A Kreatív magazin kiadója, a PPH Media elindította a Prizma Kreatív PR Díj 2019 nevezési időszakát. A verseny célja, hogy megtalálják a legjobb hazai pr-projekteket és ügynökségeket, megbízókat, valamint a pr kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítani.
A versenyen pályázhat bármilyen Magyarországon bejegyzett ügynökség, illetve pr-tevékenységet végző, vagy ilyet megrendelő egyéb cég, fontos kritérium, hogy csak 2018. október 12. és 2019. október 11. között, Magyarországon futó pr-projektek, illetve pr-aktivitások és -megoldások nevezhetők – írja a Kreatív Online.
A versenynek három főkategóriája van:
A verseny zsűrizése kétfordulós: az első körben nagy létszámú zsűri online értékelése alapján összeáll a shortlist, amit egy szűkebb létszámú szakmai zsűri bírál majd el.
Nevezni október 4-ig lehet, a díjátadót november 20-án rendezik meg.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.