Minden munkáltatónak újításokra, innovációkra van szüksége. Ilyen úttörő megoldásokat mutat be a nemrég megjelent Employer Brand Excellence-A Case Study Approach ötödik kiadása, Brett Minchington, employer branding szakértő és az Employer Branding College alapítójának kiadványa. A Thermo Fisher Scientific 2020-as évi stratégiája egyedüli magyar tanulmányként került beválogatásra, és mindössze a harmadik hazai benchmark, ami megjelenhetett az eddigi kiadásokban.
Hogyan szólítsuk meg a jövendőbeli kollégákat a „bevonzási szakaszban”? Hogyan kötelezzük el az új belépőket az onboarding folyamatban? Hogyan tartsuk meg a kulcsembereket? Ezek a kérdések minden munkáltatót foglalkoztatják, különösen manapság, mikor nehéz kitűnni a versenytársak tömegéből.
„A pandémia ismét rávilágított a munkáltatói márka fontosságára. Rengeteg nagyszerű munkáltatói márka történet született az elmúlt 20 hónapban, amik bizonyosan inspirálják majd a vezetőket.” – írta Brett Minchington LinkedIn bejegyzésében.
A világ legjobb esettanulmányai közé olyan neves vállalatok kerültek be, mint az Unilever, a Red Bull, a Western Union és a Coca-Cola Hellenic. Magyarországot ezúttal a Thermo Fisher Scientific budapesti csapata képviseli 2020-as évi stratégiájával a Brandfizz Employer Branding ügynökség gondozásában. A vállalat stratégiája egyedüli magyar tanulmányként került beválogatásra, és mindössze a harmadik hazai benchmark, ami megjelenhetett az eddigi kiadásokban.
Három tipp hogy milyen best practice-eket érdemes ellesni a vállalattól:
Építsük be az employer brandinget a stratégiába!
A Thermo Fisher Scientific budapesti irodája az employer brandingre nemcsak kampányként, hanem stratégiai prioritásként tekint. „A Senior Leadership csapat egyként áll az employer branding mögött” – nyilatkozta Nacsa Éva, Senior Talent Acquisition Manager; hozzátéve, hogy csak hasonló vezetői támogatással valósítható meg egy olyan integrált employer branding stratégia, mint az övék.
Innováljunk, és mérjük az eredményeket!
A vállalatnál az olyan innovatív megoldásokat keresik, amelyek a munkavállalói élményciklus minden pontjába integrálhatóak, és amelyekkel kitűnhetnek a versenytársak tömegéből. A 2020-as évi stratégia egyik központi elemét képezi a cég employer branding podcastja, a “Career Stories Behind The Science”. Ez valószínűleg az első vállalati employer branding csatorna, ami rendszeres tartalmakkal jelentkezik Magyarországon. Az újszerűség mellett a siker másik kulcsa a mérhetőség. A mai digitális megoldások lehetővé teszik, hogy folyamatosan figyelhessük és kontroll alatt tarthassuk az online tevékenységünket.
Vonjuk be a kollégákat az aktivitásainkba!
A siker nem valósulhatott volna meg a budapesti iroda kollégái nélkül, akik a teljes folyamat alatt támogatták a vállalat törekvéseit. A szervezet több mint 10 százaléka aktív márkanagykövet, aki rendszeresen részt vesz az olyan különböző employer branding aktivitásokban, mint például a korábban már említett “Career Stories Behind The Science” podcast.
Szörcsök Szilvia, a Brandfizz employer branding szakértője szerint “azok a munkáltatók lesznek sikeresek, akik a stratégiai tervezésen túl képesek a piaci innovációkat gyorsan megvalósítani és implementálni”.
A Thermo Fisher Scientific Inc. globálisan vezető vállalat a tudományos szolgáltatások területén, bevétele eléri az évi 30 milliárd dollárt. Küldetése, hogy támogassa ügyfeleit a világ egészségesebbé, tisztábbá és biztonságosabbá tételében. Kutatásokban, komplex analitikai problémák megoldásában és a páciens diagnosztika, illetve terápia fejlesztésében támogatja ügyfeleit.
(A fotón: Nacsa Éva, Jakus Tamás, Juhász Réka és Koczor Miklós)
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.