A magát slow branding ügynökségnek nevező Hello Lama Creative új ügyféllel bővítette portfólióját.
Új ügyféllel bővült portfólióval zárta az évet a Hello Lama Creative.
Eddig elsősorban belsőépítészet és dizájn, turizmus és női fókuszú vállalkozásokkal dolgozott együtt, decembertől pedig a Budai Gasztroenterológiai Központ teljes kommunikációját is viszi – írja a Kreatív Online.
A magát slow branding ügynökségnek nevező Hello Lama Creative stratégiai tervezéssel és komplex kommunikációs megoldásokkal segíti partnereit.
„A slow branding számunkra azt jelenti, hogy lassú, tervezett fejlődési folyamatba, határfeszegetésbe hívjuk ügyfeleinket, legyen szó akár kis irodák tervezőiről vagy százfős cégek vezetőiről” – mondta Babics Anna, az ügynökség vezetője.
Ez az olasz pezsgő képes versenyezni a champagne-nyal.
Az Európai Bizottság jóváhagyta a projekt kivitelezési és finanszírozási szerződését.