Jávor Zsófia: A következő másodpercet is hatékonyan, élvezetesen szeretném eltölteni

Szerdahelyi Csaba  |  2020. 10. 15., 09:15

Karrierem csúcsa, hogy még mindig pr-es vagyok, és hogy még mindig ezt akarom csinálni – mondta az Üzletemnek Jávor Zsófia, pr- és kommunikációs szakember, a Libri Magazin főszerkesztője.

Jávor Zsófia amióta dolgozik, kommunikációval foglalkozik. Reklámügynökségeknél kezdte, aztán az egyetem után, ahol kommunikáció, pr szakon végzett, lett teljesen világos a számára, hogy a pr az ő szakmája. Azóta is ezt csinálja – ügynökségeknél, szabadúszva, céges oldalakon. Lelkesíti, hogy nincs két ugyanolyan nap vagy ugyanolyan projekt, és minden feladat új kihívás. 2015 óta dolgozik a Libri-Bookline pr menedzsereként. Ahogy fogalmaz: „itt összeér minden, ami engem lelkesít, a művészet és az értékesítés. Olyan tárgyakat adunk el, amelyektől csak kapni lehet”. Büszke rá, hogy elláthatja a Libri irodalmi díjak szervezési és kommunikációs teendőit, és főszerkesztője lehet a Libri Magazinnak. Következzen az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 220. interjúja!

Mit tart karrierje csúcsának?

– Azt, hogy még mindig pr-es vagyok, és hogy még mindig ezt akarom csinálni.

Milyen távra tervez?

– A következő másodpercig.

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– A következő másodperc hatékony és élvezetes eltöltése.

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– Wermer Andrástól.

Mivel motiválja a kollégáit?

– A lelkesedésemmel.

Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– Színész vagy rocksztár.

Hogyan éti üzleti kapcsolatait?

– Figyelek.

Mire sajnálja az idejét?

– A dokumentálásra.

Mivel lehet felbosszantani?

– Ha nagyon sokan akarnak egyszerre tőlem valamit és nem tudok minden igényt kielégíteni. Például ha egyszerre kell, hogy anya és mindenre elszánt pr-es legyek.

Milyen önkéntes munkát vállalna?

– Fizikait. Vagy szellemit. Amivel valódi segítséget adhatok.

Mire nem sajnálja a pénzt?

– Semmire, ami jó.

Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– Az olvasás.

(Fotó: Egyed Péter)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS