A budapesti szolgáltatók mindent megtesznek azért, hogy olyan vonzó programokat ajánljanak a hazai közönségnek, amelyek túlmutatnak a szokásos kliséken.
Az augusztus végéig tartó Budapest nyáron nekem kommunikációs kampányt azzal a céllal indítják el, hogy a belföldi turizmust választók és az erre fogékony budapestiek felé közösen kommunikáljanak, felerősítve az üzenetet, hogy miért érdemes a magyar fővárosba jönni – írja a turizmus.com.
Csatlakozó partnerek, akik a két hónap alatt folyamatosan bemutatják közösségi média oldalaikon Budapest színességét és a számtalan programlehetőséget: Belvárosi Plébániatemplom; Fashion Street; ImagineBudapest; Kempinski Hotel Corvinus Budapest; Ludwig Múzeum; Lupa Sziget; Szamos Csokoládémúzeum; Városmajori Szabadtéri Színpad; Zsidai csoport éttermek.
Egy közös Facebook-eseményt meghirdetve is ajánlanak programokat a célcsoportnak, amelyekből mindenki választhat magának kedvére valót.
Kulturális kikapcsolódás, testi és lelki feltöltődés, ötcsillagos szállás, gasztrokalandok, városi séták várják a látogatókat.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.