A két régi mellé két új ügynökséget választott ki tenderen a Dreher.
Komplex, vállalati, márka- és CSR-kommunikációra, valamint employer brandingre írt ki tendert a Dreher Sörgyárak. A feladatokat végül négy pr-ügynökség között osztotta szét. Közülük kettő új partnere a Drehernek – írja a Kreatív Online.
A sörgyár a Noguchi Porter Novellit bízta meg a vállalati kommunikációval és a Dreher márkacsoport, valamint az Asahi márka pr-feladataira. (A Dreher Sörgyárak tulajdonosa a japán Asahi.)
A Next9 Communications felel a Pilsner Urquell, a Kozel, a Peroni, a Meantime sörök, valamint a magyar Kőbányai kommunikációjáért.
A felelős alkoholfogyasztás jegyében folyó Ésszel iszom programért továbbra is a Starski felel, az employer brandingért pedig változatlanul az Impact Works.
Szolnoki gyárának kapacitásbővítése és a Gyármentő Program támogatásával egy biomassza-erőmű megépítése mellett döntött a Drenik. A 10 éve Magyarországon működő szerb higiéniai alappapír és késztermék gyártó vállalat befektetései megközelítik a 110 millió eurós összértéket, amellyel 55 új munkahely jön létre.
Orbán Viktor washingtoni sajtótájékoztatóján bejelentette: az amerikai szankciós akadályokat átadtuk a múltnak.