A Next9 Communications nyerte a Deloitte Magyarország meghívásos pr-tenderét, az ügynökség június 1-től látja el a vállalat külső kommunikációs feladatait.
Négy induló ügynökség közül a Next9-t választotta pr-ügynökségi partnerének a Deloitte üzleti tanácsadó vállalat – olvasható a cég közleményében, amelyet a Kreatív Online ismertetett.
„A Deloitte a világ legnagyobb üzleti tanácsadója. Ennek megfelelően nap, mint nap új témákkal, most születő területekkel foglalkozunk. Olyan kommunikációs partnert kerestünk, aki képes velünk közösen gondolkodva felvenni ezt a ritmust, megalkotni a megfelelő stratégiát és azt agilis módon véghez is vinni” – mondta Bánhegyi Csanád, a Deloitte marketing és kommunikációs vezetője.
A Deloitte Magyarország a Deloitte globális hálózatának tagja, amely 150 országban nyújtja professzionális üzleti tanácsadási szolgáltatásait. A vállalat négy szakmai területen tölt be kiemelkedő szerepet az országban, és kínál szolgáltatásokat több mint 500 magyarországi és külföldi szakértőjével.
A Next9 az indulását követő néhány hónap alatt olyan cégeket nyert meg ügyfelének, mint a Dreher, a Nestle, a Teqball vagy a budapesti brit nagykövetség.
(Fotó: LinkedIn.com, Next9)
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.