Horváth Ádám: A legtöbb cég rövidtávon rendre túlbecsüli a képességeit

Szerdahelyi Csaba  |  2019. 10. 15., 10:45

A Brandfizz jelenleg 25 ezer ember munkahelyi élményét teszi jobbá nap, mint nap – mondja az Üzletemnek Horváth Ádám. A Brandfizz társalapítójának tervei között az szerepel, hogy a számot 25 millióra tornázzák fel.

Horváth Ádám azt mondja: örömmel leütne néhány magas labdát. NB I-es röplabdás múltja miatt ez érthető, s a megjegyzés természetesen az üzleti életre is vonatkozhat. Bár sokan temetik a Facebookot, ő nem sajnálja a pénzt jól célzott FB-hirdetésekre, mert Magyarország első employer brandingre specializálódott ügynökségeként így is szereznek még több ügyfelet. Ádám szívesen segít másoknak, hogy legyőzzék egyik legnagyobb félelmüket. Hogy mi ez? Megtudja az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 116. interjújából.

Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

– A Brandfizz Employer Branding Kft.-t 10-10 év munkáltatói márka tapasztalatára építettük alapítótársammal, Zvezdovics Anitával. Azt, hogy néhány év alatt a legkeresettebb munkáltatói márka ügynökséggé váltunk, mindenképpen sikerként élem meg. A szakmánk világszervezete, az Employer Brand International kétszer is a világ top 25 esettanulmánya közé választott minket. Szerintem sokunk szótárában az ilyen visszajelzések jelentik az illusztrációt a „karriercsúcs” kifejezés mellett.

Milyen távra tervez?

– A hónapokra lebontott 2020-as pénzügyi tervünk néhány hete már elkészült és azt is tudjuk, hogy az ügyfeleink jövő ilyenkor hova fognak eljutni employer branding mérőszámaikkal. A felgyorsult környezetre hivatkozva sokan leszoktak a tervezésről, pedig a világ már sosem lesz olyan lassú, mint amilyen most. Azt vettem észre, hogy a legtöbb cég rövidtávon rendre túlbecsüli a képességeit, hosszútávon viszont alul becsüli az alapos tervezés hatását.

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– A Brandfizz jelenleg 25 ezer ember munkahelyi élményét teszi jobbá nap, mint nap. Már most dolgozunk az üzleti modellünk átalakításán, ami lehetővé fogja tenni, hogy ezt a számot 25 millióig felskálázzuk.

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– Az ügyfeleinktől.

Mivel motiválja a kollégáit, társait?

– Ha valaki employer brandinggel szeretne foglalkozni, kevés pezsgőbb szakmai műhelyt talál Európában, mint a Brandfizz. Olyan környezetet igyekszünk megteremteni Offizzereink számára, ahol jobbá válhatnak, mint amit valaha el mertek volna képzelni magukról.

Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– Hét évig NB I-ben röplabdáztam, ha időm engedné, örömmel leütnék néhány magas labdát.

Milyen módszerekkel fejleszti üzleti kapcsolatait?

– Minőségi időt töltök azokkal az emberekkel, akik a szakmám legjobbjai közé tartoznak.

Mire sajnálja az idejét?

– Olyan dolgokra, amik nem visznek előre.

Mire nem sajnálja a pénzt?

– A csapatunk fejlesztésére és pontosan targetált Facebook hirdetésekre.

Mivel lehet felbosszantani?

– Céltalansággal.

Milyen területen vállalna önkéntes munkát?

– Öt éve mentorálok a Toastmasters International szervezetben, ahol abban segítünk, hogy az emberek le tudják győzni egyik legnagyobb félelmüket: kiállni közönség elé és beszélni.  

Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– A kisfiammal töltött közös idő.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2023-09-23 17:45:00
Az egész országban várható csapadéknak köszönhetően csökken a tűzveszély, ezért a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal a BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatósággal egyeztetve 2023. szeptember 24-től az ország egész területén visszavonja a tűzgyújtási tilalmat.
2023-09-23 11:30:00
A Komáromban készült és nyár elején a Dunán, majd a Sió-csatornán a Balatonhoz szétszerelt állapotban eljuttatott hajók közül egy kompot és egy katamaránt már sikerült összeszerelni, de még hátravan a beüzemelés, a hatósági szemlék, és a személyzet betanítása – tájékoztatott Veigl Gábor, a Balatoni Hajózási Zrt. vezérigazgatója.
2023-09-22 19:22:00
Szeptember 21-én hatályba lépett a chipekről szóló európai jogszabály, amelynek célja, hogy a félvezető-technológiák és -alkalmazások terén biztosítsa az EU ellátásbiztonságát, rezilienciáját és technológiai vezető szerepét.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Egy igazán kreatív szakács, Szatmári Ferenc, alias Főzelékes Feri elárulja, hogyan építi forradalmi megoldásokkal a vállalkozását. A hartai gasztroblogger és influenszer több szakácskönyvvel a háta mögött, unokatestvérével közösen hívta életre a HIPPEACE főzelékbárt, amelynek alapjait a vásárlók is segítenek lerakni, közösségi finanszírozással. Ez az a helyzet, amikor a kedves vendég a receptet is hazaviheti az étteremből, de bőven van még újítás, amivel a franchise-ban szintén gondolkodó szakács előállt. Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
2023. 09. 04., 12:00
epizód: 2023 / 13   |   hossz: 27:16
Az epizódban cégvezető- és szervezetfejlesztésről, a munkahelyi kommunikáció gyógyításáról és csapatok összehangolásáról beszélgetünk Szopkó Beatrixszal. Az [eureka] consulting üzletágvezetője 20 év szakmai tapasztalattal rendezi vállalatok működési struktúráját és konfliktushelyzeteit, vagy hozza helyre a döntések lehetséges negatív következményeit.
2023. 08. 06., 10:25
epizód: 2023 / 12   |   hossz: 28:19
Vajon hogyan vizsgázunk napjainkban stresszkezelésből és időmenedzsmentből – pont akkor, amikor a karrierünkre gazdasági nehézségek lehetnek hatással? Hogyan segíthet ezen az irányított játék, az ún. gamifikált fejlesztési folyamat, és hogyan gyógyít vele munkahelyi közösségeket, döntéshozó stratégiákat, karrier és magánélet egyensúlyában keletkezett zavarokat a „Mit játsszunk?” vlog egyik vezetője, Győri-Nádai Réka? A kreatív szakembert a vállalati soft skill tréningek és a játszva megoldható céges folyamatok sajátosságairól is faggattuk.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS