Ha szóban jó vagy, legyél írásban is hatékony!

2018. 11. 13., 15:15

A cégek elsősorban a szóbeli kommunikáció fejlesztésére fordítanak energiát, pedig az írásos anyagok esetén hasonlóan fontos, hogy hatékonyan tájékoztassák az ügyfeleket. Új tréning segít azoknak, akik munkakörükből fakadóan sokat írnak – legyen az cikk, beszámoló, blogposzt, kreatív szöveg.

November 21-én indul Zsiga Henrik írástechnikai tréningje. Az előadó korábban több száz prózaírót képzett. A képzéseken azt tapasztalta, hogy az évek során egyre nagyobb számban jelennek meg a padokban olyan marketingszakemberek, cégvezetők, akik az íráskészségük fejlesztéséhez, insprirálódáshoz keresnek képzőt.

Az egyre fokozódó érdeklődés eredményeképp az előadó – más képző szakemberek segítségével – külön tematikát épített a céges környezetű írások alkotóinak.

A tréningen fejleszteni kívánja a résztvevők íráskészségét, amely nyomán azok magabiztosabban írnak, hatékonyabban kommunikálnak ügyfeleikkel, munkatársaikkal.

Hasonlóan hangsúlyos szerepet kap az inspiráció – a résztvevők új alkotó módszerhez jutnak, megismerik a tökéletes storytelling hátterét, a hatásgyakorlás eszközeit.

A résztvevőknek arra is lehetőségük van, hogy előzetesen beküldjék írásaikat, hogy az előadó azok elemzése után átadhassa mentori észrevételeit.

A tréninget minden évben kétszer rendezik meg – cégek, önkormányzatok számára a képző azonban lehetőséget biztosít a képzés kihelyezésére, illetve igény esetén profilhoz igazítja a tananyagot.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS