Libabőrös voltam, amikor Bruce Willis először elmondta azt a mondatot, amit mi találtunk ki. Ez kevés magyar marketingesnek adatik meg, amiért nagyon hálás vagyok a HELL-nek – mondta az Üzletemnek Pantl Péter, a HELL ENERGY Magyarország Kft. nemzetközi kommunikációs és marketingigazgatója.
Pantl Péter, a HELL ENERGY Magyarország Kft. nemzetközi kommunikációs és marketingigazgatója 2015-ben, több mint 17 médiában eltöltött év után érkezett meg a piacvezető energiaital-márkához. Először a HELL hazai és az 50 országra kiterjedő nemzetközi marketing területet irányította, 2019 tavasza óta pedig már a cégcsoport teljes kommunikációja hozzá tartozik. Hogy mi szerepel Péter szakmai bakancslistáján? Azt is elolvashatja az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 189. interjújában.
– Mit tart karrierje eddigi csúcsának?
– Bruce Willis-szel immáron a második kampányunkat forgattuk, ami mind szakmailag, mind emberileg nagyon komoly mérföldkő volt az életemben. Elképesztő élmény volt belátni a forgatás kulisszái mögé, hiszen olyan szakemberekkel dolgoztunk együtt, akik korábban hollywoodi filmeket és amerikai reklámokat készítettek. A kreatív munkában is benne voltunk, a szöveg is házon belül készült. Libabőrös voltam, amikor Bruce Willis először elmondta azt a mondatot, amit mi találtunk ki. Ez kevés magyar marketingesnek adatik meg, amiért nagyon hálás vagyok a HELL-nek.
– Milyen távra tervez?
– Minden napra megvannak a terveim, de közép- és hosszútávon is szeretem látni a fejlődési lehetőséget az életemben.
– Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?
– Mindenképp szeretném a tapasztalataimat átadni a következő generációknak, és a gyakorlati marketingre fektetni a hangsúlyt, mert ezt a legnehezebb az egyetemi képzések során megszerezniük a diákoknak. Sok gyakornok érkezett hozzánk az elmúlt években, és azt láttam, hogy a szakirodalom megvan nekik, de még nem nagyon mentek úgy végig egy boltban, hogy például a kihelyezéseket figyeljék.
– Kitől tanulta eddig a legtöbbet?
– Szakmailag a kollégáimtól és a cég tulajdonosaitól. Emberileg pedig édesanyámtól.
– Mivel motiválja a kollégáit, társait?
– A tiszta, egyenes kommunikáció híve vagyok, és szeretem, ha kölcsönösen adunk egymásnak visszajelzéseket. Az anyagi motiváció hosszabb távon nem elég, a munkakörülményekre és a karrierlehetőségre helyezzük a hangsúlyt. Emellett szeretek olyan inspiráló, barátságos hangulatot teremteni, ahol a humor fontos szerepet kap.
– Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?
– A protokoll, a diplomácia világa régebben nagyon vonzott, de a jelenlegi szakmámban teljesen ki tudok teljesedni.
– Hogyan építi üzleti kapcsolatait?
– Hiszek abban, hogy az a jó üzlet, ahol mind a két fél megtalálja a számítását. Szeretek képzeletben átülni a partner helyére, és átgondolni, neki milyen érzései lehetnek a megállapodásunk kapcsán. Ha így is elégedett vagyok, akkor valószínűleg megegyezünk. A win-win szituációkban hiszek, természetesen a végletekig szem előtt tartva a saját érdekeinket.
– Mire sajnálja az idejét?
– Nem szeretem a körülményes, hosszan elhúzódó megbeszéléseket.
– Mivel lehet felbosszantani?
– Butasággal, agresszivitással, nagyképűséggel.
– Milyen önkéntes munkát vállalna?
– Gyermekeken segítenék, és az utóbbi években a környezettudatos gondolkodás is előtérbe került az életemben, így ebben is szívesen veszek részt a szabadidőmben.
– Mire nem sajnálja a pénzt?
– Inkább kire? A szeretteimre.
– Mi tudja a legjobban kikapcsolni?
– Tenisz, kosárlabda, főzés.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.