Ismét megrendezik az Adria régió legrangosabb employer branding versenyét, a Best Employer Brand Awards Adriát. Idén magyar ügynökség is értékel a nemzetközi zsűriben.
A CareerCentar és a TalentBrief által szervezett versenyre hét országból (Bosznia-Hercegovina, Montenegró, Magyarország, Észak-Macedónia, Szerbia, Szlovénia és Horvátország) nyújthatják be jelentkezésüket a kis-, közép- és nagyvállalatok szektor, cégméret, valamint kampány típusa szerint.
Korábban olyan elismert nemzetközi vállalatok voltak a kategóriák nyertesei, mint a Coca-Cola (innovatív employer brand aktivitás), az EY (legjobb diák, egyetemi program, valamint szolgáltató szektor), a Raiffeisen Bank (legjobb munkavállalói élmény '21), a L'Oréal (legjobb munkavállalói élmény '22), a szlovén Lidl (retail szektor) vagy a Magyar Telekom (legjobb külső kommunikáció, valamint Grand Prix).
A pályázatokat nemzetközi zsűri értékeli, amely a humán erőforrás és a stratégiai munkáltatói márkaépítés területén elismert szakértőkből, tanácsadókból és professzorokból áll. Az idei verseny zsűritagjai között magyar employer branding ügynökség is képviselteti magát, Mezei Georgina, a Morselli Employer Branding ügynökség társalapítója kapott meghívást a zsűriben való részvételre és a pályázatok értékelésére.
(Mezei Georgina is válaszolt az Üzletem 12 kérdésére a sorozat 484. interjújában.)
„A vállalatok hihetetlenül nagy erőfeszítéseket tesznek azért, hogy bevonzzák és megtartsák a munkavállalókat, viszont kevés olyan fórum van, ahol megmutathatják és megmérettethetik employer branding megoldásaikat nemzetközi viszonylatban is. A Best Employer Brand Awards Adria egyike azoknak a versenyeknek, ahol a vállalatok és csapatok munkáját, programját, kampányait értékelik és elismerik. Legyen szó külső vagy belső kommunikációról, munkavállalói élményről, munkavállalók fejlesztéséről, wellbeingről, vagy akár innovatív toborzó aktivitásról, szeretnénk ezeket a nagyszerű programokat, aktivitásokat, stratégiákat, csapatokat megismerni és díjazni“ – mondta Mezei Georgina.
A vállalatok több kategóriában is nevezhetnek, ami növeli az esélyüket a Grand Prix megnyerésére. A programok és kampányok mellett díjazni fogják a szektorokat, a legjobb employer branding csapatot, és a vállalatoknak lehetőségük van ajánlás útján is nevezni vezető kollégájukat a Best Employer Branding Manager-díjra. Erre az elsimerésre azokat a munkatársakat érdemes jelölni, akik a leginkább támogatták a csapatot és a vállalatot a munkáltatói márkájuk kialakításában.
A nyerteseket decemberben hirdetik ki a Best Employer Brand Awards Adria hivatalos záró ünnepségén. A pályázatokat október 15-ig lehet benyújtani a verseny hivatalos weboldalán feltüntetett információk és pályázati feltételek szerint: https://www.bestemployerbrandawards.com/employer-brand-awards-adria
A globális értékláncok megroppanásához és teljes átszervezéséhez vezethet a vámok újabb korszakának beköszönte a világgazdaságban, azonban a beruházásösztönzésnek ebben az új helyzetben is bőven maradt mozgástere – írja friss bejegyzésében Joó István kormánybiztos, a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség vezérigazgatója.
A kormány felmentést kért a Paks II. beruházás számára az előző amerikai adminisztráció által „politikai bosszúból” meghozott szankciók alól, amelyek nehezítik a beruházás előrehaladását – tájékoztatott Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter.