Személyi változások a Nestlé Hungária vezetésében

2019. 01. 31., 15:30

Szilva Mónika és Bálint Gergely új feladatot kapott a Nestlé Hungáriánál.

Szilva Mónika vezeti mostantól a Maggi márkát, azaz a Nestlé Food Üzletágát. Fő feladata az üzletág továbbfejlesztése lesz, válaszokat találva a megváltozott táplálkozási szokások miatti kihívásokra. A szakember emellett továbbra is ellátja a Nestlé Fogyasztói Marketing vezetői feladatait is, ideértve a média, a digitális kommunikáció, valamint a fogyasztói és shopper insight kommunikációs területeket.

Szilva Mónika több mint 20 éve csatlakozott a Nestléhez, kezdetben az Italok Üzletágat vezette, irányítása alatt került bevezetésre a kapszulás kávék piacán a ma már piacvezető NESCAFÉ Dolce Gusto, majd indult el a NESCAFÉ Dolce Gusto webshop. 2016-ban a Nestlé Vállalati Kommunikációs és Fogyasztói Marketing Igazgatója lett, ő felelt többek között a vállalat külső és belső kommunikációjáért, ideértve a kríziskommunikációt és a Nestlé márka építését is.

2019január 1-től Bálint Gergely tölti be a Nestlé Hungária Kereskedelmi Igazgatói pozíciójátA szakember 8 év FMCG kereskedelmi tapasztalat után, 2011-ben csatlakozott a svájci élelmiszeripari óriás édesség divíziójához Category Sales Managerként. Két évvel később a vállalat Out of Home üzletágának vezetője lett, majd 2016-tól a cég Food üzletágát irányította.

Széles körű tapasztalata, üzleti sikerei, lendületes személyisége garancia arra, hogy a vállalat továbbra is sikeresen tudjon reagálni a piac diktálta kihívásokra.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.
Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...
Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS