Astoria Com Agency néven indult boutique ügynökség

2020. 08. 26., 18:15

Astoria Com Agency néven indít kommunikációs céget Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs. A boutique ügynökség elsősorban az alapítók tapasztalatára, szakmai networkjére, a szervezet rugalmasságára, ügyfélközpontúságára, valamint a háttércsapat specializált tudására épít.

Az ügynökség a klasszikus PR-feladatokon túl kommunikációs tanácsadást, integrált kampányok, CSR-programok tervezését és megvalósítását, márkaépítési feladatokat és tartalomgyártást is vállal, a válogatott ügyfélkör gondolkodó, hatékony partnere kíván lenni.   

„Több éves tervezgetés után indítjuk útjára Ágival az Astoriát” – mondta Kordos Szabolcs ügyvezető.

„Az elmúlt években kommunikáltunk már koncertekről, kiállításokról, tévés produkciókról, kulturális és sport programokról. Ismerjük a showbiznisz csillogó világát, ám közel állnak hozzánk a gazdasági témák is. Építettünk CSR-programokat, menedzseltünk videós tartalmakat, adtunk tanácsokat kisvállalkozásoknak és multinacionális cégeknek is. Kiterjedt kapcsolatrendszerünk a médiában és szerencsére az újságírók is jól ismernek bennünket” – tette hozzá Kordos Szabolcs. „Munkakapcsolatunk és barátságunk már kiállta az idők próbáját. Hiszünk abban, hogy a mostani gazdasági helyzetben a rugalmas, gyorsan akcióba lendülő és hatékony ügynökségek tudnak reális alternatívát kínálni a sikerorientált cégeknek” – mondta Molnár Ágnes.  

A jövőben az ügynökség támogatja majd az UNICEF Magyarország kommunikációs tevékenységét. A kapcsolat nem újkeletű: Szabolcs évek óta kommunikációs tanácsadóként segíti a szervezet munkáját. Az Astoria Com Agency alapítóinak aktuális referenciái közé tartozik a Budapest Urban Games és a Cégek Éjszakája is. 

A tulajdonosokról: 

Mindkét szakember hosszú időt töltött a média világában. Szabolcs újságírói pályája 1996-ban kezdődött, azóta több sajtótermék (Mai Nap, Színes Mai Lap, Magyar Hírlap, Diplomata Magazin, Vasárnapi Blikk, Blikk) újságírójaként, vezető szerkesztőjeként és rovatvezetőjeként dolgozott, valamint megfordult Amerikában is, ahol elnyerte Arizona állam sajtódíját. Több PR-ügynökségben töltött be vezető pozíciókat, dolgozott a Budapest Airport kommunikációs osztályán, több mint két éve az UNICEF Magyarország kommunikációs tanácsadójaként és független szakemberként tevékenykedik. Kilenc bestseller szerzője, írói munkásságát tovább folytatja.    

Ágnes elsősorban női és lifestyle magazinok újságírójaként és szerkesztőjeként több ezer cikket jegyzett mielőtt egy PR-ügynökség csoportvezetőjeként és független szakemberként a kommunikációs szakmában is letette a névjegyét.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 04. 16., 09:10
Kötelezővé teheti a munkáltató a túlórát? Van beleszólása a munkavállalónak a kötelező túlóra elrendelésébe? Megtagadhatja a munkavállaló a túlórázást vagy minden esetben köteles eleget tenni a munkáltató ilyen irányú utasításának? A kérdésekre dr. Szabó Gergely ügyvéd válaszol.
2024-04-22 15:10:00
A Radioaktív Hulladékokat Kezelő Kft. egyik kiemelt projektje az ún. nagyon kis aktivitású radioaktív hulladékok végső elhelyezésére alkalmas, felszíni tároló létesítése a közeljövőben. Ezek a hulladékok ugyan rövid ideig sugároznak, megfelelő elhelyezésük mégis nagy körültekintést igényel.
2024-04-22 14:40:00
Míg tavaly márciusban 2,6 millió felhasználó rendelkezett SZÉP Kártyával, idén márciusra már 2,8 millióra nőtt a kártyabirtokosok száma; a költések összege a hónapban megközelítette az 59 milliárd forintot.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...
Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS

A Radioaktív Hulladékokat Kezelő Kft. egyik kiemelt projektje az ún. nagyon kis aktivitású radioaktív hulladékok végső elhelyezésére alkalmas, felszíni tároló létesítése a közeljövőben. Ezek a hulladékok ugyan rövid ideig sugároznak, megfelelő elhelyezésük mégis nagy körültekintést igényel.