Már lehet pályázni a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) által meghirdetett negyedik Employer Branding Award-re.
Az idei pályázaton is közép-, illetve nagyvállalati kategóriákban éves Employer Branding stratégia bemutatásával, illetve rövidebb munkáltatói márkaépítési kampányokkal nevezhetnek a vállalatok – írja a Kreatív Online.
A nevezők feladata, hogy pályázatukban bemutassák a vállalatuknál bevezetett employer branding stratégiát a 2018-as évből, különös tekintettel a dolgozói elégedettség javulására.
Lehetővé teszik kisebb volumenű, kampány jellegű Employer Branding kezdeményezések nevezését is, amennyiben azok követendő példának állíthatóak, és kapcsolatban vannak a dolgozói elköteleződés növekedésével.
Ruprecht Lászlóval, a Stílusos Vidéki Éttermiség elnökével beszélgettünk egyebek között arról, miért érdemes ellátogatni szeptember 14-15-én Tatára, a SVÉT legnagyobb rendezvényére.
Instabilnak minősítette a zaporizzsjai atomerőműnél kialakult helyzetet Rafael Grossi, a Nemzetközi Atomenergia Ügynökség főigazgatója, miután szeptember 4-én felkereste a létesítményt, ugyanakkor kifejezte reményét, hogy előrelépés történik az erőmű biztonságának szavatolása terén.