A speakers bureau műfajával elérhetővé tesszük, hogy a vállalatok sokkal gyakrabban és változatosabb módon élhessenek a motivációs előadók nyújtotta élménnyel – mondta az Üzletemnek Szőke Ágnes, az Open Communications tulajdonos-ügyvezetője, üzletfejlesztési igazgatója.
CÉGES LEGEK sorozatunk 12. cikkében az Open Communications legjeit Szőke Ágnes tulajdonos-ügyvezető és üzletfejlesztési igazgató osztja meg az olvasóval.
Az előző év LEGNAGYOBB tanulsága:
A pandémia okozta válságban, mely a kommunikációs piacot is elérte, mertünk és tudtunk szakmailag hitelesen és gyorsan alkalmazkodni, és kampányainkat sikeresen tudtuk az új bezárt és online világhoz igazítani. Büszke vagyok arra, hogy például a Magyar Tojásszövetség rEGGelem iskolai programját áttettük online felületre és egy nagy elérésű TikTok kampányt valósítottuk meg, mely azóta a Magyar PR Szövetség PR Excellence Awards pályázatának egyik arany fokozatú díjazott kampánya lett. (Influencer együttműködés kategóriában – A szerk. megjegyzése.)
Az idei év LEGNEHEZEBB feladata:
Tartani a tempót a PR piac digitalizációjával, minden modern platformon élenjáró szolgáltatást kínálni és mindezt úgy értékesíteni, hogy az ügyfelek pénzügyi kereteihez igazítva nyereségesen jöjjünk ki belőle.
A jövő év LEGFONTOSABB célkitűzése:
Új szolgáltatásunk, a PurposeCom bevezetése, ahol megvizsgáljuk, vagy akár átalakítjuk a vállalatok kommunikációját úgy, hogy az valóban hiteles legyen, megfeleljen a megfogalmazott vállalati küldetéshez. Smartfluencer szolgáltatásunkkal olyan műfajt teremtünk, ami nem csak Magyarországon, de a régióban is hiánypótló. A speakers bureau műfajával elérhetővé tesszük, hogy a vállalatok sokkal gyakrabban és változatosabb módon élhessenek a motivációs előadók nyújtotta élménnyel, mellyel munkavállalóik inspirációját, lojalitását, teljesítményét és tartósan növelhetik.
A vállalkozás eddigi LEGNAGYOBB dobása:
A 22 éves cégtörténetünk legnagyobb ügyfele egy amerikai multinacionális cég, amelyet 22 éve segítünk tanácsainkkal, sajtómunkával.
A LEGBOSSZANTÓBB pillanat a vállalkozás történetében:
Amikor elindulunk egy tenderen és a legnagyobb szakmai hitelességgel, legnagyobb időráfordítással összeállított ajánlatunk elbukik valamely olyan okból, ami rajtunk kívül álló.
A vállalkozás életében a LEGDRASZTIKUSABB váltás/változtatás:
A 2000-es évek közepén annyi megbízásunk lett, hogy bővítenünk kellett a csapatot, viszont a bevételünk nem nőtt arányosan, így erőteljes üzletszerzésbe kezdtünk és a költségek kemény racionalizálására volt szükség.
A LEGHATÉKONYABB működéshez szükséges új feladatok:
Folyamatos humán erőforrás menedzsment és minél pontosabb kapacitástervezés.
A hibrid munkavégzés kihívásainak menedzselése: például a csapatmunka támogatása, a csapatok motivációjának erősítése.
Folyamatos pénzügyi kontroll és az ügyfélelégedettség ellenőrzése.
Az eddigi LEGDRÁGÁBB beruházásuk:
A Smartfluencer szolgáltatásunk, hiszen egy válság sújtotta évben egy új tudás-megosztási kultúrát építünk, ennek bevezetése és működtetése komoly erőforrásokat igényel.
Erre kellene a jövőben a LEGTÖBB pénzt fordítani:
Új szolgáltatásaink népszerűsítésére, mint például a PurposeCom és a Smartfluencer.
A LEGERŐSEBB konkurenst ezzel lehet legyőzni:
Az alap a jó ár-érték arányú professzionális szolgáltatások. De a hab a tortán, az ember: tanácsadóink személyisége, tudása, és az a bizonyos kémia, illetve az elkötelezettség megléte, amely nélkülözhetetlen, ha versenytársainktól szeretnénk megkülönböztetni magunkat.
Ezzel a LEGBONYOLULTABB ma megbirkózni az üzleti életben:
A sikeres vállalati működéshez ma olyan multitasking vezetői működés és látásmód kell, hogy egyszerre ismerjük és lássuk a piac működését, a vállalkozásban rejlő lehetőségeket, a professzionális munkaerő biztosításának nehézségeit. Ha a kommunikációs piacra szűkítjük a választ, az iparág átalakulása, digitális térbe kerülése és a költségkeretek megnyirbálása folyamatos kihívás elé állít bennünket és mindez a társadalom és gazdaság mostantól „never normal” állapotában.
(Fotók: Open Communications)
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.