Varga Gábor Zoltán új pozíciót tölt be a Café Communications-nél.
Januártól Varga Gábor Zoltán lett a Café Communications kreatív részlegének új operatív igazgatója – írja a Kreatív Online.
A cégnél korábban nem létező pozícióban Varga feladata lesz a kreatív ügynökségi csapatok összehangolt működésének biztosítása, valamint az ügynökség házon belüli és ügyfeleivel közös folyamatainak optimalizálása.
A szakember 2015-től dolgozik a Cafénál. Digital Business Directorként a The Coca-Cola Company, az OTP Bank, a Porsche Hungary, a Bonafarm Csoport és a Dealogic megbízásait is ő menedzselte.
Varga a Café előtt, 2007 és 2014 között egy holland-magyar Quince digitális ügynökségnél dolgozott, előbb Senior Account Managerként, majd üzletfejlesztési és ügyfélkapcsolati igazgatóként.
A szervezők célja, hogy összehozzák a kenyér szerelmeseit, hogy kicserélhessék tapasztalataikat, hogy visszaemeljék a köztudatba az igazi kenyérsütés fogalmát, készítésének változatait, eredeti ízeit.
Az Európai Unión belül francia vezetéssel, tizenkét ország részvételével nukleáris koalíció alakult, amely Brüsszelben ülésezett az energiaminiszterek tanácsának ülését megelőzően.