Pantl Péter: A tiszta, egyenes kommunikáció híve vagyok, és szeretem, ha kölcsönösen adunk egymásnak visszajelzéseket

Szerdahelyi Csaba  |  2020. 07. 01., 10:00

Libabőrös voltam, amikor Bruce Willis először elmondta azt a mondatot, amit mi találtunk ki. Ez kevés magyar marketingesnek adatik meg, amiért nagyon hálás vagyok a HELL-nek – mondta az Üzletemnek Pantl Péter, a HELL ENERGY Magyarország Kft. nemzetközi kommunikációs és marketingigazgatója.

Pantl Péter, a HELL ENERGY Magyarország Kft. nemzetközi kommunikációs és marketingigazgatója 2015-ben, több mint 17 médiában eltöltött év után érkezett meg a piacvezető energiaital-márkához. Először a HELL hazai és az 50 országra kiterjedő nemzetközi marketing területet irányította, 2019 tavasza óta pedig már a cégcsoport teljes kommunikációja hozzá tartozik. Hogy mi szerepel Péter szakmai bakancslistáján? Azt is elolvashatja az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 189. interjújában.

Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

– Bruce Willis-szel immáron a második kampányunkat forgattuk, ami mind szakmailag, mind emberileg nagyon komoly mérföldkő volt az életemben. Elképesztő élmény volt belátni a forgatás kulisszái mögé, hiszen olyan szakemberekkel dolgoztunk együtt, akik korábban hollywoodi filmeket és amerikai reklámokat készítettek. A kreatív munkában is benne voltunk, a szöveg is házon belül készült. Libabőrös voltam, amikor Bruce Willis először elmondta azt a mondatot, amit mi találtunk ki. Ez kevés magyar marketingesnek adatik meg, amiért nagyon hálás vagyok a HELL-nek.

Milyen távra tervez?

– Minden napra megvannak a terveim, de közép- és hosszútávon is szeretem látni a fejlődési lehetőséget az életemben.

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– Mindenképp szeretném a tapasztalataimat átadni a következő generációknak, és a gyakorlati marketingre fektetni a hangsúlyt, mert ezt a legnehezebb az egyetemi képzések során megszerezniük a diákoknak. Sok gyakornok érkezett hozzánk az elmúlt években, és azt láttam, hogy a szakirodalom megvan nekik, de még nem nagyon mentek úgy végig egy boltban, hogy például a kihelyezéseket figyeljék.

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– Szakmailag a kollégáimtól és a cég tulajdonosaitól. Emberileg pedig édesanyámtól.

Mivel motiválja a kollégáit, társait?

– A tiszta, egyenes kommunikáció híve vagyok, és szeretem, ha kölcsönösen adunk egymásnak visszajelzéseket. Az anyagi motiváció hosszabb távon nem elég, a munkakörülményekre és a karrierlehetőségre helyezzük a hangsúlyt. Emellett szeretek olyan inspiráló, barátságos hangulatot teremteni, ahol a humor fontos szerepet kap.

Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– A protokoll, a diplomácia világa régebben nagyon vonzott, de a jelenlegi szakmámban teljesen ki tudok teljesedni.

– Hogyan építi üzleti kapcsolatait?

– Hiszek abban, hogy az a jó üzlet, ahol mind a két fél megtalálja a számítását. Szeretek képzeletben átülni a partner helyére, és átgondolni, neki milyen érzései lehetnek a megállapodásunk kapcsán. Ha így is elégedett vagyok, akkor valószínűleg megegyezünk. A win-win szituációkban hiszek, természetesen a végletekig szem előtt tartva a saját érdekeinket.

Mire sajnálja az idejét?

– Nem szeretem a körülményes, hosszan elhúzódó megbeszéléseket.

Mivel lehet felbosszantani?

– Butasággal, agresszivitással, nagyképűséggel.

Milyen önkéntes munkát vállalna?

– Gyermekeken segítenék, és az utóbbi években a környezettudatos gondolkodás is előtérbe került az életemben, így ebben is szívesen veszek részt a szabadidőmben.

Mire nem sajnálja a pénzt?

– Inkább kire? A szeretteimre.

Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– Tenisz, kosárlabda, főzés.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 05. 24., 11:10
Az Európai Parlament 2024. április 24-én elfogadta a platformalapú munkavégzés munkakörülményeinek javításáról szóló irányelvét. A legfontosabb tudnivalókat dr. Szemán Péter, a Bán, S. Szabó, Rausch & Partners munkajogi csoportjának vezetője foglalta össze.
2024-05-27 07:30:05
Izgalmas fejlesztések a Budapesti Gazdasági Egyetem Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Karán: elektronikus szem, elektronikus orr és többféle szemkamera is helyet kapott az újonnan kialakított laboratóriumban.
2024-05-25 16:44:25
13 milliárd forint vissza nem térítendő támogatásra pályázhatnak a vendéglátóhelyek, elsőként az egész évben nyitva tartó, vidéki éttermeknek nyílik meg a lehetőség május 27-től.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.
Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...

  Rovathírek: GUSTO

Izgalmas fejlesztések a Budapesti Gazdasági Egyetem Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Karán: elektronikus szem, elektronikus orr és többféle szemkamera is helyet kapott az újonnan kialakított laboratóriumban.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS