Pantl Péter: A tiszta, egyenes kommunikáció híve vagyok, és szeretem, ha kölcsönösen adunk egymásnak visszajelzéseket

Szerdahelyi Csaba  |  2020. 07. 01., 10:00

Libabőrös voltam, amikor Bruce Willis először elmondta azt a mondatot, amit mi találtunk ki. Ez kevés magyar marketingesnek adatik meg, amiért nagyon hálás vagyok a HELL-nek – mondta az Üzletemnek Pantl Péter, a HELL ENERGY Magyarország Kft. nemzetközi kommunikációs és marketingigazgatója.

Pantl Péter, a HELL ENERGY Magyarország Kft. nemzetközi kommunikációs és marketingigazgatója 2015-ben, több mint 17 médiában eltöltött év után érkezett meg a piacvezető energiaital-márkához. Először a HELL hazai és az 50 országra kiterjedő nemzetközi marketing területet irányította, 2019 tavasza óta pedig már a cégcsoport teljes kommunikációja hozzá tartozik. Hogy mi szerepel Péter szakmai bakancslistáján? Azt is elolvashatja az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 189. interjújában.

Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

– Bruce Willis-szel immáron a második kampányunkat forgattuk, ami mind szakmailag, mind emberileg nagyon komoly mérföldkő volt az életemben. Elképesztő élmény volt belátni a forgatás kulisszái mögé, hiszen olyan szakemberekkel dolgoztunk együtt, akik korábban hollywoodi filmeket és amerikai reklámokat készítettek. A kreatív munkában is benne voltunk, a szöveg is házon belül készült. Libabőrös voltam, amikor Bruce Willis először elmondta azt a mondatot, amit mi találtunk ki. Ez kevés magyar marketingesnek adatik meg, amiért nagyon hálás vagyok a HELL-nek.

Milyen távra tervez?

– Minden napra megvannak a terveim, de közép- és hosszútávon is szeretem látni a fejlődési lehetőséget az életemben.

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– Mindenképp szeretném a tapasztalataimat átadni a következő generációknak, és a gyakorlati marketingre fektetni a hangsúlyt, mert ezt a legnehezebb az egyetemi képzések során megszerezniük a diákoknak. Sok gyakornok érkezett hozzánk az elmúlt években, és azt láttam, hogy a szakirodalom megvan nekik, de még nem nagyon mentek úgy végig egy boltban, hogy például a kihelyezéseket figyeljék.

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– Szakmailag a kollégáimtól és a cég tulajdonosaitól. Emberileg pedig édesanyámtól.

Mivel motiválja a kollégáit, társait?

– A tiszta, egyenes kommunikáció híve vagyok, és szeretem, ha kölcsönösen adunk egymásnak visszajelzéseket. Az anyagi motiváció hosszabb távon nem elég, a munkakörülményekre és a karrierlehetőségre helyezzük a hangsúlyt. Emellett szeretek olyan inspiráló, barátságos hangulatot teremteni, ahol a humor fontos szerepet kap.

Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– A protokoll, a diplomácia világa régebben nagyon vonzott, de a jelenlegi szakmámban teljesen ki tudok teljesedni.

– Hogyan építi üzleti kapcsolatait?

– Hiszek abban, hogy az a jó üzlet, ahol mind a két fél megtalálja a számítását. Szeretek képzeletben átülni a partner helyére, és átgondolni, neki milyen érzései lehetnek a megállapodásunk kapcsán. Ha így is elégedett vagyok, akkor valószínűleg megegyezünk. A win-win szituációkban hiszek, természetesen a végletekig szem előtt tartva a saját érdekeinket.

Mire sajnálja az idejét?

– Nem szeretem a körülményes, hosszan elhúzódó megbeszéléseket.

Mivel lehet felbosszantani?

– Butasággal, agresszivitással, nagyképűséggel.

Milyen önkéntes munkát vállalna?

– Gyermekeken segítenék, és az utóbbi években a környezettudatos gondolkodás is előtérbe került az életemben, így ebben is szívesen veszek részt a szabadidőmben.

Mire nem sajnálja a pénzt?

– Inkább kire? A szeretteimre.

Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– Tenisz, kosárlabda, főzés.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2023-01-30 17:22:00
Január 26-án, a budapesti SYMBOL-ban adták át a Marketing Diamond Awards 2022-es elismeréseit. Idén ismét a Billingo Technologies Zrt. lett „Az Év Megbízója”, a Kreatív Vonalak Kft. pedig a tavalyi évhez hasonlóan „Az Év Ügynöksége” díjat nyerte el. „Az Év Marketingnagykövete” címet pedig a Pentacom ügynökség érdemelte ki a 29 tagú, meghatározó hazai hirdetőkből és ügynökségi szakemberekből álló zsűri szavazatai alapján.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2022. 11. 29., 23:30
epizód: 2022 / 12   |   hossz: 24:09
Étvágygerjesztő sikertörténetet tálalunk fel a vendéglátóiparból. Az encsi Anyukám mondta titkát elsősorban nem az olaszos hangulatban, hanem a hazai alapanyagokban, a család- és vendégszeretetben kereshetjük. Dudás Szabolcs, az étterem egyik vezetője arról is beszél, hogy miként lett a főzés szeretetéből, átgondolt stratégiával, üzleti vállalkozás. A sztori 1995-ben egy olaszországi pizzakóstolós utazással kezdődött, és ma már a kiváló helyeknek járó Bib Gourmand-díjnál tart.
A bérrendezés akkor észszerű, ha a vállalkozások megmaradnak és meg tudják tartani a munkahelyeket is – mondja Perlusz László. A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének főtitkára szerint a vállalkozások „jövőállóságát” nagyszabású állami programokkal lehetne biztosítani.
2022. 10. 11., 06:36
epizód: 2022 / 10   |   hossz: 21:36
A válság mélyülésével egyre nagyobb szükség lehet a KAVOSZ Zrt. által kínált Széchenyi Hitel MAX-ra, amely a mikro-, kis- és középvállalkozások számára, de még a kezdők előtt is nyitott opció – hangsúlyozta Krisán László. A KAVOSZ vezérigazgatójával tovább elemeztük a válságból kivezető európai, illetve magyarországi utakat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS