Keresik a legjobb munkáltatót – magyar ügynökség a zsüriben

2023. 10. 08., 16:18

Ismét megrendezik az Adria régió legrangosabb employer branding versenyét, a Best Employer Brand Awards Adriát. Idén magyar ügynökség is értékel a nemzetközi zsűriben.

A CareerCentar és a TalentBrief által szervezett versenyre hét országból (Bosznia-Hercegovina, Montenegró, Magyarország, Észak-Macedónia, Szerbia, Szlovénia és Horvátország) nyújthatják be jelentkezésüket a kis-, közép- és nagyvállalatok szektor, cégméret, valamint kampány típusa szerint.

Korábban olyan elismert nemzetközi vállalatok voltak a kategóriák nyertesei, mint a Coca-Cola (innovatív employer brand aktivitás), az EY (legjobb diák, egyetemi program, valamint szolgáltató szektor), a Raiffeisen Bank (legjobb munkavállalói élmény '21), a L'Oréal (legjobb munkavállalói élmény '22), a szlovén Lidl (retail szektor) vagy a Magyar Telekom (legjobb külső kommunikáció, valamint Grand Prix).

A szakma legjobbjai értékelnek

A pályázatokat nemzetközi zsűri értékeli, amely a humán erőforrás és a stratégiai munkáltatói márkaépítés területén elismert szakértőkből, tanácsadókból és professzorokból áll. Az idei verseny zsűritagjai között magyar employer branding ügynökség is képviselteti magát, Mezei Georgina, a Morselli Employer Branding ügynökség társalapítója kapott meghívást a zsűriben való részvételre és a pályázatok értékelésére.

(Mezei Georgina is válaszolt az Üzletem 12 kérdésére a sorozat 484. interjújában.)

„A vállalatok hihetetlenül nagy erőfeszítéseket tesznek azért, hogy bevonzzák és megtartsák a munkavállalókat, viszont kevés olyan fórum van, ahol megmutathatják és megmérettethetik employer branding megoldásaikat nemzetközi viszonylatban is. A Best Employer Brand Awards Adria egyike azoknak a versenyeknek, ahol a vállalatok és csapatok munkáját, programját, kampányait értékelik és elismerik. Legyen szó külső vagy belső kommunikációról, munkavállalói élményről, munkavállalók fejlesztéséről, wellbeingről, vagy akár innovatív toborzó aktivitásról, szeretnénk ezeket a nagyszerű programokat, aktivitásokat, stratégiákat, csapatokat megismerni és díjazni“ – mondta Mezei Georgina.

A vállalatok több kategóriában is nevezhetnek, ami növeli az esélyüket a Grand Prix megnyerésére. A programok és kampányok mellett díjazni fogják a szektorokat, a legjobb employer branding csapatot, és a vállalatoknak lehetőségük van ajánlás útján is nevezni vezető kollégájukat a Best Employer Branding Manager-díjra. Erre az elsimerésre azokat a munkatársakat érdemes jelölni, akik a leginkább támogatták a csapatot és a vállalatot a munkáltatói márkájuk kialakításában.

A nyerteseket decemberben hirdetik ki a Best Employer Brand Awards Adria hivatalos záró ünnepségén. A pályázatokat október 15-ig lehet benyújtani a verseny hivatalos weboldalán feltüntetett információk és pályázati feltételek szerint: https://www.bestemployerbrandawards.com/employer-brand-awards-adria

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2025-04-01 15:20:00
Mintegy 16 ezer kilométer távvezeték, 200 nagyfeszültségű kapcsolóberendezés és 50 generátoregység is alkotja a német vasúttársaság villamosenergiarendszerét. Ezt a kiterjedt rendszert korszerűsíti most a vonatok, vasúti létesítmények és ingatlanok energiaellátásáért felelős vállalat, a Deutsche Bahn Energie. Az új irányítási rendszer várhatóan 2028-ban lép üzembe.
2025-04-01 14:15:00
Végső bevezetési szakaszába lépett az Európai Unió importellenőrzési rendszere (Import Control System 2, ICS2), így 2025. április elsejétől az új vámkövetelmények kiterjednek a vasúti, közúti és tengeri, belvízi szállításra is. A figyelmetlen cégek a vámkezelés megtagadására és bírságokra is számíthatnak – hívja fel a figyelmet a Baker McKenzie nemzetközi ügyvédi iroda.

  Rovathírek: HIPA

A globális értékláncok megroppanásához és teljes átszervezéséhez vezethet a vámok újabb korszakának beköszönte a világgazdaságban, azonban a beruházásösztönzésnek ebben az új helyzetben is bőven maradt mozgástere – írja friss bejegyzésében Joó István kormánybiztos, a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség vezérigazgatója.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a nők és férfiak közötti bérszakadék irgalmatlan lassan változó folyamatoktól függ, érkeznek új szabályok, amelyek gyorsabb változásokat idéznek majd elő. Ezek bevezetése előtt a PwC Women in Work 2025 jelentése feltárta, mekkora egyenlőtlenségek állnak fenn – még mindig –, és ezek milyen hátrányt jelentenek a nők számára a munkaerőpiacon. Reguly Márta, a PwC Magyarország HR tanácsadási csapatának vezetője felvázolta, milyen lehetőségeket – és nem mellesleg céges kötelezettségeket – von maga után a hamarosan élesedő uniós direktíva, a Pay Transparency, amely az EU-ban hivatott rendezni ezt a régóta fennálló problémát.
Megérkeztek a hazai lízingszerződések tavalyi számai, amelyek összességében ugyan növekedést mutatnak, de tanulságos megnézni a részleteket, hiszen komoly eltérések jelentek meg az egyes szegmensek között, és ennek nyomós okai vannak. Kőszegi László, a Magyar Lízingszövetség főtitkára a BizniszPlusznak kifejtette, hogy szervezetük éves jelentéséből milyen következtetéseket érdemes levonni a magyar vállalkozások helyzetéről és lehetőségeiről, illetve magának a lízingpiacnak az alakulásáról.
A vállalatok és szervezetek mesterséges intelligencia használatát 2025. február 2-a óta új uniós rendelkezés szabályozza. Hogy mely AI-alkalmazások tartoznak az elfogadhatatlan vagy „csak” a kockázatos kategóriába, a technológia jelen állapotára vonatkoztatva eldőlt, viszont változhat is annak függvényében, hogy az EU nyílt tudományos csoportja szerint mennyi idő alatt és mekkorát fejlődik. Milyen esetekben és mekkora bírságokat kockáztatnak az AI-t alkalmazó cégek, ha megszegik a rendeletet? Hogyan és meddig tudnak felkészülni a szabályos használatra? Mit tehet a „magánember” AI-val kapcsolatos jogsérelem gyanúja esetén? A kérdésekre dr. Baracsi Katalin internetjogász válaszol.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS