Zuckerbeg két évet késett a Facebook-posztjával

2019. 03. 08., 14:00

A Facebook el fog mozdulni a privát kommunikáció irányába fog elmozdulni, erősítik a titkosítás mértékét, összefésülik a Messengert és a Whatsappot, és önmegsemmisítő posztokat is engedélyezni fognak a jövőben – írja Mark Zuckerberg FB-főnök a saját oldalán.

Mark Zuckerberg szerint a Facebook-birodalom egyik leggyorsabb tempóban növekvő platformja a zártkörű kommunikáció (titkos csoportok Facebookon, group chatek a Messengeren és Whatsappon – olvasható a Kreatív Online-on.

A Facebook vezéra azt írja: A privát kommunikáció egyre fontosabb a nyílt platformokhoz képest", a zártan kezelt adatok pedig szabadságot adnak az embereknek, hogy önmagukat adhassák.

Zuckerberg szerint „újra és újra megmutatjuk, hogy képesek vagyunk olyan eszközöket fejleszteni, amelyeket valóban akarnak az emberek, mint például a Facebook Stories (a 24 óra után eltűnő kép- vagy videóstátusz).

Az automatikusan megsemmisülő posztok és a nagyobb fokú titkosítás jót tehet a Facebook hírnevének. Azzal, hogy egy idő után már nem tárol bizonyos posztokat a cég, a hatósági nyomásgyakorlás is csökkenhet.

Bár a legtöbb szakértő örül a változásoknak, sokan megjegyezték, hogy ennek a posztnak legalább két éve kellett volna megszületnie, és nem most, az adatlopási botrányok után.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS