Keresik a legjobb munkáltatót – magyar ügynökség a zsüriben

2023. 10. 08., 16:18

Ismét megrendezik az Adria régió legrangosabb employer branding versenyét, a Best Employer Brand Awards Adriát. Idén magyar ügynökség is értékel a nemzetközi zsűriben.

A CareerCentar és a TalentBrief által szervezett versenyre hét országból (Bosznia-Hercegovina, Montenegró, Magyarország, Észak-Macedónia, Szerbia, Szlovénia és Horvátország) nyújthatják be jelentkezésüket a kis-, közép- és nagyvállalatok szektor, cégméret, valamint kampány típusa szerint.

Korábban olyan elismert nemzetközi vállalatok voltak a kategóriák nyertesei, mint a Coca-Cola (innovatív employer brand aktivitás), az EY (legjobb diák, egyetemi program, valamint szolgáltató szektor), a Raiffeisen Bank (legjobb munkavállalói élmény '21), a L'Oréal (legjobb munkavállalói élmény '22), a szlovén Lidl (retail szektor) vagy a Magyar Telekom (legjobb külső kommunikáció, valamint Grand Prix).

A szakma legjobbjai értékelnek

A pályázatokat nemzetközi zsűri értékeli, amely a humán erőforrás és a stratégiai munkáltatói márkaépítés területén elismert szakértőkből, tanácsadókból és professzorokból áll. Az idei verseny zsűritagjai között magyar employer branding ügynökség is képviselteti magát, Mezei Georgina, a Morselli Employer Branding ügynökség társalapítója kapott meghívást a zsűriben való részvételre és a pályázatok értékelésére.

(Mezei Georgina is válaszolt az Üzletem 12 kérdésére a sorozat 484. interjújában.)

„A vállalatok hihetetlenül nagy erőfeszítéseket tesznek azért, hogy bevonzzák és megtartsák a munkavállalókat, viszont kevés olyan fórum van, ahol megmutathatják és megmérettethetik employer branding megoldásaikat nemzetközi viszonylatban is. A Best Employer Brand Awards Adria egyike azoknak a versenyeknek, ahol a vállalatok és csapatok munkáját, programját, kampányait értékelik és elismerik. Legyen szó külső vagy belső kommunikációról, munkavállalói élményről, munkavállalók fejlesztéséről, wellbeingről, vagy akár innovatív toborzó aktivitásról, szeretnénk ezeket a nagyszerű programokat, aktivitásokat, stratégiákat, csapatokat megismerni és díjazni“ – mondta Mezei Georgina.

A vállalatok több kategóriában is nevezhetnek, ami növeli az esélyüket a Grand Prix megnyerésére. A programok és kampányok mellett díjazni fogják a szektorokat, a legjobb employer branding csapatot, és a vállalatoknak lehetőségük van ajánlás útján is nevezni vezető kollégájukat a Best Employer Branding Manager-díjra. Erre az elsimerésre azokat a munkatársakat érdemes jelölni, akik a leginkább támogatták a csapatot és a vállalatot a munkáltatói márkájuk kialakításában.

A nyerteseket decemberben hirdetik ki a Best Employer Brand Awards Adria hivatalos záró ünnepségén. A pályázatokat október 15-ig lehet benyújtani a verseny hivatalos weboldalán feltüntetett információk és pályázati feltételek szerint: https://www.bestemployerbrandawards.com/employer-brand-awards-adria

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2025. 04. 16., 10:15
A lakásra vonatkozó bérleti jog jelentős értéket is képviselhet. Azonban a jogszabályok nem teszik lehetővé, hogy a bérlő a hagyományos értelemben eladja a lakásbérleti jogát. Lehetséges a lakásbérleti jog cseréje? Mire és milyen módon van lehetősége a bérlőnek? A kérdésekre dr. Szabó Gergely ügyvéd válaszol.
2025-04-17 13:15:00
Gigantikus gyermekjátékkal találkozhat az, aki április 17-én a budapesti Fashion Street környékén jár, amelyen egy 99 százalékos árengedményt sugalló címke is látható. A mackót valójában nem lehet megvásárolni és hazavinni, viszont még az árának egy százalékát sem kell kifizetnie annak, aki szeretné, hogy – racionális méretű és értékű, – sporteszközök és élmények tegyék szebbé a gyermekotthon lakóinak életét.
2025-04-16 07:15:00
Hosszú évek óta tartó rövidülés után márciusban nőni kezdett a KHR-ben nyilvántartott lakossági mulasztások száma. Összesen 517 ezer aktív mulasztást tartanak már nyilván, 5 ezerrel többet, mint februárban – írja a Bank360.hu.

  Rovathírek: HIPA

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Nem sokkal a lakásbiztosítási kampány után máris látszanak a legfontosabb piaci változások. Az ügyfelek jobb szolgáltatásokat és akár jelentősen alacsonyabb díjakat érhetnek el, ha legalább annyira figyelnek a lakásbiztosításukra, mint a kgfb-re. Erre Besnyő Márton, a Netrisk ügyvezető igazgatója szerint óriási szükség is van, hiszen sokan akár 10 évig érintetlenül hagyják a meglévő biztosításukat, ami idővel alkalmatlanná válik arra, hogy fedezze a károk mai helyreállítási költségeit. További tanulság, hogy évi pár ezer forinttal többért milyen remek kiegészítő szolgáltatásokhoz lehet hozzáférni.
Bár a nők és férfiak közötti bérszakadék irgalmatlan lassan változó folyamatoktól függ, érkeznek új szabályok, amelyek gyorsabb változásokat idéznek majd elő. Ezek bevezetése előtt a PwC Women in Work 2025 jelentése feltárta, mekkora egyenlőtlenségek állnak fenn – még mindig –, és ezek milyen hátrányt jelentenek a nők számára a munkaerőpiacon. Reguly Márta, a PwC Magyarország HR tanácsadási csapatának vezetője felvázolta, milyen lehetőségeket – és nem mellesleg céges kötelezettségeket – von maga után a hamarosan élesedő uniós direktíva, a Pay Transparency, amely az EU-ban hivatott rendezni ezt a régóta fennálló problémát.
Megérkeztek a hazai lízingszerződések tavalyi számai, amelyek összességében ugyan növekedést mutatnak, de tanulságos megnézni a részleteket, hiszen komoly eltérések jelentek meg az egyes szegmensek között, és ennek nyomós okai vannak. Kőszegi László, a Magyar Lízingszövetség főtitkára a BizniszPlusznak kifejtette, hogy szervezetük éves jelentéséből milyen következtetéseket érdemes levonni a magyar vállalkozások helyzetéről és lehetőségeiről, illetve magának a lízingpiacnak az alakulásáról.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS

A paksi atomerőmű bővítésének keretében megkezdődött a hatodik blokkhoz szükséges reaktortartály gyártása Oroszországban, és ezzel párhuzamosan az ötödik blokk turbinájának első elemeit is gyártani kezdték Franciaországban – jelentette be Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter.