2019. december 1-től Nád-Kántor Marianna tölti be a Cofidis Magyarországi Fióktelepének Márka-, és marketingkommunkációs vezetői pozícióját. Főbb szakterülete a márka- és arculatépítés, valamint a stratégiatervezés.
Nád-Kántor Marianna közel húsz éves szakmai tapasztalattal rendelkezik a kommunikációs szakmában, ebből több, mint tíz évet vezetői pozíciókban töltött.
A Vodafone-nál PR és vállalati kommunikációs területen kezdte a pályafutását, majd a Budapest Banknál a Marketingkommunikáció mellett a márkaépítéssel foglalkozott, később pedig a Sberbank Marketing, PR és Digitális osztályát irányította.
Pályafutása alatt olyan ismert projektekhez fűződött a neve, mint a Vodafone magyarországi márkabevezetése, a Budapest Bank ikonikus Köszönjük, Emese márkaplatformjának bevezetése vagy a Sberbank újrapozícionálási kampánya.
A Cofidis-hez való csatlakozása előtt a Brightly integrált kommunikációs ügynökségnél dolgozott Stratégiai Igazgatóként, illetve szabadúszó tanácsadóként tevékenykedett vállalati és személyes márkaépítés területén.
Ruprecht Lászlóval, a Stílusos Vidéki Éttermiség elnökével beszélgettünk egyebek között arról, miért érdemes ellátogatni szeptember 14-15-én Tatára, a SVÉT legnagyobb rendezvényére.
Instabilnak minősítette a zaporizzsjai atomerőműnél kialakult helyzetet Rafael Grossi, a Nemzetközi Atomenergia Ügynökség főigazgatója, miután szeptember 4-én felkereste a létesítményt, ugyanakkor kifejezte reményét, hogy előrelépés történik az erőmű biztonságának szavatolása terén.