Astoria Com Agency néven indult boutique ügynökség

2020. 08. 26., 18:15

Astoria Com Agency néven indít kommunikációs céget Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs. A boutique ügynökség elsősorban az alapítók tapasztalatára, szakmai networkjére, a szervezet rugalmasságára, ügyfélközpontúságára, valamint a háttércsapat specializált tudására épít.

Az ügynökség a klasszikus PR-feladatokon túl kommunikációs tanácsadást, integrált kampányok, CSR-programok tervezését és megvalósítását, márkaépítési feladatokat és tartalomgyártást is vállal, a válogatott ügyfélkör gondolkodó, hatékony partnere kíván lenni.   

„Több éves tervezgetés után indítjuk útjára Ágival az Astoriát” – mondta Kordos Szabolcs ügyvezető.

„Az elmúlt években kommunikáltunk már koncertekről, kiállításokról, tévés produkciókról, kulturális és sport programokról. Ismerjük a showbiznisz csillogó világát, ám közel állnak hozzánk a gazdasági témák is. Építettünk CSR-programokat, menedzseltünk videós tartalmakat, adtunk tanácsokat kisvállalkozásoknak és multinacionális cégeknek is. Kiterjedt kapcsolatrendszerünk a médiában és szerencsére az újságírók is jól ismernek bennünket” – tette hozzá Kordos Szabolcs. „Munkakapcsolatunk és barátságunk már kiállta az idők próbáját. Hiszünk abban, hogy a mostani gazdasági helyzetben a rugalmas, gyorsan akcióba lendülő és hatékony ügynökségek tudnak reális alternatívát kínálni a sikerorientált cégeknek” – mondta Molnár Ágnes.  

A jövőben az ügynökség támogatja majd az UNICEF Magyarország kommunikációs tevékenységét. A kapcsolat nem újkeletű: Szabolcs évek óta kommunikációs tanácsadóként segíti a szervezet munkáját. Az Astoria Com Agency alapítóinak aktuális referenciái közé tartozik a Budapest Urban Games és a Cégek Éjszakája is. 

A tulajdonosokról: 

Mindkét szakember hosszú időt töltött a média világában. Szabolcs újságírói pályája 1996-ban kezdődött, azóta több sajtótermék (Mai Nap, Színes Mai Lap, Magyar Hírlap, Diplomata Magazin, Vasárnapi Blikk, Blikk) újságírójaként, vezető szerkesztőjeként és rovatvezetőjeként dolgozott, valamint megfordult Amerikában is, ahol elnyerte Arizona állam sajtódíját. Több PR-ügynökségben töltött be vezető pozíciókat, dolgozott a Budapest Airport kommunikációs osztályán, több mint két éve az UNICEF Magyarország kommunikációs tanácsadójaként és független szakemberként tevékenykedik. Kilenc bestseller szerzője, írói munkásságát tovább folytatja.    

Ágnes elsősorban női és lifestyle magazinok újságírójaként és szerkesztőjeként több ezer cikket jegyzett mielőtt egy PR-ügynökség csoportvezetőjeként és független szakemberként a kommunikációs szakmában is letette a névjegyét.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS