Red Lemon Media + Lemon = Red Lemon

2020. 08. 09., 14:00

A magyarországi PR-ügynökségi piac két nagy szereplője, a Red Lemon Media és a Person a fúzió mellett döntött. Összeolvadásukat követően Red Lemon márkanév alatt folytatják tevékenységüket.

Az ügylet közel egyéves folyamat lezárása a hasonló értékrendű ügynökségek tulajdonosi köre között – írja a Kreatív Online.

A Red Lemon megújuló csapatának legfőbb célja a fenntartható piaci működés, valamint a növekvő regionális partnereinek magasszintű kiszolgálása.

Nagy Péter, a Red Lemon ügyvezetője elmondta: a fúzió nem jár majd leépítésekkel, sőt, nagyobb a valószínűsége annak, hogy új embereket kell felvenniük a megnövekedett igények kiszolgálására.

Hampuk Richárd managing partnerként egyenrangú jogkörökkel bír majd a vezetésben, a döntéseket egyszerű többségi alapon 2:1 arányban hozzák, kivéve az olyan ritka eseteket, amikor egyhangú döntésre (például: névváltoztatás) van szükség. 

Nagy Péter a fúzió mögött húzódó okokról azt mondta: „A jövőbeni hatékony ügynökségi modell kulcsa az organikus és generált szinergiák hasznosítása.”

„Hosszú ideje éreztem, hogy az általam alapított ügynökségnek egy következő szintre kell lépnie, és mivel a hatékony csapatmunkában hiszek, szerettem volna az egyszemélyes cégvezetést csapatfeladattá alakítani” – nyilatkozta Hampuk Richárd, a Person alapítója.

Hampuk Richárd arra a kérdésére, hogy a Person márkanevet miért nem tartották meg, azt mondta: „A márkanevek kapcsán szerettük volna elkerülni a feleslegesen bonyolult megoldásokat, ezért a szakmailag legjobb döntést hoztuk meg – már közösen”.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a magyarok európai összehasonlításban is tudatosan kötnek lakásbiztosítást, akadnak fontos apróságok a szerződésekben, amelyeket kifelejtenek. A kisebb, de baj esetén drága hibákra a hazai árvizek során keletkezett károk még jobban ráirányították a figyelmet. Árvízre továbbra sem, vagy csak szigorú kikötések mentén lehet biztosítást találni, viszont más természeti katasztrófák kapcsán nagyot menthet egy jó szerződés – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor ebben az epizódban tisztázza a természeti katasztrófákból eredő károk közötti fontos különbségeket és elmondja, mit nem kellene kifelejteni a szerződésekből, hogy nagyobb biztonságban tudjuk ingó és ingatlan vagyonunkat.
Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS