Szakmafejlesztés, új szolgáltatások a tagoknak és megújuló szervezeti működés is szerepel a Magyar PR Szövetség célkitűzései között.
A Magyar PR Szövetség (MPRSZ) elnökségi ülésén elfogadták a következő három év célkitűzéseit és meghatározták a 2020-as év taktikai tervét is – írja a Kreatív Online.
Tavaly novemberben a tisztújító közgyűlésen Sztaniszláv András alelnököt választották meg elnöknek. A január végén elfogadott program fő célkitűzései:
A PR szakma elismertségének fejlesztése a társszakmák és a vállalati döntéshozók körében, amelynek elengedhetetlen feltétele a szakmai minőség erősítése és etikai normák meghatározása.
Piaci igényeknek megfelelő szolgáltatásokat nyújtani a vállalati, ügynökségi és egyéni tagoknak is, amely magában foglalja a képzések, tréningek, szakmai anyagok, horizontális együttműködési lehetőségek biztosítását.
A szervezet megújítása, amely magában foglalja az arculat és később a weboldal frissítését, a titkársági munka átalakítását és több lehetőséget biztosít a szakmabeliek részvételére a szövetség munkájában.
A 2020-as programtervben az arculat megújítására, a díjak felülvizsgálatára, rendezvények szervezésére, az MPRSZ képzési programjának kidolgozására, saját akkreditációs folyamat elindítására koncentrálnak.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.