Jávor Zsófia: A következő másodpercet is hatékonyan, élvezetesen szeretném eltölteni

Szerdahelyi Csaba  |  2020. 10. 15., 09:15

Karrierem csúcsa, hogy még mindig pr-es vagyok, és hogy még mindig ezt akarom csinálni – mondta az Üzletemnek Jávor Zsófia, pr- és kommunikációs szakember, a Libri Magazin főszerkesztője.

Jávor Zsófia amióta dolgozik, kommunikációval foglalkozik. Reklámügynökségeknél kezdte, aztán az egyetem után, ahol kommunikáció, pr szakon végzett, lett teljesen világos a számára, hogy a pr az ő szakmája. Azóta is ezt csinálja – ügynökségeknél, szabadúszva, céges oldalakon. Lelkesíti, hogy nincs két ugyanolyan nap vagy ugyanolyan projekt, és minden feladat új kihívás. 2015 óta dolgozik a Libri-Bookline pr menedzsereként. Ahogy fogalmaz: „itt összeér minden, ami engem lelkesít, a művészet és az értékesítés. Olyan tárgyakat adunk el, amelyektől csak kapni lehet”. Büszke rá, hogy elláthatja a Libri irodalmi díjak szervezési és kommunikációs teendőit, és főszerkesztője lehet a Libri Magazinnak. Következzen az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 220. interjúja!

Mit tart karrierje csúcsának?

– Azt, hogy még mindig pr-es vagyok, és hogy még mindig ezt akarom csinálni.

Milyen távra tervez?

– A következő másodpercig.

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– A következő másodperc hatékony és élvezetes eltöltése.

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– Wermer Andrástól.

Mivel motiválja a kollégáit?

– A lelkesedésemmel.

Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– Színész vagy rocksztár.

Hogyan éti üzleti kapcsolatait?

– Figyelek.

Mire sajnálja az idejét?

– A dokumentálásra.

Mivel lehet felbosszantani?

– Ha nagyon sokan akarnak egyszerre tőlem valamit és nem tudok minden igényt kielégíteni. Például ha egyszerre kell, hogy anya és mindenre elszánt pr-es legyek.

Milyen önkéntes munkát vállalna?

– Fizikait. Vagy szellemit. Amivel valódi segítséget adhatok.

Mire nem sajnálja a pénzt?

– Semmire, ami jó.

Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– Az olvasás.

(Fotó: Egyed Péter)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 10. 31., 13:45
A vállalkozások számára mindig is kiemelt fontosságú volt a kockázatkezelés, hiszen váratlan események bármikor bekövetkezhetnek, amelyek súlyosan érinthetik a működést. A biztosítások piaca ezért különösen fontos szerepet játszik a magyar kis- és középvállalkozások életében. A Cégkassza Podcast a kövezetkő adása ezt a témát járta körbe Erdős Mihály, a Magyar Biztosítók Szövetsége elnökének szakértői segítségével.
2024. 11. 04., 20:04
Mi van, ha egy örökös nem szeretne örökölni? Akkor is köteles elfogadni az örökséget? Mit jelent az örökség visszautasítása? A kérdésekre dr. Kocsis Ildikó ügyvéd, vitarendezési szakjogász válaszol.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a magyarok európai összehasonlításban is tudatosan kötnek lakásbiztosítást, akadnak fontos apróságok a szerződésekben, amelyeket kifelejtenek. A kisebb, de baj esetén drága hibákra a hazai árvizek során keletkezett károk még jobban ráirányították a figyelmet. Árvízre továbbra sem, vagy csak szigorú kikötések mentén lehet biztosítást találni, viszont más természeti katasztrófák kapcsán nagyot menthet egy jó szerződés – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor ebben az epizódban tisztázza a természeti katasztrófákból eredő károk közötti fontos különbségeket és elmondja, mit nem kellene kifelejteni a szerződésekből, hogy nagyobb biztonságban tudjuk ingó és ingatlan vagyonunkat.
Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS