A Magyar PR Szövetség új elnöksége arculat megújításról is döntött. Ehhez a Brightly Kommunikációs Ügynökség nyújtott kreatív támogatást.
Színeiben, formájában és gondolatmenetében is a trendeket követő új logó erősíti a szövetség szolgáltatói profilját – olvasható a szövetség közleményében, amelyet a Kreatív Online idéz.
A megújulás jóval több, mint egy logócsere. Az egyéni, vállalati és ügynökségi tagok ezentúl használhatják a tagsági formájuknak megfelelő logót névjegyeiken, email aláírásokban és weboldalon.
Januárban és februárban a tagozatok is megújultak, több helyen új elnök és tagság lát neki a szakmafejlesztési munkának.
„Az egyik kiemelt irány, hogy a szakma felé piaci szolgáltatásokat nyújtsunk. Célunk volt, hogy az új logó méltó eleme legyen ennek az aktivitásnak. Köszönjük, hogy a Brightly pro-bono elvállalta ezt a feladatot” – mondta Sztaniszláv András, az MPRSZ elnöke.
Aki elköveti azt a hibát, hogy csak úgy mentát ültet a kertbe, vessen magára.
A HUN-REN EK kutatói is részt vettek az új paksi atomerőművi létesítmények beton- és vasbeton szerkezeteinek kialakítását szabályzó műszaki irányelv kidolgozásában.