Itt találod az összes cikket a „employer branding” témában!
A Brandfizz jelenleg 25 ezer ember munkahelyi élményét teszi jobbá nap, mint nap – mondja az Üzletemnek Horváth Ádám. A Brandfizz társalapítójának tervei között az szerepel, hogy a számot 25 millióra tornázzák fel.
A fizikai dolgozókat elsősorban teljesítmény-alapú juttatásokkal tudják megtartani a cégek – derül ki a BrandFizz Employer Branding Kft. felméréséből.
Szeptember 30-ig még nevezhetnek a cégek a Szerethető Munkahelyek Díj versenyre, ahol a prominens szakmai elismerés mellett rengeteg izgalmas csapat nyeremény vár a nevezőkre.
Nemcsak a magánéletben, de a munkaerőpiacon is meghatározó az első benyomás. Az élményszerűségre azonban nem csak a felvételi eljárás során érdemes törekedni – hangzott el a K&H székházban szervezett családi vállalatok klubon.
A munkaerőhiány miatt új megközelítést kell alkalmazniuk a cégeknek a munkavállalók toborzására és megtartására: nem elég a vonzó fizetés, jó munkahelyi élményt is kell nyújtani.
Budapesten megalakult a European Association of Employer Branding Agencies (EAEBA) nevű európai employer branding szövetség.
Már lehet pályázni a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) által meghirdetett negyedik Employer Branding Award-re.
A Gourmet egy óriási szabadtéri sétálókóstoló, ahol elveszhetünk a legjobb fővárosi és vidéki éttermek kínálatában.
Az Európai Bizottság jóváhagyta a projekt kivitelezési és finanszírozási szerződését.