Takács Istvánt nevezik ki a Continental országos kommunikációs vezetőjének

2022. 11. 10., 20:52

A Continental Takács Istvánt bízza meg a hazai cégcsoport szintű vállalati kommunikációs stratégia megvalósításával. 2023. január 1-től Hornyacsek Zoltántól veszi át a kommunikációs vezetői feladatokat.

Hornyacsek Zoltán 2022. november 1-től a Continental Autonomous Mobility üzleti területének globális employer branding és HR kommunikációjáért felelős vezetőjeként folytatja a karrierjét. Az átmeneti időszakban, 2022. december 31-ig megbízott országos kommunikációs vezetőként dolgozik.

(Hornyacsek Zoltán is válaszolt az Üzletem 12 kérdésére. A sorozat 350. interjúját IDE KATTINTVA olvashatja el.)

Takács István közgazdász végzettségű szakemberként főként az ICT-szektorban szerzett tíz évet meghaladó szakmai tapasztalatot a kommunikációsstratégia-tervezés, a munkáltatói márkaépítés és a vállalati belső kommunikáció területén.

„Innovációra éhes és szenvedélyes kommunikátor vagyok, aki képes gyorsan alkalmazkodni a változásokhoz, és mindig új megoldásokkal kísérletezik, hogy egyre magasabbra tegye a lécet” – mondta Takács István.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-10-15 23:15:00
Összesen 2,8 milliárd forintnyi vissza nem térítendő forrásra pályázhat október 15-étől országszerte 2800 vidéki, egész évben nyitva tartó büfé. Az üzletenként egymillió forintos támogatást konyhatechnológiai és a mindennapi működéshez szükséges kisebb eszközök, készletek beszerzésére fordíthatják, de felhasználhatják energiahatékony és gazdaságos üzemelést támogató fejlesztésekre, vagy nagyobb beruházásokhoz is. Pályázni november 30-ig lehet – hívja fel a figyelmet a Magyar Turisztikai Ügynökség.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS