Új globális vezetők a Graylingnél

2021. 04. 08., 20:30

Az integrált globális kommunikációs vállalat, a Grayling új szenior globális vezetői kinevezésekkel erősíti tovább alapvető értékeit és együttműködési kultúráját. Mindemellett az ügynökség különböző működési és kulturális programokkal, erősíti az ügynökség globális összehangoltságát.

Nathan Kemp, a Grayling kreatív csapatának, az Ignite-nak korábbi vezetője, a vállalat globális kreatív és tervezői vezetőjévé lépett elő, hogy a világszínvonalú kampányok lebonyolítására összpontosító növekvő globális kreatívok és stratégák csapatát vezesse a vállalaton belül. Mielőtt 2018-ban csatlakozott a Graylinghez, Kemp a M&C Saatchi PR kreatív csapatát vezette.

Kat McGettigan az újonnan létrehozott globális növekedésért felelős vezető lett. Kat korábban a Grayling Manchester vezetője volt, előtte pedig a fogyasztói üzletág vezetője volt a Graylingnél és a M&C Saatchi PR vállalatoknál. Kat az új globális funkció vezetésével a több piacon is jelen lévő üzleti- és ügyfélnövekedés ösztönzéséért fog felelni.

Ben Petter, aki korábban a közép-kelet-európai régió vezetője volt, Európáért felelős operatív igazgatóként dolgozik tovább. A Grayling 26 irodát magában foglaló európai hálózatának nagysága miatt különösen fontos volt, hogy az újonnan megalakult globális csapat erős európai rálátással és hangsúllyal rendelkezzen. Ben több mint 10 éve a Graylingnél dolgozik, jelenleg Prágában él.

A változások része egy minden eddiginél nagyobb elköteleződés az egész ügynökséget átfogó kulturális kezdeményezések iránt. A Grayling jelentős erőforrásokat fordít annak biztosítására, hogy munkatársai világszerte szorosabb kapcsolatban érezzék magukat egymással és a vállalattal, valamint, hogy a legjobb gyakorlatokat és a helyi ismereteket zökkenőmentesen osszák meg egymás közt.

Az öt legfontosabb programelem:

  • Globális befektetés olyan jólléti kezdeményezésekbe, amelyek minden kollégának ingyenes hozzáférést biztosítanak mentális egészséggel kapcsolatos képzésekhez, valamint lehetőséget nyújtanak a mentálhigiénés segítők felkereséséhez.

Összehangolt képzési program, amelynek révén a munkatársak több mint 100 fejlesztési programhoz férhetnek hozzá. A képzésekben, melyek célja a kreativitás, befogadás és kulturális megértés támogatása, számos inspiráló előadó nyújt segítséget.

  • Befektetés a több mint 75 kreatív bajnokból álló globális hálózatba, melynek célja a kollégák és ezáltal az inspiráló ötletek összekapcsolása
  • Az Egyesült Királyság Diversity & Inclusion munkacsoportjának sikeres bevezetése (Előny mindenkinek) után most világszerte elindul a program, mely biztosítja, hogy minden hang képviseltesse magát Graylingben
  • A globális Grayling podcast elindítása, hetente egy új, más-más irodát képviselő előadóval, hogy a munkakapcsolatokat szorosabbá tegyük.

„A globális törekvéseinkre összpontosító szenior vezetők kinevezése lehetővé teszi, hogy közelebb hozzuk egymáshoz munkatársainkat, ügyfeleinket, munkamódszereinket és ügynökségi kultúránkat. Örülök, hogy Nathan, Ben és Kat lépnek ezekbe a szerepekbe, mivel mindannyian rengeteg tapasztalattal bírnak és sokat tesznek a globális ügyfelek megnyeréséért, meglévő üzleti tevékenységünk bővítéséért, valamint támogatják egy valódi globális Grayling-kultúra létrehozását”mondta Sarah Scholefield ügyvezető igazgató.

„Az elmúlt 12 hónap során a legfőbb prioritásom a kollégáink jóllétének biztosítása volt. Továbbra is jelentős erőforrásokat fordítunk arra, hogy munkatársainkat képzési programok és mentálhigiénés foglalkozások révén megfelelően támogassuk, valamint lehetőséget teremtsünk mindannyiunk számára a tanulásra és az ismeretek megosztására, függetlenül attól, ki hol tartózkodik a világban”– tette hozzá.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 03. 05., 13:10
Cégcsoportunk már 35 éve van a HR piacon, ahol sokoldalú szolgáltatóként igyekszünk helytállni. Szeretném, ha legalább még ennyi ideig sikeresen tudna működni a cég – mondta az Üzletem.hu-nak Ifj. Vida Péter, a Viapan Group Managing Directora.
2024-03-28 16:10:00
A NAV a digitális megoldásaival szinte azonnal lát mindent, és szinte azonnal közbe is tud avatkozni. Az adóhatóság beavatkozásának két iránya van: vasszigorral fellépni a tudatos adókijátszók ellen, illetőleg támogatni a nem szándékosan tévesztő, alapvetően jogkövető adózókat.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS