Új globális vezetők a Graylingnél

2021. 04. 08., 20:30

Az integrált globális kommunikációs vállalat, a Grayling új szenior globális vezetői kinevezésekkel erősíti tovább alapvető értékeit és együttműködési kultúráját. Mindemellett az ügynökség különböző működési és kulturális programokkal, erősíti az ügynökség globális összehangoltságát.

Nathan Kemp, a Grayling kreatív csapatának, az Ignite-nak korábbi vezetője, a vállalat globális kreatív és tervezői vezetőjévé lépett elő, hogy a világszínvonalú kampányok lebonyolítására összpontosító növekvő globális kreatívok és stratégák csapatát vezesse a vállalaton belül. Mielőtt 2018-ban csatlakozott a Graylinghez, Kemp a M&C Saatchi PR kreatív csapatát vezette.

Kat McGettigan az újonnan létrehozott globális növekedésért felelős vezető lett. Kat korábban a Grayling Manchester vezetője volt, előtte pedig a fogyasztói üzletág vezetője volt a Graylingnél és a M&C Saatchi PR vállalatoknál. Kat az új globális funkció vezetésével a több piacon is jelen lévő üzleti- és ügyfélnövekedés ösztönzéséért fog felelni.

Ben Petter, aki korábban a közép-kelet-európai régió vezetője volt, Európáért felelős operatív igazgatóként dolgozik tovább. A Grayling 26 irodát magában foglaló európai hálózatának nagysága miatt különösen fontos volt, hogy az újonnan megalakult globális csapat erős európai rálátással és hangsúllyal rendelkezzen. Ben több mint 10 éve a Graylingnél dolgozik, jelenleg Prágában él.

A változások része egy minden eddiginél nagyobb elköteleződés az egész ügynökséget átfogó kulturális kezdeményezések iránt. A Grayling jelentős erőforrásokat fordít annak biztosítására, hogy munkatársai világszerte szorosabb kapcsolatban érezzék magukat egymással és a vállalattal, valamint, hogy a legjobb gyakorlatokat és a helyi ismereteket zökkenőmentesen osszák meg egymás közt.

Az öt legfontosabb programelem:

  • Globális befektetés olyan jólléti kezdeményezésekbe, amelyek minden kollégának ingyenes hozzáférést biztosítanak mentális egészséggel kapcsolatos képzésekhez, valamint lehetőséget nyújtanak a mentálhigiénés segítők felkereséséhez.

Összehangolt képzési program, amelynek révén a munkatársak több mint 100 fejlesztési programhoz férhetnek hozzá. A képzésekben, melyek célja a kreativitás, befogadás és kulturális megértés támogatása, számos inspiráló előadó nyújt segítséget.

  • Befektetés a több mint 75 kreatív bajnokból álló globális hálózatba, melynek célja a kollégák és ezáltal az inspiráló ötletek összekapcsolása
  • Az Egyesült Királyság Diversity & Inclusion munkacsoportjának sikeres bevezetése (Előny mindenkinek) után most világszerte elindul a program, mely biztosítja, hogy minden hang képviseltesse magát Graylingben
  • A globális Grayling podcast elindítása, hetente egy új, más-más irodát képviselő előadóval, hogy a munkakapcsolatokat szorosabbá tegyük.

„A globális törekvéseinkre összpontosító szenior vezetők kinevezése lehetővé teszi, hogy közelebb hozzuk egymáshoz munkatársainkat, ügyfeleinket, munkamódszereinket és ügynökségi kultúránkat. Örülök, hogy Nathan, Ben és Kat lépnek ezekbe a szerepekbe, mivel mindannyian rengeteg tapasztalattal bírnak és sokat tesznek a globális ügyfelek megnyeréséért, meglévő üzleti tevékenységünk bővítéséért, valamint támogatják egy valódi globális Grayling-kultúra létrehozását”mondta Sarah Scholefield ügyvezető igazgató.

„Az elmúlt 12 hónap során a legfőbb prioritásom a kollégáink jóllétének biztosítása volt. Továbbra is jelentős erőforrásokat fordítunk arra, hogy munkatársainkat képzési programok és mentálhigiénés foglalkozások révén megfelelően támogassuk, valamint lehetőséget teremtsünk mindannyiunk számára a tanulásra és az ismeretek megosztására, függetlenül attól, ki hol tartózkodik a világban”– tette hozzá.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS