A Deloitte következő ügynöksége a Next9 lett

2019. 05. 27., 13:15

A Next9 Communications nyerte a Deloitte Magyarország meghívásos pr-tenderét, az ügynökség június 1-től látja el a vállalat külső kommunikációs feladatait.

Négy induló ügynökség közül a Next9-t választotta pr-ügynökségi partnerének a Deloitte üzleti tanácsadó vállalat – olvasható a cég közleményében, amelyet a Kreatív Online ismertetett.

„A Deloitte a világ legnagyobb üzleti tanácsadója. Ennek megfelelően nap, mint nap új témákkal, most születő területekkel foglalkozunk. Olyan kommunikációs partnert kerestünk, aki képes velünk közösen gondolkodva felvenni ezt a ritmust, megalkotni a megfelelő stratégiát és azt agilis módon véghez is vinni” – mondta Bánhegyi Csanád, a Deloitte marketing és kommunikációs vezetője.

A Deloitte Magyarország a Deloitte globális hálózatának tagja, amely 150 országban nyújtja professzionális üzleti tanácsadási szolgáltatásait. A vállalat négy szakmai területen tölt be kiemelkedő szerepet az országban, és kínál szolgáltatásokat több mint 500 magyarországi és külföldi szakértőjével.

A Next9 az indulását követő néhány hónap alatt olyan cégeket nyert meg ügyfelének, mint a Dreher, a Nestle, a Teqball vagy a budapesti brit nagykövetség.

(Fotó: LinkedIn.com, Next9)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS