A magát slow branding ügynökségnek nevező Hello Lama Creative új ügyféllel bővítette portfólióját.
Új ügyféllel bővült portfólióval zárta az évet a Hello Lama Creative.
Eddig elsősorban belsőépítészet és dizájn, turizmus és női fókuszú vállalkozásokkal dolgozott együtt, decembertől pedig a Budai Gasztroenterológiai Központ teljes kommunikációját is viszi – írja a Kreatív Online.
A magát slow branding ügynökségnek nevező Hello Lama Creative stratégiai tervezéssel és komplex kommunikációs megoldásokkal segíti partnereit.
„A slow branding számunkra azt jelenti, hogy lassú, tervezett fejlődési folyamatba, határfeszegetésbe hívjuk ügyfeleinket, legyen szó akár kis irodák tervezőiről vagy százfős cégek vezetőiről” – mondta Babics Anna, az ügynökség vezetője.
Heteken belül elindul a BYD európai üzleti és kutatás-fejlesztési központja Budapesten, és a kínai társaság már az idén több száz magasan képzett munkatárs felvételét tervezi – mondta Joó István kormánybiztos, a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség vezérigazgatója.
2025 októberében kerül sor a Nemzetközi Atomenergia Ügynökség Integrált Hatósági Felülvizsgálati Missziójára, amely a biztonsági szabványoknak való megfelelést fogja ellenőrizni.