Új kommunikációs és marketing igazgató a Danubius Hotelsnél

2022. 10. 12., 19:19

Fabriczki Petrát kommunikációs igazgatónak nevezték ki, míg Semperger Judit marketing igazgató területei a közelmúltban kibővültek az online és hálózati marketing feladatokkal.

Átalakult a Danubius Hotels kommunikációs és marketing osztálya. Liptai Judit Központi értékesítési és marketing igazgató, a szállodavállalat felsővezetésének tagja a hozzá tartozó területek élére az elmúlt időszakban új vezetőket nevezett ki, akik közvetlen irányítása alá tartoznak. Gál Judit, korábbi kommunikációs igazgató október elsejével közös megegyezéssel távozott a vállalattól.

Fabriczki Petra, aki korábban kommunikációs menedzserként dolgozott, 2022. október elsejétől kommunikációs igazgatóként folytatja pályafutását. A szakember felel a Danubius Hotels külső- és belső kommunikációjáért, a szállodalánc márkaépítéséért és reputációmenedzsmentjéért. Hozzá tartozik a sajtó és média-megjelenések szervezése, a médiaplatformok használata, valamint a toborzás és munkaerő megtartás támogatása.

Fabriczki Petra 2004 óta dolgozik a Danubius Hotelsnél. A Budapesti Gazdasági Egyetem idegenforgalmi közgazdász szakán végzett, majd a Budapesti Metropolitan Egyetem PR-kommunikáció szakán folytatta tanulmányait. A Hilton Budapest csapatában több mint 10 évig az üzemeltetési területen töltött be különböző pozíciókat, majd a szálloda PR menedzserként támogatta a Hilton márkaépítését. Részt vett a szálloda több mint négy évig tartó teljes felújításának és bővítésének kommunikációjában, a megújult Hilton Budapest piaci megerősítésében. Fabriczki Petra az elmúlt két évben a Danubius Hotels központi kommunikációs osztályán dolgozott kommunikációs menedzserként.

A szállodavállalat marketing területét továbbra is Semperger Judit marketing igazgató irányítja. Feladatai közé tartozik a szállodalánc marketing és márka stratégiájának tervezése és vezetése, az értékesítés támogatása, az online marketing, a törzsvendégprogram és a kampányok felügyelete, valamint a szállodai marketing tevékenység irányítása. Semperger Judit korábban is a szállodalánc marketing tevékenységért felelt, a közelmúltban területei kibővültek az online és hálózati marketing feladatokkal. A szakember a Budapesti Corvinus Egyetem marketing-vállalatértékelés szakán végzett. 2008 óta dolgozik a Danubius Hotelsnél, vezetői karrierje alatt számtalan sikeres projektben, arculatváltásban és márkaépítésben vett részt.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS