Budapesten megalakult a European Association of Employer Branding Agencies (EAEBA) nevű európai employer branding szövetség.
A munkáltatói márkaépítésre specializálódott európai ügynökségek szervezetének alapítói között, illetve elnökségében magyar ügynökség, a Brandfizz is képviselteti magát – írja a Kreatív Online.
„Mivel a szervezet minden országból csak egyetlen ügynökségi tagot fogad, különösen büszkék vagyunk rá, hogy a munkáltatói márka szakma európai szintű fórumának kizárólagos magyarországi tagja a Brandfizz lett” – nyilatkozta Horváth Ádám, a Brandfizz Employer Branding társalapítója.
A szövetség létrehozásának ötlete 2017-ben fogalmazódott meg először, amikor Budapesten rendezték meg a World Employer Branding Day-t.
A szövetségben – eltérően a nemzetközi ügynökségi netwörköktől – nincs tagsági díj, elsősorban a tudásmegosztást tartják a fő feladatnak.
„A szövetség alapító tagországai egy 311 millió fős piac gyakorlati employer branding tudását birtokolják. Arra számítunk, hogy ezentúl Magyarországon is elérhető lesz olyan pezsgő és friss vezetői munkáltatói márka szemléletmód, ami mérhető üzleti eredményeket hoz a vállalatoknak” – mondta Zvezdovics Anita, a Brandfizz másik társalapítója.
Globális fordulat zajlott le a működőtőke áramlásban, már nem nyugati, hanem keleti eredetű a legtöbb új technológia és befektetés, és ebből a folyamatból kimaradni történelmi vétek volna – jelentette ki Joó István kormánybiztos, a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség vezérigazgatója a Kossuth Rádióban.
Jákli Gergely, a Paks II. Zrt. elnök- vezérigazgatója Kádár Andrea Beatrix, az Országos Atomenergia Hivatal elnöke társaságában adott tájékoztatást az Országgyűlés Fenntartható Fejlődés Bizottsága tagjainak február 12-én a Parlamentben.