Red Lemon Media + Lemon = Red Lemon

2020. 08. 09., 14:00

A magyarországi PR-ügynökségi piac két nagy szereplője, a Red Lemon Media és a Person a fúzió mellett döntött. Összeolvadásukat követően Red Lemon márkanév alatt folytatják tevékenységüket.

Az ügylet közel egyéves folyamat lezárása a hasonló értékrendű ügynökségek tulajdonosi köre között – írja a Kreatív Online.

A Red Lemon megújuló csapatának legfőbb célja a fenntartható piaci működés, valamint a növekvő regionális partnereinek magasszintű kiszolgálása.

Nagy Péter, a Red Lemon ügyvezetője elmondta: a fúzió nem jár majd leépítésekkel, sőt, nagyobb a valószínűsége annak, hogy új embereket kell felvenniük a megnövekedett igények kiszolgálására.

Hampuk Richárd managing partnerként egyenrangú jogkörökkel bír majd a vezetésben, a döntéseket egyszerű többségi alapon 2:1 arányban hozzák, kivéve az olyan ritka eseteket, amikor egyhangú döntésre (például: névváltoztatás) van szükség. 

Nagy Péter a fúzió mögött húzódó okokról azt mondta: „A jövőbeni hatékony ügynökségi modell kulcsa az organikus és generált szinergiák hasznosítása.”

„Hosszú ideje éreztem, hogy az általam alapított ügynökségnek egy következő szintre kell lépnie, és mivel a hatékony csapatmunkában hiszek, szerettem volna az egyszemélyes cégvezetést csapatfeladattá alakítani” – nyilatkozta Hampuk Richárd, a Person alapítója.

Hampuk Richárd arra a kérdésére, hogy a Person márkanevet miért nem tartották meg, azt mondta: „A márkanevek kapcsán szerettük volna elkerülni a feleslegesen bonyolult megoldásokat, ezért a szakmailag legjobb döntést hoztuk meg – már közösen”.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2022. 11. 24., 16:35
További intézkedésekre is szükség lesz a turisztikai és vendéglátó szektor kilátástalannak tűnő helyzetének enyhítésére – mondja Duska Sándor, a VOSZ Idegenforgalmi, Szálláshely-szolgáltatók és Vendéglátó-ipari szekciójának vezetője.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2022. 11. 29., 23:30
epizód: 2022 / 12   |   hossz: 24:09
Étvágygerjesztő sikertörténetet tálalunk fel a vendéglátóiparból. Az encsi Anyukám mondta titkát elsősorban nem az olaszos hangulatban, hanem a hazai alapanyagokban, a család- és vendégszeretetben kereshetjük. Dudás Szabolcs, az étterem egyik vezetője arról is beszél, hogy miként lett a főzés szeretetéből, átgondolt stratégiával, üzleti vállalkozás. A sztori 1995-ben egy olaszországi pizzakóstolós utazással kezdődött, és ma már a kiváló helyeknek járó Bib Gourmand-díjnál tart.
A bérrendezés akkor észszerű, ha a vállalkozások megmaradnak és meg tudják tartani a munkahelyeket is – mondja Perlusz László. A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének főtitkára szerint a vállalkozások „jövőállóságát” nagyszabású állami programokkal lehetne biztosítani.
2022. 10. 11., 06:36
epizód: 2022 / 10   |   hossz: 21:36
A válság mélyülésével egyre nagyobb szükség lehet a KAVOSZ Zrt. által kínált Széchenyi Hitel MAX-ra, amely a mikro-, kis- és középvállalkozások számára, de még a kezdők előtt is nyitott opció – hangsúlyozta Krisán László. A KAVOSZ vezérigazgatójával tovább elemeztük a válságból kivezető európai, illetve magyarországi utakat.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS