Bemutatta új ügyfeleit az Emerald PR

2019. 03. 05., 11:00

Az Emerald PR-t is partnerül választotta a Gundel étterem is. A miniszterelnöki menza körüli huzavona idején kérték fel őket a munkára.

A Burson Cohn&Wolfe magyarországi képviseleteként működő Emerald PR közleményben mutatta be új ügyfeleit. 2019 elején az Emerald PR felelt a Gundel Karmelita éttermével kapcsolatban kialakult helyzet kommunikációjáért is – írja a Kreatív Online.

Az ügynökség a továbbiakban is az étterem partnere, jelenleg stratégiai tanácsadást nyújtanak.  

Az ügynökség hírnévmenedzsment szolgáltatást végez a Balla Csoportnak, melynek fő vállakozása a Balla Ingatlan, az egyik legnagyobb ingatlanközvetítő cég Magyarországon.

Az autóbuszos utaztatással foglalkozó Infinitourst, amely mostantól Busz.hu néven működik, a teljes arculatváltásban és márkaépítésben segíti az ügynökség.

A nemzetközi terjeszkedés előtt álló technológiai startup Trekunt-ot a piacralépésben segíti az Emerald, a diák-, felnőtt- és nyugdíjas munkaközvetítéssel foglalkozó MADS – Márton Áron Iskolaszövetkezetet pedig általános márkaépítéssel támogatja.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS