Nem szeret fiókoknak dolgozni az új kreatívigazgató

2019. 09. 12., 11:45

Weinberger Roland a Ti:me Agencynél folytatja pályafutását kreatívigazgatóként.

Weinberger Roland Kaufmann Bernadett stratégiai igazgató és Mátyás Kitti client service director mellé érkezett a Kollmann Áron irányítása alatt így négy fősre bővült boardba az ügynökséghez – írja a Kreatív Online az ügynökség közleménye alapján.

A szakember 18 éve dolgozik a reklámszakmában: accountként kezdte, 13 évet szövegíróként tevékenykedett, 10 évet töltött a WPP-hez tartozó Ogilvy/Grey/Geometry csoportban senior szövegíróként majd group headként.

Olyan márkákon dolgozott, mint a T-Mobile, Vodafone, MOL, Ferrero, Beck’s, Szerencsejáték Zrt., Suzuki, Ford, Ringier kiadó, IBM, Erste Bank, CIB Bank vagy a Pepsi.

„Szimpatikus számomra a közvetlenebb, kisebb ügynökségi forma, ahol – ahogy a Ti:me név is jelzi – van idő arra, hogy elmélyüljön az ember a feladataiban. Szeretek ízig-vérig élő és megvalósuló projekteken dolgozni, nem a fióknak, láthatatlan marketingosztályoknak és tendermappáknak” – nyilatkozta Weinberger Roland.

„Roland személyiségében nagyon jól ötvöződnek egy igazi kreatívvezető értékei. Ez nálunk a Ti:me-nál különösen fontos, mivel a kreatív megoldások mellett, egy adott márka ismerete és az ügyfél személyes, kiemelt kezelése is egyaránt sokat nyom a latban” – mondta Kollmann Áron, a Ti:me Agency tulajdonos-ügyvezető igazgatója.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 05. 24., 11:10
Az Európai Parlament 2024. április 24-én elfogadta a platformalapú munkavégzés munkakörülményeinek javításáról szóló irányelvét. A legfontosabb tudnivalókat dr. Szemán Péter, a Bán, S. Szabó, Rausch & Partners munkajogi csoportjának vezetője foglalta össze.
2024-05-28 18:10:00
(Újra)Indul idén nyáron a 2021–2027-es uniós költségvetéshez kapcsolódó pályázati idény, megnyílhatnak több, a gazdasági szereplők által is nagyon várt operatív program felhívásai.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.
Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

Már régóta túl sok olasz, ázsiai, fúziós és akármilyen szakácskönyv van a piacon, miközben a modern időknek és vásárlói igényeknek megfelelő, a magyar konyhát maximális szakmaisággal megközelítőből meg alig.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS