Sásdi Helga: Meg kell tanulni reaktívból proaktívnak lenni

Sásdi Helga: Meg kell tanulni reaktívból proaktívnak lenni
Szerdahelyi Csaba  |  2022. 03. 04., 09:02

Szeretnénk még több tanulási lehetőséget biztosítani és saját magunkat is fejleszteni, úgyhogy idén a stúdiónk tökéletesítésén is dolgozunk – mondta az Üzletemnek Sásdi Helga, a Publicis Groupe Hungary CEO-ja.

CÉGES LEGEK sorozatunk 22. cikkében a Publicis Groupe Hungary legjeit Sásdi Helgaa vállalkozás CEO-ja osztja meg az olvasóval.

Az előző év LEGNAGYOBB tanulsága:

A Covid-járvány és az átalakult munkaviszonyok ellenére kell egy fizikai hely, ami összehozza a kollégákat. Mi pont a pandémia közepén költöztünk be a vadiúj belvárosi Publicis House-ba, aminek nagyon fontos összetartó ereje volt.

Az idei év LEGFONTOSABB célkitűzése:

A Le Pont-tal a Publicis Groupe cseh, lengyel és magyar kompetenciaközpontjait egyesítettük, az itt dolgozó 600 fős csapattal kell megtalálnunk azt a közös gondolkodást, amivel a fogyasztók folyamatosan változó igényeihez igazodva kínálhatunk teljeskörű „end to end” digitális megoldásokat ügyfeleinknek.

A vállalkozás eddigi LEGNAGYOBB dobása:

A Publicis House-ba költözés. Még a járványhelyzet előtt kezdtük el tervezni az új irodánkat, aztán beütött a Covid, de végigvittük a folyamatot, és a vírushelyzettől függetlenül lett pont egy olyan irodánk, ami mind az elképzeléseinknek, mind a megváltozott munkafeltételeknek tökéletesen megfelel. Szeretnénk még több tanulási lehetőséget biztosítani az épületben és saját magunkat is fejleszteni, úgyhogy az idei évben a stúdiónk tökéletesítésén is dolgozunk.

A LEGBOSSZANTÓBB pillanat a történetükben:

Valóban vannak bosszantó dolgok, de ezekből folyamatosan tanulunk. Ha egy konkrétumot kell választanom, akkor a tavaly őszi globális Coca-Cola tender elvesztését nehezen éltük meg, mert rengeteg energiát és kreativitást fektettünk a munkába lokális szinten is.

A vállalkozás életében a LEGDRASZTIKUSABB váltás/változtatás:

A hat különböző ügynökségünk (Leo Burnett, Publicis, Saatchi & Saatchi, Starcom, Performics, Zenith) egyesítése és egy tető alá hozása egy tökéletes poszt covid irodába, majd ezek becsatornázása a Le Pont-on keresztül egy nagy nemzetközi ökoszisztémába.

A LEGHATÉKONYABB működéshez szükséges új feladatok:

Kettős változáson megyünk keresztül. Egyfelől a Le Pont miatt egy új nemzetközi struktúrának a működését kell kiépítenünk, másfelől az új stakeholdereink és folyamataink meghonosítása és a hazai gyakorlatokkal való ötvözése most a legfontosabb feladatunk, ilyen például az agilis kreativitás módszertana is.

Az eddigi LEGDRÁGÁBB beruházásuk:

A budapesti Irányi utca 17.-ben található irodánk, a Publicis House.

Erre kellene a jövőben a LEGTÖBBET költeni:

Emberekre, emberekre és emberekre! Hogy minél több szakembert tudjunk kinevelni minél jobb anyagi és munkakörülmények között.

A LEGERŐSEBB konkurenst így lehet legyőzni:

Szerintem nem célravezető legyőzni a konkurenseket. Közösen kell építeni a piacot, közös szabályozások és befektetések kellenek ahhoz, hogy nőjön a kreatív iparág. Mindenkinek az a legelőnyösebb, ha összedolgoznak a legnagyobb iparági szereplők, így lehet gyorsan és egységesen reagálni a világban történő változásokra.

Ma ezzel a LEGBONYULTABB megbirkózni az üzleti életben:

A különböző piacok komplexitásával és a folyamatos változásokkal és kiszámíthatatlansággal. Minden összefügg mindennel, az olajár emelkedése például az ügyfelünk költéseire is negatív hatással lehet. A gyors változásokra azonnali reakciókat kell adni, meg kell tanulni reaktívból proaktívnak lenni.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-06-22 12:30:59
Ahhoz, hogy a nyári sörünk igazán frissítő legyen, a komló adta aromák elengedhetetlenek. Ez a növény azonban nem csak a kedvenc alkoholos italunk fűszere – ennél sokkal izgalmasabb.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 06. 17., 22:50
epizód: 2024 / 12   |   hossz: 24:28
Minden nyári szünetben diákok tízezrei jelennek meg a munkaerőpiacon, hogy pénzt gyűjtsenek és szakmai tapasztalatokat szerezzenek. A 25 év alattiak számára elérhető szja-kedvezmény révén sokan mentesülnek az adófizetés alól, ám a foglalkoztatás jogviszonya eltérő adózási kötelezettségeket róhat rájuk, amiből baj lehet, ha nem figyelnek rá. Horváthné Szabó Beáta, a Moore Hungary adótanácsadó szakértője nemcsak ezeket a szabályokat veszi sorra, de bemutatja az iskolaszövetkezeten keresztüli foglalkoztatás, valamint a külföldön tanuló vagy külföldi diákok hazai munkavégzésének kritériumait is.
A hazai utasbiztosítási piac egyik legalapvetőbb problémáinak egyike az, hogy az ügyfelek még mindig túl sokat akarnak spórolni rajta, holott a nyaralás költségének csak elhanyagolható töredékét teszi ki – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor jelezte: a legolcsóbb és az 1–2 ezer forinttal többért kötött prémium biztosítás szolgáltatásai között óriási különbség tátong, és erre az utolsó pillanatban – mert bizony akkor kötjük – már nem biztos, hogy felfigyelünk.
Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS