Budapesten megalakult a European Association of Employer Branding Agencies (EAEBA) nevű európai employer branding szövetség.
A munkáltatói márkaépítésre specializálódott európai ügynökségek szervezetének alapítói között, illetve elnökségében magyar ügynökség, a Brandfizz is képviselteti magát – írja a Kreatív Online.
„Mivel a szervezet minden országból csak egyetlen ügynökségi tagot fogad, különösen büszkék vagyunk rá, hogy a munkáltatói márka szakma európai szintű fórumának kizárólagos magyarországi tagja a Brandfizz lett” – nyilatkozta Horváth Ádám, a Brandfizz Employer Branding társalapítója.
A szövetség létrehozásának ötlete 2017-ben fogalmazódott meg először, amikor Budapesten rendezték meg a World Employer Branding Day-t.
A szövetségben – eltérően a nemzetközi ügynökségi netwörköktől – nincs tagsági díj, elsősorban a tudásmegosztást tartják a fő feladatnak.
„A szövetség alapító tagországai egy 311 millió fős piac gyakorlati employer branding tudását birtokolják. Arra számítunk, hogy ezentúl Magyarországon is elérhető lesz olyan pezsgő és friss vezetői munkáltatói márka szemléletmód, ami mérhető üzleti eredményeket hoz a vállalatoknak” – mondta Zvezdovics Anita, a Brandfizz másik társalapítója.
A gamay a jelek szerint 129-szer izgalmasabb fajta a portugizinél, még akkor is, ha anno Merész Fülöp, Burgundia hercege hitvány fajtának titulálta és irtotta, mintha gyomnövény volna.
Az MVM Paksi Atomerőmű Zrt. 2023. november 16-án megtartotta az éves fizikai védelmi gyakorlatát az Országos Atomenergia Hivatal, az Országos Rendőr-főkapitányság és a Tolna Vármegyei Rendőr-főkapitányság felügyelete mellett.