Horváth Ádám: A legtöbb cég rövidtávon rendre túlbecsüli a képességeit

Szerdahelyi Csaba  |  2019. 10. 15., 10:45

A Brandfizz jelenleg 25 ezer ember munkahelyi élményét teszi jobbá nap, mint nap – mondja az Üzletemnek Horváth Ádám. A Brandfizz társalapítójának tervei között az szerepel, hogy a számot 25 millióra tornázzák fel.

Horváth Ádám azt mondja: örömmel leütne néhány magas labdát. NB I-es röplabdás múltja miatt ez érthető, s a megjegyzés természetesen az üzleti életre is vonatkozhat. Bár sokan temetik a Facebookot, ő nem sajnálja a pénzt jól célzott FB-hirdetésekre, mert Magyarország első employer brandingre specializálódott ügynökségeként így is szereznek még több ügyfelet. Ádám szívesen segít másoknak, hogy legyőzzék egyik legnagyobb félelmüket. Hogy mi ez? Megtudja az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 116. interjújából.

Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

– A Brandfizz Employer Branding Kft.-t 10-10 év munkáltatói márka tapasztalatára építettük alapítótársammal, Zvezdovics Anitával. Azt, hogy néhány év alatt a legkeresettebb munkáltatói márka ügynökséggé váltunk, mindenképpen sikerként élem meg. A szakmánk világszervezete, az Employer Brand International kétszer is a világ top 25 esettanulmánya közé választott minket. Szerintem sokunk szótárában az ilyen visszajelzések jelentik az illusztrációt a „karriercsúcs” kifejezés mellett.

Milyen távra tervez?

– A hónapokra lebontott 2020-as pénzügyi tervünk néhány hete már elkészült és azt is tudjuk, hogy az ügyfeleink jövő ilyenkor hova fognak eljutni employer branding mérőszámaikkal. A felgyorsult környezetre hivatkozva sokan leszoktak a tervezésről, pedig a világ már sosem lesz olyan lassú, mint amilyen most. Azt vettem észre, hogy a legtöbb cég rövidtávon rendre túlbecsüli a képességeit, hosszútávon viszont alul becsüli az alapos tervezés hatását.

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– A Brandfizz jelenleg 25 ezer ember munkahelyi élményét teszi jobbá nap, mint nap. Már most dolgozunk az üzleti modellünk átalakításán, ami lehetővé fogja tenni, hogy ezt a számot 25 millióig felskálázzuk.

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– Az ügyfeleinktől.

Mivel motiválja a kollégáit, társait?

– Ha valaki employer brandinggel szeretne foglalkozni, kevés pezsgőbb szakmai műhelyt talál Európában, mint a Brandfizz. Olyan környezetet igyekszünk megteremteni Offizzereink számára, ahol jobbá válhatnak, mint amit valaha el mertek volna képzelni magukról.

Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– Hét évig NB I-ben röplabdáztam, ha időm engedné, örömmel leütnék néhány magas labdát.

Milyen módszerekkel fejleszti üzleti kapcsolatait?

– Minőségi időt töltök azokkal az emberekkel, akik a szakmám legjobbjai közé tartoznak.

Mire sajnálja az idejét?

– Olyan dolgokra, amik nem visznek előre.

Mire nem sajnálja a pénzt?

– A csapatunk fejlesztésére és pontosan targetált Facebook hirdetésekre.

Mivel lehet felbosszantani?

– Céltalansággal.

Milyen területen vállalna önkéntes munkát?

– Öt éve mentorálok a Toastmasters International szervezetben, ahol abban segítünk, hogy az emberek le tudják győzni egyik legnagyobb félelmüket: kiállni közönség elé és beszélni.  

Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– A kisfiammal töltött közös idő.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-04-17 12:10:00
Egyre elterjedtebb utazásszervezési forma az utazási irodáktól független utazási tanácsadás. A hagyományosan ismert, utazási irodák által szervezett utazások és a független utazási tanácsadók tevékenysége között jelentős különbségek vannak, különösen az utazásért való felelősség tekintetében, ezért a Pest Vármegyei Főügyészség vizsgálatot tartott e területen.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...
Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS