A budapesti szolgáltatók mindent megtesznek azért, hogy olyan vonzó programokat ajánljanak a hazai közönségnek, amelyek túlmutatnak a szokásos kliséken.
Az augusztus végéig tartó Budapest nyáron nekem kommunikációs kampányt azzal a céllal indítják el, hogy a belföldi turizmust választók és az erre fogékony budapestiek felé közösen kommunikáljanak, felerősítve az üzenetet, hogy miért érdemes a magyar fővárosba jönni – írja a turizmus.com.
Csatlakozó partnerek, akik a két hónap alatt folyamatosan bemutatják közösségi média oldalaikon Budapest színességét és a számtalan programlehetőséget: Belvárosi Plébániatemplom; Fashion Street; ImagineBudapest; Kempinski Hotel Corvinus Budapest; Ludwig Múzeum; Lupa Sziget; Szamos Csokoládémúzeum; Városmajori Szabadtéri Színpad; Zsidai csoport éttermek.
Egy közös Facebook-eseményt meghirdetve is ajánlanak programokat a célcsoportnak, amelyekből mindenki választhat magának kedvére valót.
Kulturális kikapcsolódás, testi és lelki feltöltődés, ötcsillagos szállás, gasztrokalandok, városi séták várják a látogatókat.
A fehér proseccóhoz hasonlóan a rozék is csak akkor nevezhetők proseccónak, ha a régió kilenc jól meghatározott tartományában termesztett szőlőből készülnek, illetve legalább 60 napig kell érlelődniük.
A Paksi Atomerőműben befejezték a 2. blokk ez évre tervezett karbantartását és éves főjavítását. Az üzemeltető szakemberek felterhelték a blokkot.