Új globális vezetők a Graylingnél

2021. 04. 08., 20:30

Az integrált globális kommunikációs vállalat, a Grayling új szenior globális vezetői kinevezésekkel erősíti tovább alapvető értékeit és együttműködési kultúráját. Mindemellett az ügynökség különböző működési és kulturális programokkal, erősíti az ügynökség globális összehangoltságát.

Nathan Kemp, a Grayling kreatív csapatának, az Ignite-nak korábbi vezetője, a vállalat globális kreatív és tervezői vezetőjévé lépett elő, hogy a világszínvonalú kampányok lebonyolítására összpontosító növekvő globális kreatívok és stratégák csapatát vezesse a vállalaton belül. Mielőtt 2018-ban csatlakozott a Graylinghez, Kemp a M&C Saatchi PR kreatív csapatát vezette.

Kat McGettigan az újonnan létrehozott globális növekedésért felelős vezető lett. Kat korábban a Grayling Manchester vezetője volt, előtte pedig a fogyasztói üzletág vezetője volt a Graylingnél és a M&C Saatchi PR vállalatoknál. Kat az új globális funkció vezetésével a több piacon is jelen lévő üzleti- és ügyfélnövekedés ösztönzéséért fog felelni.

Ben Petter, aki korábban a közép-kelet-európai régió vezetője volt, Európáért felelős operatív igazgatóként dolgozik tovább. A Grayling 26 irodát magában foglaló európai hálózatának nagysága miatt különösen fontos volt, hogy az újonnan megalakult globális csapat erős európai rálátással és hangsúllyal rendelkezzen. Ben több mint 10 éve a Graylingnél dolgozik, jelenleg Prágában él.

A változások része egy minden eddiginél nagyobb elköteleződés az egész ügynökséget átfogó kulturális kezdeményezések iránt. A Grayling jelentős erőforrásokat fordít annak biztosítására, hogy munkatársai világszerte szorosabb kapcsolatban érezzék magukat egymással és a vállalattal, valamint, hogy a legjobb gyakorlatokat és a helyi ismereteket zökkenőmentesen osszák meg egymás közt.

Az öt legfontosabb programelem:

  • Globális befektetés olyan jólléti kezdeményezésekbe, amelyek minden kollégának ingyenes hozzáférést biztosítanak mentális egészséggel kapcsolatos képzésekhez, valamint lehetőséget nyújtanak a mentálhigiénés segítők felkereséséhez.

Összehangolt képzési program, amelynek révén a munkatársak több mint 100 fejlesztési programhoz férhetnek hozzá. A képzésekben, melyek célja a kreativitás, befogadás és kulturális megértés támogatása, számos inspiráló előadó nyújt segítséget.

  • Befektetés a több mint 75 kreatív bajnokból álló globális hálózatba, melynek célja a kollégák és ezáltal az inspiráló ötletek összekapcsolása
  • Az Egyesült Királyság Diversity & Inclusion munkacsoportjának sikeres bevezetése (Előny mindenkinek) után most világszerte elindul a program, mely biztosítja, hogy minden hang képviseltesse magát Graylingben
  • A globális Grayling podcast elindítása, hetente egy új, más-más irodát képviselő előadóval, hogy a munkakapcsolatokat szorosabbá tegyük.

„A globális törekvéseinkre összpontosító szenior vezetők kinevezése lehetővé teszi, hogy közelebb hozzuk egymáshoz munkatársainkat, ügyfeleinket, munkamódszereinket és ügynökségi kultúránkat. Örülök, hogy Nathan, Ben és Kat lépnek ezekbe a szerepekbe, mivel mindannyian rengeteg tapasztalattal bírnak és sokat tesznek a globális ügyfelek megnyeréséért, meglévő üzleti tevékenységünk bővítéséért, valamint támogatják egy valódi globális Grayling-kultúra létrehozását”mondta Sarah Scholefield ügyvezető igazgató.

„Az elmúlt 12 hónap során a legfőbb prioritásom a kollégáink jóllétének biztosítása volt. Továbbra is jelentős erőforrásokat fordítunk arra, hogy munkatársainkat képzési programok és mentálhigiénés foglalkozások révén megfelelően támogassuk, valamint lehetőséget teremtsünk mindannyiunk számára a tanulásra és az ismeretek megosztására, függetlenül attól, ki hol tartózkodik a világban”– tette hozzá.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!
Ha lemaradt volna erről:

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A hazai utasbiztosítási piac egyik legalapvetőbb problémáinak egyike az, hogy az ügyfelek még mindig túl sokat akarnak spórolni rajta, holott a nyaralás költségének csak elhanyagolható töredékét teszi ki – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor jelezte: a legolcsóbb és az 1–2 ezer forinttal többért kötött prémium biztosítás szolgáltatásai között óriási különbség tátong, és erre az utolsó pillanatban – mert bizony akkor kötjük – már nem biztos, hogy felfigyelünk.
Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS