Astoria Com Agency néven indít kommunikációs céget Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs. A boutique ügynökség elsősorban az alapítók tapasztalatára, szakmai networkjére, a szervezet rugalmasságára, ügyfélközpontúságára, valamint a háttércsapat specializált tudására épít.
Az ügynökség a klasszikus PR-feladatokon túl kommunikációs tanácsadást, integrált kampányok, CSR-programok tervezését és megvalósítását, márkaépítési feladatokat és tartalomgyártást is vállal, a válogatott ügyfélkör gondolkodó, hatékony partnere kíván lenni.
„Több éves tervezgetés után indítjuk útjára Ágival az Astoriát” – mondta Kordos Szabolcs ügyvezető.
„Az elmúlt években kommunikáltunk már koncertekről, kiállításokról, tévés produkciókról, kulturális és sport programokról. Ismerjük a showbiznisz csillogó világát, ám közel állnak hozzánk a gazdasági témák is. Építettünk CSR-programokat, menedzseltünk videós tartalmakat, adtunk tanácsokat kisvállalkozásoknak és multinacionális cégeknek is. Kiterjedt kapcsolatrendszerünk a médiában és szerencsére az újságírók is jól ismernek bennünket” – tette hozzá Kordos Szabolcs. „Munkakapcsolatunk és barátságunk már kiállta az idők próbáját. Hiszünk abban, hogy a mostani gazdasági helyzetben a rugalmas, gyorsan akcióba lendülő és hatékony ügynökségek tudnak reális alternatívát kínálni a sikerorientált cégeknek” – mondta Molnár Ágnes.
A jövőben az ügynökség támogatja majd az UNICEF Magyarország kommunikációs tevékenységét. A kapcsolat nem újkeletű: Szabolcs évek óta kommunikációs tanácsadóként segíti a szervezet munkáját. Az Astoria Com Agency alapítóinak aktuális referenciái közé tartozik a Budapest Urban Games és a Cégek Éjszakája is.
A tulajdonosokról:
Mindkét szakember hosszú időt töltött a média világában. Szabolcs újságírói pályája 1996-ban kezdődött, azóta több sajtótermék (Mai Nap, Színes Mai Lap, Magyar Hírlap, Diplomata Magazin, Vasárnapi Blikk, Blikk) újságírójaként, vezető szerkesztőjeként és rovatvezetőjeként dolgozott, valamint megfordult Amerikában is, ahol elnyerte Arizona állam sajtódíját. Több PR-ügynökségben töltött be vezető pozíciókat, dolgozott a Budapest Airport kommunikációs osztályán, több mint két éve az UNICEF Magyarország kommunikációs tanácsadójaként és független szakemberként tevékenykedik. Kilenc bestseller szerzője, írói munkásságát tovább folytatja.
Ágnes elsősorban női és lifestyle magazinok újságírójaként és szerkesztőjeként több ezer cikket jegyzett mielőtt egy PR-ügynökség csoportvezetőjeként és független szakemberként a kommunikációs szakmában is letette a névjegyét.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.