Sásdi Helga felkerült a világ egyik legrangosabb női reklámipari listájára

Sásdi Helga felkerült a világ egyik legrangosabb női reklámipari listájára
2023. 05. 23., 20:23

A nemzetközi kommunikációs szcéna egyik vezető médiuma, a New York-i központú Ad Age hétfőn publikálta Leading Women 2023 listáját, amelyen először van magyar szereplő. Az iparág meghatározó női vezetőit bemutató listán Sásdi Helga, a Publicis Groupe Hungary CEO-ja, a magyar, cseh és lengyel tudásközpontokat egyesítő Publicis Le Pont társvezetője és a Nyitottak vagyunk civil szervezet igazgatósági elnöke szerepel.

Az idei Ad Age Leading Women 40-es listáján olyan női vezetőket díjaztak a világ minden tájáról, akik vezetőként a változás úttörői, a haladás elkötelezettjei, kiemelkedő szakmai eredményeket értek el, miközben társadalmi és környezeti problémákkal is foglalkoztak.

A több mint 25 éve alapított, de a globális színtérre csak 2022-ben belépő díj listájára elsőként került fel magyar női vezető Sásdi Helga személyében. A szakmai zsűri a jelöltek elmúlt 12 hónapban elért eredményei alapján választotta ki a győzteseket.

Üzleti szempontból minden eddiginél sikeresebb évet tudhat maga mögött Sásdi Helga. A Publicis Groupe Hungary Magyarország legnagyobb kreatív- és médiaipari műhelye, egy globális digitális tudásközpont, ahol CEO-ként egy több mint 350 fős, 35 nemzetiségű csapatot irányít, a Publicis Le Pont társvezetőjeként 700 fős nemzetközi csapattal dolgozik együtt.

Digitális szakértő, üzleti stratéga és felsővezető, a sokszínűség, a nyitottság és a befogadás értékeinek élharcosa. Idén januártól Magyarország legnagyobb DEI szervezete, a Nyitottak vagyunk igazgatótanácsának elnöke pro bono alapon. A Publicis Groupe Hungary a sokszínű és befogadó vállalati kultúra első számú képviselője, a női vezetők arányában az egyik legdiverzifikáltabb cég az iparágban.

Fiatalként eldöntöttem, hogy New York-ban szeretnék dolgozni, ezért 2007-ben fogtam minden megtakarított pénzemet, és elmentem New Yorkba turistavízummal. Kitartó voltam, és meg is lett az első kinti munkám. Nagyon fontos visszajelzés ez a díj az akkori és a mostani önmagamnak is, hiszen New Yorkban majd személyesen vehetem át az elismerést augusztus 8-án – mondta Sásdi Helga.

Sásdi Helga olyan nemzetközi szakmai hírességekkel került egy listára, mint a Youtube globális marketing vezetője, az ABC News elnöke, a TikTok globális operatív vezetője vagy a Moderna márkaigazgatója. 

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.
Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

Már régóta túl sok olasz, ázsiai, fúziós és akármilyen szakácskönyv van a piacon, miközben a modern időknek és vásárlói igényeknek megfelelő, a magyar konyhát maximális szakmaisággal megközelítőből meg alig.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS