Keresik a legjobb munkáltatót – magyar ügynökség a zsüriben

2023. 10. 08., 16:18

Ismét megrendezik az Adria régió legrangosabb employer branding versenyét, a Best Employer Brand Awards Adriát. Idén magyar ügynökség is értékel a nemzetközi zsűriben.

A CareerCentar és a TalentBrief által szervezett versenyre hét országból (Bosznia-Hercegovina, Montenegró, Magyarország, Észak-Macedónia, Szerbia, Szlovénia és Horvátország) nyújthatják be jelentkezésüket a kis-, közép- és nagyvállalatok szektor, cégméret, valamint kampány típusa szerint.

Korábban olyan elismert nemzetközi vállalatok voltak a kategóriák nyertesei, mint a Coca-Cola (innovatív employer brand aktivitás), az EY (legjobb diák, egyetemi program, valamint szolgáltató szektor), a Raiffeisen Bank (legjobb munkavállalói élmény '21), a L'Oréal (legjobb munkavállalói élmény '22), a szlovén Lidl (retail szektor) vagy a Magyar Telekom (legjobb külső kommunikáció, valamint Grand Prix).

A szakma legjobbjai értékelnek

A pályázatokat nemzetközi zsűri értékeli, amely a humán erőforrás és a stratégiai munkáltatói márkaépítés területén elismert szakértőkből, tanácsadókból és professzorokból áll. Az idei verseny zsűritagjai között magyar employer branding ügynökség is képviselteti magát, Mezei Georgina, a Morselli Employer Branding ügynökség társalapítója kapott meghívást a zsűriben való részvételre és a pályázatok értékelésére.

(Mezei Georgina is válaszolt az Üzletem 12 kérdésére a sorozat 484. interjújában.)

„A vállalatok hihetetlenül nagy erőfeszítéseket tesznek azért, hogy bevonzzák és megtartsák a munkavállalókat, viszont kevés olyan fórum van, ahol megmutathatják és megmérettethetik employer branding megoldásaikat nemzetközi viszonylatban is. A Best Employer Brand Awards Adria egyike azoknak a versenyeknek, ahol a vállalatok és csapatok munkáját, programját, kampányait értékelik és elismerik. Legyen szó külső vagy belső kommunikációról, munkavállalói élményről, munkavállalók fejlesztéséről, wellbeingről, vagy akár innovatív toborzó aktivitásról, szeretnénk ezeket a nagyszerű programokat, aktivitásokat, stratégiákat, csapatokat megismerni és díjazni“ – mondta Mezei Georgina.

A vállalatok több kategóriában is nevezhetnek, ami növeli az esélyüket a Grand Prix megnyerésére. A programok és kampányok mellett díjazni fogják a szektorokat, a legjobb employer branding csapatot, és a vállalatoknak lehetőségük van ajánlás útján is nevezni vezető kollégájukat a Best Employer Branding Manager-díjra. Erre az elsimerésre azokat a munkatársakat érdemes jelölni, akik a leginkább támogatták a csapatot és a vállalatot a munkáltatói márkájuk kialakításában.

A nyerteseket decemberben hirdetik ki a Best Employer Brand Awards Adria hivatalos záró ünnepségén. A pályázatokat október 15-ig lehet benyújtani a verseny hivatalos weboldalán feltüntetett információk és pályázati feltételek szerint: https://www.bestemployerbrandawards.com/employer-brand-awards-adria

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-06-24 09:37:36
Az árukézbesítő óriás radikális lépése fenntarthatósági szempontból kétszeres előnnyel jár, hiszen egyrészt a nem lebomló, műanyag légpárnák felhasználását 95 százalékkal csökkentette, másrészt olyan papír töltőanyaggal helyettesítette őket, ami egyszerre újrahasznosított és újrafelhasználható.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 06. 17., 22:50
epizód: 2024 / 12   |   hossz: 24:28
Minden nyári szünetben diákok tízezrei jelennek meg a munkaerőpiacon, hogy pénzt gyűjtsenek és szakmai tapasztalatokat szerezzenek. A 25 év alattiak számára elérhető szja-kedvezmény révén sokan mentesülnek az adófizetés alól, ám a foglalkoztatás jogviszonya eltérő adózási kötelezettségeket róhat rájuk, amiből baj lehet, ha nem figyelnek rá. Horváthné Szabó Beáta, a Moore Hungary adótanácsadó szakértője nemcsak ezeket a szabályokat veszi sorra, de bemutatja az iskolaszövetkezeten keresztüli foglalkoztatás, valamint a külföldön tanuló vagy külföldi diákok hazai munkavégzésének kritériumait is.
A hazai utasbiztosítási piac egyik legalapvetőbb problémáinak egyike az, hogy az ügyfelek még mindig túl sokat akarnak spórolni rajta, holott a nyaralás költségének csak elhanyagolható töredékét teszi ki – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor jelezte: a legolcsóbb és az 1–2 ezer forinttal többért kötött prémium biztosítás szolgáltatásai között óriási különbség tátong, és erre az utolsó pillanatban – mert bizony akkor kötjük – már nem biztos, hogy felfigyelünk.
Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS