Nincs tagsági díj az újonnan alakult szövetségben

2019. 01. 30., 17:00

Budapesten megalakult a European Association of Employer Branding Agencies (EAEBA) nevű európai employer branding szövetség.

A munkáltatói márkaépítésre specializálódott európai ügynökségek szervezetének alapítói között, illetve elnökségében magyar ügynökség, a Brandfizz is képviselteti magát – írja a Kreatív Online.

„Mivel a szervezet minden országból csak egyetlen ügynökségi tagot fogad, különösen büszkék vagyunk rá, hogy a munkáltatói márka szakma európai szintű fórumának kizárólagos magyarországi tagja a Brandfizz lett” – nyilatkozta Horváth Ádám, a Brandfizz Employer Branding társalapítója.

A szövetség létrehozásának ötlete 2017-ben fogalmazódott meg először, amikor Budapesten rendezték meg a World Employer Branding Day-t.

A szövetségben – eltérően a nemzetközi ügynökségi netwörköktől – nincs tagsági díj, elsősorban a tudásmegosztást tartják a fő feladatnak.

„A szövetség alapító tagországai egy 311 millió fős piac gyakorlati employer branding tudását birtokolják. Arra számítunk, hogy ezentúl Magyarországon is elérhető lesz olyan pezsgő és friss vezetői munkáltatói márka szemléletmód, ami mérhető üzleti eredményeket hoz a vállalatoknak” – mondta Zvezdovics Anita, a Brandfizz másik társalapítója.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2022. 08. 04., 09:17
Azt hiszem, kezdő munkavállalóként nincs fontosabb feladatunk, mint találni egy jó főnököt és tanulni tőle. Örülök, hogy nekem annak idején ez megadatott – mondta az Üzletemnek Jancsár Gergely, az SAP Közép-Kelet-Európai Régiójának fenntarthatósági vezetője.
2022-08-08 12:19:08
Látványos bővülés vár a villanyautók piacára az uniós piacokon, a tervek szerint ugyanis 2035-től várhatóan csak elektromos autókat lehet értékesíteni. Magyarországon 2020 májusa óta megháromszorozódott a tisztán elektromos személyautók száma, igaz, a teljes autóparkhoz képest még marginális az arányuk.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2022. 07. 26., 10:30
epizód: 2022 / 8   |   hossz: 20:30
Milyen új utakat nyitott az internet a csalók előtt? Hogyan azonosíthatjuk vállalkozóként az átverési kísérleteket? Mikor kell szakértőhöz, esetleg egyenesen a rendőrséghez fordulnunk? És mitől menthet meg bennünket egy kis önképzés? Dr. Kocsis Ildikó ügyvéd olyan céges csalásokra is felhívja a figyelmet, amelyek még a hozzáértők előtt sem feltétlenül nyilvánvalóak.
2022. 06. 26., 09:15
epizód: 2022 / 7   |   hossz: 21:02
Milyen volt a Hannoveri Technológiai Kiállítás és Vásár a Covid után, de háborús időben? Hol tart az ipar 4.0 napjainkban, melyek a digitalizáció legfontosabb új irányai? Mit jelent a virtuális üzembe helyezés? Hogyan hat az automatizálás a munkaerő-piacra? Hogyan szimulálható a Marsra szállás? Mit jelent Európa egyik legnagyobb ipavállalatának, hogy kivonul az orosz piacról, ahol 1851 óta jelen volt? A kérdésekre Jeránek Tamás, a Siemens Zrt. vezérigazgatója válaszol.
2022. 06. 13., 06:35
epizód: 2022 / 6   |   hossz: 19:01
A kamerás megfigyelés csak „célhoz kötött” lehet, de a célok meghatározásakor is körültekintően kell eljárni – hívja fel a figyelmet dr. Szabó Gergely ügyvéd. A Kocsis és Szabó Ügyvédi Iroda irodavezető partnerét a munkavállalók megfigyelésére, a kamerák elhelyezésére vonatkozó szabályokról, az élőképekre vonatkozó speciális előírásokról és a technika fejlődés nyújtotta lehetőségek jogi korlátairól kérdeztük.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS