Az Emerald PR-t is partnerül választotta a Gundel étterem is. A miniszterelnöki menza körüli huzavona idején kérték fel őket a munkára.
A Burson Cohn&Wolfe magyarországi képviseleteként működő Emerald PR közleményben mutatta be új ügyfeleit. 2019 elején az Emerald PR felelt a Gundel Karmelita éttermével kapcsolatban kialakult helyzet kommunikációjáért is – írja a Kreatív Online.
Az ügynökség a továbbiakban is az étterem partnere, jelenleg stratégiai tanácsadást nyújtanak.
Az ügynökség hírnévmenedzsment szolgáltatást végez a Balla Csoportnak, melynek fő vállakozása a Balla Ingatlan, az egyik legnagyobb ingatlanközvetítő cég Magyarországon.
Az autóbuszos utaztatással foglalkozó Infinitourst, amely mostantól Busz.hu néven működik, a teljes arculatváltásban és márkaépítésben segíti az ügynökség.
A nemzetközi terjeszkedés előtt álló technológiai startup Trekunt-ot a piacralépésben segíti az Emerald, a diák-, felnőtt- és nyugdíjas munkaközvetítéssel foglalkozó MADS – Márton Áron Iskolaszövetkezetet pedig általános márkaépítéssel támogatja.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.