Csatlakozott az UNESCO kezdeményezéséhez az MPRSZ

2021. 03. 14., 15:00

A legnagyobb nemzetközi PR Szövetségek után az MPRSZ is letette névjegyét az UNESCO egészségesebb, életképesebb, jobb világra vonatkozó nemzetközi nyilatkozata mellett.

Az MPRSZ – több nemzetközi szakmai szervezethez hasonlóan – szintén csatlakozik az UNESCO egészségesebb, életképesebb, jobb világra vonatkozó nyilatkozatának aláíróinak táborába.

A nyilatkozatot az Orbicom, az UNESCO kommunikációs tagozatának nemzetközi hálózata készítette el a Covid-19 járvány okozta válságra reflektálva. Ebben bizonyos kötelezettségvállalásokat követel meg a kommunikációs szakemberektől annak érdekében, hogy szakértelmüket fordítsák a társadalom javára.

Oumar Kane, az UNESCO Orbicom hálózatának főtitkára a nyilatkozat kapcsán elmondta: „A világjárvány leküzdéséhez a lehető legszélesebb globális szolidaritásra van szükség. Meggyőződésünk, hogy a kommunikáció iránt elkötelezett szervezetek fontos szerepet játszanak a jelenlegi válság megoldásában.”

A nyilatkozat az aláíróit arra kötelezi, hogy a kommunikáció terén teljes mértékben törekedjenek a transzparenciára, az őszinteségre. Valamint vállaljanak aktív szerepet a fenntartható jövőre való áttérésben és a felelős kommunikációban, információmegosztásban is. 

„A nyilatkozatban foglalt kötelezettségvállalások fontos elemei a jövőnk alakításának, amiben a kommunikáció szereplők felelőssége elvitathatatlan. Több más nemzetközi partnerszervezetünk után az MPRSZ vezetése is úgy döntött, hogy csatlakozunk a kezdeményezéshez. A szövetségünk éppen 30 éves, az idei szlogenje 2021 – a párbeszéd éve – ezért írjuk alá mi is a nyilatkozatot” – mondta Sztaniszláv András az MPRSZ elnöke.

„A 2020-as évben a PR szakemberek már bizonyították, hogy milyen nagymértékű erőfeszítésekre képesek, éppen ezért fontos, hogy tanuljunk a kialakult helyzetből és egy etikusabb és fenntarthatóbb világ felé fordítsunk a kommunikációs szakmát” – mondta az elnök.

nyilatkozatot támogató szervezetek csoportjához való csatlakozással az MPRSZ bizonyítja a globális szolidaritás iránti elkötelezettségét.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS