Novák Péter a Magyar Reklámszövetség új elnöke

Novák Péter a Magyar Reklámszövetség új elnöke
2024. 10. 09., 22:09

Elnököt, elnökséget és felügyelőbizottságot választott a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) tisztújító közgyűlése 2024. október 8-án.

A Magyar Reklámszövetség tisztújító közgyűlése Novák Pétert szavazta meg az egyesület elnökének az elkövetkezendő hároméves (2024. október – 2027. október közti) ciklusra. Novák Péter 6 év után váltja az elnöki székben Gulyás Jánost, a Wavemaker Hungary vezérigazgatóját. A Premier Kultcaféban tartott közgyűlésen a Reklámszövetség tagsága megválasztotta a 24 tagú Elnökségének tagjait, valamint a Felügyelő Bizottság 3 tagját is. Az MRSZ három alelnöki székét a hirdetők delegáltjaként Mérő Ádám (Coca-Cola Magyarország Kft.), a média szektor élén képviseletében Vidus Gabriella (M-RTL Televízió Zrt.) és a szolgáltató szektorban Gulyás János (Wavemaker Hungary Kft.) foglalhatja el a következő időszakban. A közgyűlés kezdetekor a Reklámszövetségben való tisztségviselői munkáktól közel 20 év után búcsúzó Hivatal Pétert a Reklámszövetség korábbi elnöksége a MRSZ Tiszteletbeli Örökös Tag kitüntetéssel jutalmazta.

Gulyás János leköszönő elnök a 2018. december és 2024. október közötti elnökségi időszakáról tartott beszámolója során kitért arra, hogy ismét mozgalmas 6 év van a szakma és a szervezet mögött. Hozzátette, elégedettséggel tölti el, hogy a szakmai szervezet ebben az időszakban is kiemelten aktív érdekképviseleti tevékenységével további eredményekkel tudta segíteni az iparágat – a  teljesség igénye nélkül – a kormány stratégiai térképére helyezve a reklámiart; a COVID ideje alatt a kommunikációs  szereplők terheinek csökkentésére és a szektort támogató kormányzati intézkedésekben jeleskedve; és végre 2019-ben sikerült elérni a reklámadó felfüggesztését is; míg a kormányzattal, szabályozókkal bizonyos témákban és ügyekben valós szakmai párbeszéd alakult ki a hosszú évek alatt, amely most éppen a közterület szabályozása kapcsán mutatkozik meg. „Ezek az eredmények természetesen nem csak az elnök munkájának köszönhetőek, hanem az ebben a két ciklusban aktív MRSZ tisztségviselőkkel (pl. ügyvezetőségi és elnökségi tagokkal, tagozati vezetőkkel) elért közös sikerek: Köszönöm minden 2019-2024 között reklámszövetségi tisztségviselőként dolgozók munkáját. Külön büszke vagyok arra, hogy az MRSZ olyan transzparens és demokratikus szakmai szervezet, amely alapszabályában rendelkezik arról, két (3-3 éves) elnöki ciklus után ugyanaz a személy nem indulhat a választáson, nem jelölhető. Ezért most elnökként átadom a stafétát, de tagként továbbra is aktív maradok az egyesületben” – zárta 6 évet felölelő elnöki beszámolóját a közgyűlésen Gulyás János.

A 2024–2027-es periódusra megválasztott elnök, Novák Péter az eredmények ismertetése utána hangsúlyozta: „Nagyon köszönöm a Reklámszövetség tagságának megtisztelő bizalmát és gratulálok a Magyar Reklámszövetség frissen megválasztott elnökségi- és felügyelőbizottsági tagjainak is, akikkel az elkövetkezendő három évben együtt dolgozhatunk. Mindig is fontosnak tartottam a szakmai szervezetek szerepét iparágunk jövőjének alakításában, ezért is vettem részt a Magyar Reklámszövetség munkájában az utóbbi 25 évben. Az előző elnökségi ciklusban, Gulyás János vezetésével elindított projekteket folytatni fogom, nagy hangsúlyt fektetve az elnökség, tagozatok, tagságunk még aktívabb bevonására, utóbbi bővítésére, valamint a többi iparági szakmai szervezettel történő együttműködésre. Az MRSZ mint a reklám, média és kommunikációs iparág ernyőszervezete jövőre lesz 50 éves, amely megfelelő mérföldkő – a megemlékezés mellett – a közös gondolkodásra és tennivalók meghatározására iparágunk jövőjével kapcsolatban, annak érdekében, hogy a kommunikációs ipar az emberek jóllétét és a fenntartható fejlődést szolgálja.”

A közgyűlésen az elnökség Hivatal Pétert MRSZ Tiszteletbeli Örökös Tag díjjal tüntette ki. Gulyás János, az MRSZ leköszönő elnöke, a díj átadásakor kiemelte: „Örömre szolgál, hogy én adhatom át ezt a kitüntetést, hiszen Péter a legutóbbi időszakban elnöki tanácsadóként is segítette munkámat. Péter közel 15 éve folyamatosan vezető tisztségviselői feladatokat látott el az egyesület elnökségében és ügyvezetőségi tagként 12 éve rendszeres operatív munkát is végzett az MRSZ-ben. A jelöltállítási időszakot megelőzően jelentette be számunkra, hogy a továbbiakban fokozatosan visszavonul a szakmai szervezeti feladataitól, így az MRSZ-ben már nem kíván tisztségviselői megmérettetésen elindulni a tisztújításon. Még a nyár folyamán teljes egyetértésben szavazta meg az elnökség Pétert Tiszteletbeli Örökös tagnak erőfeszítései és munkája elismeréseként.”

A Magyar Reklámszövetség megválasztott elnöksége:
  Novák Péter elnök
Hirdető szektor:
  Bányász Lívia  – Unilever Magyarország Kft.
  Blaumann Debóra  – ERSTE BANK HUNGARY Zrt.
  Juhász Péter Tibor  – Vodafone Magyarország Zrt.
  Mérő Ádám  – Coca-Cola Magyarország Kft.
  Pantl Péter  – Mol Nyrt.
  Szabó Béla  – Magyar Telekom Nyrt.
Média szektor:
  Bíró Pál  – Google Information Technology Services Limited (Hungary)
  Guttengéber Csaba – Atmedia Kft.
  Kovács Tibor  – Ringier Hungary Kft.
  Lipták Tímea – Central Médiacsoport Zrt.
  Pusztay András  – Van Másik Zrt.  (Telex.hu)
  Vidus Gabriella  – M-RTL Televízió Zrt.
Szolgáltató szektor:
  Csermely Ákos  – Média Hungária Bt.
  Gulyás János  – Wavemaker Hungary Kft.
  Mező László  – EssenceMediacom Magyarország Kft.
  Pőcze Balázs  – Mito Creative Zrt.
  Szabó Edina  – OMG Hungary Kft.
  Turóczi András  – Dentsu Hungary Kft.
Elnökségbe került tagozati képviselők:
  Gandera Balázs  – Intren Kft./IAB Hungary képviseletében
  Dr. Nemes Ákos  – Dr. Nemes Ákos Ügyvédi Iroda/Jogi Tagozat képviseletében
  Jamniczky Tímea  – JcDecaux Hungary Zrt./OOH Tagozat képviseletében
Elnökség további tagozati képviselői:
  Hantosi Bálint, OOH Tagozat vezető (Scores Group Kft.)
  Sopov István, IAB Hungary elnök (Sales Contact Kft.)
Az MRSZ Felügyelő Bizottságának megválasztott tagjai:
  Dr. Megyer Örs  – Tiszteletbeli Örökös Tag
  Pánczél Gabriella  – Nestlé Hungária Kft.
  Somlói Zsolt  – Mindshare Médiaügynökség Kft.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 11. 07., 09:07
Növekszik a januárban hatályba lépett új ESG szabályozás után érdeklődők száma a kötelezetti körön túl, a kis- és középvállalkozások között is, de az ismeretek elmélyítése és megfelelő gyakorlati alkalmazása még időt igényel – derül ki a Billingo által, saját felhasználói körében végzett friss kutatásából, amelynek középpontjában az ESG-szempontok ismertsége, alkalmazása áll.
2024-11-08 18:08:00
2023-ban egy hektár szántó átlagára 2,3 millió forint, bérleti díja 82 700 forint volt, az előbbi tétel 11 százalékkal, az utóbbi mindössze 1,4 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit – tájékoztatott a statisztikai hivatal.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.
Bár a magyarok európai összehasonlításban is tudatosan kötnek lakásbiztosítást, akadnak fontos apróságok a szerződésekben, amelyeket kifelejtenek. A kisebb, de baj esetén drága hibákra a hazai árvizek során keletkezett károk még jobban ráirányították a figyelmet. Árvízre továbbra sem, vagy csak szigorú kikötések mentén lehet biztosítást találni, viszont más természeti katasztrófák kapcsán nagyot menthet egy jó szerződés – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor ebben az epizódban tisztázza a természeti katasztrófákból eredő károk közötti fontos különbségeket és elmondja, mit nem kellene kifelejteni a szerződésekből, hogy nagyobb biztonságban tudjuk ingó és ingatlan vagyonunkat.
Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS