Horváth Ádám: A legtöbb cég rövidtávon rendre túlbecsüli a képességeit

Szerdahelyi Csaba  |  2019. 10. 15., 10:45

A Brandfizz jelenleg 25 ezer ember munkahelyi élményét teszi jobbá nap, mint nap – mondja az Üzletemnek Horváth Ádám. A Brandfizz társalapítójának tervei között az szerepel, hogy a számot 25 millióra tornázzák fel.

Horváth Ádám azt mondja: örömmel leütne néhány magas labdát. NB I-es röplabdás múltja miatt ez érthető, s a megjegyzés természetesen az üzleti életre is vonatkozhat. Bár sokan temetik a Facebookot, ő nem sajnálja a pénzt jól célzott FB-hirdetésekre, mert Magyarország első employer brandingre specializálódott ügynökségeként így is szereznek még több ügyfelet. Ádám szívesen segít másoknak, hogy legyőzzék egyik legnagyobb félelmüket. Hogy mi ez? Megtudja az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 116. interjújából.

Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

– A Brandfizz Employer Branding Kft.-t 10-10 év munkáltatói márka tapasztalatára építettük alapítótársammal, Zvezdovics Anitával. Azt, hogy néhány év alatt a legkeresettebb munkáltatói márka ügynökséggé váltunk, mindenképpen sikerként élem meg. A szakmánk világszervezete, az Employer Brand International kétszer is a világ top 25 esettanulmánya közé választott minket. Szerintem sokunk szótárában az ilyen visszajelzések jelentik az illusztrációt a „karriercsúcs” kifejezés mellett.

Milyen távra tervez?

– A hónapokra lebontott 2020-as pénzügyi tervünk néhány hete már elkészült és azt is tudjuk, hogy az ügyfeleink jövő ilyenkor hova fognak eljutni employer branding mérőszámaikkal. A felgyorsult környezetre hivatkozva sokan leszoktak a tervezésről, pedig a világ már sosem lesz olyan lassú, mint amilyen most. Azt vettem észre, hogy a legtöbb cég rövidtávon rendre túlbecsüli a képességeit, hosszútávon viszont alul becsüli az alapos tervezés hatását.

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– A Brandfizz jelenleg 25 ezer ember munkahelyi élményét teszi jobbá nap, mint nap. Már most dolgozunk az üzleti modellünk átalakításán, ami lehetővé fogja tenni, hogy ezt a számot 25 millióig felskálázzuk.

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– Az ügyfeleinktől.

Mivel motiválja a kollégáit, társait?

– Ha valaki employer brandinggel szeretne foglalkozni, kevés pezsgőbb szakmai műhelyt talál Európában, mint a Brandfizz. Olyan környezetet igyekszünk megteremteni Offizzereink számára, ahol jobbá válhatnak, mint amit valaha el mertek volna képzelni magukról.

Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– Hét évig NB I-ben röplabdáztam, ha időm engedné, örömmel leütnék néhány magas labdát.

Milyen módszerekkel fejleszti üzleti kapcsolatait?

– Minőségi időt töltök azokkal az emberekkel, akik a szakmám legjobbjai közé tartoznak.

Mire sajnálja az idejét?

– Olyan dolgokra, amik nem visznek előre.

Mire nem sajnálja a pénzt?

– A csapatunk fejlesztésére és pontosan targetált Facebook hirdetésekre.

Mivel lehet felbosszantani?

– Céltalansággal.

Milyen területen vállalna önkéntes munkát?

– Öt éve mentorálok a Toastmasters International szervezetben, ahol abban segítünk, hogy az emberek le tudják győzni egyik legnagyobb félelmüket: kiállni közönség elé és beszélni.  

Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– A kisfiammal töltött közös idő.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  Rovathírek: HIPA

A globális értékláncok megroppanásához és teljes átszervezéséhez vezethet a vámok újabb korszakának beköszönte a világgazdaságban, azonban a beruházásösztönzésnek ebben az új helyzetben is bőven maradt mozgástere – írja friss bejegyzésében Joó István kormánybiztos, a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség vezérigazgatója.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a nők és férfiak közötti bérszakadék irgalmatlan lassan változó folyamatoktól függ, érkeznek új szabályok, amelyek gyorsabb változásokat idéznek majd elő. Ezek bevezetése előtt a PwC Women in Work 2025 jelentése feltárta, mekkora egyenlőtlenségek állnak fenn – még mindig –, és ezek milyen hátrányt jelentenek a nők számára a munkaerőpiacon. Reguly Márta, a PwC Magyarország HR tanácsadási csapatának vezetője felvázolta, milyen lehetőségeket – és nem mellesleg céges kötelezettségeket – von maga után a hamarosan élesedő uniós direktíva, a Pay Transparency, amely az EU-ban hivatott rendezni ezt a régóta fennálló problémát.
Megérkeztek a hazai lízingszerződések tavalyi számai, amelyek összességében ugyan növekedést mutatnak, de tanulságos megnézni a részleteket, hiszen komoly eltérések jelentek meg az egyes szegmensek között, és ennek nyomós okai vannak. Kőszegi László, a Magyar Lízingszövetség főtitkára a BizniszPlusznak kifejtette, hogy szervezetük éves jelentéséből milyen következtetéseket érdemes levonni a magyar vállalkozások helyzetéről és lehetőségeiről, illetve magának a lízingpiacnak az alakulásáról.
A vállalatok és szervezetek mesterséges intelligencia használatát 2025. február 2-a óta új uniós rendelkezés szabályozza. Hogy mely AI-alkalmazások tartoznak az elfogadhatatlan vagy „csak” a kockázatos kategóriába, a technológia jelen állapotára vonatkoztatva eldőlt, viszont változhat is annak függvényében, hogy az EU nyílt tudományos csoportja szerint mennyi idő alatt és mekkorát fejlődik. Milyen esetekben és mekkora bírságokat kockáztatnak az AI-t alkalmazó cégek, ha megszegik a rendeletet? Hogyan és meddig tudnak felkészülni a szabályos használatra? Mit tehet a „magánember” AI-val kapcsolatos jogsérelem gyanúja esetén? A kérdésekre dr. Baracsi Katalin internetjogász válaszol.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS