedig az üzlettársamtól, a férjemtől tanulom a legtöbbet.

Mivel motiválja a kollégáit?

– Figyelek az igényeikre, és teret adok nekik. Kis szervezetként lehetőség van rá, hogy megismerjük az igényeket és reagáljunk azokra. Például, ha valaki szeretné kombinálni a feladatkörét egy másik területtel, vagy váltana, lehetősége lesz rá. A munkavállalóink esetében az attitűdöt keressük, minden más tanítható. Az a célunk, hogy mindenki olyan pozícióban és területen dolgozzon, amiben jól érzi magát, érdekli, amiben kiteljesedhet.

Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– Évek óta érdekel a pszichológia, sokat olvasok a témában, idővel szeretnék majd jobban elmélyülni ebben a témakörben is. Akár szakmai oldalról a reklám és a neuromarketing, akár a szervezetet vizsgálva, hogy mi motiválja az embereket, mitől fog a vállalat, csapat és az egyén jól működni, hogyan lehet áthidalni a szervezeti problémákat, és miként lehet ezekre reagálni.

Hogyan építi üzleti kapcsolatait?

– Alaptermészetemből adódóan nyitott és kíváncsi vagyok, szeretek ismerkedni, beszélgetni, hiszem, hogy az emberi kapcsolatok életünk legnagyobb értékei, ezért, amikor csak időm engedi, konferenciákon, szakmai eseményeken veszek részt, mellette pedig a LinkedInen építem a kapcsolataimat.

Mire sajnálja az idejét?

– Felesleges megbeszélésekre. Egy hirtelen jött veszteség hatására teljesen átértékeltem, hogy mennyit ér az időm. Törekszem rá, hogy arra szakítsak időt, amihez hozzá tudok tenni, vagy ami hozzám tesz, mind a magánéletemben, mind a munkahelyen. Utóbbi esetében csökkentettem a nem hatékony megbeszélések számát, rengeteg kérdést e-mailben sokkal gyorsabban is meg lehet vitatni. A magánéletemben pedig a családom mellett próbálok az emberi kapcsolatokra koncentrálni, hogy értékes minőségi időt tudjunk együtt tölteni, közös élményeket szerezzünk és támogassuk egymást.

Mivel lehet felbosszantani?

– Azzal, ha valaki nem hatékony. Szerintem egy nap többször elhangzik a számból, hogy rendben, legyünk hatékonyak, nézzük meg mit szeretnénk elérni, mi a célunk, és mi lesz a megoldás!

Milyen önkéntes munkát vállalna?

– A Morsellivel, amikor csak lehetőségünk van rá, adományozunk, csomagokat állítunk össze. Magánszemélyként szívesen olvasnék fel betegeknek kórházakban – amint a kislányom nagyobb lesz, szeretnék erre is időt szakítani.

Mire nem sajnálja a pénzt?

– Minőségi időtöltésre, képzésre, tanulásra – és kávéra…

Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– A természet, a zene és a sport nem csak kikapcsol, hanem inspirál is, a legjobb ötleteim mindig séta közben születnek. Nagyon szeretek írni, talán az írás, a történetek kapcsolnak ki a legjobban.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2025. 06. 20., 12:40
2025. június 20-tól kedvezőbbé válik a részletfizetés. Az automatikus pótlékmentes részletfizetés összeghatára megduplázódott, már kétmillió forintos adótartozásig is kérhető. A Magyar Közlönyben megjelent az egyes adókötelezettségekről és egyes adótörvények módosításáról szóló törvény, amelynek számos szabálya már június 20-án hatályba lépett.
2025-06-19 20:05:00
Március és május között országosan átlagban 5,8 százalékot lehetett alkudni az eladott lakóingatlanok árából, azonban a paneleknél tovább szűkült a vevők mozgástere – derül ki az OTP Ingatlanpont adataiból. A tavaszi hónapokban Budapesten tovább csökkent a rés a hirdetési és az eladási árak között, ami jól mutatja a lakáspiaci tendenciákat, hiszen közben a községekben továbbra is jelentős az alku lehetősége.
2025-06-19 18:05:00
A balatoni régió ingatlanpiaca az elmúlt években jelentős átalakuláson ment keresztül. A Duna House siófoki szakértője szerint a korábban elsősorban szezonális használatra vásárolt ingatlanok manapság teljes értékű második otthonként funkcionálnak, aminek következtében nemcsak az árak stabilizálódtak, de a balatoni szezon is kitolódott. Egész évre.

  Rovathírek: HIPA

Ismét bekerült Magyarország a legjobb befektetői megítéléssel rendelkező feltörekvő gazdaságok körébe, és a kelet-közép-európai térségben egyedüliként javította pozícióját a Kearney nemzetközi üzleti tanácsadó társaság új felmérése szerint – közölte a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Érdekes ingatlanpiaci helyzetet teremt a helyi önazonosság védelméről szóló törvény, amely júliustól már hatályba is lép. Sokan gondolják, hogy önmagában a létezése befolyásolhatja az árakat, de ez szinte kizárólag az önkormányzatokon múlik. Bár Szegő Péterrel még a parlamenti szavazás előtt beszélgettünk a témáról, a Duna House PR és elemzési szakértőjeként átfogó képet tudott adni róla, hogy mi történik lokálisan és országosan a jogszabály bevezetése után.
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) közölte: sajnálattal veszi tudomásul, hogy a kormány szakmai egyeztetés nélkül hosszabbította meg a hatósági árak rendszerét, hiszen ezzel a szőnyeg alá söpörték a gazdaságban lappangó feszültségeket, amelyek így csak tovább gyűlnek és mindenképpen felszínre kerülnek. Az árrésstop legnagyobb vesztesei éppen a kisboltok lesznek, hiszen lemaradnak az árversenyben a multikkal szemben – vezeti le ebben az epizódban Kozák Tamás. Az OKSZ főtitkára azt is elmagyarázza, miért nincs rendjén az elmaradt egyeztetés és felvázolja a szövetség szakpolitikai javaslatait, amelyek viszont gyógyírt jelentenének – árrésstop helyett.
Már minden tízedik magyar dolgozott külföldön, főleg Németországban, az Egyesült Királyságban, Ausztriában vagy Franciaországban, és a legfőbb motiváció a pénzkereseti lehetőség, de közben sokakat vonz a nyelvi, kulturális tapasztalat és a szakmai fejlődés is – mondta el a Profession.hu felmérésének eredményei alapján Dencső Blanka. Az állásportál piackutatási és üzletfejlesztési szakértője ebben az epizódban bemutatja, milyen érdekes trendek alakultak ki a magyarok külföldi munkavállalási kedve kapcsán, illetve mennyien és hogyan küzdöttek meg a honvággyal és a nyelvi nehézségekkel, vagy milyen módon kamatoztatják itthon a külföldön szerzett tapasztalatokat.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS