Szőke Ágnes: Új műfajt teremtünk Smartfluencer szolgáltatásunkkal

Szőke Ágnes: Új műfajt teremtünk Smartfluencer szolgáltatásunkkal
Szerdahelyi Csaba  |  2021. 12. 01., 13:05

A speakers bureau műfajával elérhetővé tesszük, hogy a vállalatok sokkal gyakrabban és változatosabb módon élhessenek a motivációs előadók nyújtotta élménnyel – mondta az Üzletemnek Szőke Ágnes, az Open Communications tulajdonos-ügyvezetője, üzletfejlesztési igazgatója.

CÉGES LEGEK sorozatunk 12. cikkében az Open Communications legjeit Szőke Ágnes tulajdonos-ügyvezető és üzletfejlesztési igazgató osztja meg az olvasóval.

Az előző év LEGNAGYOBB tanulsága:

A pandémia okozta válságban, mely a kommunikációs piacot is elérte, mertünk és tudtunk szakmailag hitelesen és gyorsan alkalmazkodni, és kampányainkat sikeresen tudtuk az új bezárt és online világhoz igazítani. Büszke vagyok arra, hogy például a Magyar Tojásszövetség rEGGelem iskolai programját áttettük online felületre és egy nagy elérésű TikTok kampányt valósítottuk meg, mely azóta a Magyar PR Szövetség PR Excellence Awards pályázatának egyik arany fokozatú díjazott kampánya lett. (Influencer együttműködés kategóriában – A szerk. megjegyzése.)

Az idei év LEGNEHEZEBB feladata:

Tartani a tempót a PR piac digitalizációjával, minden modern platformon élenjáró szolgáltatást kínálni és mindezt úgy értékesíteni, hogy az ügyfelek pénzügyi kereteihez igazítva nyereségesen jöjjünk ki belőle.

A jövő év LEGFONTOSABB célkitűzése:

Új szolgáltatásunk, a PurposeCom bevezetése, ahol megvizsgáljuk, vagy akár átalakítjuk a vállalatok kommunikációját úgy, hogy az valóban hiteles legyen, megfeleljen a megfogalmazott vállalati küldetéshez. Smartfluencer szolgáltatásunkkal olyan műfajt teremtünk, ami nem csak Magyarországon, de a régióban is hiánypótló. A speakers bureau műfajával elérhetővé tesszük, hogy a vállalatok sokkal gyakrabban és változatosabb módon élhessenek a motivációs előadók nyújtotta élménnyel, mellyel munkavállalóik inspirációját, lojalitását, teljesítményét és tartósan növelhetik.

A vállalkozás eddigi LEGNAGYOBB dobása:

A 22 éves cégtörténetünk legnagyobb ügyfele egy amerikai multinacionális cég, amelyet 22 éve segítünk tanácsainkkal, sajtómunkával.

A LEGBOSSZANTÓBB pillanat a vállalkozás történetében:

Amikor elindulunk egy tenderen és a legnagyobb szakmai hitelességgel, legnagyobb időráfordítással összeállított ajánlatunk elbukik valamely olyan okból, ami rajtunk kívül álló.

A vállalkozás életében a LEGDRASZTIKUSABB váltás/változtatás:

A 2000-es évek közepén annyi megbízásunk lett, hogy bővítenünk kellett a csapatot, viszont a bevételünk nem nőtt arányosan, így erőteljes üzletszerzésbe kezdtünk és a költségek kemény racionalizálására volt szükség.

A LEGHATÉKONYABB működéshez szükséges új feladatok:

Folyamatos humán erőforrás menedzsment és minél pontosabb kapacitástervezés.

A hibrid munkavégzés kihívásainak menedzselése: például a csapatmunka támogatása, a csapatok motivációjának erősítése.

Folyamatos pénzügyi kontroll és az ügyfélelégedettség ellenőrzése.

Az eddigi LEGDRÁGÁBB beruházásuk:

A Smartfluencer szolgáltatásunk, hiszen egy válság sújtotta évben egy új tudás-megosztási kultúrát építünk, ennek bevezetése és működtetése komoly erőforrásokat igényel.

Erre kellene a jövőben a LEGTÖBB pénzt fordítani:

Új szolgáltatásaink népszerűsítésére, mint például a PurposeCom és a Smartfluencer.

A LEGERŐSEBB konkurenst ezzel lehet legyőzni:

Az alap a jó ár-érték arányú professzionális szolgáltatások. De a hab a tortán, az ember: tanácsadóink személyisége, tudása, és az a bizonyos kémia, illetve az elkötelezettség megléte, amely nélkülözhetetlen, ha versenytársainktól szeretnénk megkülönböztetni magunkat.

Ezzel a LEGBONYOLULTABB ma megbirkózni az üzleti életben:

A sikeres vállalati működéshez ma olyan multitasking vezetői működés és látásmód kell, hogy egyszerre ismerjük és lássuk a piac működését, a vállalkozásban rejlő lehetőségeket, a professzionális munkaerő biztosításának nehézségeit. Ha a kommunikációs piacra szűkítjük a választ, az iparág átalakulása, digitális térbe kerülése és a költségkeretek megnyirbálása folyamatos kihívás elé állít bennünket és mindez a társadalom és gazdaság mostantól „never normal” állapotában.

(Fotók: Open Communications)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS