Szőke Ágnes: Új műfajt teremtünk Smartfluencer szolgáltatásunkkal

Szőke Ágnes: Új műfajt teremtünk Smartfluencer szolgáltatásunkkal
Szerdahelyi Csaba  |  2021. 12. 01., 13:05

A speakers bureau műfajával elérhetővé tesszük, hogy a vállalatok sokkal gyakrabban és változatosabb módon élhessenek a motivációs előadók nyújtotta élménnyel – mondta az Üzletemnek Szőke Ágnes, az Open Communications tulajdonos-ügyvezetője, üzletfejlesztési igazgatója.

CÉGES LEGEK sorozatunk 12. cikkében az Open Communications legjeit Szőke Ágnes tulajdonos-ügyvezető és üzletfejlesztési igazgató osztja meg az olvasóval.

Az előző év LEGNAGYOBB tanulsága:

A pandémia okozta válságban, mely a kommunikációs piacot is elérte, mertünk és tudtunk szakmailag hitelesen és gyorsan alkalmazkodni, és kampányainkat sikeresen tudtuk az új bezárt és online világhoz igazítani. Büszke vagyok arra, hogy például a Magyar Tojásszövetség rEGGelem iskolai programját áttettük online felületre és egy nagy elérésű TikTok kampányt valósítottuk meg, mely azóta a Magyar PR Szövetség PR Excellence Awards pályázatának egyik arany fokozatú díjazott kampánya lett. (Influencer együttműködés kategóriában – A szerk. megjegyzése.)

Az idei év LEGNEHEZEBB feladata:

Tartani a tempót a PR piac digitalizációjával, minden modern platformon élenjáró szolgáltatást kínálni és mindezt úgy értékesíteni, hogy az ügyfelek pénzügyi kereteihez igazítva nyereségesen jöjjünk ki belőle.

A jövő év LEGFONTOSABB célkitűzése:

Új szolgáltatásunk, a PurposeCom bevezetése, ahol megvizsgáljuk, vagy akár átalakítjuk a vállalatok kommunikációját úgy, hogy az valóban hiteles legyen, megfeleljen a megfogalmazott vállalati küldetéshez. Smartfluencer szolgáltatásunkkal olyan műfajt teremtünk, ami nem csak Magyarországon, de a régióban is hiánypótló. A speakers bureau műfajával elérhetővé tesszük, hogy a vállalatok sokkal gyakrabban és változatosabb módon élhessenek a motivációs előadók nyújtotta élménnyel, mellyel munkavállalóik inspirációját, lojalitását, teljesítményét és tartósan növelhetik.

A vállalkozás eddigi LEGNAGYOBB dobása:

A 22 éves cégtörténetünk legnagyobb ügyfele egy amerikai multinacionális cég, amelyet 22 éve segítünk tanácsainkkal, sajtómunkával.

A LEGBOSSZANTÓBB pillanat a vállalkozás történetében:

Amikor elindulunk egy tenderen és a legnagyobb szakmai hitelességgel, legnagyobb időráfordítással összeállított ajánlatunk elbukik valamely olyan okból, ami rajtunk kívül álló.

A vállalkozás életében a LEGDRASZTIKUSABB váltás/változtatás:

A 2000-es évek közepén annyi megbízásunk lett, hogy bővítenünk kellett a csapatot, viszont a bevételünk nem nőtt arányosan, így erőteljes üzletszerzésbe kezdtünk és a költségek kemény racionalizálására volt szükség.

A LEGHATÉKONYABB működéshez szükséges új feladatok:

Folyamatos humán erőforrás menedzsment és minél pontosabb kapacitástervezés.

A hibrid munkavégzés kihívásainak menedzselése: például a csapatmunka támogatása, a csapatok motivációjának erősítése.

Folyamatos pénzügyi kontroll és az ügyfélelégedettség ellenőrzése.

Az eddigi LEGDRÁGÁBB beruházásuk:

A Smartfluencer szolgáltatásunk, hiszen egy válság sújtotta évben egy új tudás-megosztási kultúrát építünk, ennek bevezetése és működtetése komoly erőforrásokat igényel.

Erre kellene a jövőben a LEGTÖBB pénzt fordítani:

Új szolgáltatásaink népszerűsítésére, mint például a PurposeCom és a Smartfluencer.

A LEGERŐSEBB konkurenst ezzel lehet legyőzni:

Az alap a jó ár-érték arányú professzionális szolgáltatások. De a hab a tortán, az ember: tanácsadóink személyisége, tudása, és az a bizonyos kémia, illetve az elkötelezettség megléte, amely nélkülözhetetlen, ha versenytársainktól szeretnénk megkülönböztetni magunkat.

Ezzel a LEGBONYOLULTABB ma megbirkózni az üzleti életben:

A sikeres vállalati működéshez ma olyan multitasking vezetői működés és látásmód kell, hogy egyszerre ismerjük és lássuk a piac működését, a vállalkozásban rejlő lehetőségeket, a professzionális munkaerő biztosításának nehézségeit. Ha a kommunikációs piacra szűkítjük a választ, az iparág átalakulása, digitális térbe kerülése és a költségkeretek megnyirbálása folyamatos kihívás elé állít bennünket és mindez a társadalom és gazdaság mostantól „never normal” állapotában.

(Fotók: Open Communications)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2022. 11. 29., 23:30
epizód: 2022 / 12   |   hossz: 24:09
Étvágygerjesztő sikertörténetet tálalunk fel a vendéglátóiparból. Az encsi Anyukám mondta titkát elsősorban nem az olaszos hangulatban, hanem a hazai alapanyagokban, a család- és vendégszeretetben kereshetjük. Dudás Szabolcs, az étterem egyik vezetője arról is beszél, hogy miként lett a főzés szeretetéből, átgondolt stratégiával, üzleti vállalkozás. A sztori 1995-ben egy olaszországi pizzakóstolós utazással kezdődött, és ma már a kiváló helyeknek járó Bib Gourmand-díjnál tart.
A bérrendezés akkor észszerű, ha a vállalkozások megmaradnak és meg tudják tartani a munkahelyeket is – mondja Perlusz László. A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének főtitkára szerint a vállalkozások „jövőállóságát” nagyszabású állami programokkal lehetne biztosítani.
2022. 10. 11., 06:36
epizód: 2022 / 10   |   hossz: 21:36
A válság mélyülésével egyre nagyobb szükség lehet a KAVOSZ Zrt. által kínált Széchenyi Hitel MAX-ra, amely a mikro-, kis- és középvállalkozások számára, de még a kezdők előtt is nyitott opció – hangsúlyozta Krisán László. A KAVOSZ vezérigazgatójával tovább elemeztük a válságból kivezető európai, illetve magyarországi utakat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS