Varga Gábor Zoltán új pozíciót tölt be a Café Communications-nél.
Januártól Varga Gábor Zoltán lett a Café Communications kreatív részlegének új operatív igazgatója – írja a Kreatív Online.
A cégnél korábban nem létező pozícióban Varga feladata lesz a kreatív ügynökségi csapatok összehangolt működésének biztosítása, valamint az ügynökség házon belüli és ügyfeleivel közös folyamatainak optimalizálása.
A szakember 2015-től dolgozik a Cafénál. Digital Business Directorként a The Coca-Cola Company, az OTP Bank, a Porsche Hungary, a Bonafarm Csoport és a Dealogic megbízásait is ő menedzselte.
Varga a Café előtt, 2007 és 2014 között egy holland-magyar Quince digitális ügynökségnél dolgozott, előbb Senior Account Managerként, majd üzletfejlesztési és ügyfélkapcsolati igazgatóként.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.