Szinai Ádám: Mindentávfutó vagyok

Szerdahelyi Csaba  |  2020. 09. 29., 10:00

Az átlátható üzleti kapcsolati viszonyokban hiszek, és abban, hogy nem keverjük a személyes teret az üzletivel – mondta az Üzletemnek Szinai Ádám, a CIB Bank PR és marketingkommunikációs vezetője.

Szinai Ádám azt mondja, hogy gyerekként van, aki kukásautót akart vezetni, ő viszont a repülő pilótaülésébe ült volna. A pilótaságból már valószínűleg nem lesz semmi, helyette most a CIB PR és marketingkommunikációs csapatát vezeti. Azt hiszem, az eddigi interjúkban Ádám sorolta fel a legtöbbet azzal kapcsolatban, hogy mi mindennel motiválja a kollégáit. Ha kíváncsi ezekre (is), olvassa el az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 215. interjúját!

– Mit tart karrierje csúcsának?

– Aktív részese és alakítója tudok lenni a kiváló kollégáimmal egy olyan vállalat életének és fejlesztésének, amelyik etikus, emberközpontú, szerethető márkára és vállalati kultúrára épül.

– Milyen távra tervez?

– Mindentávfutó vagyok, van tervem rövidtávra, de tudom, mit szeretnék pár év múlva és 30-40 év múlva is. Mondjuk, mindegyikben szerepel Bora-Bora…

– Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– Nemzetközi kommunikációs vezetői állás.

– Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– A szüleimtől.

– Mivel motiválja a kollégáit?

– Nem lesz rövid: felelős és tisztességes vezetői magatartással, odafigyeléssel, felhatalmazással, őszinteséggel és együttműködéssel, világos célokkal, elvárásokkal és elismeréssel, őszinte visszajelzésekkel, a munka és magánélet egészséges egyensúlyának biztosításával.

– Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– Repülőtéren, legyen az bármilyen munka. Van, aki kukásautót akart gyerekként vezetni, én repülőt. Most már megelégednék egy inkább földhöz kötött, de mégis a repüléshez köthető munkával is.

– Hogyan építi üzleti kapcsolatait?

– Az átlátható üzleti kapcsolati viszonyokban hiszek, és abban, hogy nem keverjük a személyes teret az üzletivel. Az üzleti kapcsolatokban mindig a kölcsönösségre, kiszámíthatóságra, tisztességes és átlátható alapokra építek.

– Mire sajnálja az idejét?

– Adminisztrációra, de arra nagyon.

– Mivel lehet felbosszantani?

– Felszínesség, önteltség, arrogancia, de legfőképpen az agresszív ostobaság.

– Milyen önkéntes munkát vállalna?

– Most is sokféle önkéntes programban veszek részt, idősgondozástól kezdve élelmiszergyűjtésig, ezekben én megtalálom magam.

– Mire nem sajnálja a pénzt?

– Gyerekeimre, tanulásra, utazásra.

– Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– Filmek – minden mennyiségben. És a síelés.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 05., 10:05
Nagyon viszik a lakossági hiteleket az ügyfelek a bankoktól. A személyi kölcsönöknél az idei év mindenképpen rekordot hoz, de a lakáshiteleknél is nagy esély van erre. A babaváró támogatás iránti kereslet is megugrott hirtelen, hajrázhatnak azok, akiknek jövőre már nem jár ebből a nulla százalékos hitelből – derül ki a Bank360.hu elemzéséből.
2024-12-05 21:05:00
A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek.
2024-12-05 15:05:00
A 2025-re vonatkozó kilátásaikat tekintve a munkáltatók inkább optimisták, de egyelőre óvatosan nyilatkoznak a létszámbővítési terveikről. A legnagyobb kihívásuk jelenleg megtalálni azokat a szakmailag megfelelő jelölteket, akik beillenek a cégkultúrába, miközben meg kell birkózniuk a jelentkezők magas bérigényeivel is – derült ki a Profession.hu elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

Idén már ötödik alkalommal rendezték meg Az Év Szaloncukra versenyt, amin az összes hazai szaloncukrokat gyártó cukrászda és gyártó szaloncukrai ringbe szállhattak.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS