Red Lemon Media + Lemon = Red Lemon

2020. 08. 09., 14:00

A magyarországi PR-ügynökségi piac két nagy szereplője, a Red Lemon Media és a Person a fúzió mellett döntött. Összeolvadásukat követően Red Lemon márkanév alatt folytatják tevékenységüket.

Az ügylet közel egyéves folyamat lezárása a hasonló értékrendű ügynökségek tulajdonosi köre között – írja a Kreatív Online.

A Red Lemon megújuló csapatának legfőbb célja a fenntartható piaci működés, valamint a növekvő regionális partnereinek magasszintű kiszolgálása.

Nagy Péter, a Red Lemon ügyvezetője elmondta: a fúzió nem jár majd leépítésekkel, sőt, nagyobb a valószínűsége annak, hogy új embereket kell felvenniük a megnövekedett igények kiszolgálására.

Hampuk Richárd managing partnerként egyenrangú jogkörökkel bír majd a vezetésben, a döntéseket egyszerű többségi alapon 2:1 arányban hozzák, kivéve az olyan ritka eseteket, amikor egyhangú döntésre (például: névváltoztatás) van szükség. 

Nagy Péter a fúzió mögött húzódó okokról azt mondta: „A jövőbeni hatékony ügynökségi modell kulcsa az organikus és generált szinergiák hasznosítása.”

„Hosszú ideje éreztem, hogy az általam alapított ügynökségnek egy következő szintre kell lépnie, és mivel a hatékony csapatmunkában hiszek, szerettem volna az egyszemélyes cégvezetést csapatfeladattá alakítani” – nyilatkozta Hampuk Richárd, a Person alapítója.

Hampuk Richárd arra a kérdésére, hogy a Person márkanevet miért nem tartották meg, azt mondta: „A márkanevek kapcsán szerettük volna elkerülni a feleslegesen bonyolult megoldásokat, ezért a szakmailag legjobb döntést hoztuk meg – már közösen”.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 03. 05., 13:10
Cégcsoportunk már 35 éve van a HR piacon, ahol sokoldalú szolgáltatóként igyekszünk helytállni. Szeretném, ha legalább még ennyi ideig sikeresen tudna működni a cég – mondta az Üzletem.hu-nak Ifj. Vida Péter, a Viapan Group Managing Directora.
2024-03-28 16:10:00
A NAV a digitális megoldásaival szinte azonnal lát mindent, és szinte azonnal közbe is tud avatkozni. Az adóhatóság beavatkozásának két iránya van: vasszigorral fellépni a tudatos adókijátszók ellen, illetőleg támogatni a nem szándékosan tévesztő, alapvetően jogkövető adózókat.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS