A Next9 Communications nyerte a Deloitte Magyarország meghívásos pr-tenderét, az ügynökség június 1-től látja el a vállalat külső kommunikációs feladatait.
Négy induló ügynökség közül a Next9-t választotta pr-ügynökségi partnerének a Deloitte üzleti tanácsadó vállalat – olvasható a cég közleményében, amelyet a Kreatív Online ismertetett.
„A Deloitte a világ legnagyobb üzleti tanácsadója. Ennek megfelelően nap, mint nap új témákkal, most születő területekkel foglalkozunk. Olyan kommunikációs partnert kerestünk, aki képes velünk közösen gondolkodva felvenni ezt a ritmust, megalkotni a megfelelő stratégiát és azt agilis módon véghez is vinni” – mondta Bánhegyi Csanád, a Deloitte marketing és kommunikációs vezetője.
A Deloitte Magyarország a Deloitte globális hálózatának tagja, amely 150 országban nyújtja professzionális üzleti tanácsadási szolgáltatásait. A vállalat négy szakmai területen tölt be kiemelkedő szerepet az országban, és kínál szolgáltatásokat több mint 500 magyarországi és külföldi szakértőjével.
A Next9 az indulását követő néhány hónap alatt olyan cégeket nyert meg ügyfelének, mint a Dreher, a Nestle, a Teqball vagy a budapesti brit nagykövetség.
(Fotó: LinkedIn.com, Next9)
A globális értékláncok megroppanásához és teljes átszervezéséhez vezethet a vámok újabb korszakának beköszönte a világgazdaságban, azonban a beruházásösztönzésnek ebben az új helyzetben is bőven maradt mozgástere – írja friss bejegyzésében Joó István kormánybiztos, a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség vezérigazgatója.
A kormány felmentést kért a Paks II. beruházás számára az előző amerikai adminisztráció által „politikai bosszúból” meghozott szankciók alól, amelyek nehezítik a beruházás előrehaladását – tájékoztatott Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter.