Szőke Ágnes: Új műfajt teremtünk Smartfluencer szolgáltatásunkkal

Szőke Ágnes: Új műfajt teremtünk Smartfluencer szolgáltatásunkkal
Szerdahelyi Csaba  |  2021. 12. 01., 13:05

A speakers bureau műfajával elérhetővé tesszük, hogy a vállalatok sokkal gyakrabban és változatosabb módon élhessenek a motivációs előadók nyújtotta élménnyel – mondta az Üzletemnek Szőke Ágnes, az Open Communications tulajdonos-ügyvezetője, üzletfejlesztési igazgatója.

CÉGES LEGEK sorozatunk 12. cikkében az Open Communications legjeit Szőke Ágnes tulajdonos-ügyvezető és üzletfejlesztési igazgató osztja meg az olvasóval.

Az előző év LEGNAGYOBB tanulsága:

A pandémia okozta válságban, mely a kommunikációs piacot is elérte, mertünk és tudtunk szakmailag hitelesen és gyorsan alkalmazkodni, és kampányainkat sikeresen tudtuk az új bezárt és online világhoz igazítani. Büszke vagyok arra, hogy például a Magyar Tojásszövetség rEGGelem iskolai programját áttettük online felületre és egy nagy elérésű TikTok kampányt valósítottuk meg, mely azóta a Magyar PR Szövetség PR Excellence Awards pályázatának egyik arany fokozatú díjazott kampánya lett. (Influencer együttműködés kategóriában – A szerk. megjegyzése.)

Az idei év LEGNEHEZEBB feladata:

Tartani a tempót a PR piac digitalizációjával, minden modern platformon élenjáró szolgáltatást kínálni és mindezt úgy értékesíteni, hogy az ügyfelek pénzügyi kereteihez igazítva nyereségesen jöjjünk ki belőle.

A jövő év LEGFONTOSABB célkitűzése:

Új szolgáltatásunk, a PurposeCom bevezetése, ahol megvizsgáljuk, vagy akár átalakítjuk a vállalatok kommunikációját úgy, hogy az valóban hiteles legyen, megfeleljen a megfogalmazott vállalati küldetéshez. Smartfluencer szolgáltatásunkkal olyan műfajt teremtünk, ami nem csak Magyarországon, de a régióban is hiánypótló. A speakers bureau műfajával elérhetővé tesszük, hogy a vállalatok sokkal gyakrabban és változatosabb módon élhessenek a motivációs előadók nyújtotta élménnyel, mellyel munkavállalóik inspirációját, lojalitását, teljesítményét és tartósan növelhetik.

A vállalkozás eddigi LEGNAGYOBB dobása:

A 22 éves cégtörténetünk legnagyobb ügyfele egy amerikai multinacionális cég, amelyet 22 éve segítünk tanácsainkkal, sajtómunkával.

A LEGBOSSZANTÓBB pillanat a vállalkozás történetében:

Amikor elindulunk egy tenderen és a legnagyobb szakmai hitelességgel, legnagyobb időráfordítással összeállított ajánlatunk elbukik valamely olyan okból, ami rajtunk kívül álló.

A vállalkozás életében a LEGDRASZTIKUSABB váltás/változtatás:

A 2000-es évek közepén annyi megbízásunk lett, hogy bővítenünk kellett a csapatot, viszont a bevételünk nem nőtt arányosan, így erőteljes üzletszerzésbe kezdtünk és a költségek kemény racionalizálására volt szükség.

A LEGHATÉKONYABB működéshez szükséges új feladatok:

Folyamatos humán erőforrás menedzsment és minél pontosabb kapacitástervezés.

A hibrid munkavégzés kihívásainak menedzselése: például a csapatmunka támogatása, a csapatok motivációjának erősítése.

Folyamatos pénzügyi kontroll és az ügyfélelégedettség ellenőrzése.

Az eddigi LEGDRÁGÁBB beruházásuk:

A Smartfluencer szolgáltatásunk, hiszen egy válság sújtotta évben egy új tudás-megosztási kultúrát építünk, ennek bevezetése és működtetése komoly erőforrásokat igényel.

Erre kellene a jövőben a LEGTÖBB pénzt fordítani:

Új szolgáltatásaink népszerűsítésére, mint például a PurposeCom és a Smartfluencer.

A LEGERŐSEBB konkurenst ezzel lehet legyőzni:

Az alap a jó ár-érték arányú professzionális szolgáltatások. De a hab a tortán, az ember: tanácsadóink személyisége, tudása, és az a bizonyos kémia, illetve az elkötelezettség megléte, amely nélkülözhetetlen, ha versenytársainktól szeretnénk megkülönböztetni magunkat.

Ezzel a LEGBONYOLULTABB ma megbirkózni az üzleti életben:

A sikeres vállalati működéshez ma olyan multitasking vezetői működés és látásmód kell, hogy egyszerre ismerjük és lássuk a piac működését, a vállalkozásban rejlő lehetőségeket, a professzionális munkaerő biztosításának nehézségeit. Ha a kommunikációs piacra szűkítjük a választ, az iparág átalakulása, digitális térbe kerülése és a költségkeretek megnyirbálása folyamatos kihívás elé állít bennünket és mindez a társadalom és gazdaság mostantól „never normal” állapotában.

(Fotók: Open Communications)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2022-01-26 15:42:16
Az utóbbi időszakban a korábbiakhoz képest sokkal nagyobb fókuszt kapott a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozás elleni fellépés az Európai Unióban. Bár az EU-s jogszabályban rögzített átvilágítási folyamat alapjaiban nem változott, a most elkészült tényleges tulajdonosi adatbázissal minden könyvelési szolgáltató cégnek komoly feladata lesz, ha el akarják kerülni a bírságot.
2022-01-26 14:39:20
Az idei első félévben a belső fogyasztás húzza felfelé a gazdasági növekedést, ezt követően az ellátási láncok helyreállásával a külső kereslet is kedvezően befolyásolhatja az adatokat, így a növekedés idén 4,5 százalékon, jövőre 3,8 százalékon alakulhat – mondta Varga Zoltán, az Equilor Befektetési Zrt. senior elemzője.
2022-01-26 12:22:00
A 2016-ban alakult, és a Magyar Marketing Szövetség exkluzív szakmai közösségeként működő Marketing Döntéshozók Klubja idén immár hatodik éve foglalja össze azt, hogy mi várható a marketingkommunikáció területén az előttünk álló esztendőben.

  Rovathírek: GUSTO

A Griffé egy olyan egyedülálló mandula rocher, amelyben a mandulapálcikák frissen pörkölt fekete szezámmaggal és granolával találkoznak magas kakaótartalmú tejcsokoládéban.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS