Balázs Katát nevezték ki az UNICEF Magyarország kommunikációs vezetőjének

2021. 01. 18., 19:00

Balázs Kata személyében új szakember felel az UNICEF Magyarország kommunikációs tevékenységéért. Az osztályvezető felügyeli a magyar és a nemzetközi programok, valamint az adománygyűjtő és edukációs kampányok kommunikációját, a tartalomgyártást, a szervezet sajtószerepléseit, a saját digitális csatornák működését, valamint a marketingkommunikációs feladatok ellátását.

Balázs Kata széleskörű tapasztalattal érkezett az UNICEF Magyarországhoz, egykori újságíróként, szerkesztőként jártas a média világában, dolgozott diplomáciai pályán, nemzetközi oktatási területen és több ágazatban projektmenedzserként is. A négy nyelven beszélő szakember hónapokon át önkéntesként támogatta az UNICEF Magyarország munkáját mielőtt elnyerte az osztályvezetői kinevezést. 

Az UNICEF Magyarország 2020 őszétől szervezte át a kommunikációs osztály működését. Rubin Kata, aki 2018 tavaszától töltötte be a kommunikációs igazgatói pozíciót, egyéb elfoglaltságai miatt szeptemberben lemondott posztjáról, azonban tanácsadóként a jövőben is segíti a szervezet munkáját.

A vele egy időben érkezett Kordos Szabolcs tanácsadó szintén más formában támogatja a továbbiakban a kommunikációs osztályt, új ügynökségével, az Astoria Com Agency-vel dolgozik tovább a szervezet. Antal Lilla változatlanul állandó munkatársként erősíti a csapatot.

„Egy álom vált valóra azzal, hogy az UNICEF Magyarország színeiben, egy elhivatott csapat tagjaként, igazán jó ügyekért dolgozhatom. A feladat összetett, a motiváció adott, eddig is számos szép eredményt értünk el együtt és hiszek benne, hogy még sokat tehetünk a legnehezebb helyzetben lévő gyerekekért” – mondta Balázs Kata.

„Hosszú kiválasztási folyamat végén kértük fel Katát a pozíció betöltésére, külön öröm, hogy egy olyan szakembert választhattunk, aki önkéntesként már bizonyította elkötelezettségét a gyerekek ügye iránt. Minden válság a legvédtelenebb embereket sújtja leginkább, így van ez a koronavírus esetében is. Az amúgy is nehéz helyzetben lévő gyerekek a pandémia láthatatlan áldozatai, az ő támogatásuk kiemelt feladatunk idehaza és a világon egyaránt. Fontos, hogy az eddigi munkában részt vállaló szakemberektől sem búcsúzunk, hiszen mindannyian hozzáteszik tudásukat a jövőbeli munkához” – mondta Mészáros Antónia, az UNICEF Magyarország ügyvezető igazgatója.

Az UNICEF a világ 190 országában dolgozik a gyerekekért. 2021-ben a szervezet 6 millió alultáplált gyerek megsegítését tűzte ki céljául, 27 millió gyereket kíván beoltani kanyaró ellen, 45 millió embert lát el tiszta vízzel és 93 millió gyerek oktatásáról gondoskodik, valamint aktív szerepet vállal a koronavírus elleni vakcinák disztribúciójában.

Az UNICEF Magyarország az UNICEF gyermekvédelmi céljaira gyűjt adományokat Magyarországon. A szervezet magyarországi céges- és magánadományokból több helyi programot üzemeltet, amelyek keretében hátrányos helyzetű gyerekeket és nehéz sorsú fiatalokat támogat, harcol a gyermekbántalmazás minden formája és a gyermekkereskedelem ellen, valamint kiemelt segítséget nyújt a legvédtelenebb gyerekeknek és az értük dolgozó felnőtteknek a válság idején.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!
Ha lemaradt volna erről:

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A hazai utasbiztosítási piac egyik legalapvetőbb problémáinak egyike az, hogy az ügyfelek még mindig túl sokat akarnak spórolni rajta, holott a nyaralás költségének csak elhanyagolható töredékét teszi ki – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor jelezte: a legolcsóbb és az 1–2 ezer forinttal többért kötött prémium biztosítás szolgáltatásai között óriási különbség tátong, és erre az utolsó pillanatban – mert bizony akkor kötjük – már nem biztos, hogy felfigyelünk.
Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS