Itt találod az összes cikket a „pr” témában!
Az ügyfelek 2024-ben ismét a fenntarthatóságot és a környezetvédelmet helyezik majd előtérbe.
Harmincöt év alatti pr-szakemberek jelentkezhetnek a Magyar PR Szövetség versenyére, amely a Next Generation PR World Cup selejtezője.
A Müpa PR-csapatának vezetését vette át Jávor Zsófia. Fő feladata a kulturális intézmény teljes kommunikációjának és tartalomfejlesztésének koordinálása.
Annak ellenére, hogy a globális PR-ipar dolgozóinak kétharmada nő, az igazgatótanácsokban továbbra is a férfiak dominálnak – állapítja meg jelentésében a Global Women in PR (GWPR).
Nincs szervezethez kötődő vagy konkrét bakancslistás szakmai vágyam, szeretném megtartani azt, amit elértem – mondta az Üzletemnek Lakatos Zsófia, az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője, a Magyar PR Szövetség korábbi elnöke és Örökös tagja.
Világszerte nyereségnövekedésre számítanak a következő évben a PR-ügynökségek vezetői.
Négy évvel ezelőtt az alapítótársammal ketten egy papírra vázoltuk fel a víziónkat. Azóta már 18-an vagyunk, felkerültünk az APEX toplistára, hazai és nemzetközi díjakat nyertünk, miközben 2 éve szinte folyamatosan alkalmazkodnunk kell a mindent körülvevő rendkívüli helyzethez – mondta az Üzletemnek Híves Beáta, a Next9 Communications társalapító-társügyvezetője.
A tervezés mellett talán az a legfontosabb, hogy jól tudjunk alkalmazkodni a mindenkori helyzethez – mondta az Üzletemnek Károly Róbert közgazdász, PR szakértő, marketing tanácsadó, a Károly Róbert PR & Marketing alapítója.
Szeretnénk, ha a munkavállalók megkapnák a vezetőiktől azt a szellemi well-beinget, amit egy jó előadó jelenthet – mondta az Üzletemnek Szőke Ágnes, az Open Communications tulajdonos-ügyvezetője, üzletfejlesztési igazgatója.
A speakers bureau műfajával elérhetővé tesszük, hogy a vállalatok sokkal gyakrabban és változatosabb módon élhessenek a motivációs előadók nyújtotta élménnyel – mondta az Üzletemnek Szőke Ágnes, az Open Communications tulajdonos-ügyvezetője, üzletfejlesztési igazgatója.
Nagyon gyorsan tudok dönteni, és ilyenkor általában jobban is, mintha túl sok időm van mérlegelni – mondta az Üzletemnek Mehlhoffer Tamás, a Tungsram Group globális PR és kommunikációs igazgatója.
A 30 éves Magyar PR Szövetség a 2021-es évben először hirdette meg a PR Excellence Hungary Award-ot, amely a legjobb PR gyakorlatokat díjazó verseny. A magyar zsűri 6 kategóriában, 12 kampányt ítélt kitüntetésre érdemesnek, a nemzetközi zsűri pedig 3 díjat osztott ki. A legtöbb díjat Társadalmi kommunikáció/Közérdekű ügyek kezelésében adtak.
Igyekszem minden kisebb-nagyobb eredményt elismerni, csapat vagy akár vállalati szinten kiemelni, köszönetet mondani érte – mondta az Üzletemnek Kósa Anita, az AVON Magyarország PR és digitális csapatának vezetője.
A PR-ágazat árbevétele az előző évi 64 milliárd forintról 48 milliárd forintra esett 2020-ban; az adózott eredmény nem csökkent, a szektorban foglalkoztatottak száma ugyanakkor több mint 27 százalékkal mérséklődött – derül ki a Magyar Public Relations Szövetség 30. évfordulója alkalmából kiadott PR Trendriport Magyarország 2021 című kiadványból.
A közel 150 oldalas PR Trendriport Magyarország 2021 című kiadvány stratégiai szintű, exkluzív publikációkon keresztül mutatja be a hazai PR és kommunikációs szektor helyzetét, legfontosabb trendjeit, lehetséges jövőbeli növekedési irányait.
Az ICCO nemzetközi kommunikációs tanácsadó szervezet új, globális versenyt indít 35 év alatti PR-szakemberek számára, amelynek magyarországi selejtezőjét az MPRSZ bonyolítja le.
A multinacionális, majd az állami környezet után szívesen kipróbálnám magam egy ügynökség vezetésében is – mondta az Üzletemnek Szányi Gabriella, a Magyar PR Szövetség alelnöke, a BKIK PR-marketing igazgatója.
A PR szakmában dolgozók kétharmada nő, a vezetőknél viszont épp fordított az arány – hívta fel a figyelmet a Magyar Public Relations Szövetség nemzetközi tanulmányokra hivatkozva.
Karrierem csúcsa, hogy még mindig pr-es vagyok, és hogy még mindig ezt akarom csinálni – mondta az Üzletemnek Jávor Zsófia, pr- és kommunikációs szakember, a Libri Magazin főszerkesztője.
Az átlátható üzleti kapcsolati viszonyokban hiszek, és abban, hogy nem keverjük a személyes teret az üzletivel – mondta az Üzletemnek Szinai Ádám, a CIB Bank PR és marketingkommunikációs vezetője.
Ideje, hogy a vállalatok a mérlegen túl kezeljék a hosszú távú környezeti, társadalmi és irányítási kockázatokat és hasznos tagjai legyenek a közösségeknek – mondta az Üzletemnek Schillinger Attila public relations szakember.
Astoria Com Agency néven indít kommunikációs céget Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs. A boutique ügynökség elsősorban az alapítók tapasztalatára, szakmai networkjére, a szervezet rugalmasságára, ügyfélközpontúságára, valamint a háttércsapat specializált tudására épít.
A magyarországi PR-ügynökségi piac két nagy szereplője, a Red Lemon Media és a Person a fúzió mellett döntött. Összeolvadásukat követően Red Lemon márkanév alatt folytatják tevékenységüket.
Az ügynökségek 57 százaléka gondolja azt, hogy csökkenni fog a bevétele 2019-hez képest. A megkérdezettek fele úgy gondolja, hogy néhány hónapon belül talpra tud állni.
A munkában erősen megkövetelem a hatékonyságot, és minden szervezetben, ahol dolgozom, sok energiát fordítunk a csapatépítésre – mondta az Üzletemnek Sztaniszláv András, a Magyar PR Szövetség elnöke.
A Next9 Communications nyerte az ALTEO meghívásos marketing és PR tenderét, így 2020. április 1-től az ügynökség látja el a vállalat külső és belső kommunikációs feladatait.
A Magyar PR Szövetség új elnöksége arculat megújításról is döntött. Ehhez a Brightly Kommunikációs Ügynökség nyújtott kreatív támogatást.
Szakmafejlesztés, új szolgáltatások a tagoknak és megújuló szervezeti működés is szerepel a Magyar PR Szövetség célkitűzései között.
A német drogérialánc, a DM a Star Networkkel kötött együttműködést. Az ügynökséggel közösen stratégiai szinten kezelik az influencer megjelenéseket.
A Labowsky felel a Tungsram nemzetközi közösségi médiás kommunikációjáért.
Szeretném a Kolibri Picturest a folyamatosan növekvő pályáján tartani – mondta az Üzletemnek Hegyi Nóra. A cég ügyvezetője és filmrendezője folyamatosan tanul, figyeli a világ eseményeit, és ezeket szívesen meg is osztja a külvilággal.
Weinberger Roland a Ti:me Agencynél folytatja pályafutását kreatívigazgatóként.
A Kreatív magazin kiadója, a PPH Media elindította a Prizma Kreatív PR Díj 2019 nevezési időszakát.
Azt gondolom, az emberek kezdik felismerni, hogy jó érzés adni a rászorulóknak – mondja az Üzletemnek Berczelly Réka, a Baptista Szeretetszolgálat pr vezetője.
A biztos megrendelői oldalt cseréltem a saját határaimat feszegető szolgáltatói létre – mondja az Üzletemnek Terdik Adrienne, a PResston PR ügyvezető igazgatója.
A Richter Gedeon gyógyszergyár által tavaly indított Richter Főnix Közösség idén is bemutat három olyan nőt, akinek a története inspirálhat másokat.
Az Emerald PR-t is partnerül választotta a Gundel étterem is. A miniszterelnöki menza körüli huzavona idején kérték fel őket a munkára.
Next9 néven kommunikációs ügynökséget alapított Győri Krisztina és Híves Bea, akik a cég vezetői és tulajdonosai is.
Édesapám piacosként nagyon értett az emberek nyelvén, ezt az érzéket tőle tanultam, nagy hasznát veszem a mindennapokban – mondja az Üzletemnek adott interjúban Koczka Máté.
Szányi Gabriellát választották a Magyar PR Szövetség Public Affairs tagozat elnökének.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.