Új könyv segíti a cégek online kommunikációját

2021. 01. 28., 17:30

A koronavírus-járvány miatt felfordult világ stratégiai problémáira ad átfogó kommunikációs programot egy, a közelmúltban megjelent többszerzős kötet. A Névjegykártya 2.0 egy interaktív könyv, amely jegyzetelési, a szakértőkkel való együtt gondolkodási és ötletelési lehetőségeket is kínál az olvasó számára. Langmár Zsuzsanna, aki társszerzőként többek között a Google Cégemhez tartozó, egyszerű és érthető használati utasítást kínál, arról beszélt: az utolsó utáni pillanat a mostani, hogy egy cég erőteljes online megjelenést alakítson ki.

2020 óriási változásokat hozott az üzleti életben, számtalan szektor ellehetetlenült a koronavírus-járvány miatt bevezetett intézkedések következtében, a vállalkozások zöme pedig az internetre menekült, mert ott nem lehet korlátozni őket sem a nyitvatartási idők tekintetében, sem egyéb szabályozásokkal.

Aki tíz éve halogatta, hogy a weblapját megújítsa, a webshopját elindítsa vagy erőteljesebbé tegye a közösségi médiában való megjelenését, kénytelen volt lépni. Ugyanakkor sokan nem tudták, mit és hogyan kell pontosan csinálniuk a kedvező megítélés kialakításához.

A Langmár Kommunikáció kiadásában megjelent Névjegykártya 2.0 című könyv megoldást nyújt minden olyan cégvezető és vállalkozó számára, aki mind az interneten, mind a való világban népszerűbb, meggyőzőbb és sikeresebb akar lenni.

Az offline tapasztalat nem garantál online sikert

Langmár Zsuzsanna, a könyv társszerzője elmondta, hogy az utóbbi hónapokban több olyan új ügyfelük is volt, akik 20-30 éves tapasztalattal rendelkeznek, nagyon otthonosan mozognak az offline világban és évről évre egyre nagyobb profitot termelnek. Ugyanakkor az online-ra való átállás őket is új kihívás elé állította, ezért szakértői segítségre volt szükségük a piac lekövetése érdekében.

(Az Üzletem Langmár Zsuzsannával korábban készített interjúját IDE KATTINTVA olvashatja.)

„Nagyon sok cég azért veszített ügyfeleket, mert nem kommunikálta megfelelően, mikor van nyitva, milyen vásárlókat, partnereket érintő változások történtek a járvány miatt a vállalat hétköznapjaiban. Több tucatnyi kommunikációs csatorna van, ezeket meg kell tanulni használni, ehhez nyújt hatalmas segítséget a Névjegykártya 2.0” – magyarázta a szakember.

Példaként említette, hogy a Google Cégem egyre fontosabbá vált, hiszen rengeteg olyan keresés van, amikor az emberek lokálisan, a közelben akarnak az adott problémára megoldást találni. Egy fodrászat, egy kutyakozmetika esetében nem mindegy, hogy öt percet autózunk vagy másfél órát ülünk a dugóban, mire odaérünk. Ugyan felmérések szerint a vállalkozók több mint fele használja a felületet, elenyésző részük teszi ezt hatékonyan. 

„Bármikor jöhet egy fiatal, aki hirdet a közösségi médiában, jól használja a Google Cégemet, és rendkívül gyorsan el tudja venni az ügyfeleket még egy nagy múlttal rendelkező cégtől is. Ez az utolsó pillanat, hogy intenzív online jelenlétbe kezdjenek a vállalatok, de egyáltalán nem mindegy, miként teszik ezt. A szerény kötetcím csupán a névjegyre utal, valójában azonban egy teljes kommunikációs programot kap az olvasó a könyvben, amit csak követni kell ahhoz, hogy több ügyfelet, cégvezető barátot, stratégiai partnert szerezzen és növelje a befolyását az üzleti életben” – tette hozzá.

Rendhagyó könyv szakértőktől

Langmár Zsuzsanna elmondta, hogy neki és kollégáinak is szenvedélye az üzleti kommunikáció.

Ő a hagyományos névjegykártya gyakorlati oldalaival és a Google Cégem működésével ismertet meg, Magdó Emil a vállalati brandépítés fortélyait leplezi le, Szakács Paul a vizuális kommunikáció legjobban működő titkait osztja meg, Juhász Attila pedig arról ír, miként szövetkezhetünk más cégvezetőkkel úgy, hogy kölcsönösen támogassuk egymást és nyertes-nyertes együttműködéseket hozzunk létre.

Az interaktív könyv rendhagyó módon jegyzetelési, szakértőkkel való együtt gondolkodási és ötletelési lehetőségeket is kínál. Túlzás nélkül állítható tehát a kötetről, hogy egyetlen korszerűen megjelenni akaró cégvezető, vállalkozó polcáról sem hiányozhat. A könyv már megrendelhető a langmar.hu webshopjában.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 02. 14., 13:10
Ha esetleg megtorpanunk egy-egy projekt kapcsán, általában humorral próbálunk felülemelkedni a problémákon, a jó hangulat mindig átlendít a nehézségeken – mondta az Üzletemnek Rázga-Ilyés Noémi, a CheckINN innovációs programigazgatója.
2024-03-02 15:10:41
Ugyanazon elbírálás alá esik a bányászat, a kereskedelem, a fogadás, a befektetés, valamint az ellenértékként történő szerzés is.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.
2024. 02. 03., 21:30
epizód: 2024 / 3   |   hossz: 19:22
A Magyar Munkaerő-kölcsönzők Országos Szövetségének elnökével azt elemezzük a BizniszPlusz aktuális epizódjában, hogy hogyan alakíthatja át a toborzási folyamatokat és általában a HR munka világát a mesterséges intelligencia. A szakemberrel megnéztük azt is, milyen szakmai készségek ívelnek fel az AI korszakban, és ennek milyen lenyomatai lesznek érzékelhetők a következő években, sőt, már 2024-ben is. A magyar gazdaságban megjelent külföldi munkavállalók által elindított munkaerőpiaci trendek, valamint a változó minimálbér és bérminimum hatásai szintén szóba kerültek a beszélgetésben. Utóbbiakról kiderült mekkora terhet rónak a magyar vállalkozásokra, és ennek milyen mögöttes okai vannak, a munkaerő termelékenységének alakulásától a tapasztalt kollégák megtartásáért indult küzdelemig.
Soha még ilyen magas összeggel – egy kártyára vetítve több, mint 130 ezer forinttal – nem tartoztak a hazai hitelkártya-tulajdonosok, mint 2023-ban. Úgyhogy erről beszélni kell – pláne az elmúlt 10 év tapasztalataival összehasonlítva. A BiztosDöntés.hu alapítója szerint a tartozások átlagos összege túl magas, ami leginkább annak tudható be, hogy nem egészséges irányba tolódtak el az adósságaink. Mire jó valójában egy hitelkártya, és milyen kisebb szemléletváltással kerülhető el, hogy túl magas tartozásokat halmozzunk fel? Tudd meg a válaszokat a tudatosabb gazdálkodáshoz Gergely Péter pénzügyi szakértőtől!

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS