Szányi Gabriellát választották a Magyar PR Szövetség Public Affairs tagozat elnökének.
Megalakult a Magyar Public Relations Szövetség Public Affairs tagozata, amelynek feladata, hogy kapcsolatot hozzon létre a kormányzati szervek, egyéb állami és önkormányzati, valamint azok háttérintézményeinél dolgozó kommunikációs szakemberekkel – írja a Kreatív Online.
Az alakuló ülésen az alapító tagok megválasztották a tagozat elnökét, Szányi Gabriellát, aki jelenleg a Magyar Turisztikai Ügynökségnél tölt be vezető szakértői pozíciót.
Ezt megelőzően a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara PR-Marketing igazgatója volt, korábban pedig hat éven keresztül a Penny Market Kft.-nél stratégiai PR managerként dolgozott.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.