Sásdi Helga: Meg kell tanulni reaktívból proaktívnak lenni

Sásdi Helga: Meg kell tanulni reaktívból proaktívnak lenni
Szerdahelyi Csaba  |  2022. 03. 04., 09:02

Szeretnénk még több tanulási lehetőséget biztosítani és saját magunkat is fejleszteni, úgyhogy idén a stúdiónk tökéletesítésén is dolgozunk – mondta az Üzletemnek Sásdi Helga, a Publicis Groupe Hungary CEO-ja.

CÉGES LEGEK sorozatunk 22. cikkében a Publicis Groupe Hungary legjeit Sásdi Helgaa vállalkozás CEO-ja osztja meg az olvasóval.

Az előző év LEGNAGYOBB tanulsága:

A Covid-járvány és az átalakult munkaviszonyok ellenére kell egy fizikai hely, ami összehozza a kollégákat. Mi pont a pandémia közepén költöztünk be a vadiúj belvárosi Publicis House-ba, aminek nagyon fontos összetartó ereje volt.

Az idei év LEGFONTOSABB célkitűzése:

A Le Pont-tal a Publicis Groupe cseh, lengyel és magyar kompetenciaközpontjait egyesítettük, az itt dolgozó 600 fős csapattal kell megtalálnunk azt a közös gondolkodást, amivel a fogyasztók folyamatosan változó igényeihez igazodva kínálhatunk teljeskörű „end to end” digitális megoldásokat ügyfeleinknek.

A vállalkozás eddigi LEGNAGYOBB dobása:

A Publicis House-ba költözés. Még a járványhelyzet előtt kezdtük el tervezni az új irodánkat, aztán beütött a Covid, de végigvittük a folyamatot, és a vírushelyzettől függetlenül lett pont egy olyan irodánk, ami mind az elképzeléseinknek, mind a megváltozott munkafeltételeknek tökéletesen megfelel. Szeretnénk még több tanulási lehetőséget biztosítani az épületben és saját magunkat is fejleszteni, úgyhogy az idei évben a stúdiónk tökéletesítésén is dolgozunk.

A LEGBOSSZANTÓBB pillanat a történetükben:

Valóban vannak bosszantó dolgok, de ezekből folyamatosan tanulunk. Ha egy konkrétumot kell választanom, akkor a tavaly őszi globális Coca-Cola tender elvesztését nehezen éltük meg, mert rengeteg energiát és kreativitást fektettünk a munkába lokális szinten is.

A vállalkozás életében a LEGDRASZTIKUSABB váltás/változtatás:

A hat különböző ügynökségünk (Leo Burnett, Publicis, Saatchi & Saatchi, Starcom, Performics, Zenith) egyesítése és egy tető alá hozása egy tökéletes poszt covid irodába, majd ezek becsatornázása a Le Pont-on keresztül egy nagy nemzetközi ökoszisztémába.

A LEGHATÉKONYABB működéshez szükséges új feladatok:

Kettős változáson megyünk keresztül. Egyfelől a Le Pont miatt egy új nemzetközi struktúrának a működését kell kiépítenünk, másfelől az új stakeholdereink és folyamataink meghonosítása és a hazai gyakorlatokkal való ötvözése most a legfontosabb feladatunk, ilyen például az agilis kreativitás módszertana is.

Az eddigi LEGDRÁGÁBB beruházásuk:

A budapesti Irányi utca 17.-ben található irodánk, a Publicis House.

Erre kellene a jövőben a LEGTÖBBET költeni:

Emberekre, emberekre és emberekre! Hogy minél több szakembert tudjunk kinevelni minél jobb anyagi és munkakörülmények között.

A LEGERŐSEBB konkurenst így lehet legyőzni:

Szerintem nem célravezető legyőzni a konkurenseket. Közösen kell építeni a piacot, közös szabályozások és befektetések kellenek ahhoz, hogy nőjön a kreatív iparág. Mindenkinek az a legelőnyösebb, ha összedolgoznak a legnagyobb iparági szereplők, így lehet gyorsan és egységesen reagálni a világban történő változásokra.

Ma ezzel a LEGBONYULTABB megbirkózni az üzleti életben:

A különböző piacok komplexitásával és a folyamatos változásokkal és kiszámíthatatlansággal. Minden összefügg mindennel, az olajár emelkedése például az ügyfelünk költéseire is negatív hatással lehet. A gyors változásokra azonnali reakciókat kell adni, meg kell tanulni reaktívból proaktívnak lenni.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-03-05 09:10:00
2023. IV. negyedévben a GDP volumene a nyers adatok szerint nem változott, a szezonálisan és naptárhatással kiigazított és kiegyensúlyozott adatok szerint 0,5 százalékkal meghaladta az előző év azonos időszakit – jelentette a KSH. A statisztikai hivatal közzétette a részletes IV. negyedévi, illetve a 2023 egészére vonatkozó adatokat is.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.
2024. 02. 03., 21:30
epizód: 2024 / 3   |   hossz: 19:22
A Magyar Munkaerő-kölcsönzők Országos Szövetségének elnökével azt elemezzük a BizniszPlusz aktuális epizódjában, hogy hogyan alakíthatja át a toborzási folyamatokat és általában a HR munka világát a mesterséges intelligencia. A szakemberrel megnéztük azt is, milyen szakmai készségek ívelnek fel az AI korszakban, és ennek milyen lenyomatai lesznek érzékelhetők a következő években, sőt, már 2024-ben is. A magyar gazdaságban megjelent külföldi munkavállalók által elindított munkaerőpiaci trendek, valamint a változó minimálbér és bérminimum hatásai szintén szóba kerültek a beszélgetésben. Utóbbiakról kiderült mekkora terhet rónak a magyar vállalkozásokra, és ennek milyen mögöttes okai vannak, a munkaerő termelékenységének alakulásától a tapasztalt kollégák megtartásáért indult küzdelemig.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS