A magyarországi PR-ügynökségi piac két nagy szereplője, a Red Lemon Media és a Person a fúzió mellett döntött. Összeolvadásukat követően Red Lemon márkanév alatt folytatják tevékenységüket.
Az ügylet közel egyéves folyamat lezárása a hasonló értékrendű ügynökségek tulajdonosi köre között – írja a Kreatív Online.
A Red Lemon megújuló csapatának legfőbb célja a fenntartható piaci működés, valamint a növekvő regionális partnereinek magasszintű kiszolgálása.
Nagy Péter, a Red Lemon ügyvezetője elmondta: a fúzió nem jár majd leépítésekkel, sőt, nagyobb a valószínűsége annak, hogy új embereket kell felvenniük a megnövekedett igények kiszolgálására.
Hampuk Richárd managing partnerként egyenrangú jogkörökkel bír majd a vezetésben, a döntéseket egyszerű többségi alapon 2:1 arányban hozzák, kivéve az olyan ritka eseteket, amikor egyhangú döntésre (például: névváltoztatás) van szükség.
Nagy Péter a fúzió mögött húzódó okokról azt mondta: „A jövőbeni hatékony ügynökségi modell kulcsa az organikus és generált szinergiák hasznosítása.”
„Hosszú ideje éreztem, hogy az általam alapított ügynökségnek egy következő szintre kell lépnie, és mivel a hatékony csapatmunkában hiszek, szerettem volna az egyszemélyes cégvezetést csapatfeladattá alakítani” – nyilatkozta Hampuk Richárd, a Person alapítója.
Hampuk Richárd arra a kérdésére, hogy a Person márkanevet miért nem tartották meg, azt mondta: „A márkanevek kapcsán szerettük volna elkerülni a feleslegesen bonyolult megoldásokat, ezért a szakmailag legjobb döntést hoztuk meg – már közösen”.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.