Nem szeret fiókoknak dolgozni az új kreatívigazgató

2019. 09. 12., 11:45

Weinberger Roland a Ti:me Agencynél folytatja pályafutását kreatívigazgatóként.

Weinberger Roland Kaufmann Bernadett stratégiai igazgató és Mátyás Kitti client service director mellé érkezett a Kollmann Áron irányítása alatt így négy fősre bővült boardba az ügynökséghez – írja a Kreatív Online az ügynökség közleménye alapján.

A szakember 18 éve dolgozik a reklámszakmában: accountként kezdte, 13 évet szövegíróként tevékenykedett, 10 évet töltött a WPP-hez tartozó Ogilvy/Grey/Geometry csoportban senior szövegíróként majd group headként.

Olyan márkákon dolgozott, mint a T-Mobile, Vodafone, MOL, Ferrero, Beck’s, Szerencsejáték Zrt., Suzuki, Ford, Ringier kiadó, IBM, Erste Bank, CIB Bank vagy a Pepsi.

„Szimpatikus számomra a közvetlenebb, kisebb ügynökségi forma, ahol – ahogy a Ti:me név is jelzi – van idő arra, hogy elmélyüljön az ember a feladataiban. Szeretek ízig-vérig élő és megvalósuló projekteken dolgozni, nem a fióknak, láthatatlan marketingosztályoknak és tendermappáknak” – nyilatkozta Weinberger Roland.

„Roland személyiségében nagyon jól ötvöződnek egy igazi kreatívvezető értékei. Ez nálunk a Ti:me-nál különösen fontos, mivel a kreatív megoldások mellett, egy adott márka ismerete és az ügyfél személyes, kiemelt kezelése is egyaránt sokat nyom a latban” – mondta Kollmann Áron, a Ti:me Agency tulajdonos-ügyvezető igazgatója.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS