A két régi mellé két új ügynökséget választott ki tenderen a Dreher.
Komplex, vállalati, márka- és CSR-kommunikációra, valamint employer brandingre írt ki tendert a Dreher Sörgyárak. A feladatokat végül négy pr-ügynökség között osztotta szét. Közülük kettő új partnere a Drehernek – írja a Kreatív Online.
A sörgyár a Noguchi Porter Novellit bízta meg a vállalati kommunikációval és a Dreher márkacsoport, valamint az Asahi márka pr-feladataira. (A Dreher Sörgyárak tulajdonosa a japán Asahi.)
A Next9 Communications felel a Pilsner Urquell, a Kozel, a Peroni, a Meantime sörök, valamint a magyar Kőbányai kommunikációjáért.
A felelős alkoholfogyasztás jegyében folyó Ésszel iszom programért továbbra is a Starski felel, az employer brandingért pedig változatlanul az Impact Works.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.