Szeretnénk még több tanulási lehetőséget biztosítani és saját magunkat is fejleszteni, úgyhogy idén a stúdiónk tökéletesítésén is dolgozunk – mondta az Üzletemnek Sásdi Helga, a Publicis Groupe Hungary CEO-ja.
CÉGES LEGEK sorozatunk 22. cikkében a Publicis Groupe Hungary legjeit Sásdi Helga, a vállalkozás CEO-ja osztja meg az olvasóval.
Az előző év LEGNAGYOBB tanulsága:
A Covid-járvány és az átalakult munkaviszonyok ellenére kell egy fizikai hely, ami összehozza a kollégákat. Mi pont a pandémia közepén költöztünk be a vadiúj belvárosi Publicis House-ba, aminek nagyon fontos összetartó ereje volt.
Az idei év LEGFONTOSABB célkitűzése:
A Le Pont-tal a Publicis Groupe cseh, lengyel és magyar kompetenciaközpontjait egyesítettük, az itt dolgozó 600 fős csapattal kell megtalálnunk azt a közös gondolkodást, amivel a fogyasztók folyamatosan változó igényeihez igazodva kínálhatunk teljeskörű „end to end” digitális megoldásokat ügyfeleinknek.
A vállalkozás eddigi LEGNAGYOBB dobása:
A Publicis House-ba költözés. Még a járványhelyzet előtt kezdtük el tervezni az új irodánkat, aztán beütött a Covid, de végigvittük a folyamatot, és a vírushelyzettől függetlenül lett pont egy olyan irodánk, ami mind az elképzeléseinknek, mind a megváltozott munkafeltételeknek tökéletesen megfelel. Szeretnénk még több tanulási lehetőséget biztosítani az épületben és saját magunkat is fejleszteni, úgyhogy az idei évben a stúdiónk tökéletesítésén is dolgozunk.
A LEGBOSSZANTÓBB pillanat a történetükben:
Valóban vannak bosszantó dolgok, de ezekből folyamatosan tanulunk. Ha egy konkrétumot kell választanom, akkor a tavaly őszi globális Coca-Cola tender elvesztését nehezen éltük meg, mert rengeteg energiát és kreativitást fektettünk a munkába lokális szinten is.
A vállalkozás életében a LEGDRASZTIKUSABB váltás/változtatás:
A hat különböző ügynökségünk (Leo Burnett, Publicis, Saatchi & Saatchi, Starcom, Performics, Zenith) egyesítése és egy tető alá hozása egy tökéletes poszt covid irodába, majd ezek becsatornázása a Le Pont-on keresztül egy nagy nemzetközi ökoszisztémába.
A LEGHATÉKONYABB működéshez szükséges új feladatok:
Kettős változáson megyünk keresztül. Egyfelől a Le Pont miatt egy új nemzetközi struktúrának a működését kell kiépítenünk, másfelől az új stakeholdereink és folyamataink meghonosítása és a hazai gyakorlatokkal való ötvözése most a legfontosabb feladatunk, ilyen például az agilis kreativitás módszertana is.
Az eddigi LEGDRÁGÁBB beruházásuk:
A budapesti Irányi utca 17.-ben található irodánk, a Publicis House.
Erre kellene a jövőben a LEGTÖBBET költeni:
Emberekre, emberekre és emberekre! Hogy minél több szakembert tudjunk kinevelni minél jobb anyagi és munkakörülmények között.
A LEGERŐSEBB konkurenst így lehet legyőzni:
Szerintem nem célravezető legyőzni a konkurenseket. Közösen kell építeni a piacot, közös szabályozások és befektetések kellenek ahhoz, hogy nőjön a kreatív iparág. Mindenkinek az a legelőnyösebb, ha összedolgoznak a legnagyobb iparági szereplők, így lehet gyorsan és egységesen reagálni a világban történő változásokra.
Ma ezzel a LEGBONYULTABB megbirkózni az üzleti életben:
A különböző piacok komplexitásával és a folyamatos változásokkal és kiszámíthatatlansággal. Minden összefügg mindennel, az olajár emelkedése például az ügyfelünk költéseire is negatív hatással lehet. A gyors változásokra azonnali reakciókat kell adni, meg kell tanulni reaktívból proaktívnak lenni.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.