Szőke Ágnes: Új műfajt teremtünk Smartfluencer szolgáltatásunkkal

Szőke Ágnes: Új műfajt teremtünk Smartfluencer szolgáltatásunkkal
Szerdahelyi Csaba  |  2021. 12. 01., 13:05

A speakers bureau műfajával elérhetővé tesszük, hogy a vállalatok sokkal gyakrabban és változatosabb módon élhessenek a motivációs előadók nyújtotta élménnyel – mondta az Üzletemnek Szőke Ágnes, az Open Communications tulajdonos-ügyvezetője, üzletfejlesztési igazgatója.

CÉGES LEGEK sorozatunk 12. cikkében az Open Communications legjeit Szőke Ágnes tulajdonos-ügyvezető és üzletfejlesztési igazgató osztja meg az olvasóval.

Az előző év LEGNAGYOBB tanulsága:

A pandémia okozta válságban, mely a kommunikációs piacot is elérte, mertünk és tudtunk szakmailag hitelesen és gyorsan alkalmazkodni, és kampányainkat sikeresen tudtuk az új bezárt és online világhoz igazítani. Büszke vagyok arra, hogy például a Magyar Tojásszövetség rEGGelem iskolai programját áttettük online felületre és egy nagy elérésű TikTok kampányt valósítottuk meg, mely azóta a Magyar PR Szövetség PR Excellence Awards pályázatának egyik arany fokozatú díjazott kampánya lett. (Influencer együttműködés kategóriában – A szerk. megjegyzése.)

Az idei év LEGNEHEZEBB feladata:

Tartani a tempót a PR piac digitalizációjával, minden modern platformon élenjáró szolgáltatást kínálni és mindezt úgy értékesíteni, hogy az ügyfelek pénzügyi kereteihez igazítva nyereségesen jöjjünk ki belőle.

A jövő év LEGFONTOSABB célkitűzése:

Új szolgáltatásunk, a PurposeCom bevezetése, ahol megvizsgáljuk, vagy akár átalakítjuk a vállalatok kommunikációját úgy, hogy az valóban hiteles legyen, megfeleljen a megfogalmazott vállalati küldetéshez. Smartfluencer szolgáltatásunkkal olyan műfajt teremtünk, ami nem csak Magyarországon, de a régióban is hiánypótló. A speakers bureau műfajával elérhetővé tesszük, hogy a vállalatok sokkal gyakrabban és változatosabb módon élhessenek a motivációs előadók nyújtotta élménnyel, mellyel munkavállalóik inspirációját, lojalitását, teljesítményét és tartósan növelhetik.

A vállalkozás eddigi LEGNAGYOBB dobása:

A 22 éves cégtörténetünk legnagyobb ügyfele egy amerikai multinacionális cég, amelyet 22 éve segítünk tanácsainkkal, sajtómunkával.

A LEGBOSSZANTÓBB pillanat a vállalkozás történetében:

Amikor elindulunk egy tenderen és a legnagyobb szakmai hitelességgel, legnagyobb időráfordítással összeállított ajánlatunk elbukik valamely olyan okból, ami rajtunk kívül álló.

A vállalkozás életében a LEGDRASZTIKUSABB váltás/változtatás:

A 2000-es évek közepén annyi megbízásunk lett, hogy bővítenünk kellett a csapatot, viszont a bevételünk nem nőtt arányosan, így erőteljes üzletszerzésbe kezdtünk és a költségek kemény racionalizálására volt szükség.

A LEGHATÉKONYABB működéshez szükséges új feladatok:

Folyamatos humán erőforrás menedzsment és minél pontosabb kapacitástervezés.

A hibrid munkavégzés kihívásainak menedzselése: például a csapatmunka támogatása, a csapatok motivációjának erősítése.

Folyamatos pénzügyi kontroll és az ügyfélelégedettség ellenőrzése.

Az eddigi LEGDRÁGÁBB beruházásuk:

A Smartfluencer szolgáltatásunk, hiszen egy válság sújtotta évben egy új tudás-megosztási kultúrát építünk, ennek bevezetése és működtetése komoly erőforrásokat igényel.

Erre kellene a jövőben a LEGTÖBB pénzt fordítani:

Új szolgáltatásaink népszerűsítésére, mint például a PurposeCom és a Smartfluencer.

A LEGERŐSEBB konkurenst ezzel lehet legyőzni:

Az alap a jó ár-érték arányú professzionális szolgáltatások. De a hab a tortán, az ember: tanácsadóink személyisége, tudása, és az a bizonyos kémia, illetve az elkötelezettség megléte, amely nélkülözhetetlen, ha versenytársainktól szeretnénk megkülönböztetni magunkat.

Ezzel a LEGBONYOLULTABB ma megbirkózni az üzleti életben:

A sikeres vállalati működéshez ma olyan multitasking vezetői működés és látásmód kell, hogy egyszerre ismerjük és lássuk a piac működését, a vállalkozásban rejlő lehetőségeket, a professzionális munkaerő biztosításának nehézségeit. Ha a kommunikációs piacra szűkítjük a választ, az iparág átalakulása, digitális térbe kerülése és a költségkeretek megnyirbálása folyamatos kihívás elé állít bennünket és mindez a társadalom és gazdaság mostantól „never normal” állapotában.

(Fotók: Open Communications)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2025. 02. 12., 21:35
Drágulással nyitotta az évet az albérletpiac (is). Januárban országos átlagban az előző hónaphoz képest 1,7 százalékkal emelkedtek a bérleti díjak, Budapesten pedig 1,8 százalékos volt a növekedés. Éves szinten az országos mutató 9,4, a fővárosi pedig 9,5 százalékos emelkedést tükröz a KSH-ingatlan.com lakbérindexe szerint.
2025. 02. 12., 21:45
Ki választhatja, milyen nyomtatványon, milyen határidővel? Kell-e arányosítani, hogyan áll át a pénztárgép, mi a teendő a már kiállított számlákkal, nyugtákkal? A NAV honlapján már elérhetők a válaszok a legtöbbeket érintő kérdésekre, jó néhány speciális eset megvilágításával egyetemben.
2025. 02. 13., 16:10
Már az import hajtja a magyar e-kereskedelmi forgalom növekedését – derül ki a PwC Digitális Kereskedelmi Körkép riportjának legújabb kiadásából.
2025-02-14 15:25:00
A NAV-Mobil-letöltések száma „a házasság hetén” lépte át az egymilliót. A NAV-Mobillal bárhol és bármikor, pillanatok alatt ellenőrizhető többek között az adószámla, azaz, hogy van-e tartozás, esetleg túlfizetés a NAV-nál, de lekérdezhetők a foglalkoztatási adatok, egyszerűen és gyorsan befizethető a gépjárműadó, és ellenőrizhetők az üzleti partnerek adatai is. A NAV-Mobil elérhető a Google Play és az App Store áruházakban is.

  Rovathírek: HIPA

A Diligent megelőzi a dél-koreai Samsung SDI 2023-ban elindított 61,9 millió eurós projektjét, így immár az amerikai cég beruházása a HIPA által kezelt projektek közül a legnagyobb K+F befektetés.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A magyarok először idén tehetik meg, hogy ingatlan célra fordítsák a nyugdíjpénztári megtakarításaikat. Herman Bernadett, a Bank360 vezető szakértője ennek a lehetőségnek az előnyeiről és hátulütőiről, valamint a pénztárakra gyakorolt jelenlegi és távlati következményeiről is beszélt a BizniszPlusznak. Szóba került az is, hogy milyen hatással volt a nyugdíjvagyonokra a részvénypiacok tavalyi sikere, illetve hogy milyen tényezőktől függ a gyarapodás az idei évben.
2025. 01. 17., 08:20
epizód: 2025 / 2   |   hossz: 24:49
A kiskorú gyermeket nevelő szülők adóalapját csökkentő családi kedvezmény mértéke 2025. július 1-jétől 50 százalékkal nő, így a kétgyerekes családok az év második felében már nem havi 40 ezer, hanem 60 ezer forint adót és járulékot takarítanak meg. Nem mindegy azonban, hogy mikor és hogyan nyilatkoznak erről a dolgozók, miközben a munkáltatóknak is érdemes odafigyelni az ezzel kapcsolatos változásokra. A legfontosabb tudnivalókról Honyek Pétert, a PwC Magyarország személyi jövedelemadóval foglalkozó területének igazgatóját kérdeztük.
Az amerikai vállalat éppen Budapesten nyitott irodát, hogy a magyar fővárosból kiindulva Európában és Ázsiában is terjessze a forradalmi alumínium-újrahasznosító technológiáját. Az Austin AI Europe a kontinens klímacéljai felé lökdösi mindazokat a gyártókat, akik nem csak a szén-dioxid-kibocsátást, hanem a költségeket is visszafognák – közvetlenül hulladékból származó, azonnal feldolgozható alumínium újrahasznosításával. A részben vagy egészben a timföldgyártást is kiváltó megoldást a cég hazai munkatársai, Demmer Dóra és Cholnoky Miklós mutatták be a BizniszPlusznak. Ismerje meg közelebbről a fenntartható alumíniumgyártás úttörő rendszerét, amely Magyarországról folytatja útját a világhír felé!

  Rovathírek: ATOMBUSINESS