Horváth Ádám: A legtöbb cég rövidtávon rendre túlbecsüli a képességeit

Szerdahelyi Csaba  |  2019. 10. 15., 10:45

A Brandfizz jelenleg 25 ezer ember munkahelyi élményét teszi jobbá nap, mint nap – mondja az Üzletemnek Horváth Ádám. A Brandfizz társalapítójának tervei között az szerepel, hogy a számot 25 millióra tornázzák fel.

Horváth Ádám azt mondja: örömmel leütne néhány magas labdát. NB I-es röplabdás múltja miatt ez érthető, s a megjegyzés természetesen az üzleti életre is vonatkozhat. Bár sokan temetik a Facebookot, ő nem sajnálja a pénzt jól célzott FB-hirdetésekre, mert Magyarország első employer brandingre specializálódott ügynökségeként így is szereznek még több ügyfelet. Ádám szívesen segít másoknak, hogy legyőzzék egyik legnagyobb félelmüket. Hogy mi ez? Megtudja az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 116. interjújából.

Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

– A Brandfizz Employer Branding Kft.-t 10-10 év munkáltatói márka tapasztalatára építettük alapítótársammal, Zvezdovics Anitával. Azt, hogy néhány év alatt a legkeresettebb munkáltatói márka ügynökséggé váltunk, mindenképpen sikerként élem meg. A szakmánk világszervezete, az Employer Brand International kétszer is a világ top 25 esettanulmánya közé választott minket. Szerintem sokunk szótárában az ilyen visszajelzések jelentik az illusztrációt a „karriercsúcs” kifejezés mellett.

Milyen távra tervez?

– A hónapokra lebontott 2020-as pénzügyi tervünk néhány hete már elkészült és azt is tudjuk, hogy az ügyfeleink jövő ilyenkor hova fognak eljutni employer branding mérőszámaikkal. A felgyorsult környezetre hivatkozva sokan leszoktak a tervezésről, pedig a világ már sosem lesz olyan lassú, mint amilyen most. Azt vettem észre, hogy a legtöbb cég rövidtávon rendre túlbecsüli a képességeit, hosszútávon viszont alul becsüli az alapos tervezés hatását.

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– A Brandfizz jelenleg 25 ezer ember munkahelyi élményét teszi jobbá nap, mint nap. Már most dolgozunk az üzleti modellünk átalakításán, ami lehetővé fogja tenni, hogy ezt a számot 25 millióig felskálázzuk.

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– Az ügyfeleinktől.

Mivel motiválja a kollégáit, társait?

– Ha valaki employer brandinggel szeretne foglalkozni, kevés pezsgőbb szakmai műhelyt talál Európában, mint a Brandfizz. Olyan környezetet igyekszünk megteremteni Offizzereink számára, ahol jobbá válhatnak, mint amit valaha el mertek volna képzelni magukról.

Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– Hét évig NB I-ben röplabdáztam, ha időm engedné, örömmel leütnék néhány magas labdát.

Milyen módszerekkel fejleszti üzleti kapcsolatait?

– Minőségi időt töltök azokkal az emberekkel, akik a szakmám legjobbjai közé tartoznak.

Mire sajnálja az idejét?

– Olyan dolgokra, amik nem visznek előre.

Mire nem sajnálja a pénzt?

– A csapatunk fejlesztésére és pontosan targetált Facebook hirdetésekre.

Mivel lehet felbosszantani?

– Céltalansággal.

Milyen területen vállalna önkéntes munkát?

– Öt éve mentorálok a Toastmasters International szervezetben, ahol abban segítünk, hogy az emberek le tudják győzni egyik legnagyobb félelmüket: kiállni közönség elé és beszélni.  

Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– A kisfiammal töltött közös idő.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2023. 03. 22., 13:09
Vezetői stílusom szerves része a folyamatos és drasztikusan őszinte visszajelzés, de ezt nagyon szépen be tudom csomagolni – mondta az Üzletemnek Hortobágyi László, a Nova Human Resource Kft. új üzletágának igazgatója.
2023. 03. 14., 13:43
Tíz év alatt sikerült egy marginális szereplőnek számító magyar kisvállalatból Magyarország elsőszámú fejvadász cégét felépíteni – mondta az Üzletemnek dr. Molontay Patrik, a HumanField Vezető- és Specialistakiválasztó Kft. ügyvezető igazgatója és Executive-üzletágvezetője.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2023. 03. 26., 23:45
epizód: 2023 / 3   |   hossz: 19:51
Mi kerül akár több tízmillió forintba egy nagy teljesítményű hangsugárzón és miben különbözik a hagyományos értelemben vett hangfalaktól? Hogyan lehetséges, hogy nem vastagabb egy faliképnél, mégis úgy szólaltat meg analóg és digitális zenét, mint semmi más? A világhír felé haladó márka sztoriját Kiss Imre, a Popori Acoustics értékesítési és marketingvezetője mutatja be.
Miért és hogyan érdemes különbséget tenni vállalkozás és női vállalkozás között? Hogyan segítheti ez a szekció a VOSZ-on belül a hazai társas vállalkozások női vezetőit és dolgozóit? Mi az, amit egy női vállalkozás csípőből tud, de a cégeknek – még a nagyobbaknak is – még mindig tanulni kell? A szövetség legújabb szervezetét, a Női Vállalkozói Szekciót az elnök, Lakatosné Lukács Zsuzsanna mutatja be.
Mire számíthatnak a hazai vendéglátók és a szálláshely-szolgáltatók 2023-ban? Melyek az ágazat legfőbb problémái és kiugrási lehetőségei, mely régiók reménykedhetnek leginkább jó eredményekben? Hogyan támogatja a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége az ágazat szereplőit? A kérdésekre Duska Sándor, az Idegenforgalmi, Szálláshely-szolgáltatók és Vendéglátó-ipari szekció elnöke válaszol.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

A fehér proseccóhoz hasonlóan a rozék is csak akkor nevezhetők proseccónak, ha a régió kilenc jól meghatározott tartományában termesztett szőlőből készülnek, illetve legalább 60 napig kell érlelődniük.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS

Miután a nemzetközi és a magyar sajtóban is megjelentek olyan hírek, amelyek szerint a magyar kormány már tárgyal a Roszatom esetleges „kiváltásáról”, az orosz cég újra megerősítette: továbbra is készen áll a Paks II projekt megvalósítására.