2019. december 1-től Nád-Kántor Marianna tölti be a Cofidis Magyarországi Fióktelepének Márka-, és marketingkommunkációs vezetői pozícióját. Főbb szakterülete a márka- és arculatépítés, valamint a stratégiatervezés.
Nád-Kántor Marianna közel húsz éves szakmai tapasztalattal rendelkezik a kommunikációs szakmában, ebből több, mint tíz évet vezetői pozíciókban töltött.
A Vodafone-nál PR és vállalati kommunikációs területen kezdte a pályafutását, majd a Budapest Banknál a Marketingkommunikáció mellett a márkaépítéssel foglalkozott, később pedig a Sberbank Marketing, PR és Digitális osztályát irányította.
Pályafutása alatt olyan ismert projektekhez fűződött a neve, mint a Vodafone magyarországi márkabevezetése, a Budapest Bank ikonikus Köszönjük, Emese márkaplatformjának bevezetése vagy a Sberbank újrapozícionálási kampánya.
A Cofidis-hez való csatlakozása előtt a Brightly integrált kommunikációs ügynökségnél dolgozott Stratégiai Igazgatóként, illetve szabadúszó tanácsadóként tevékenykedett vállalati és személyes márkaépítés területén.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.