Első alkalommal választott kommunikációs ügynökséget a Miutcánk helyi közösségépítő portált fejlesztő vállalkozás. A Miutcánk Kft. augusztus 1-jétől a Noguchi Porter Novellivel dolgozik ismertsége és reputációja további erősítése érdekében.
Az idén 5 éves Miutcánk hamarosan lezárja első intézményi befektetési körét, a bevont tőkéből hónapokon belül nemzetközi terjeszkedést terveznek – írja a Kreatív Online.
„Felgyorsult életmódunk eredményeként a lakóközösségek mára sok esetben teljesen elidegenedtek egymástól. Ezért hoztunk létre olyan, Magyarországon egyedülálló platformot, ahol az emberek újra felfedezhetik és erősíthetik a szomszédság pozitív oldalait” – mondta Cseh Norbert, a Miutcánk ügyvezetője.
„Mindig nagyon izgalmas kihívás egy gyors növekedési szakaszban lévő startuppal dolgozni, hiszen a szokásosnál sokkal gyorsabban látszik a pr-munka eredménye” – mondta Szántó Balázs, a Noguchi ügyvezető partnere. „Azon leszünk, hogy a Miutcánk legyen az első, a nemzetközi piacon is sikeres magyar fejlesztésű közösségi hálózat.”
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.