Nem szeret fiókoknak dolgozni az új kreatívigazgató

2019. 09. 12., 11:45

Weinberger Roland a Ti:me Agencynél folytatja pályafutását kreatívigazgatóként.

Weinberger Roland Kaufmann Bernadett stratégiai igazgató és Mátyás Kitti client service director mellé érkezett a Kollmann Áron irányítása alatt így négy fősre bővült boardba az ügynökséghez – írja a Kreatív Online az ügynökség közleménye alapján.

A szakember 18 éve dolgozik a reklámszakmában: accountként kezdte, 13 évet szövegíróként tevékenykedett, 10 évet töltött a WPP-hez tartozó Ogilvy/Grey/Geometry csoportban senior szövegíróként majd group headként.

Olyan márkákon dolgozott, mint a T-Mobile, Vodafone, MOL, Ferrero, Beck’s, Szerencsejáték Zrt., Suzuki, Ford, Ringier kiadó, IBM, Erste Bank, CIB Bank vagy a Pepsi.

„Szimpatikus számomra a közvetlenebb, kisebb ügynökségi forma, ahol – ahogy a Ti:me név is jelzi – van idő arra, hogy elmélyüljön az ember a feladataiban. Szeretek ízig-vérig élő és megvalósuló projekteken dolgozni, nem a fióknak, láthatatlan marketingosztályoknak és tendermappáknak” – nyilatkozta Weinberger Roland.

„Roland személyiségében nagyon jól ötvöződnek egy igazi kreatívvezető értékei. Ez nálunk a Ti:me-nál különösen fontos, mivel a kreatív megoldások mellett, egy adott márka ismerete és az ügyfél személyes, kiemelt kezelése is egyaránt sokat nyom a latban” – mondta Kollmann Áron, a Ti:me Agency tulajdonos-ügyvezető igazgatója.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS