A cégek elsősorban a szóbeli kommunikáció fejlesztésére fordítanak energiát, pedig az írásos anyagok esetén hasonlóan fontos, hogy hatékonyan tájékoztassák az ügyfeleket. Új tréning segít azoknak, akik munkakörükből fakadóan sokat írnak – legyen az cikk, beszámoló, blogposzt, kreatív szöveg.
November 21-én indul Zsiga Henrik írástechnikai tréningje. Az előadó korábban több száz prózaírót képzett. A képzéseken azt tapasztalta, hogy az évek során egyre nagyobb számban jelennek meg a padokban olyan marketingszakemberek, cégvezetők, akik az íráskészségük fejlesztéséhez, insprirálódáshoz keresnek képzőt.
Az egyre fokozódó érdeklődés eredményeképp az előadó – más képző szakemberek segítségével – külön tematikát épített a céges környezetű írások alkotóinak.
A tréningen fejleszteni kívánja a résztvevők íráskészségét, amely nyomán azok magabiztosabban írnak, hatékonyabban kommunikálnak ügyfeleikkel, munkatársaikkal.
Hasonlóan hangsúlyos szerepet kap az inspiráció – a résztvevők új alkotó módszerhez jutnak, megismerik a tökéletes storytelling hátterét, a hatásgyakorlás eszközeit.
A résztvevőknek arra is lehetőségük van, hogy előzetesen beküldjék írásaikat, hogy az előadó azok elemzése után átadhassa mentori észrevételeit.
A tréninget minden évben kétszer rendezik meg – cégek, önkormányzatok számára a képző azonban lehetőséget biztosít a képzés kihelyezésére, illetve igény esetén profilhoz igazítja a tananyagot.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.