Nemzetközi tehetségkutató verseny indul a PR-szakmában

2021. 09. 01., 12:00

Az ICCO nemzetközi kommunikációs tanácsadó szervezet új, globális versenyt indít 35 év alatti PR-szakemberek számára, amelynek magyarországi selejtezőjét az MPRSZ bonyolítja le.

A legnagyobb tehetségek felkutatása és megtartása olyan dolog, amellyel a világ minden régiójában megküzdenek a szakemberek. Nincs ez másképp a PR szakmában sem. Az ICCO elkötelezte magát amellett, hogy ápolja, ösztönzi és támogatja a PR-szakma következő generációjának tehetségeit.

Ezt az erőfeszítést támogatja az ICCO legújabb kezdeményezése, a Next Generation PR World Cup elnevezésű verseny, amely új lehetőséget kínál a 35 év alatti tehetséges PR-szakemberek számára tudásuk megcsillogtatására.

Nagy-Britannia, Franciaország, Dánia és sok más egyéb ország mellett Magyarország is országos selejtezőt indít az MPRSZ szervezésében és a Szerencsejáték Zrt támogatásával. A selejtezőn derül ki, hogy melyik kétfős csapat lesz a győztes, amely hazánkat képviseli a világversenyen. A magyarországi selejtezőre bármelyik 35 év alatti PR szakember jelentkezhet, legyen akár ügynökségi vagy vállalati dolgozó, szabadúszó szakember vagy egyetemista.

A magyarországi selejtezőn a nevező csapatok egy hazai civil szervezettől kapják meg a briefet, amely alapján a délelőtt folyamán elkészítenek egy rövid prezentációt, majd azt délután prezentálják maximum 3 percben a zsűri előtt. A zsűri még a selejtező napján döntést hoz arról, hogy melyik csapat jut be a nemzetközi döntőbe

A selejtező időpontja: 2021. szeptember 28., jelentkezni szeptember 23-ig lehet.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS