Szinai Ádám: Mindentávfutó vagyok

Szerdahelyi Csaba  |  2020. 09. 29., 10:00

Az átlátható üzleti kapcsolati viszonyokban hiszek, és abban, hogy nem keverjük a személyes teret az üzletivel – mondta az Üzletemnek Szinai Ádám, a CIB Bank PR és marketingkommunikációs vezetője.

Szinai Ádám azt mondja, hogy gyerekként van, aki kukásautót akart vezetni, ő viszont a repülő pilótaülésébe ült volna. A pilótaságból már valószínűleg nem lesz semmi, helyette most a CIB PR és marketingkommunikációs csapatát vezeti. Azt hiszem, az eddigi interjúkban Ádám sorolta fel a legtöbbet azzal kapcsolatban, hogy mi mindennel motiválja a kollégáit. Ha kíváncsi ezekre (is), olvassa el az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 215. interjúját!

– Mit tart karrierje csúcsának?

– Aktív részese és alakítója tudok lenni a kiváló kollégáimmal egy olyan vállalat életének és fejlesztésének, amelyik etikus, emberközpontú, szerethető márkára és vállalati kultúrára épül.

– Milyen távra tervez?

– Mindentávfutó vagyok, van tervem rövidtávra, de tudom, mit szeretnék pár év múlva és 30-40 év múlva is. Mondjuk, mindegyikben szerepel Bora-Bora…

– Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– Nemzetközi kommunikációs vezetői állás.

– Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– A szüleimtől.

– Mivel motiválja a kollégáit?

– Nem lesz rövid: felelős és tisztességes vezetői magatartással, odafigyeléssel, felhatalmazással, őszinteséggel és együttműködéssel, világos célokkal, elvárásokkal és elismeréssel, őszinte visszajelzésekkel, a munka és magánélet egészséges egyensúlyának biztosításával.

– Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– Repülőtéren, legyen az bármilyen munka. Van, aki kukásautót akart gyerekként vezetni, én repülőt. Most már megelégednék egy inkább földhöz kötött, de mégis a repüléshez köthető munkával is.

– Hogyan építi üzleti kapcsolatait?

– Az átlátható üzleti kapcsolati viszonyokban hiszek, és abban, hogy nem keverjük a személyes teret az üzletivel. Az üzleti kapcsolatokban mindig a kölcsönösségre, kiszámíthatóságra, tisztességes és átlátható alapokra építek.

– Mire sajnálja az idejét?

– Adminisztrációra, de arra nagyon.

– Mivel lehet felbosszantani?

– Felszínesség, önteltség, arrogancia, de legfőképpen az agresszív ostobaság.

– Milyen önkéntes munkát vállalna?

– Most is sokféle önkéntes programban veszek részt, idősgondozástól kezdve élelmiszergyűjtésig, ezekben én megtalálom magam.

– Mire nem sajnálja a pénzt?

– Gyerekeimre, tanulásra, utazásra.

– Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– Filmek – minden mennyiségben. És a síelés.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2025-11-06 17:05:00
A Magyar Innovációs Szövetség 34. alkalommal hirdette meg a Magyar Innovációs Nagydíj pályázatot, a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2025-ben mérhető üzleti, illetve társadalmi hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek, pályázni 2026. február 9-ig lehet a szövetség weboldalán.

  Rovathírek: HIPA

Szolnoki gyárának kapacitásbővítése és a Gyármentő Program támogatásával egy biomassza-erőmű megépítése mellett döntött a Drenik. A 10 éve Magyarországon működő szerb higiéniai alappapír és késztermék gyártó vállalat befektetései megközelítik a 110 millió eurós összértéket, amellyel 55 új munkahely jön létre.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Ha felhív bennünket egy kérdezőbiztos, már nem száz százalék, hogy élő személyhez van szerencsénk – még akkor sem, ha természetes hangon beszélget velünk –, hiszen megjelentek a mesterséges intelligenciával lebonyolított telefonos közvélemény-kutatások. A technológia hazai úttörője a Minerva Intézet, amelynek vezetője, Pohly Ferenc elárulta: bár csak nemrég jöttek létre, már több sikeres kutatás és rengeteg tapasztalat van a hátuk mögött. Az AI-kérdezőbiztos a valódi emberre megtévesztésig hasonló módon beszélget a résztvevőkkel, és a több ezredik hívásnál is tűpontosan, változatlan hangnemben hajtja végre az interjút. A módszer jelentősen alacsonyabb költséggel, mégis sok lehetőséggel és ugyanolyan pontossággal, hosszú távon pedig számos más alkalmazási lehetőséggel kecsegtet, a piackutatásoktól az időpont-egyeztetéseken át az egészségügyi előszűrő beszélgetésekig.
Tudatos otthonteremtési stratégia újabb állomásának tartja a jelentős kamatkedvezménnyel igényelhető Otthon Start bevezetését a Miniszterelnökség parlamenti és stratégiai államtitkára. Panyi Miklós az „albérletből otthonba logika” mentén ajánlja a hitellehetőség kihasználását, és hangsúlyozza: olyan albérletárak alakultak ki, hogy a 3 százalékos kölcsön érdemi segítség, hiszen a fiatalok a lakhatás finanszírozása helyett ugyanannyiért, vagy kevesebbért kezdhetik el kifizetni a saját otthonukat. A politikus úgy látja, a program serkenti az új lakások építését is, ami közép-hosszútávon egyensúlyba hozhatja az ingatlanárak emelkedését.
2025. 10. 05., 22:05
epizód: 2025 / 20   |   hossz: 36:31
Az ingatlan.com mérései szerint az albérletszezon első hónapjában lassult a drágulás: országosan 1,1, Budapesten csak 0,7 százalékkal nőttek az árak, éves szinten pedig 7,5, illetve 7,2 százalékos az emelkedés. A kínálat négyéves csúcson van (több mint 18 ezer kiadó ingatlannal), ami egyre erősebb versenyhelyzetet teremt a bérbeadók között. A fővárosban több kerületben csökkentek az albérletárak, vidéken pedig stagnálás, kisebb visszaesés, illetve felzárkózás is tapasztalható. A portál vezető gazdasági szakértője, Balogh László ebben az epizódban elárulja, hogy ez a jelenség hogyan áll összefüggésben az Otthon Start programmal, és milyen tendenciák jellemzik az átalakuló albérletpiacot.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS