Pantl Péter: A tiszta, egyenes kommunikáció híve vagyok, és szeretem, ha kölcsönösen adunk egymásnak visszajelzéseket

Szerdahelyi Csaba  |  2020. 07. 01., 10:00

Libabőrös voltam, amikor Bruce Willis először elmondta azt a mondatot, amit mi találtunk ki. Ez kevés magyar marketingesnek adatik meg, amiért nagyon hálás vagyok a HELL-nek – mondta az Üzletemnek Pantl Péter, a HELL ENERGY Magyarország Kft. nemzetközi kommunikációs és marketingigazgatója.

Pantl Péter, a HELL ENERGY Magyarország Kft. nemzetközi kommunikációs és marketingigazgatója 2015-ben, több mint 17 médiában eltöltött év után érkezett meg a piacvezető energiaital-márkához. Először a HELL hazai és az 50 országra kiterjedő nemzetközi marketing területet irányította, 2019 tavasza óta pedig már a cégcsoport teljes kommunikációja hozzá tartozik. Hogy mi szerepel Péter szakmai bakancslistáján? Azt is elolvashatja az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 189. interjújában.

Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

– Bruce Willis-szel immáron a második kampányunkat forgattuk, ami mind szakmailag, mind emberileg nagyon komoly mérföldkő volt az életemben. Elképesztő élmény volt belátni a forgatás kulisszái mögé, hiszen olyan szakemberekkel dolgoztunk együtt, akik korábban hollywoodi filmeket és amerikai reklámokat készítettek. A kreatív munkában is benne voltunk, a szöveg is házon belül készült. Libabőrös voltam, amikor Bruce Willis először elmondta azt a mondatot, amit mi találtunk ki. Ez kevés magyar marketingesnek adatik meg, amiért nagyon hálás vagyok a HELL-nek.

Milyen távra tervez?

– Minden napra megvannak a terveim, de közép- és hosszútávon is szeretem látni a fejlődési lehetőséget az életemben.

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– Mindenképp szeretném a tapasztalataimat átadni a következő generációknak, és a gyakorlati marketingre fektetni a hangsúlyt, mert ezt a legnehezebb az egyetemi képzések során megszerezniük a diákoknak. Sok gyakornok érkezett hozzánk az elmúlt években, és azt láttam, hogy a szakirodalom megvan nekik, de még nem nagyon mentek úgy végig egy boltban, hogy például a kihelyezéseket figyeljék.

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– Szakmailag a kollégáimtól és a cég tulajdonosaitól. Emberileg pedig édesanyámtól.

Mivel motiválja a kollégáit, társait?

– A tiszta, egyenes kommunikáció híve vagyok, és szeretem, ha kölcsönösen adunk egymásnak visszajelzéseket. Az anyagi motiváció hosszabb távon nem elég, a munkakörülményekre és a karrierlehetőségre helyezzük a hangsúlyt. Emellett szeretek olyan inspiráló, barátságos hangulatot teremteni, ahol a humor fontos szerepet kap.

Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– A protokoll, a diplomácia világa régebben nagyon vonzott, de a jelenlegi szakmámban teljesen ki tudok teljesedni.

– Hogyan építi üzleti kapcsolatait?

– Hiszek abban, hogy az a jó üzlet, ahol mind a két fél megtalálja a számítását. Szeretek képzeletben átülni a partner helyére, és átgondolni, neki milyen érzései lehetnek a megállapodásunk kapcsán. Ha így is elégedett vagyok, akkor valószínűleg megegyezünk. A win-win szituációkban hiszek, természetesen a végletekig szem előtt tartva a saját érdekeinket.

Mire sajnálja az idejét?

– Nem szeretem a körülményes, hosszan elhúzódó megbeszéléseket.

Mivel lehet felbosszantani?

– Butasággal, agresszivitással, nagyképűséggel.

Milyen önkéntes munkát vállalna?

– Gyermekeken segítenék, és az utóbbi években a környezettudatos gondolkodás is előtérbe került az életemben, így ebben is szívesen veszek részt a szabadidőmben.

Mire nem sajnálja a pénzt?

– Inkább kire? A szeretteimre.

Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– Tenisz, kosárlabda, főzés.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS